abonnement Unibet Coolblue
pi_250645
quote:
op 03-06-2000 om 08:11 PM schreef buzzer het volgende:

Ja, alleen omdat ie vol was

Ja, dat weet ik wel Met de meeste mensen hier sta ik op goede voet.... Wel vaker wat strubbelingen gehad met mensen in het BB tijdperk die nu mn beste gabbers hier zijn....

Je doet goed werk, keep it up....

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 7 maart 2000 @ 09:02:00 #27
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250646
quote:
op 03-07-2000 om 08:13 AM schreef Dark het volgende:

Aziz en Jop, blaten al met Seki mee en de rest wil, om erger te voorkomen, een voor Seki zo goed mogelijke mening geven.

Aziz en Jop zijn bang voor Seki

  dinsdag 7 maart 2000 @ 09:27:00 #28
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_250647

Net, 9.10 uur een interessant gesprek gevolgd tussen Seki en Bul.
Se: ik ben hier niet voor de kijkcijfers, hoor.Jij met je zielige gedoe.
Jullie zijn emotioneel zo prut zeg, wat een typhuszooi, ik heb me afzijdig gehouden..........??? PARDON, volgens mij is Seki de instigator van deze ellende
Ik kan niet in je kijken Bul, alleen jij weet hoe het zit!
Ja, ja, maar eerst wist Seki het beter.

Se: Weet je waar ik mee zit, ik heb mezelf in m'n reet genaaid en me helemaal laten gaan en je verrot gescholden

Hoezo, ik maak me niet druk om de kijkcijfers en hoezo, ik heb me afzijdig gehouden, alle voorstanders van Seki, nu jullie weer!

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_250648
quote:
op 03-07-2000 om 03:13 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
[QUOTE]op 03-07-2000 om 02:56 AM schreef Moor het volgende:
Wat is "contactgestoord" ? Een nep-psychologische term ? Of iets voor de electriciën ?
Of te weinig contact met de stream-verslagen ?



Van harte geveliciteert Moor!
Je hebt me op een tiepvout kennen betrappen.
Stom van je hoor..........je bevestigd hiermee dus mijn eerder gedane uitspraak over jou!
Zielepoot

Ik heb het nog even opgezocht in jouw bijbel:
gezocht: contactgestoord

Gevonden in het 1-delige Van Dale Groot woordenboek hedendaags Nederlands:


con·tact·ge·´stoord (bn.)

1 slecht in staat contacten te leggen
______________

ben jij nou zo stom, of ben ik nou zo slim?

[/quote]

Geen van beide, JJ, je spelling was foutloos, niets op aan te merken!
On topic:
Wat ik bedoelde, was dat Seki inmiddels getuige de streams net zo volmondig als zijn scheldpartijen naar Büllent waren, heeft toegegeven dat hij fout zat in zijn aanval van Büllent. Dat noem ik nou niet bepaald contactgestoord, eerder grofgebekt of zo.

En als op dat laatste in DIT Forum kritiek komt, dan is het toch écht wel
"pot verwijt de ketel...."

Jammer dat je me niet begreep, waarschijnlijk schreef ik te ironisch en kort-door-de-bocht.

Dark,

quote:

Se: Weet je waar ik mee zit, ik heb mezelf in m'n reet genaaid en me helemaal laten
gaan en je verrot gescholden

Hoezo, ik maak me niet druk om de kijkcijfers en hoezo, ik heb me afzijdig gehouden,
alle voorstanders van Seki, nu jullie weer!


waar Seki mee zit, m.i. is de consequentie van zijn directe gedrag. Hij roept nl. meteen hardop, en niet mis te verstaan, wat de anderen in zichzelf denken en niet elkaar in het gezicht zeggen. Dat Seki daarbij keihard tegen zijn eigen temperament oploopt, is een les voor hem, die je op de voet kunt volgen.
Zijn tegenpool Willeke doet precies het tegenovergestelde: met alle gangbare 'winden meewaaien' en zoveel mogelijk ontkennen wat kort daarvoor nog haar woorden of handelen waren. Dit levert hààr evenmin sympathie op bij de groepsleden, alleen die zeggen haar dat weer niet in haar gezicht, maar zullen het pas bij een nominatie laten blijken... maar met even keiharde consequenties voor haar.
Ik vind dus Seki niet bezig met z'n eigen populariteit (hoe kan iemand dit nog beweren ???) maar juist geschrokken van de uitvergroting van z'n eigen temparament door camera's, roddelbladen, chat, omstanders-geschreeuw en 'op 'n kluitje zitten met een stel in kleine ruimte'.

