abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 november 2009 @ 22:55:17 #1
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_74299186
Wat is het toch met al die mensen die zich schamen om condooms te kopen Nergens kunnen mensen het laten om zo stoer te zeggen dat ze neuken en weet ik eht wat doen Maar als ze die dingen moeten kopen staan ze opeens met een knalrood hoofd bij de kassa te fluisteren wat ze willen of rennen ze schuchter bij de automaat weg waar ze ze net uit hebben getrokken

Vandaag ook weer ik sta bij de infobalie bij de AH te wachten, komt er zo'n gozer met een knalrode kop aan dat er iets is blijven hangen in de machine Was z'n pakje condooms vast blijven hangen en hij schaamde zich kapot om dat te komen vertellen het was bijna zielig hoe stotterend hij stond te klungelen

Waardoor komt dat eigenlijk Altijd stoer doen over neuken, maar dan opeens
  zondag 1 november 2009 @ 22:56:48 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_74299267
Waar kun je die kopen dan?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 1 november 2009 @ 22:57:09 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74299289
Ik denk dat dat komt omdat men denkt/weet dat er mensen zijn die er iets van zullen vinden/denken.

In één adem.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 1 november 2009 @ 22:57:23 #4
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_74299301
Boterhammenzakje ingesmeerd met bakolie werkt ook prima.
Primum non nocere
  zondag 1 november 2009 @ 22:57:57 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74299342
-->> GC.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_74299926
Condooms
pi_74300499
Toen ik ze eens kocht bij het kruidvat keek de kassa-moslima me aan alsof ik nog diezelfde dag in de hel zou belanden
  zondag 1 november 2009 @ 23:23:54 #8
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_74300642
Ik vroeg een keer om een pakje Durex...kreeg ik een pakje Duracell...
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_74300750
Ik wil helemaal nergens om vragen bij de kassa. Ik hoef persoonlijke dingen niet publiekelijk te verkondigen. Ik zou ook niet om tampons willen vragen, of ondergoed, of schimmelzalf. Ik koop condooms dan ook gewoon bij zaken waar je ze gewoon zelf uit de schappen kan halen. Het is niet dat ik me ervoor schaam, maar ik heb liever niet dat mensen een visual image krijgen van mijn bloedende muts, naakte lijf, schimmelinfecties of vrijpartij (of welk ander ongepast beeld bij welk ander persoonlijk product dan ook). Als iemand vraagt om aambeienzalf zie ik de trossen ook al hangen.
  zondag 1 november 2009 @ 23:31:19 #10
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_74300993
Omdat dit zou kunnen gebeuren:
Fear is the grease of society.
pi_74301657
Eens. Suckersss.
pi_74304479
Oplossing: Gebruik voortaan sokken. ben je ook nog eens een stuk goedkoper uit.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 02:10:22 #13
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74304498
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is het toch met al die mensen die zich schamen om condooms te kopen Nergens kunnen mensen het laten om zo stoer te zeggen dat ze neuken en weet ik eht wat doen Maar als ze die dingen moeten kopen staan ze opeens met een knalrood hoofd bij de kassa te fluisteren wat ze willen of rennen ze schuchter bij de automaat weg waar ze ze net uit hebben getrokken

Vandaag ook weer ik sta bij de infobalie bij de AH te wachten, komt er zo'n gozer met een knalrode kop aan dat er iets is blijven hangen in de machine Was z'n pakje condooms vast blijven hangen en hij schaamde zich kapot om dat te komen vertellen het was bijna zielig hoe stotterend hij stond te klungelen

Waardoor komt dat eigenlijk Altijd stoer doen over neuken, maar dan opeens
Ik vraag altijd aan die trut achter de balie. 'Sorry, maar waar kan ik de grote maten afdeling vinden?'
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_74304543
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Kieswiel het volgende:
Ik wil helemaal nergens om vragen bij de kassa. Ik hoef persoonlijke dingen niet publiekelijk te verkondigen. Ik zou ook niet om tampons willen vragen, of ondergoed, of schimmelzalf. Ik koop condooms dan ook gewoon bij zaken waar je ze gewoon zelf uit de schappen kan halen. Het is niet dat ik me ervoor schaam, maar ik heb liever niet dat mensen een visual image krijgen van mijn bloedende muts, naakte lijf, schimmelinfecties of vrijpartij (of welk ander ongepast beeld bij welk ander persoonlijk product dan ook). Als iemand vraagt om aambeienzalf zie ik de trossen ook al hangen.
Eens.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74304552
Behalve dat van die trossen. Maar dat zal me na die post in de toekomst vast ook wel gebeuren.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74304646
S = XS
M = S
L = M
XL = L

Dit doen ze omdat mensen dan het gevoel krijgen dat ze een grote leuter hebben. Echt!
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 02:34:50 #17
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74304663
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:31 schreef woads het volgende:
S = XS
M = S
L = M
XL = L

Dit doen ze omdat mensen dan het gevoel krijgen dat ze een grote leuter hebben. Echt!
Bij vrouwenmaten is het net andersom. Dan krijgen ze het gevoel dat die dikke reet toch wel meevalt
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 2 november 2009 @ 02:37:44 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74304678
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:31 schreef woads het volgende:
S = XS
M = S
L = M
XL = L

Dit doen ze omdat mensen dan het gevoel krijgen dat ze een grote leuter hebben. Echt!
Ik had eens zo een sukkel in mijn bed liggen die liep te mekkeren over condooms en dat hij liever zonder wilde en dat ze altijd te klein waren en toch niet om zijn pik paste. Toen heb ik een condoom erbij gepakt en afgerold over mijn onderarm. En toen ben ik gaan slapen.

