Sectie-einde is het denk ik dan, zoals __Saviour__ zegt. Invoegen -> Einde? Sectie einde?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:27 schreef Foxio het volgende:
Nou daar kom ik echt geen wijs uit, ik heb een Nederlandse Word 2007 en Break of iets wat daar op zou kunnen lijken staat er niet tussen. Want Afbreken is een optie om woorden af te breken.
Iets als paginanummers moet toch ook wel eenvoudig te doen zijn in het nederlands?
Dat sectie-einde maakt een harde scheiding. Dus daarna kun je voor die scheiding de paginanummering aanpassen zonder dat het na die scheiding effect heeft. Je moet dus eerst die scheiding maken en dan ervoor en erna de paginanummering juist instellen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:40 schreef Foxio het volgende:
Naja toch bedankt allemaal voor de hulp. Maar het werkt bij mij niet, ik doe precies wat jullie zeggen maar elke keer als ik dan Paginaeinde of Sectie einde druk, plaatst die er een witte pagina tussen. En de pagina nummering blijft gewoon vanaf het voorblad doortellen.
Laat ook verder maar, als het zo onduidelijk met word is, mijn klasgenoten weten het ook niet, dan moeten ze maar accepteren hoe ik het nu heb.
Amateur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou dan een apart document maken voor het voorblad, titelpagina en inhoudsopgave.
Je kunt ook selecteren dat de sectie op dezelfde pagina begint. Dus dan ga je op pagina 4 staan en dan doe je dan nieuwe sectie vanaf dezelfde pagina.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:40 schreef Foxio het volgende:
Naja toch bedankt allemaal voor de hulp. Maar het werkt bij mij niet, ik doe precies wat jullie zeggen maar elke keer als ik dan Paginaeinde of Sectie einde druk, plaatst die er een witte pagina tussen. En de pagina nummering blijft gewoon vanaf het voorblad doortellen.
Laat ook verder maar, als het zo onduidelijk met word is, mijn klasgenoten weten het ook niet, dan moeten ze maar accepteren hoe ik het nu heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |