abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 maart 2000 @ 20:46:00 #1
521 ruby
Hell yeah!
pi_250568
En, hebben we genoten van de uitzending vandaag? Ik vond 'm wel weer geinig.
En Willeke, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je die hamer in je gezicht ramt meissie! Dat was echt een beetje een clownsact. Maar ik moest wel lachen. Doet me denken aan die actie van Mona (BB) tijdens het koorddansen op haar plaat viel. Wel gemeen he, maar ach....er moet ook wel gelachen worden natuurlijk.

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_250569
Wel gelachen om het leedvermaak van Seki toen hij hoorde dat Willeke en Esmeralda een persoonlijke gele kaart kregen. Hoe zou hij gereageerd hebben wanneer de hele groep weer het slachtoffer zou zijn geworden van het geklungel van Wil en Es? Nog een uitbarsting of de ramen er uit?
pi_250570
Tussen 2 haakjes Ruby, hoe kan ik mijn eigen plaatje plakken?
  zaterdag 4 maart 2000 @ 23:50:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250571
ga naar je profiel en wijzig daar de verwijzing naar je plaatje

(mail mij even dan leg ik het je wel uit
quenda@q-prime.net

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 04 Maart 2000).]

pi_250572
Deze uitzending kunnen we wel scharen onder de noemer "Het Gelijk van Seki"

Gisteren in de uitzending liep hij weg toen de dames van de uitbraak terug kwamen met al die spullen, vandaag wond hij zich op over het feit dat de dames zo "inventief" waren maar dat heel nederland net zo inventief is, en de redactie echt niet dom en dat hij al weer bang was voor sancties en dat duidelijk bleek dat het praten (de groepsgesprekken) over de regels geen zin heeft...

Hij had gelijk en hij heeft gelijk gekregen in de vorm van de veroordeling van Willeke en Esmeralda met de twee gele kaarten. Persoonlijke gele kaarten, gelukkig wel !

Het mooiste is eigenlijk nog dat Willeke beweerd "dat wisten wij niet" en Seki en Jop het blijkbaar wel wisten. Iedereen heeft het regelementenboek gelezen of kunnen lezen, dus ook Willeke had het kunnen weten. Maar ja...."dat wisten wij niet".......

Vandaag was ook de tijd om eigenlijk eens goed ziek te worden van het gedraai en gedoe met Jop. Wat nou Antonette is zijn vriendinnetje ? Bang dat Aziz wel wat met Antonette wil ? Met wat voor mensen hebben we hier van doen ? Op de streams gisteren beweerde Aziz nog dat ie Esmeralda wel een lekker ding vond, op TV zegt ie al rekening ermee te houden dat Jop Antonette als vriendinnetje ziet maar morgen is het natuurlijk weer het tranen met tuiten over Katja, of over zijn kind, of Ex of weet ik wat het allemaal is.

Hoe langer het programma duurt, hoe minder ik deze twee heren begin te begrijpen.

Kierewiet!

Blijft zich verbazen
  zondag 5 maart 2000 @ 00:36:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250573
* Quenda® word er ook een beetje kierewiet van Kierewiet.

Willeke praat tot vervelens toe over ontmoetingen en afspraakjes met Hans, en informatie van buitenaf (op de streams)
Net zo hard, ontkent ze het weer, en zegt ze dat ze niet wil dat Hans komt..(dit hoor je bij een gemiddelde tijd van 2 uurtjes luisteren diverse malen)
Echt luisteren naar anderen is haar volkomen vreemd, want in elk gesprek draait ze alles weer naar zichzelf toe.Gisteren zat ze zelfs behoorlijk irritant te neurieen tijdens een geanimeerd gesprek tussen anderen, totdat zijzelf weer een nieuwe onderwerp aansneed, met luide stem.


Dus wat dat betreft snap ik de ergernissen van de anderen wel.

Ze heeft het erg vaak over:"ja dat mag ik niet zeggen, of dat mogen ze niet weten,en dingen in die strekking....ook vaak gemier over dat zij dingen weet van (????) en dat ze wel achter bepaalde dingen komt.

Wat Aziz betreft, ik kan me niet inleven in zijn persoonlijke situatie voor de busperiode.Wel vind ik het nogal triest dat hij 2 straten van zijn zoon af woont, en al 7 maanden geen contact heeft, en nu allerlei dingen zegt, waarvan hij weet dat het mogelijk uigezonden kan worden,terwijl dat, mijns inziens, niets verbetert aan de verhouding tussen hem en zijn ex, m.b.t. tot zijn zoon. (heb zelfs het angstige vermoeden dat het alleen maar erger word op deze manier)
Ook las ik net dat hij in een telefoongesprek vroeg aan een vriend of deze wilde bemiddelen, vraag ik me af, waarom nu pas????
Maar goed, een kat in nood maakt rare sprongen.

p.s.* Quenda® heeft de uitzending van deze avond niet gezien.

komt er ook een herhaling?