OT: ik doe altijd een flinke graai in zo'n condoombak in het holebi-huis waar ik regelmatig kom. Maar omdat ik lesbo ben, zeg ik dus meestal erbij dat het voor een homomaatje is die daar ook vaak komt.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 02:40:33 #19
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74304695
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik had eens zo een sukkel in mijn bed liggen die liep te mekkeren over condooms en dat hij liever zonder wilde en dat ze altijd te klein waren en toch niet om zijn pik paste. Toen heb ik een condoom erbij gepakt en afgerold over mijn onderarm. En toen ben ik gaan slapen.

OT: ik doe altijd een flinke graai in zo'n condoombak in het holebi-huis waar ik regelmatig kom. Maar omdat ik lesbo ben, zeg ik dus meestal erbij dat het voor een homomaatje is die daar ook vaak komt.
Ja tuurlijk passen die tot over je onderarm! Hoe wil je anders veilig je knuisje in je huisje duwen?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_74304701
fisting
  maandag 2 november 2009 @ 02:41:28 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74304704
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ja tuurlijk passen die tot over je onderarm! Hoe wil je anders veilig je knuisje in je huisje duwen?
Resistance is futile.
pi_74304743
Wat is dat met winkels waar je niet gewoon condooms kan kopen Ik zou die alleen halen bij een winkel waar ze net als ieder ander product fatsoenlijk in een schap geplaatst zijn, en niet achter een of andere balie waarbij je niet zelf mag uitzoeken wat je hebben wil
pi_74304744
Ik heb toen ik 12 was, en nog geen seks had, bij de apotheek een familypack gekocht zodat ik het niet vaker hoefde te doen. Toen keken ze me wel verdomd raar aan. Mijn moeder ook, toen ze dat enorme pak in mijn tas vond op vakantie naar Frankrijk.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74304765
Waarom zou je bang moeten zijn dat andere mensen zoiets horen... So what, dan weten mensen dat je seks hebt, woooooh, wat erg.
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef Seven. het volgende:
Ik had eens zo een sukkel in mijn bed liggen die liep te mekkeren over condooms en dat hij liever zonder wilde en dat ze altijd te klein waren en toch niet om zijn pik paste. Toen heb ik een condoom erbij gepakt en afgerold over mijn onderarm. En toen ben ik gaan slapen.


Opblazen en dieren ervan vouwen is ook leuk
  maandag 2 november 2009 @ 02:52:38 #25
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_74305543
ik durf ze ook nooit te kopen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74307245
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:47 schreef LoggedIn het volgende:
Wat is dat met winkels waar je niet gewoon condooms kan kopen Ik zou die alleen halen bij een winkel waar ze net als ieder ander product fatsoenlijk in een schap geplaatst zijn, en niet achter een of andere balie waarbij je niet zelf mag uitzoeken wat je hebben wil
Er is natuurlijk een voor de winkelier een erg goede reden voor. Condooms zijn duur en veel mensen schamen zich om ze te kopen dus ze worden erg veel gejat als ze gewoon in de winkel liggen.
De een lost dat op door ze in een schap te leggen waar je vanaf de kassa zicht op hebt, de ander is het zo zat dat ze achter de kassa komen.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 2 november 2009 @ 10:16:53 #28
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74307763
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Waardoor komt dat eigenlijk Altijd stoer doen over neuken, maar dan opeens
Omdat je vantevoren al voor andere mensen invult wat ze over je zullen denken als ze je horen vragen om condooms. En datgene wat je invult is uiteraard negatief van toon. Voordat er ook maar iets is gezegd, heb je dus al besloten dat het helemaal verkeerd gaat, en zo begin je dus al met een achterstand.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74307777
Snap ik ook niet.
Sex is in de hedendaagse samenleving toch wel geaccepteerd, hier zou je dan toch ook niet moeilijk over hoeven te doen?
pi_74309779
  maandag 2 november 2009 @ 11:34:12 #31
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_74310094
Lá;ang gelden werkte ik bij de AH, ook vaak in het drogmetica pad. Kwam er eens zo'n gast ook helemaal rood vragen om een pakje condooms, mijn collega en ik hebben toen uitgebreid gevraagd of hij toch écht niet met een smaakje wilde of met ribbels en weet ik wat allemaal. hihi, wat een lol was dat...

Mij maakte het echt geen verschil of het nu condooms zijn of gezichtscreme hoor.. ik begrijp dat ook niet dat er zo moeilijk over gedaan moet worden.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_74310510
Oplossing: Draag een Burka als je condooms gaat halen, dan zien ze je face ook niet.
pi_74310751
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:47 schreef Skv het volgende:
Ik heb toen ik 12 was, en nog geen seks had, bij de apotheek een familypack gekocht zodat ik het niet vaker hoefde te doen. Toen keken ze me wel verdomd raar aan. Mijn moeder ook, toen ze dat enorme pak in mijn tas vond op vakantie naar Frankrijk.
Ik snap dat nooit he, een familie pak? Je condooms delen met je ouders/kinderen/broers/zussen? 't Zal wel aan mij liggen...

OT: Ik begrijp ook niet dat mensen er moeite mee hebben. Als je nou extra kleine moet hebben ofzo kan ik me voorstellen dat je niet wil dat iedereen in de winkel dat hoort, maar verder is het zoals al gesuggereerd werd: iedereen loopt stoer te doen met seks, dus waarom vinden ze het niet stoer om condooms te halen? Of is seks alleen stoer als het onveilig is ofzo?

