abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 maart 2000 @ 00:26:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_250525
Het feit dat de kandidaten allemaal bij elkaar en door elkaar liggen in één ruimte is natuurlijk expres gedaan om ranzige beelden en insinuaties te kunnen creeeren.

Het gedoe van Jop en Antonette onder de dekens en de vragen die dat oproept zullen wel koren op de molen van SBS zijn. Ik had zelf de streams op dat moment aanstaan maar heb het niet echt gevolgd. Pas toen ik de streamverslagen hier las stond ik er bij stil. Ik had het verhaal van WOR op mijn site geplaatst en ontving een reactie van Kor(die perse niet met volledige naam genoemd wil worden)en die had het toch anders gezien.

W.O.R schreef : Job tilt de deken een stukje op om Antonette iets onder die deken te laten zien, waarna haar handen naar die plek verdwijnen. Handen van Job en Antonette nu eens boven, dan weer onder de deken. Krampachtige ritmische bewegingen van de armen (beiden). Antonette die demonstratief naar haar hand kijkt. De deken een stukje optilt om de camera vrij zicht onder de deken van Job te geven. Antonette knikt af en toe met een glimlach. Gaat afwisselend boven Job hangen en naast hem liggen. Job kijkt opgelucht. Draait zich vervolgens met zijn rug naar Antonette toe. Zij masseert nog even zijn schouders. Tijdens dit alles veel gehijg en onverstaanbaar gefluister. Totdat Jop zich heel afwijzend omdraaide naar Antonette toe (lag eerst met z'n rug naar haar) en zo maar probeerde om te gaan slapen zonder dat gefriemel...

Dit verhaal wordt door meerdere srtreamwatchers hier bevestigd

Maar Kor emailde mij : Ik heb dat denk ik ook gezien, maar was het wel zo. De bewegingen waren volgens mij veel te hoog, ergens bij zijn borst. Zag je ook het apparaat waarmee Jop wegliep. Het leek wel een soort dildo met een draadje eraan. Helaas had ik toen geen geluid, dus het blijft gissen wat er gebeurd is. Antonette heeft hem daarna wel lekker de rug gemasseerd... Misschien hebben wel meer mensen het gezien en weten wat er gebeurd is. Wat voor ding had Jop in zijn hand en waarom heeft de regie het geluid af gezet?

Het blijft dus afwachten totdat SBS6 de beelden uitzend. Ik ben benieuwd of ze dan ook het gesprek van een uur eerder over SEX uitzenden waarin dit werd gezegd.

2.24 Jop tegen Aziz over sexuele behoeften: "Dan neuk je me maar in m'n reet man."
Job: "Vrouwen kunnen langer zonder, dat is gewoon zo."
Antonette: "Ja dat is ook gewoon zo."
Aziz: "Ik vind Es wel een geil wijf"
Antonette: "Ik vond Iwan een lekker ding, maar het is mijn type niet.
Aziz: "ik heb Iwan 3 weken meegemaakt maar ik weet nog steeds niet wie hij is."
Antonette: "Dat hoef je toch niet te weten."
(m.d.a Lupus op GVD forum)

De ranzigheid gaat weer de boventoon voeren LEVE De Bus en SBS ???????


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 4 maart 2000 @ 11:31:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250526
Ik denk dat SBS er mee in z'n maag zit om deze beelden wel of niet in het begin van de avond wil of mag uitzenden.

  zaterdag 4 maart 2000 @ 14:07:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_250527
Mwah dat geloof ik nog niet zo. Ze zenden wel meer rare beelden uit in Amerikaanse docu-series rond dat tijdstip. Bovendien zullen ze het wel laten zien al dan niet gecensureerd.

Nog even een mailtje van Coos dat bij de eerder posting hoort in reactie op de mail van Kor. "" Echt ik zag Jop z'n harde Harrie toen de dekens opgetild werden. Erg jammer dat dat niet door iemand opgenomen is. Zelf heb ik geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Misschien zend SBS het wel uit. Zijn ze ranzig genoeg voor."""

We zullen zien.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_250528
2.24 Jop tegen Aziz over sexuele behoeften: "Dan neuk je me maar in m'n reet man."

Zat ik maar in de Bus met die lekker knul van een Jop

٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 4 maart 2000 @ 16:59:00 #5
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250529
He R@b,

Je hebt je site behoorlijk uitgebreid sinds de laatste keer dat ik keek, zeg - ziet er goed uit!

Nog even over het wel niet incident: zou die dildo aan een draadje niet gewoon een microfoon kunnen zijn? Als je uit bed gaat ben je wakker, en moet je dus je microfoon meenemen. A en J deden beiden hun microfoon af toen ze naar bed gingen. A hing die van haar op, op die van J heb ik niet zo gelet...

Ach laat ook maar, we zien het wel op tv. Of niet. Maar mocht je in de mp3-mood zijn deze dagen...

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 04 Maart 2000).]

  zaterdag 4 maart 2000 @ 18:26:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_250530
Ja, misschien was het wel een microfoon. Maar wat moet je daar nu mee onder de dekens?
  zaterdag 4 maart 2000 @ 18:27:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250531
Scheten opnemen?

Weet ik veel! Ik heb dat ding ook niet onder de dekens gezien...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')