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 05 Maart 2000).]

pi_250574
Vond Willeke achterbaks met de opmerking 'dat wist ik niet' over het niet mee mogen nemen van spullen voor anderen in de bus. Wie denkt ze nu in de maling te kunnen nemen, buiten het feit dat er vorige week door SBS al op gewezen was dat dit niet mocht, toen Aziz na het kuuroordbezoek een paar pakkies shag mee had genomen, heeft iedereen duidelijk kunnen horen en zien welke act ze eruit gooide.

We doen gewoon of al die spullen van ons zijn, dan kunnen ze ons niks maken, met een air van, ben ik even een bijdehandte tante of niet, stapel tijdschriften uit de tas vissen en dan met veel poeha, kijk maar ik hou zoooo van motorsport, gevolgd door een vette knipoog en zo ging ze maar door, bij elk ding wat ze uit de tas haalde had ze een, volgens haar, gevatte opmerking. En dan een dag later het onschuldige vrouwtje uithangen en glashard gaan staan te beweren 'mochten we niks mee nemen dan, o dat wist ik niet'.

Omdat ze ook al een gele kaart aan de groep op haar geweten heeft vanwege het betreden van de slaapruimte met haar schoenen aan zou je van haar toch mogen verwachten dat ze geen risico zou willen lopen om de groep nog eens met een gele kaart te belasten en om die reden zich aan de regels zou houden, maar ze heeft er gewoon maling aan. Gelukkig heeft ze een persoonlijke gele kaart gekregen en niet de groep, want ik kan me enigzins voorstellen hoe de reaktie van Seki daarop geweest zou zijn, die dit allemaal allang aan had zien komen.
De straf die er bij de kaart werd gegeven is daarentegen weer een lachertje, ze wordt echt flink gematst, staat al 2 weken op de laagste plaats, maar mag de komende 3 weken niet uitbreken als ze het populairst zou zijn!! tjonge, nee daar heb je haar echt mee hoor.

Ik denk eigenlijk dat als Willeke niet zo overdreven met die spullen had staan doen, ze niet eens een kaart hadden gekregen, maar omdat iedereen die de streams live volgt dit heeft kunnen horen ze er niet omheen konden en het nu maar zo oplossen of sla ik nu een beetje door?

Een weekie geen alcohol meer mogen drinken, dat had me wel wat geleken als straf, wedden dat ze geen regel meer overtreedt

Het is me overigens niet duidelijk waarom er de ene keer een kaart aan de hele groep en de andere keer aan de desbetreffende persoon wordt gegeven, weet iemand hoe SBS dat beoordeelt, of schatten ze gewoon de sfeer in, het lijkt er nu op of ze ook hebben gedacht dat ze op dit moment beter geen gele kaart aan de groep konden geven, omdat de spanning al te snijden was en de bom dan waarschijnlijk gebarsten zou zijn. Hmm, daar is het denk ik in hun optiek nog wat te vroeg voor, ze moeten immers nog 13 weken.

En wat betreft de gele kaart voor Esmeralda,
het meenemen van al die spullen kwam van Willeke af, dat was overduidelijk, volgens mij stond Esmeralda echter ook te liegen maar dan over het telefoneren, ze heeft toen ze terug kwamen in de bus toch gezegd dat ze had zitten bellen en beweerde toen er werd gezegd dat dit niet mocht dat ze dat ook niet had gedaan, of heb ik het mis? Hoe dan ook, ze is inmiddels al 3 keer uit geweest dus ze zal daar ook niet echt mee zitten denk ik.

Wat zei Jop nou aan 't einde van dat gesprek over Antonette tegen Aziz, verstond toen ze de bus instapten iets van, 'dan ga jij aan de ene kant liggen' was verder niet te verstaan.

  zondag 5 maart 2000 @ 04:07:00 #8
2018 PC eend
relativist
pi_250575
quote:
[b]op 03-05-2000 om 03:08 AM schreef Tante Bep het volgende:
knip
Wat zei Jop nou aan 't einde van dat gesprek over Antonette tegen Aziz, verstond toen ze de bus instapten iets van, 'dan ga jij aan de ene kant liggen' was verder niet te verstaan.