Ik moet wel zeggen dat ik ze liever gewoon zelf pak uit een stand bij de kassa dan dat ik er om moet vragen. Maar dat heb ik eigenlijk met bijna alle dingen wel tot op zekere hoogte.
  maandag 2 november 2009 @ 12:03:32 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74311173
Als ik, net als uiteraard ruim driekwart van de Fok!mannen, speciaal naar mijn exorbitante XL-maat moet vragen aan dat kassaschaap dan wordt er wel zo gekeken van "jaja, hm-hm, iks-el, 't zal best" maar dat is gewoon afgunst.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74314678
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef Sandoval het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit he, een familie pak? Je condooms delen met je ouders/kinderen/broers/zussen? 't Zal wel aan mij liggen...

OT: Ik begrijp ook niet dat mensen er moeite mee hebben. Als je nou extra kleine moet hebben ofzo kan ik me voorstellen dat je niet wil dat iedereen in de winkel dat hoort, maar verder is het zoals al gesuggereerd werd: iedereen loopt stoer te doen met seks, dus waarom vinden ze het niet stoer om condooms te halen? Of is seks alleen stoer als het onveilig is ofzo?

Ik moet wel zeggen dat ik ze liever gewoon zelf pak uit een stand bij de kassa dan dat ik er om moet vragen. Maar dat heb ik eigenlijk met bijna alle dingen wel tot op zekere hoogte.
Bij wijze van spreken natuurlijk. Stuk of 20 condooms ofzo.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74316762
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik had eens zo een sukkel in mijn bed liggen die liep te mekkeren over condooms en dat hij liever zonder wilde en dat ze altijd te klein waren en toch niet om zijn pik paste. Toen heb ik een condoom erbij gepakt en afgerold over mijn onderarm. En toen ben ik gaan slapen.

OT: ik doe altijd een flinke graai in zo'n condoombak in het holebi-huis waar ik regelmatig kom. Maar omdat ik lesbo ben, zeg ik dus meestal erbij dat het voor een homomaatje is die daar ook vaak komt.
Dat zegt dus helemaal geen hol. Naast oncomfortabel wordt het ook onveilig. SureXL scheurt bij mij consequent, en PrivateXL gaan na een paar bewegingen te strak zitten, waardoor mn voorhuid klem komt tussen het condoom en mn eikel in en ik niets meer voel. Werkt dus niet.

Durex Comfort XL of hoe die dingen heten gaan 'redelijk', alleen af en toe dat ze te ver naar het midden schuiven, rondom het dikste deel oprollen, waardoor het ding ook weer strak om mn eikel komt, en op zn minst zeer oncomfortabel wordt of knapt.

Een ballon kan je ook tot 120x zn oorspronkelijke formaat opblazen, maar dan moet je hem niet ook nog een kwartier over de bank willen schuren, dan knalt hij uiteindelijk wel.
pi_74316895
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken natuurlijk. Stuk of 20 condooms ofzo.
Van die Durex Comfort XL dingen heb ik er 144 gekocht. Waren per 12 stuks 13 euro, per 144 stuks 35 euro. Scheelt nogal.
  maandag 2 november 2009 @ 15:14:09 #38
165512 MASD
Music is dead.
pi_74317080
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Van die Durex Comfort XL dingen heb ik er 144 gekocht. Waren per 12 stuks 13 euro, per 144 stuks 35 euro. Scheelt nogal.
Ja hey, nu wil ik weten waar.
Long live music.
  maandag 2 november 2009 @ 15:16:00 #39
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_74317155
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Van die Durex Comfort XL dingen heb ik er 144 gekocht. Waren per 12 stuks 13 euro, per 144 stuks 35 euro. Scheelt nogal.
Dat is wel erg goedkoop Relatief gezien dan
pi_74317276
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef Bibikuif22 het volgende:
Lá;ang gelden werkte ik bij de AH, ook vaak in het drogmetica pad. Kwam er eens zo'n gast ook helemaal rood vragen om een pakje condooms, mijn collega en ik hebben toen uitgebreid gevraagd of hij toch écht niet met een smaakje wilde of met ribbels en weet ik wat allemaal. hihi, wat een lol was dat...

Mij maakte het echt geen verschil of het nu condooms zijn of gezichtscreme hoor.. ik begrijp dat ook niet dat er zo moeilijk over gedaan moet worden.
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik had eens zo een sukkel in mijn bed liggen die liep te mekkeren over condooms en dat hij liever zonder wilde en dat ze altijd te klein waren en toch niet om zijn pik paste. Toen heb ik een condoom erbij gepakt en afgerold over mijn onderarm. En toen ben ik gaan slapen.


Oplossing: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Overzicht.aspx?N=186&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=condooms
pi_74317446
Condooms kopen is niet zo erg, en ik heb dan nog liever dat ze achter de kassa te vragen zijn. Het wordt pas irritant en een tikje genant als ze ergens in de winkel op het bovenste schap staan. Nou heb ik lange armen, maar als ik in mn rolstoel zit kan ik daar echt niet bij .
En om nou aan een willekeurige klant te vragen of ie die ene voor me kan pakken (nee niet die, naar links, nee geen smaakje, eentje naar onder, ja die!) hoeft voor mij niet zo. Je ziet de mensen al denken "oh god, mensen in een rolstoel hebben toch helemaal geen sex?!?" .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_74317815
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:14 schreef MASD het volgende:

[..]

Ja hey, nu wil ik weten waar.
Condoom-anoniem.nl
  maandag 2 november 2009 @ 15:54:22 #43
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_74318373
Als ik ze nodig heb ga ik altijd naar een sexshop/erotiekwinkel of whatever, daar zijn ze tenminste gewend aan de vraag voor condooms, en daar kijken ze je niet zo beschamend aan zoals die tieners bij een drogist of supermarkt, als je erbij zegt dat je een grotere maat nodig hebt dan het standaard condoom..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_74320144
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Condoom-anoniem.nl
Fuck, ze zijn nu duurder, maar nog steeds wel prima
¤32,49 voor 72
¤49,95 voor 144

Bij de Kruidvat hier kosten ze 7,30 ofzo per 12, dus scheelt toch weer ruim een tientje bij de 72-variant.