En DAT is voor iederéén een onnatuurlijke en niet-voor-te-bereiden situatie, dat zagen we ook al in BB. Ze zullen daar allemaal op verschillende manier mee omgaan, met die ontdekking. Seki komt in de "BB-Willem"-positie van de Bus, alleen aan 't begin, i.p.v. tegen het eind. Ben benieuwd hoe hij dat gaat hanteren.

  dinsdag 7 maart 2000 @ 10:58:00 #30
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_250649
Seki is iemand die in vooramlig yoegoslavië meer heeft meegemaakt dan de meeste van ons denken. Wat dacht je ervan wat er gebeurd als je misbruikt wordt door een kudde balkanschapen????????????????
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  dinsdag 7 maart 2000 @ 11:45:00 #31
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250650
Daarom kan ie nooit stil zitten. }:0

pi_250651
Seki moet lekker &^%^&)*_)+##$##
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 7 maart 2000 @ 12:00:00 #33
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_250652

Beste Moor, Seki reageerde niet METEEN, maar pas de volgende ochtend.
Bul zei steeds, laat het nou rusten joh, we hebben het uitgepraat, maar Seki bleef maar doorgaan.
Seki verweet Bullent dat hij te laat kwam met een voor hem acceptabele reactie, de pot verwijt dus de ketel.....
En wat moet ik met de opmerking:"ik heb me steeds afzijdig gehouden", wat een gelul zeg , hij doet het zelfde als iedereen in die bus, alleen heeft hij een grotere bek
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_250653
quote:
op 03-07-2000 om 12:00 PM schreef Dark het volgende:

Beste Moor, Seki reageerde niet METEEN, maar pas de volgende ochtend.
Bul zei steeds, laat het nou rusten joh, we hebben het uitgepraat, maar Seki bleef maar doorgaan.
Seki verweet Bullent dat hij te laat kwam met een voor hem acceptabele reactie, de pot verwijt dus de ketel.....
En wat moet ik met de opmerking:"ik heb me steeds afzijdig gehouden", wat een gelul zeg , hij doet het zelfde als iedereen in die bus, alleen heeft hij een grotere bek


Tja, Dark, ik kan de feiten ook niet veranderen. Ik kijk er alleen wat anders tegenaan, heb dat opgeschreven in topic Late Uitzending: i/s/Forum12/HTML/000351.html

  dinsdag 7 maart 2000 @ 13:44:00 #35
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_250654

Weledel zeer geleerde en hoogbegaafde buitengewoonhoogleraar professor dokter docterandus Moor, heb je bij de bakker ook zoveel woorden nodig voor een halfje bruin?
Of kan dat nog net

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 7 maart 2000 @ 13:48:00 #36
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_250655
En dan nu de spelfouten correcties
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_250656
Almachtige Moor, je hoeft niet steeds te bewijzen dat ik gelijk heb.

Maar goed, als jij zo irritant wilt blijven doen,ga je gang ! Ik zal proberen niet meer op die onzinnige uitspraken van je in te gaan.

Sterkte

Van alles is weer waardeloos

pi_250657
Wat jammer nou... het was toch goed bedoeld.
pi_250658
hobbes vindt seki eng!

"er zit een stelletje schijnheilen in de bus, en ik ben als enigste niet te beroerd dat te zeggen"

ja, tegen jop (ik ben de domste thuis), maar niet tegen die mensen in de bus

en wat is toch het grote voordeel van jezelf zijn, als je van jezelf een onaardige meneer bent?

en waarom moeten anderen toch steeds zichzelf zijn van seki? en wie bedoelt ie nou de hele tijd? want inderdaad, behalve tegen esmeralda is ie eh, (aardig is het woord niet) aanspreekbaar voor iedereen

  woensdag 8 maart 2000 @ 09:32:00 #40
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_250659
Zoek de verschillen;



Ik ben online
pi_250660
quote:
op 03-07-2000 om 09:02 AM schreef THE BORG het volgende:
Aziz en Jop zijn bang voor Seki

Juist! Bullent daarentegen niet, ik vond eerst Jop wel cool, nu niet meer. Bullent vond ik een eikel, maar nu dus ook niet meer! Hij ontplooit zich als een interessant, nog veelbelovend personage in de bus die niet bang is voor confrontaties. (En deze dus ook niet uit de weg gaat.) Daarnaast denk ik dat 'ie als politieagent z'n stoergehalte wel dagelijks op zn bord krijgt (dreigementen, etc.) dus hij kan Seki nog heel wat tegengas gaan geven.