Dat je job niet kon verstaan dat kan wel kloppen en je bent zeker niet de enigste.
Het is dan ook niet voor niks dat hij het zinnetje "begjijp je wa kbdoe?" de hele tijd loopt uit te spreken (denk namelijk dat maar weinig bussers enig idee hebben waar hij het over heeft).
Wel grappig hierbij is dat antoinet deze vraag altijd beantwoordt met "wat zeg je?".

Ook iwan zowaar weer gehoord. Hij leek wel een frank&ronald de boer kloon. "Jaaaa uh ikkuuh uuuh ikuh houduh niet zo uuh van dansuh".

Verder ben ik ook wel benieuwd of die persoonlijke gele kaarten in het "regelement" stonden of dat die speciaal voor the sjek in het leven zijn geroepen (om een mogelijk sjek-attack te voorkomen).


PC eend

When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 5 maart 2000 @ 11:21:00 #9
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250576
EPrachtig gezicht hoe Willeke zich met een hamer tegen haar kop heeft geslagen. Nu weet ik waarom die hoofd van haar zo is ingedeukt.

En wat betreft die schijnvertoning van haar over die gele kaart. Volgens mij had ze die avond teveel gedronken en een stuk verant- woordelijkheid verloren. Moet ze niet de volgende dag met een houding aannemen van "ich habe es nicht gewust".
En heb ik het goed begrepen ? Nog een gele kaart en ze kan eruit......

En wat Jop betreft denk ik niet dat Antonette het fijn zou vinden dat Jop haar als vriendin betiteld. Zowiezo een dom gesprek tussen Jop en Aziz. Ik snap niet waar het nivo ligt maar wel heel erg laag. Dit soort lultaal voert een normaal iemand op de lagere school en daarna niet meer.

En het gesprek tussen Seki en z'n zoontje was ook optimaal. Wat zeg je ??? Waaaat ????
Muppie........Pascalletje???? Hoe gaat het ??
Waaat zeg ie ?????.... Oh je hebt het al gezegd !! Wat ??????..... Hoor je me ?? ? ....... (iets met vissen en je hebt het al gezegd en daarna iets met bergen en schepjes) Hee Pascal.....?????? Muppie....???
Toet toet toet toet toet.........
Dit schijnt het belangrijkste moment voor Seki geweest te zijn.........
Dit in iedergeval beter dan door je moeder voor lul te worden gezet zoals bij Jop.<grin>


  zondag 5 maart 2000 @ 11:28:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250577
Nogmaals ik heb de uitzending niet gezien, maar als het gesprek tussen Seki en zijn zoon zo is verlopen als bovenstaande poster meld, dan is Seki wel de eerste die oprecht belt uit belangstelling voor diegene die hij belt, en niet, zoals ALLE anderen, gelijk begint te mekkeren"hoe kom ik over," en "doe ik het goed"........

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 05 Maart 2000).]

pi_250578
Ik heb de uitzending ook niet gezien, maar het gesprek wel op de streams kunnen volgen. Seki had inderdaad een vader-zoon gesprek. Seki zei dat hij Pascal miste en vroeg hoe het met Pascal ging. Pascal vertelde wat hij niet meer mocht doen op school en dat hij veel spelletjes speelde. Niets over overkomen enzo.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  zondag 5 maart 2000 @ 22:07:00 #12
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250579
Bij iedereen heb ik wel een duidelijke mening maar Seki blijft me wel boeien.
Een deel van hem staat mij erg tegen maar tegelijkertijd heeft hij ook een bepaalde houding die ik persoonlijk ok vindt.

  maandag 6 maart 2000 @ 02:36:00 #13
2018 PC eend
relativist
pi_250580
quote:
op 03-05-2000 om 11:47 AM schreef bagwan het volgende:
Ik heb de uitzending ook niet gezien, maar het gesprek wel op de streams kunnen volgen. Seki had inderdaad een vader-zoon gesprek. Seki zei dat hij Pascal miste en vroeg hoe het met Pascal ging. Pascal vertelde wat hij niet meer mocht doen op school en dat hij veel spelletjes speelde. Niets over overkomen enzo.



Seki mocht twee keer bellen (eerste keer slechte verbinding) toch?
Volgens mij zonden ze het "mislukte" gesprek uit. Waarschijnlijk vonden ze het emotionele langs elkaar heen gepraat interresanter voor uitzending.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_250581
Het eerste gesprek tussen Seki en Bolle (pascal) vond plaats op woensdag. Afgelopen donderdag heeft Seki vanwege de slechte verbinding op woensdag opnieuw mogen proberen. Van dit tweede gesprek staat een uitgebreid verslag in de streamverslagen van afgelopen donderdag (ca 18:10)
Blijft zich verbazen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')