Met die krengen moet je sowieso opletten, prijs verschilt gigantisch. Zo zag ik ze bij Christine le Duc: ¤14,- voor 12. Is gewoon het dubbele van wat ik bij Kruidvat betaalde (heb bij een andere drogist overigens ook ¤14,- betaald. En op deze site is het weer ¤10,95 voor 12...

En dat je ze om je arm kan doen zegt idd niks. Om eerder aangestipte redenen, en nog veel belangrijker: je arm is toch echt íets minder gevoelig dan het lichaamsdeel waar zo'n condoom eigenlijk voor bedoeld is... mag ik hopen tenminste.

Bij een vrouw kan er ook een baby uitkomen, en toch zitten ze soms heel zielig te kermen bij zo'n relatief bescheiden penisje...
  maandag 2 november 2009 @ 17:56:24 #45
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_74322115
http://www.discreet-condooms.nl/webshop/Grootverpakkingen/

23 euro voor 144 van die glyder krengen
110 euro voor 1000.

Alsjeblieft, neuk je suf
pi_74322306
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:56 schreef aaipod het volgende:
http://www.discreet-condooms.nl/webshop/Grootverpakkingen/

23 euro voor 144 van die glyder krengen
110 euro voor 1000.

Alsjeblieft, neuk je suf
1 condoom net zo duur als een blikje energiedrank Tering
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74322494
Moest meteen hier aan denken:



pi_86282083
Zo he, en daar registreer je je helemaal voor?
pi_86282356
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Tism het volgende:
Ik vroeg een keer om een pakje Durex...kreeg ik een pakje Duracell... ;(
_O-
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:30:03 #50
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86282546
Gewoon schaamteloos kopen die handel. Kom op zeg, het zijn maar condooms. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_86297508
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat zegt dus helemaal geen hol. Naast oncomfortabel wordt het ook onveilig. SureXL scheurt bij mij consequent, en PrivateXL gaan na een paar bewegingen te strak zitten, waardoor mn voorhuid klem komt tussen het condoom en mn eikel in en ik niets meer voel. Werkt dus niet.

Durex Comfort XL of hoe die dingen heten gaan 'redelijk', alleen af en toe dat ze te ver naar het midden schuiven, rondom het dikste deel oprollen, waardoor het ding ook weer strak om mn eikel komt, en op zn minst zeer oncomfortabel wordt of knapt.

Een ballon kan je ook tot 120x zn oorspronkelijke formaat opblazen, maar dan moet je hem niet ook nog een kwartier over de bank willen schuren, dan knalt hij uiteindelijk wel.
http://www.discreet-condo(...)dooms-64mm-15-Stuks/
Enige die bij mij een beetje comfortabel zitten :P .
pi_86298745
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:20 schreef Bigguy het volgende:
Toen ik ze eens kocht bij het kruidvat keek de kassa-moslima me aan alsof ik nog diezelfde dag in de hel zou belanden ;( :o
Ze was gewoon jaloers omdat zij nooit eens lekker genomen wordt, en thuis alleen maar stokslagen krijgt van haar man :D
pi_86301206
Nou het is wel iets intiems zoiets, een stukje van je prive leven zeg maar... 't is geen pak suiker dat je koopt.
pi_86301449
-toch maar niet-

[ Bericht 91% gewijzigd door gebrokenglas op 11-09-2010 09:48:05 ]
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:18:13 #55
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86303448
Ik zie bij de Lidl vaak superlelijke mensen condooms kopen :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_86303613
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie bij de Lidl vaak superlelijke mensen condooms kopen :')
Haha jouw vriendin winkelt bij de Lidl.
pi_86304291
Ik was een keer in de Randstad (Rotterdam) en toen zag ik voor het eerst echt XL-maten durex etc liggen bij de Etos.
Hebben ze dat in de Randstad omdat daar veel negers wonen :o ?
Ik woon zelf namelijk ook niet in een gat of zo (middelgrote stad in het oosten des lands) maar XL condooms had ik nog nooit gezien hier. Volgens mij doen ze het echt alleen om er meer negers en patsertjes wonen in de Randstad. -O-
pi_86305442
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie bij de Lidl vaak superlelijke mensen condooms kopen :')
Dat ze lelijk zijn is niet erg genoeg, ze moeten er ook nog een SOA bij hebben? :P
pi_86305450
Hij daar met die snor!
standaarddrinker
pi_86305654
Voor de meeste meisjes is het heel belangrijk welke jongen er aan die centimeters lul vast zit. Bovendien is vooral het eerste stukje van de vagina gevoelig voor seksuele prikkeling. Een lange lul voegt wat dat betreft dus niet zoveel toe.Een dikke lul kan wel wat extra's bieden.
Maar laat je hierdoor ook niet ontmoedigen als die van jou wat bescheiden is uitgevallen. Want het gereedschap is echt niet het enige dat belangrijk is in bed. Het gaat er vooral om wat je ermee doet.

Al die mannen hebben altijd 30 cm.
Hoop altijd maar dat dit soort teksten waar zijn. ;)
Ik zwaffel altijd dan maar wat extra.
Enige "feed back" voor me graag dames... of dat helpt?
pi_86305707
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 07:50 schreef MantaGSi het volgende:
Voor de meeste meisjes is het heel belangrijk welke jongen er aan die centimeters lul vast zit. Bovendien is vooral het eerste stukje van de vagina gevoelig voor seksuele prikkeling. Een lange lul voegt wat dat betreft dus niet zoveel toe.Een dikke lul kan wel wat extra's bieden.
Maar laat je hierdoor ook niet ontmoedigen als die van jou wat bescheiden is uitgevallen. Want het gereedschap is echt niet het enige dat belangrijk is in bed. Het gaat er vooral om wat je ermee doet.

