abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:32:41 #176
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_77285972
Ik schreef:
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Die laatste inzending is groter dan 610 pixels. Betekent het dat men volgende keer die regel ook gewoon met de voeten mag treden?
En toen loog Netsplitter:
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:13 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nee.
Want de foto van Snaavel is 765x584 pixels, en de foto van Chrijsmeister is 662x440 pixels en moeten derhalve gediskwalificeerd worden. Heeft die 610 pixel regel wel zin als hij zo straffeloos met de voeten getreden wordt?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:35:12 #177
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77286071
Enkele tientallen procenten maken echt een verschil ja De resize-regel bestaat om te voorkomen dat het verschil met honderden procenten oploopt. Ik kan me voorstellen dat dat bij de wedstrijd ook zo gehanteerd wordt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:40:39 #178
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_77286304
klopt ja, maar dan hoef ik volgende keer mijn standaard 640/800 foto niet speciaal voor FOK! te resizen.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:40:49 #179
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77286310
In mijn tijd probeerde ik dan de inzender terug te mailen en te informeren, en ik resizede zelf ook de foto (met in de mail de vraag of dat ok was). Maar soms zag ik pas later dat een foto te groot was, gewoon omdat je met het uploaden meer bezig bent met linkjes plakken en kopieren en namen goed overtypen (stomme usernames met rare hoofdletters ).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:54:50 #180
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77286873
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik schreef:
[..]

En toen loog Netsplitter:
[..]

Want de foto van Snaavel is 765x584 pixels, en de foto van Chrijsmeister is 662x440 pixels en moeten derhalve gediskwalificeerd worden. Heeft die 610 pixel regel wel zin als hij zo straffeloos met de voeten getreden wordt?
Ik vind dat de hele wedstrijd gediskwalificeerd moet worden, aangezien er nu al twee mensen evident achterstand oplopen met eventuele stemmen, simpelweg omdat hun foto's niet geplaatst zijn, ik heb het over polariteit en Sarabi.

Ze zeggen beiden op tijd te hebben ingezonden en hun foto's zijn niet geplaatst.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 26 januari 2010 @ 12:56:16 #181
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77286928
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik schreef:
[..]

En toen loog Netsplitter:
[..]

Want de foto van Snaavel is 765x584 pixels, en de foto van Chrijsmeister is 662x440 pixels en moeten derhalve gediskwalificeerd worden. Heeft die 610 pixel regel wel zin als hij zo straffeloos met de voeten getreden wordt?
Stel je niet zo aan zeg.
Ik maak een keer een uitzondering en meteen wordt ik voor leugenaar uit gemaakt?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:15:36 #182
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_77290116
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zeg.
Ik maak een keer een uitzondering en meteen wordt ik voor leugenaar uit gemaakt?
Nee nee nee. Foute antwoord. De klantvriendelijke manier is om iets in de trant te zeggen van "Ik ben ook maar mens, en ik had het toen anders moeten verwoordden. Er is helaas niet helemaal goed opgelet bij het zetten van de foto's en we zullen volgende keer meer zorg besteden bij het plaatsten." Klinkt een stuk positiever dan mijn originele vraag zodanig te beantwoorden dat de conclusie vanzelfsprekend is.


Persoonlijk zou ik alsnog erbij zetten dat verkeerd gesizde foto's gediskwalificeerd worden zodra het ontdekt wordt, ongeacht de hoeveelheid stemmen die de foto krijgt. Regels zonder consequenties hebben net zoveel zin als fotograferen met je lensdop er nog op. En wellicht is het handiger om ergens te zetten dat mensen na plaatsing 24 uur hebben om te reageren als hun foto er niet bij staat, en als die reactie tijd verstreken is wordt het stemtopic geopend. Zoiets.

No rush.

Chill.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 26 januari 2010 @ 14:26:53 #183
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77290540
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Nee nee nee. Foute antwoord. De klantvriendelijke manier is om iets in de trant te zeggen van "Ik ben ook maar mens, en ik had het toen anders moeten verwoordden. Er is helaas niet helemaal goed opgelet bij het zetten van de foto's en we zullen volgende keer meer zorg besteden bij het plaatsten." Klinkt een stuk positiever dan mijn originele vraag zodanig te beantwoorden dat de conclusie vanzelfsprekend is.


Persoonlijk zou ik alsnog erbij zetten dat verkeerd gesizde foto's gediskwalificeerd worden zodra het ontdekt wordt, ongeacht de hoeveelheid stemmen die de foto krijgt. Regels zonder consequenties hebben net zoveel zin als fotograferen met je lensdop er nog op. En wellicht is het handiger om ergens te zetten dat mensen na plaatsing 24 uur hebben om te reageren als hun foto er niet bij staat, en als die reactie tijd verstreken is wordt het stemtopic geopend. Zoiets.