Ik weet niet hoe de anderen erover denken maar ik geloof persoonlijk wel wat Bullent heeft gezegd over zijn 'relatie' met Assmieralda (dat er dus nix is, maar hij sluit niets uit, de 'zeg nooit nooit' statement) en dat hij niet op Bart heeft gestemd uit jaloezie. Lijkt me dus ook niet omdat hij en Assmieralda in het begin al heel veel samen waren. Had hij toen zijn kans willen grijpen had hij het allang kunnen doen.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_250661
quote:
op 03-08-2000 om 09:37 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Juist! Bullent daarentegen niet, ik vond eerst Jop wel cool, nu niet meer. Bullent vond ik een eikel, maar nu dus ook niet meer! Hij ontplooit zich als een interessant, nog veelbelovend personage in de bus die niet bang is voor confrontaties. (En deze dus ook niet uit de weg gaat.) Daarnaast denk ik dat 'ie als politieagent z'n stoergehalte wel dagelijks op zn bord krijgt (dreigementen, etc.) dus hij kan Seki nog heel wat tegengas gaan geven.
...
Grtz,

Meerhoerman.



helemaal mee eens, Meerhoerman.
ik mag die Bullent wel, hij heeft tenminste ballen. in tegenstelling tot Jop en Aziz die afhankelijk zijn van wat Seki ze influistert. zelf een mening formuleren is namelijk te moeilijk voor deze twee.

[Dit bericht is gewijzigd door ANGELinDisguise (Datum 10 Maart 2000).]

  woensdag 8 maart 2000 @ 14:53:00 #43
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_250662
Naar mijn bescheiden mening zit er een steekje los bij Seki. De manier waarop hij reageert, kijkt, loopt..alles eigenlijk. Als hij zijn mening verkondigt, is het zó en niet anders. De andere passagiers moeten hem maar nemen zoals hij is maar kan hij dan ook niet een beetje respect tonen naar anderen?? Of ten minste luisteren? Nee, hij brult zo hard dat er niet meer tussen te komen is.
En ik kan me misschien vergissen maar Seki was eerst toch zo anti-Job? Nu is het z'n beste maatje! Job is ook een zwak persoontje want die praat nu ook alleen maar mee met Seki. Ik heb zo'n vermoeden dat hij gewoon een beetje 'bang'is voor Seki.
Ik heb een beetje het idee dat Job een beetje met iedereen mee praat om zo iedereen een beetje te vriend te houden.

Zó genoeg over brulapen en meelopers!

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
pi_250663
quote:
op 03-08-2000 om 02:53 PM schreef Isabel het volgende:
Naar mijn bescheiden mening zit er een steekje los bij Seki. De manier waarop hij reageert, kijkt, loopt..alles eigenlijk. Als hij zijn mening verkondigt, is het zó en niet anders. De andere passagiers moeten hem maar nemen zoals hij is maar kan hij dan ook niet een beetje respect tonen naar anderen?? Of ten minste luisteren? Nee, hij brult zo hard dat er niet meer tussen te komen is.
En ik kan me misschien vergissen maar Seki was eerst toch zo anti-Job? Nu is het z'n beste maatje! Job is ook een zwak persoontje want die praat nu ook alleen maar mee met Seki. Ik heb zo'n vermoeden dat hij gewoon een beetje 'bang'is voor Seki.
Ik heb een beetje het idee dat Job een beetje met iedereen mee praat om zo iedereen een beetje te vriend te houden.
Zó genoeg over brulapen en meelopers!

Jop was dikke maatjes met Aziz, tot Aziz dat k*t-geintje met hem en Antonette flikte.

Tjonge jonge ik raak maar niet uitgepraat over dat akkefietje, ik vond het ECHT een shitstreek.... om nog vervolgens te zien dat het effect heeft gehad ook.... Want Antonette denkt nu dat Jop haar als bezit zag....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_250664
quote:
op 03-09-2000 om 09:04 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Want Antonette denkt nu dat Jop haar als bezit zag....


<schaterlach> en DAT kan natuurlijk nóóit waar zijn.... ???? Yeah right .....

  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:07:00 #46
2705 cynix
is verdwaald
pi_250665
quote:
op 03-08-2000 om 09:58 AM schreef ANGELinDisguise het volgende:
...in tegenstelling tot Jop en Aziz die afhankelijk zijn van wat Seki ze influistert. zelf een mening formuleren is namelijk te moeilijk voor deze twee.

