abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74251396
Heey,

Ik ben bezig met een verslag maar hoe kan ik de 1e pagina (Het voorblad) pagina 2 (Titelpagina) en pagina 3 (inhoudsopgave) uitsluiten van paginanummering. Maar dat die bij de inhoud wel begint bij Pagina 4
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_74251411
Invoegen - Paginanummers - Opmaak - "Beginnen bij"
Volgende keer misschien eerst even zelf proberen? Het is niet zo dat dit heel erg goed verstopt staat
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_74251475
Dan begint die bij mij vanaf het voorblad bij 4, 5, 6, 7 dus dan begint die gewoon bij pagina 4 op het voorblad.

Het is dus de bedoeling dat erop het voorblad, titelpagina en inhoudsopgave geen paginanummer staat, maar dat die daarna wel begint bij 4.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_74251494
Ik zou dan een apart document maken voor het voorblad, titelpagina en inhoudsopgave.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74251504
Het probleem is dat dit in een document moet worden ingeleverd. Zal toch wel mogelijk zijn op de een of andere manier?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:19:55 #6
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74251555
Jawel, het omvat een section break. Hier heb je een uitleg in 16 of 17e intuïtieve stappen afhankelijk van je Word-versie. Wel in het Engels.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  Donald Duck held zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:22:17 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74251608
Op de laatste pagina die geen nummer moeten hebben een sectie-einde toevoegen
Dan op het blad waar het wel moet beginnen, de paginanummers invoegen en Link to Previous uitzetten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74251750
Nou daar kom ik echt geen wijs uit, ik heb een Nederlandse Word 2007 en Break of iets wat daar op zou kunnen lijken staat er niet tussen. Want Afbreken is een optie om woorden af te breken.

Iets als paginanummers moet toch ook wel eenvoudig te doen zijn in het nederlands?
  Donald Duck held zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:31:53 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74251857
geen idee hoe het in het nl heet, maar hier zit het:
derde tabblad in het lint, en dan het knopje Breaks (plaatje met pijltje tussen 2 pagina's) en dan de 4e keuze (in het engels: section breaks: next page, plaatje: pijltje tussen witte en rode pagina)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:33:10 #10
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74251874
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:27 schreef Foxio het volgende:
Nou daar kom ik echt geen wijs uit, ik heb een Nederlandse Word 2007 en Break of iets wat daar op zou kunnen lijken staat er niet tussen. Want Afbreken is een optie om woorden af te breken.

Iets als paginanummers moet toch ook wel eenvoudig te doen zijn in het nederlands?
Sectie-einde is het denk ik dan, zoals __Saviour__ zegt. Invoegen -> Einde? Sectie einde?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:34:13 #11
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_74251902
Ja. Invoegen sectie. Dan op dezelfde pagina die sectie laten beginnen. En als je dan paginanummering invoert behandeld Word die nieuwe sectie als nieuw document en begint hij dus bij 1 op de nieuwe sectie.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_74252034
Naja toch bedankt allemaal voor de hulp. Maar het werkt bij mij niet, ik doe precies wat jullie zeggen maar elke keer als ik dan Paginaeinde of Sectie einde druk, plaatst die er een witte pagina tussen. En de pagina nummering blijft gewoon vanaf het voorblad doortellen.

Laat ook verder maar, als het zo onduidelijk met word is, mijn klasgenoten weten het ook niet, dan moeten ze maar accepteren hoe ik het nu heb.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:43:27 #13
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74252101
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:40 schreef Foxio het volgende:
Naja toch bedankt allemaal voor de hulp. Maar het werkt bij mij niet, ik doe precies wat jullie zeggen maar elke keer als ik dan Paginaeinde of Sectie einde druk, plaatst die er een witte pagina tussen. En de pagina nummering blijft gewoon vanaf het voorblad doortellen.

Laat ook verder maar, als het zo onduidelijk met word is, mijn klasgenoten weten het ook niet, dan moeten ze maar accepteren hoe ik het nu heb.
Dat sectie-einde maakt een harde scheiding. Dus daarna kun je voor die scheiding de paginanummering aanpassen zonder dat het na die scheiding effect heeft. Je moet dus eerst die scheiding maken en dan ervoor en erna de paginanummering juist instellen.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:50:54 #14
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_74252291
even een kleine TVP, ik heb er ook al vaak mee lopen kloten.
pi_74252432
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou dan een apart document maken voor het voorblad, titelpagina en inhoudsopgave.
Amateur.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_74252476
Sectie einde maken na de derde pagina. Vervolgens bij opmaken van de voetteksten een paginanummer toevoegen en KOPPELEN aan vorig uitklikken.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:07:00 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_74252653
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:40 schreef Foxio het volgende:

Je kunt ook selecteren dat de sectie op dezelfde pagina begint. Dus dan ga je op pagina 4 staan en dan doe je dan nieuwe sectie vanaf dezelfde pagina.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')