Al die mannen hebben altijd 30 cm.
Hoop altijd maar dat dit soort teksten waar zijn. ;)
Ik zwaffel altijd dan maar wat extra.
Enige "feed back" voor me graag dames... of dat helpt?
Volgens mij is de insteek van dit topic net wat anders.
pi_86305716
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:04 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Volgens mij is de insteek van dit topic net wat anders.
Ik heb het toch over die insteek?
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:28:41 #63
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86308108
-edit-
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:29:10 #64
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86308121
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 07:50 schreef MantaGSi het volgende:
Voor de meeste meisjes is het heel belangrijk welke jongen er aan die centimeters lul vast zit. Bovendien is vooral het eerste stukje van de vagina gevoelig voor seksuele prikkeling. Een lange lul voegt wat dat betreft dus niet zoveel toe.Een dikke lul kan wel wat extra's bieden.
Maar laat je hierdoor ook niet ontmoedigen als die van jou wat bescheiden is uitgevallen. Want het gereedschap is echt niet het enige dat belangrijk is in bed. Het gaat er vooral om wat je ermee doet.

Al die mannen hebben altijd 30 cm.
Hoop altijd maar dat dit soort teksten waar zijn. ;)
Ik zwaffel altijd dan maar wat extra.
Enige "feed back" voor me graag dames... of dat helpt?
Volgens mij is dit een verdwaalde OP uit een ander topic.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_86308239
Toen ik ze nog haalde (inmiddels een lange relatie), haalde ik ze gewoon bij de lokale dogist, Trekpleister ofzo, ligt allemaal netjes in de schappen. Zie het probleem niet, als je ze niet durft te vragen als ze achter de kassa liggen, ga dan gewoon naar winkel waar ze in de schappen liggen. Of bestel ze anoniem en discreet op internet.
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:36:55 #66
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86308286
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:34 schreef CrssY het volgende:
Toen ik ze nog haalde (inmiddels een lange relatie), haalde ik ze gewoon bij de lokale dogist, Trekpleister ofzo, ligt allemaal netjes in de schappen. Zie het probleem niet, als je ze niet durft te vragen als ze achter de kassa liggen, ga dan gewoon naar winkel waar ze in de schappen liggen. Of bestel ze anoniem en discreet op internet.
Je moet wel echt een probleemgeval zijn als je ze discreet op internet besteld in plaats van gewoon ballen te groeien en die leuke meid achter de kassa bij de Trekpleister om condooms te vragen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_86309557
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:20 schreef Bigguy het volgende:
Toen ik ze eens kocht bij het kruidvat keek de kassa-moslima me aan alsof ik nog diezelfde dag in de hel zou belanden ;( :o
Waarom staan er ook altijd vrouwen aan de kassa daar.. als het een vent was geweest zou ik me veel minder schamen. :P
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:37:04 #69
310990 Granduppaaaaah
Dolfijnen Reiki Specialist
pi_86309763
Ik vind het altijd een goed excuus om haar dan even lekker geil aan te kijken.
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:38:53 #70
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86309813
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:37 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik vind het altijd een goed excuus om haar dan even lekker geil aan te kijken.
Niet laten merken dat je bang bent, heel goed. ;)
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_86309905
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Niet laten merken dat je bang bent, heel goed. ;)
Een beetje vrouw prikt daar zo doorheen en maakt je publiekelijk te schande. :')
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:42:41 #72
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86309928
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:41 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Een beetje vrouw prikt daar zo doorheen en maakt je publiekelijk te schande. :')
Als je dat toelaat wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_86321039
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:37 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik vind het altijd een goed excuus om haar dan even lekker geil aan te kijken.
Vraag je ook of ze even wil passen voor jou, welke maat je moet hebben?
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:13:20 #74
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_86322032
Schenkie is aan het experimenteren?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_86322199
Ik koop ze gewoon online :@
En dan worden ze verzonden in een bruine enveloppe om te besparen en om ze discreet te verzenden. Nu is het zo dat je al die condooms heel goed in die verpakking voelt en de brievenbus te klein is waardoor de postbode mij maar afkeurend aankeek :')
pi_90255042
spam

[ Bericht 94% gewijzigd door HeatWave op 22-12-2010 10:46:46 ]
Robin
pi_90257003
kutkick en spam }:|
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_90264884
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat men denkt/weet dat er mensen zijn die er iets van zullen vinden/denken.

In één adem.
Dit dus.
pi_90276887
Die verkoopsters kijken mij altijd zwoel aan als ik XL condooms kom halen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
  woensdag 22 december 2010 @ 10:43:31 #80
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_90278868
Toen ik ze nog bij appie kocht, bij mij liggen ze gewoon in het schap, dan keek ik de dame achter de kassa altijd even extra aan als ze de condooms scande :D

Tegenwoordig koop ik ze online omdat er meer keus is, goedkoper, je kan ze ook per stuk kopen. En dus van alles wat doen :)
:-)
pi_90282811
Ik durfde ze ook nooit te kopen, nu betaal ik me scheel aan de alimentatie.
Geen dank voor mijn genade.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:41:59 #82
328824 de_heilige_fokker
Heiliger dan god en allah
pi_90297965
Voor mij in de rij bij de kruidvat was er een keer een gozer die vroeg om de kleinste maat :')
pi_90300132
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef Dartanion het volgende:
Tegenwoordig koop ik ze online omdat er meer keus is, goedkoper, je kan ze ook per stuk kopen. En dus van alles wat doen :)
En hoe komen ze bij je thuis in je brievenbus: in een neutrale witte nietszeggende verpakking?
pi_90303155
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef A-noniem het volgende:
:D
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 22 december 2010 @ 19:51:32 #85
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_90303256
die confort XL is nog veels te klein voor me, weet iemand grotere??
:')
pi_90304973
^^