Het woord 'mening' is al te moeilijk voor ze.

pi_250666
quote:
op 03-10-2000 om 02:39 AM schreef Moor het volgende:
<schaterlach> en DAT kan natuurlijk nóóit waar zijn.... ???? Yeah right .....

Denk dat dat wel mee valt. Kijk we kunnen natuurlijk niet allemaal zo goed en slim zijn als sommige mensen, of jezus figuren zoals ik ze graag lijk te noemen maar bij ons dom en ongenuanceerd volk zijn we in het begin van een relatie wel eens bang om iemand al vroegtijdig te verliezen. Dan zeg je als dom mens nog wel eens domme dingen, zoals die duidelijk in nivo lager verblijvende Jop heeft gedaan tegen de duidelijk veel betere Seki en Aziz.

Dan heb je ook nog het gewone manvolk die wel eens opschept over met wie ze de liefde bedreven hebben, vrouwen doen dit ook wel eens soms zelfs met enige mate van overdrijven. Persoonlijk ik die tracht intelligent en als gentleman over probeer te komen (ik faal hier nogal eens in, zie ook mijn nickname) doe dit niet, desondanks ken ik plebs die ik onder mijn vriendenkring benoem (stukken minder klasse hebben als een hoger personage als Seki) die dit wel doen. Ja, mijn welgemeende excuses het is niet anders, zij hebben én wel eens sex met mensen i.p.v. dieren en scheppen hier wel eens over op. Mijn vraag is dus ook: In welke kerk werkt Seki als pastoor c.q. Messiah alwaar ze hun zonden kunnen op biechten c.q. zijn behaarde vuile voeten kussen?

In afwachting van uw antwoord verblijf ik, nederig,

Meerhoerman.
P.S. Die schaterlach siert je wel trouwens. Werkelijk prachtig gewoon.

------------------ http://www.detram.tsx.org


[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 10 Maart 2000).]

  vrijdag 10 maart 2000 @ 14:17:00 #48
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_250667
Meerhoerman, mijn complimenten voor je creativiteit! Een poot van Trev
  vrijdag 10 maart 2000 @ 14:19:00 #49
2465 De Parasiet
How about no?
pi_250668
Seki was dat jongetje in je klas dat altijd vervelend was, nooit stil zat en andere kinderen in elkaar trapte als ze hem tegenspraken.
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_250669
quote:
op 03-10-2000 om 09:06 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
<snip>

Mijn vraag is dus ook: In welke kerk werkt Seki als pastoor c.q. Messiah alwaar ze hun zonden kunnen op biechten c.q. zijn behaarde vuile voeten kussen?

In afwachting van uw antwoord verblijf ik, nederig,

Meerhoerman.
P.S. Die schaterlach siert je wel trouwens. Werkelijk prachtig gewoon.


Nu crossposten blijkt toegestaan:
Seki IS de nieuwe boodschapper, en wel

"Omdat ie een speld is, in het vette achterste van onze hollandse doe-maar-gewoon-robot: nix gewoon ! lekker vet óngewoon en extreem !

Omdat ie - net als in de Bus - onze nationale calvinistische schijnheil wakker schrikt uit zijn luie droom van laffe eufemismen en doekjes-voor-het-bloeden, van achterbakse geilheid en vóór-werelds hanen-gedrag.

Omdat niemand ertegen kan, zoals hij is: zelfs de meest platte lolbroeken nog amechtig met de mond vol tanden staan over zóveel pure slavische agressie: hun Balkan-waterloo meemaken omdat ze geen wooorden meer vinden om dit in te kapselen, te integreren, weg te proppen in kant-en-klare vóóroordeel-kastjes van 'junk' en 'crimineel'.

Heerlijk, zoals gans welvarend ingeslapen regel-je-uitvaart-nederland hier te kakken wordt gezet door een joegoslaaf die schreeuwt vanuit de verse open wonden van een land in oorlog, van een verscheurd volk de stekende pijn draagt in elk venijnig woord dat hij zijn mede-buspassagiers toebijt !

Seki is de peptalk van het jaar 2000: voel de pijn van zijn volk en bereid je voor op méér. Mis het, en slaap dan voor eeuwig in de opium-roes van je arrogante Ego-honger als kleinzielig kikkerlander.

Dààrom ben ik blij met Seki.

Voor het bovenstaande, symbolische "gelijk" dat Seki verwoordt in de Stem van het Wereldleed "vlak onder onze neus", kan geen bek groot en rauw genoeg zijn. Niet welbespraakt, maar met de duidelijkheid van een open slagader."

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')