No rush.

Chill.
Niks fout antwoord.
Ik vind het belachelijk dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt.
Dan had jij je woorden beter moeten uitzoeken.

Daarbij had niemand maar dan niemand toendertijd er problemen mee.
Daarbij heb ik ook gezegt dat het een eenmalig iets is.
Beetje jammer om dat nu weer naar boven te halen of niet?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 januari 2010 @ 14:28:47 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77290618
Misschien een optie om de dag van te voren de foto's al in t topic te plaatsen? en dan de laatste de avond bijvoegen. of eventueel t stemtopic de dag erna pas openen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 26 januari 2010 @ 14:31:27 #185
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77290744
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef Ynske het volgende:
Misschien een optie om de dag van te voren de foto's al in t topic te plaatsen? en dan de laatste de avond bijvoegen. of eventueel t stemtopic de dag erna pas openen?

Klinkt als een goed idee.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:29:24 #186
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77293061
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Nee nee nee. Foute antwoord. De klantvriendelijke manier is om iets in de trant te zeggen van "Ik ben ook maar mens, en ik had het toen anders moeten verwoordden. Er is helaas niet helemaal goed opgelet bij het zetten van de foto's en we zullen volgende keer meer zorg besteden bij het plaatsten." Klinkt een stuk positiever dan mijn originele vraag zodanig te beantwoorden dat de conclusie vanzelfsprekend is.
Hoe kun je nou verwachten dat iemand jou vriendelijk benaderd als je zelf begint met hem van liegen te beschuldigen? Je wilt iets van hem gedaan krijgen toch? Begin dan eens met een wat positievere benadering als "toen heeft Netsplitter waarschijnlijk iets over het hoofd gezien". Niet gelijk er vanuit gaan dat jij als enige de volledige waarheid in pacht hebt.
quote:
Persoonlijk zou ik alsnog erbij zetten dat verkeerd gesizde foto's gediskwalificeerd worden zodra het ontdekt wordt, ongeacht de hoeveelheid stemmen die de foto krijgt. Regels zonder consequenties hebben net zoveel zin als fotograferen met je lensdop er nog op. En wellicht is het handiger om ergens te zetten dat mensen na plaatsing 24 uur hebben om te reageren als hun foto er niet bij staat, en als die reactie tijd verstreken is wordt het stemtopic geopend. Zoiets.
En dan zijn er mensen die mijn idee om de fotos van FOT-meets centraal te houden al gezeik over regeltjes vinden...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:18:39 #187
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77295413
Waarom wordt er niet gereageerd op het feit dat er twee foto's niet in het topic van de wedstriojd staan die wel zijn ingezonden en op tijd ook nog???

Ik vind het op zijn zachtst gezegd veel belangrijker dat daar iets aan gedaan wordt dan aan Splitje zijn gekrenkte ego.

Ik stel voor om het stemtopic weg te doen en een nieuwe te openen, aangezien er al veel stemmen zijn uitgebracht. Dan stemt iedereen maar opnieuw.

En het wordt tijd dat er inderdaad iets gedaan wordt aan de regels met betrekking tot het openen van een stemtopic. Dan inderdaad maar een dag later. Het is niet de eerste keer dat er foto's missen!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77295801
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom wordt er niet gereageerd op het feit dat er twee foto's niet in het topic van de wedstriojd staan die wel zijn ingezonden en op tijd ook nog???

Ik vind het op zijn zachtst gezegd veel belangrijker dat daar iets aan gedaan wordt dan aan Splitje zijn gekrenkte ego.

Ik stel voor om het stemtopic weg te doen en een nieuwe te openen, aangezien er al veel stemmen zijn uitgebracht. Dan stemt iedereen maar opnieuw.

En het wordt tijd dat er inderdaad iets gedaan wordt aan de regels met betrekking tot het openen van een stemtopic. Dan inderdaad maar een dag later. Het is niet de eerste keer dat er foto's missen!!!
Negeren is minder werk denk ik
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:33:22 #189
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77296174
Ik denk dat de heren 'achter' even aan het overleggen zijn hoe ze dat gaan aanpakken. Want welke oplossing je ook kiest, er zijn altijd mensen die gaan klagen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 17:20:14 #190
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_77298321
Ik zal ook even reageren zo hier. Want er komen een hoop zaken voorbij die mij ten zeerste verbazen. Dat is dan dus nog even mijn titel hoe ik de wedstrijd behandeld e.d.
Dat we iets wellicht moeten herzien in de toekomst, daar komen we dan later gezamelijk op terug.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_77299463
Misschien een idee om bevestigingsmailtjes te sturen wanneer iets wel ontvangen is?
Nu is het te laat om er nog iets aan kunnen veranderen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 26 januari 2010 @ 17:58:37 #192
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77299792
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom wordt er niet gereageerd op het feit dat er twee foto's niet in het topic van de wedstriojd staan die wel zijn ingezonden en op tijd ook nog???

