abonnement Unibet Coolblue
pi_250504
Vandaag was te zien wanneer het treiteren van Bart door Jop en Aziz dus begonnen was. Afgekopen woensdag al ! In dat licht was het niet vreemd dat Bart gisteravond helemaal schijt ziek werd van de twee bollebozen.

vandaag Seki weer, met een goed gesprek tussen hem en Aziz. Die Boobietrap...geniaal, en er dan zelf intrappen.

Tja, wat ik nou niet snap. waarom niet die gele prent laten zien naar aanleiding van de aankopen van Willeke en esmieralda ? daar zat ik eigenlijk wel op te wavchten. Wat is die Willeke een graaimens zeg. Tegen Esmeralda een beetje zitten zeggen dat ze het afdingen en proberen spullen goedkoop te krijgen haar eens goed had voor gedaan, omdat esmeralda daar veel te lief in was. Seki droop vlug naar buiten. Na Willekes gedrag in de Supermarkt (taart voor 50 cent en dan flauw vinden dat ze het niet meekrijgen) kon hij dit niet meer aanzien.

Goed zo willeke, laat maar goed aan de buitenwereld zien hoe goed je dingen toch kunt regelen. Ben wel benieuwd hoe je gedrag is als je komende zondag bij de genomineerden zit. Of je dan nog zo goed aan de rest kunt laten zien hoe je dingen aan moet pakken.

Blijft zich verbazen
pi_250505
Is jullie ook opgevallen dat tijdens de uitzending bij de opnames buiten er steeds haar van iemand in beeld is? Van wie is dat haar? Vanavond was het te zien tijdens gesprekje tussen seki en aziz.
pi_250506
Ik heb het ook gezien!
ik dacht eerst dat het een cameraman was, maar dat kan haast niet.
Ik zou het ook niet weten.
"Don't drink water, fish fuck in it"
  vrijdag 3 maart 2000 @ 21:16:00 #4
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250507
FF over dat haar: ik heb me het ook zitten afvragen, maar in 1 van de laatste shots zag je dat haar hangen... zonder mens eraan.

Een of andere pruik dus die buiten aan de bus is bevestigd? Misschien alvast voor carnaval? (las ook iets over verkleedspullen en heb al een masker gezien)...

  Admin vrijdag 3 maart 2000 @ 23:54:00 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_250508
quote:
op 03-03-2000 om 08:31 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Die Boobietrap...geniaal,

Het gekke is.. dat van die boobytrap-waar-die-zelf-intrapt had ik 2 dagen geleden al op SBSText gelezen.
Volgens mij loopt SBS nog veel meer achter met de uitzendingen dan VOO.
Zo was woensdag nog een opname uit de haven te zien, terwijl ze in het weekend verkassen!

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 4 maart 2000 @ 00:33:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250509
de streamverslagen af en toe eens doornemen

klopt inderdaad dat ze twee tot drie dagen achter lopen, en die verschillende dingen in 1 uitzending plakken.

  zaterdag 4 maart 2000 @ 00:48:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250510
Overigens HANS welkom

in de uitzending zei Willeke dat ze thuis iets goed moest praten. Hans had kennelijk gehoord dat Willeke gezegd had dat ze liever niet had dat Hans daar kwam omdat zij daar problemen door kon krijgen.
Ze was heel boos en had geroepen:"Joh, wie heeft DAT nou weer gezegd"
Volgens haar had ze dat niet gezegd

(maar, ze heeft het dus diverse malen WEL gezegd

vervolgens roept ze het ene moment Hans op om te komen, en het volgende moment ontkent ze tegenover de rest dat ze dat doet.

*PUKE*

pi_250511
vanavond niet kunnen kijken. Kan/wil iemand vertellen van die boobytrap of is het een mop.
  zaterdag 4 maart 2000 @ 03:13:00 #9
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250512
De voorgeschiedenis:

Job smeerde een paar nachten geleden tandpasta op het gezicht van Seki. De nacht daarna smeerde Seki glittertjes op het gezicht van Job. Om dat Seki wilde voorkomen dat Job weer wraak zou nemen, bouwde hij een boobytrap.

De boobytrap

Garen, bevestigd aan een glas (of meer), gespannen over de breedte van de bus. Idee: Job probeert naar Seki te lopen, maar loopt door het garen heen: glas valt op de grond, Job is nat en Seki wakker.

De mislukking

Seki trapte in zijn eigen boobytrap.

Dat was het dan Coos. Hoop dat jij het leuker vindt dan ik...

  zaterdag 4 maart 2000 @ 03:32:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_250513
En dat terwijl uitgerekend Sjekkie met z'n oorlogsverleden toch ervaring moet hebben met mijnen leggen en er dan niet zelf op trappen.

Ik wil ook wel eens weten waarom ze nou precies die gele kaart kregen. Die 1000 piek mag je toch naar eigen inzicht verbrassen? Is die vis trouwens al door het toilet gespoeld?

pi_250514
quote:
op 03-04-2000 om 03:32 AM schreef cynix het volgende:

Ik wil ook wel eens weten waarom ze nou precies die gele kaart kregen. Die 1000 piek mag je toch naar eigen inzicht verbrassen? Is die vis trouwens al door het toilet gespoeld?


De 1000 piek mogen ze opmaken aan dingen voor hunzelf en ze hadden nu drank, tijdschriften en andere dingen die niet alleen door Willeke en Esmeralda zijn gebruikt maar ook door de anderen.
Het waren toch kunstvissen?

?
  zaterdag 4 maart 2000 @ 08:04:00 #12
521 ruby
Hell yeah!
pi_250515
Helaas heb ik het grootste gedeelte moeten missen omdat in de gids een ander tijdstip stond aangeduid dan De Bus daadwerkelijk werd uitgezonden (late uitzending dan). En ja die vissen zijn nep. Op batterijen "zwemmen" ze door hun aquarium.
Verder heb ik nog kunnen aanschouwen dat Esmeralda en Willeke hysterisch stonden te dansen op dat nummer van Tracey Ullman (vergeef me voor de foute naamspelling)en een lamp ofzo kapot maakten. Waren ze popiejopie waar ze uitgingen want dat heb ik dus niet gezien.

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 4 maart 2000 @ 10:25:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250516
[Is die vis trouwens al door het toilet gespoeld?

[/quote]
Die heeft Aziz al opgegeten.

pi_250517
quote:
op 03-03-2000 om 11:54 PM schreef Breuls het volgende:
Het gekke is.. dat van die boobytrap-waar-die-zelf-intrapt had ik 2 dagen geleden al op SBSText gelezen.
Volgens mij loopt SBS nog veel meer achter met de uitzendingen dan VOO.
Zo was woensdag nog een opname uit de haven te zien, terwijl ze in het weekend verkassen!


Klopt. Let maar eens op de datum zichtbaar op het chatscherm. Drie dagen verschil! Belachelijk gewoon.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')