In verschillende kleuren.
- Met zuidelijke groet -
pi_90308259
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie bij de Lidl vaak superlelijke mensen condooms kopen :')
Laatst was ik ook in de liddle en ze hebben altijd een berg snoepgoed en gekleurde dingen daar bij de kassa's staan. Ik ben wel zon zoetekauw dus ik pakte een rood doosje waar een aardbei opstond. Kwam ik later pas achter dat het een doosje condooms waren met een lekker aardbeiensmaakje eraan hahaha _O- :D
pi_90313288
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef Rpol het volgende:
Ik durfde ze ook nooit te kopen, nu betaal ik me scheel aan de alimentatie.
_O-

ja das kut...
Of niet dan?
pi_90318323
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Boterhammenzakje ingesmeerd met bakolie werkt ook prima.
ja hoi hier ben ik :)
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
  donderdag 23 december 2010 @ 00:40:08 #90
261627 sciter
The world is my playground.
pi_90321653
Ik moet altijd voor de XXL condooms, dan kan je tenminste echt patsen!
  donderdag 23 december 2010 @ 00:41:16 #91
261627 sciter
The world is my playground.
pi_90321690
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die confort XL is nog veels te klein voor me, weet iemand grotere??
http://www.condomerie.com(...)4a91d094a28f069174c8 ^O^
pi_90446457
Ik koop ze altijd bij een drogist in een wijk waar ik anders nooit kom. En dan moet het natuurlijk ook niet te druk zijn bij de kassa.
pi_90476132
Een echte vent durft ze gewoon in de winkel te kopen :Y
  zondag 26 december 2010 @ 23:43:15 #94
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_90476330
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik had eens zo een sukkel in mijn bed liggen [...]

Maar omdat ik lesbo ben
... apart.
pi_90476480
Haha mensen kom op zeg, wat een preuts gelul allemaal :D

Juist omdát iedereen er zo ongemakkelijk over doet vind ik condooms halen wel grappig.. Afgelopen keer bij de balie van de supermarkt, voordat ik een weekje op vakantie ging.

-Doe er maar een pakje Durex bij, die normale
"Die met 3 erin?"
-Nee, doe maar die grote verpakking, ga een week op vakantie ;)
"Haha ja dan is drie wel erg weinig ;)"

En dan gewoon lachen met die kassamiep, terwijl er mensen om je heen allemaal heel ongemakkelijk naar de grond staren of doen alsof ze niks gehoord hebben.. come on :')

Waarom zou je hier zo voor schamen, ik snap dat echt niet??
  zondag 26 december 2010 @ 23:47:00 #96
329696 Nogeentje
Nog ééntje!
pi_90476516
Leuk als je een verkoper bent;

Er komt een jongen (17 jaar) condooms halen;

- Meneer/mevrouw zou ik wel een pakje condooms mogen?
. Welke grootte?
- XL
. Die ga je zeker opblazen?
- ...
Dit bericht is gebaseerd op 100% Fictie.
  zondag 26 december 2010 @ 23:50:36 #97
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90476670
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef FeestBoek het volgende:
Haha mensen kom op zeg, wat een preuts gelul allemaal :D

Juist omdát iedereen er zo ongemakkelijk over doet vind ik condooms halen wel grappig.. Afgelopen keer bij de balie van de supermarkt, voordat ik een weekje op vakantie ging.

-Doe er maar een pakje Durex bij, die normale
"Die met 3 erin?"
-Nee, doe maar die grote verpakking, ga een week op vakantie ;)
"Haha ja dan is drie wel erg weinig ;)"

En dan gewoon lachen met die kassamiep, terwijl er mensen om je heen allemaal heel ongemakkelijk naar de grond staren of doen alsof ze niks gehoord hebben.. come on :')

Waarom zou je hier zo voor schamen, ik snap dat echt niet??
Dit dus. _O_
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 27 december 2010 @ 15:39:26 #98
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_90496859
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:47 schreef Nogeentje het volgende:
Leuk als je een verkoper bent;

Er komt een jongen (17 jaar) condooms halen;

- Meneer/mevrouw zou ik wel een pakje condooms mogen?
. Welke grootte?
- XL
. Die ga je zeker opblazen?
- ...
Er komt een man bij de kassa en vraagt om een pakje condooms. De kassajuffrouw vraagt "Welke maat??" waarop de man zo van :? kijkt. Kassajuf zegt "Doe je rits maar even open, dan voel ik wel even". Affijn, zij voelen, pakt daarna de omroepmicrofoon en roept "Een doosje standaard condooms voor kassa 3!"

Even later komt er een indrukwekkende negert bij de kassa, wil condooms, weet maat niet. Kassa juffrouw voelt eens even, verschiet van kleur en roept in de microfoon "Een doosje XXL condooms voor kassa 3!"

Nog weer later komt TS bij de kassa, fluistert rood van schaamte "mag ik een pakje condooms", maar weet ook al weer niet welke maat. Ondertussen was de kassamiep lekker op dreef, dus gulp los en voelen. Na een heel korte tijd voelen pakt ze de omroepmicrofoon en roep "Dweilploeg voor kassa 3 alsjeblieft!"