Ik vind het op zijn zachtst gezegd veel belangrijker dat daar iets aan gedaan wordt dan aan Splitje zijn gekrenkte ego.

Ik stel voor om het stemtopic weg te doen en een nieuwe te openen, aangezien er al veel stemmen zijn uitgebracht. Dan stemt iedereen maar opnieuw.

En het wordt tijd dat er inderdaad iets gedaan wordt aan de regels met betrekking tot het openen van een stemtopic. Dan inderdaad maar een dag later. Het is niet de eerste keer dat er foto's missen!!!
Ga mee doen met de PR.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:58:54 #193
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77299805
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Misschien een idee om bevestigingsmailtjes te sturen wanneer iets wel ontvangen is?
Nu is het te laat om er nog iets aan kunnen veranderen
Dat is erg omslachtig en veel werk lijkt me, beter om in de post waarin het stemtopic wordt aangekondigd te vermelden dat deze en gene gemaild zijn omdat hun foto niet voldoet. Dan is het in ieder geval bekend wie dat zijn .

Oh, en ik weet niet wie probeert mij te PM-en hoor, maar ik heb geen recht op PM volgens Danny. Dus of gewoon hier schrijven of mailen naar elizabethr62 apenstaartje hotmail punt com. Maar ik zie ineens mijn PM envelopje 2 berichten aangeven. En die kan ik dus niet lezen

Overigens wel belachelijk dat iemand mij wel een PM kan sturen, dat zou dan ook disabled moeten worden. Nu denken die mensen dat ik een onbeleefde tut hola ben omdat ik niet antwoord.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 18:00:44 #194
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_77299880
Betreft de afmetingen van foto's:
De foto's die geplaatst worden zullen in de regel altijd maximaal 610px breed zijn.
Altijd als ik foto's ontvang die niet goed zijn gerezised pas ik dit zelf aan. Coulant, klantvriendelijk.
Deze maand waren die aantallen echter behoorlijk en kunnen er dus een aantal tussendoor geslipt zijn.
Of we in de toekomst, voor de eenduidigheid, juist strikter de 610-regel behouden, of met de marges werken zoals op het forum moeten we even overleggen.
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik vind dat de hele wedstrijd gediskwalificeerd moet worden, aangezien er nu al twee mensen evident achterstand oplopen met eventuele stemmen, simpelweg omdat hun foto's niet geplaatst zijn, ik heb het over polariteit en Sarabi.

Ze zeggen beiden op tijd te hebben ingezonden en hun foto's zijn niet geplaatst.
De twee foto's zijn niet geplaatst omdat ik ze nooit heb ontvangen. Zowel niet in de mailbox als in een spamfilter.
Hier treft mij (wat dat betreft) dus geen blaam. Je doet het af alsof het expres is gedaan. Dat vind ik niet netjes van je.

Dat e.e.a. eerder gesignaleerd had kunnen worden door de foto's eerder te plaatsen is absoluut waar en ontken ik niet. Zondag koos ik echter voor de foto's van de popwedstrijd omdat ik daar toe reeds een belofte had gedaan. Dit is dus ook iets wat we wat mij betreft in de volgende wedstrijden op zullen pakken zodat dit voorkomen wordt.

Daarnaast leert de geschiedenis dat ik fouten (mijnerzijds of anderzijds) coulant oplos. Dit door de foto alsnog te plaatsen en de users die reeds gestemd hebben de gelegenheid te geven hun stemmen aan te passen.
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef Ynske het volgende:
Misschien een optie om de dag van te voren de foto's al in t topic te plaatsen? en dan de laatste de avond bijvoegen. of eventueel t stemtopic de dag erna pas openen?

Absoluut een goed idee
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom wordt er niet gereageerd op het feit dat er twee foto's niet in het topic van de wedstriojd staan die wel zijn ingezonden en op tijd ook nog???
Zie mijn eerdere reactie. We zijn altijd coulant geweest met inzendingen en aanpassen van stemmen. Waarom zouden we dat nu niet zijn? Kun je dat uitleggen?
quote:
Ik vind het op zijn zachtst gezegd veel belangrijker dat daar iets aan gedaan wordt dan aan Splitje zijn gekrenkte ego.