Maar ontopic nu: Durex Comfort dus, niet zozeer in de lengte alswel in de dikte. En ik koop ze gewoon bij de kassa als ze op raken. Nou ben ik oud en kaal, dus dat zal wel een hoop vragen schelen.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_90547004
Zo erg is het toch niet als je geen L of XL hebt? Klein en fijn enzo...

Het gaat vrouwen niet om de grootte, maar om hoe je ermee omgaat en wat je er mee doet!
pi_90549354
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo erg is het toch niet als je geen L of XL hebt? Klein en fijn enzo...

Het gaat vrouwen niet om de grootte, maar om hoe je ermee omgaat en wat je er mee doet!
Homo.
pi_90573223
1 keer in mn leven condooms (en glijmiddel met een smaakje, pina collada :D) gekocht, viel best mee :o
pi_90573228
Mensen moeten zich niet aanstellen. Jij ook niet, TS.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:06:02 #103
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90575956
Een klasgenoot van me durfde het nooit dus moest ik voor hem condooms kopen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90576114
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:06 schreef Id_do_her het volgende:
Een klasgenoot van me durfde het nooit dus moest ik voor hem condooms kopen. :')
hahahaha _O-
pi_90576128
Er was laatst iemand die ik in de Lidl condooms zag kopen. whaha, daar zou ik dus nooit op vertrouwen.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:29:38 #106
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90576774
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef applecherry het volgende:
Er was laatst iemand die ik in de Lidl condooms zag kopen. whaha, daar zou ik dus nooit op vertrouwen.
Dat risico ga ik ook niet nemen nee. :') :P
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:39:54 #107
165512 MASD
Music is dead.
pi_90577173
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef applecherry het volgende:
Er was laatst iemand die ik in de Lidl condooms zag kopen. whaha, daar zou ik dus nooit op vertrouwen.
Die zijn gewoon even goed getest als de duurdere, je kunt ze vertrouwen.
Long live music.
pi_90577196
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef MASD het volgende:

[..]

Die zijn gewoon even goed getest als de duurdere, je kunt ze vertrouwen.
echt?
  woensdag 29 december 2010 @ 12:40:51 #109
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90577215
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef MASD het volgende:

[..]

Die zijn gewoon even goed getest als de duurdere, je kunt ze vertrouwen.
Bron?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90577622
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo erg is het toch niet als je geen L of XL hebt? Klein en fijn enzo...

Het gaat vrouwen niet om de grootte, maar om hoe je ermee omgaat en wat je er mee doet!
Wrong, size does matter.

Mannen die met die larie aankomen zetten hebben meestal zelf een mini leuter.

[ Bericht 0% gewijzigd door plesner op 29-12-2010 12:56:29 ]
  woensdag 29 december 2010 @ 13:02:51 #111
165512 MASD
Music is dead.
pi_90578117
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:40 schreef applecherry het volgende:

[..]

echt?
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Bron?
Long live music.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:11:23 #112
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90578493
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:02 schreef MASD het volgende:

[..]



[..]

[ afbeelding ]
Dus ze voldoen aan de minimale eisen, nog vertrouw ik dat zaakje niet echt. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:48:34 #113
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_90580373
Hier gelukkig geen gedoe met condooms. Wij doen het gewoon zonder :s)

En die angst? Dat is/was hetzelfde vroeger met het kopen van bv de TUK, Candy, Seventeen etc ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 01:10:21 #114
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_128607276
Waar zijn ze eigenlijk goedkoper,op internet of in de winkels?
Paardelul !!!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 04:44:10 #115
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_128608907
Anno 2009
Negervis BV
pi_128608910
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2009 02:31 schreef woads het volgende:
S = XS
M = S
L = M
XL = L

Dit doen ze omdat mensen dan het gevoel krijgen dat ze een grote leuter hebben. Echt! :D
Fun fact: De astronauten van de Apollo missie wouden niet toegeven dat ze een size small waren voor de "condoom" maat van hun space suit voor her urineren dus waren de maten large, gigantic en humongous :P


17m0s
  vrijdag 5 juli 2013 @ 04:52:31 #117
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_128608913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:10 schreef Anno2012 het volgende:
Waar zijn ze eigenlijk goedkoper,op internet of in de winkels?
bij Harry achter het Centraal Station
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 5 juli 2013 @ 05:02:13 #118
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_128608922
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Boterhammenzakje ingesmeerd met bakolie werkt ook prima.
Vergeet geen elastiek anders kun je haar verstoppen.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  vrijdag 5 juli 2013 @ 05:18:35 #119
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128608926
nuchtere mensen doen alleen stoer erover binnen vriendengroep en op fok.
Touching from a distance ~
pi_128608951
Dribbel_ topics altijd +1 trouwens
pi_128608976
waar heb je het over TS?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 06:57:07 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128609156
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:10 schreef Anno2012 het volgende:
Waar zijn ze eigenlijk goedkoper,op internet of in de winkels?
Internet. Wij hebben laatst 100 billyboy gekocht voor 19,99
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 07:28:35 #123
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_128609305
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:10 schreef Anno2012 het volgende:
Waar zijn ze eigenlijk goedkoper,op internet of in de winkels?
Op jouwaanbieding.nl komen ze regelmatig in grote partijen voorbij.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_128610258
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:10 schreef Anno2012 het volgende:
Waar zijn ze eigenlijk goedkoper,op internet of in de winkels?
Internet. Net 100 stuks gekocht via Bol voor 19 euro ^O^
pi_128611659
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef vogelkooi het volgende:
Omdat dit zou kunnen gebeuren:
Nogsteeds Hilarisch _O-
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:08:56 #126
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_128611778
Condoom anoniem
pi_128612588
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Internet. Net 100 stuks gekocht via Bol voor 19 euro ^O^
ze zijn niet onbeperkt houdbaar hè.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:25:04 #128
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_128614243
het zal vaak met de leeftijd van de koper te maken hebben denk ik, hoe jonger je bent, hoe harder je je schaamt.

als je op de leeftijd komt dat je jeugdpuistjes zijn uitgedroogd en je elke standje wel gehad hebt dan is de schaamte ook wel verdwenen

tenminste bij mij wel
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:44:17 #129
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_128614881
KUT KICK!
Fear is the grease of society.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:02:50 #130
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_128615592
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:44 schreef vogelkooi het volgende:
KUT KICK!
Nee, TOPIQ :')
By the light of the moon! *poof*
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:29:28 #131
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_128616609
Logish toch, stoer doen over sex doe je tegen je vrienden, niet tegen wildvreemde mensen. Als je condooms zou kopen terwijl alleen je vrienden om je heen staan is het geen probleem.
:')
pi_128616725
Ik dacht dat vrouwen niet poepten :{
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:53:13 #133
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_128619481
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

ze zijn niet onbeperkt houdbaar hè.
Dat gaat er in een weekeinde wel doorheen, toch?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:01:50 #134
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_128624605
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Boterhammenzakje ingesmeerd met bakolie werkt ook prima.
:')
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:01:29 #135
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_128657745
Als je het echt niet durft kan je altijd nog de Hoogvliet inrennen, pakje condoms pakken en dan bij de zelfscan afrekenen.
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 19:14:05 #136
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128664764
Ik vraag bij binnenkomst altijd wat ze kosten, vervolgens ga ik verder de winkel in en reken later een rol boterhamzakjes en elastiekjes af.

Die gezichten, priceless.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_128665607
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:14 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vraag bij binnenkomst altijd wat ze kosten, vervolgens ga ik verder de winkel in en reken later een rol boterhamzakjes en elastiekjes af.

Die gezichten, priceless.
_O_ _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_128673102
quote:
6s.gif Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef Ruud het volgende:
Condooms :r
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_128696485
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
ze zijn niet onbeperkt houdbaar hè.
Ik gebruik ze niet tegen soa of zwangerschap, dus het maakt niet uit als er een keer een scheurt :) maar ze komen wel op binnen die, wat is het, twaalf jaar die er voor staat :7
pi_128696651
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik gebruik ze niet tegen soa of zwangerschap, dus het maakt niet uit als er een keer een scheurt :) maar ze komen wel op binnen die, wat is het, twaalf jaar die er voor staat :7
waarom gebruik je ze dan?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 7 juli 2013 @ 20:19:32 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128696713
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef blow... het volgende:

[..]

waarom gebruik je ze dan?
Voor de lekkere rubberlucht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128696722
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef blow... het volgende:
waarom gebruik je ze dan?
Hygiënischer en makkelijker dan iedere keer je seksspeelgoed afwassen. Daarom koop ik ook goedkope kutcondooms, een vibrator klaagt niet over de pasvorm.
pi_128696798
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hygiënischer en makkelijker dan iedere keer je seksspeelgoed afwassen. Daarom koop ik ook goedkope kutcondooms, een vibrator klaagt niet over de pasvorm.
ooh, een vibo. _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_129576533
Voor mij was deze website: http://tinyurl.com/qjprkns erg nuttig. En het leuke is dat je de prijzen van verschillende aanbieders hier kunt vergelijken.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 19:40:44 #145
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_129588064
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Tism het volgende:
Ik vroeg een keer om een pakje Durex...kreeg ik een pakje Duracell... ;(
Zag je er zo futloos uit toen? :P
pi_129595566
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Voor de lekkere rubberlucht.
Ze zijn er ook in smaakjes.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:24:16 #147
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129596068
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2009 15:25 schreef WheeleE het volgende:
Condooms kopen is niet zo erg, en ik heb dan nog liever dat ze achter de kassa te vragen zijn. Het wordt pas irritant en een tikje genant als ze ergens in de winkel op het bovenste schap staan. Nou heb ik lange armen, maar als ik in mn rolstoel zit kan ik daar echt niet bij :P.
En om nou aan een willekeurige klant te vragen of ie die ene voor me kan pakken (nee niet die, naar links, nee geen smaakje, eentje naar onder, ja die!) hoeft voor mij niet zo. Je ziet de mensen al denken "oh god, mensen in een rolstoel hebben toch helemaal geen sex?!?" :D.
Ik dacht het ook. :D
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:29:45 #148
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_129596314
Ik heb geen reden om ze te kopen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:30:12 #149
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_129596338
Jezus, wat een oud topic.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_129601887
quote:
13s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus, wat een oud topic.
Maar heel actueel.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 08:55:07 #151
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_129603110
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:14 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vraag bij binnenkomst altijd wat ze kosten, vervolgens ga ik verder de winkel in en reken later een rol boterhamzakjes en elastiekjes af.

Die gezichten, priceless.
_O-
Ok, episch indeed.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_145452309
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 92% gewijzigd door Mord_Sith op 12-10-2014 13:41:32 ]
hallooo
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:10:08 #153
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_145452747
leuke kick wel
AZ
ALKMAAR
pi_145453432
echte fokkers hebben geen condooms nodig
pi_145454533
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:41 schreef Evertjan het volgende:
echte fokkers hebben geen condooms nodig
Inderdaad. Fappen met condoom :')
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_145455269
Als je dit niet kunt, heb je ze ook niet nodig.
Play hard, go pro.
pi_145460419
Ik vind die naam gewoon echt extreem raar.

'Condoom' :') wat, hoe kom je er op om ze zo te noemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')