Ik stel voor om het stemtopic weg te doen en een nieuwe te openen, aangezien er al veel stemmen zijn uitgebracht. Dan stemt iedereen maar opnieuw.
Zoals gezegd is dat niet de manier waarop we dat normaal doen. Maar normaal krijgt iedereen de kans eventueel zijn stem aan te passen.
quote:
En het wordt tijd dat er inderdaad iets gedaan wordt aan de regels met betrekking tot het openen van een stemtopic. Dan inderdaad maar een dag later. Het is niet de eerste keer dat er foto's missen!!!
Het is inderdaad niet de eerste keer, maar alle keren die ik me herinner hebben we netjes opgepakt.
(wat niet uitsluit dat er inderdaad, om het voortaan te voorkomen, wat veranderen nodig zullen zijn).
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 18:01:42 #195
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_77299914
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Misschien een idee om bevestigingsmailtjes te sturen wanneer iets wel ontvangen is?
Nu is het te laat om er nog iets aan kunnen veranderen
Ik zoek de oplossing liever in het eerder plaatsen van de foto's, danwel een pauze voordat het stemtopic wordt geopenend
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:02:19 #196
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77299928
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:58 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ga mee doen met de PR.
De dag dat ik op vrijwillige basis en onbetaald iets voor FOK ga doen is de dag dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen.

En dat is niet persoonlijk naar jou hoor!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 18:02:57 #197
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_77299959
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat is erg omslachtig en veel werk lijkt me, beter om in de post waarin het stemtopic wordt aangekondigd te vermelden dat deze en gene gemaild zijn omdat hun foto niet voldoet. Dan is het in ieder geval bekend wie dat zijn .

Oh, en ik weet niet wie probeert mij te PM-en hoor, maar ik heb geen recht op PM volgens Danny. Dus of gewoon hier schrijven of mailen naar elizabethr62 apenstaartje hotmail punt com. Maar ik zie ineens mijn PM envelopje 2 berichten aangeven. En die kan ik dus niet lezen

Overigens wel belachelijk dat iemand mij wel een PM kan sturen, dat zou dan ook disabled moeten worden. Nu denken die mensen dat ik een onbeleefde tut hola ben omdat ik niet antwoord.
Dat zou ik geweest zijn (tenminste, 1 van die 2 )
Ik zal e.e.a. even op de mail zetten ook.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:05:57 #198
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77300059
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:00 schreef Xilantof het volgende:

. Je doet het af alsof het expres is gedaan. Dat vind ik niet netjes van je.
Beslist niet, zoals ik ook al in het andere topic heb uitgelegd, helaas lopen er twee discussies door elkaar heen momenteel. Ik ergerde me totaal niet aan jou maar aan het negeren van die posts door Netsplitter. Ook al heeft ie niets met de wefstrijd te maken, dat zal mij aan mijn reet roesten, en daar hou ik op dergelijke momenten ook geen rekening mee. Ik wil gewoon antwoord. En voor mij zijn 'de blauwen' één orgaan.
quote:
Zie mijn eerdere reactie. We zijn altijd coulant geweest met inzendingen en aanpassen van stemmen. Waarom zouden we dat nu niet zijn? Kun je dat uitleggen?
Nee, waarom? Ik had het niet eens tegen jou maar tegen Netsplitter
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 26 januari 2010 @ 18:11:20 #199
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77300260
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Beslist niet, zoals ik ook al in het andere topic heb uitgelegd, helaas lopen er twee discussies door elkaar heen momenteel. Ik ergerde me totaal niet aan jou maar aan het negeren van die posts door Netsplitter. Ook al heeft ie niets met de wefstrijd te maken, dat zal mij aan mijn reet roesten, en daar hou ik op dergelijke momenten ook geen rekening mee. Ik wil gewoon antwoord. En voor mij zijn 'de blauwen' één orgaan.
[..]

Nee, waarom? Ik had het niet eens tegen jou maar tegen Netsplitter
ik heb geen open lijn met mijn medemods dus ik geen idee wat Xiliantof of Isdatzo op dit moment aan het doen zijn en daardoor kan ik niet weten wat ze tien minuten geleden gedaan hebben.
Ik wacht liever even tot ik met mijn medemods gesproken heb en dat we de acties goed uit kunnen zetten en het op die manier snel en gecoordineerd kunnen uitvoeren.
Dit voorkomt dubbelwerk en hoeven we niet steeds het wiel uit te vinden.
Iets wat niet handig werkt.
Ik negeer niemand expres en zal dat ook niet gaan doen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  FOK!fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 18:11:53 #200
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_77300283
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Beslist niet, zoals ik ook al in het andere topic heb uitgelegd, helaas lopen er twee discussies door elkaar heen momenteel. Ik ergerde me totaal niet aan jou maar aan het negeren van die posts door Netsplitter. Ook al heeft ie niets met de wefstrijd te maken, dat zal mij aan mijn reet roesten, en daar hou ik op dergelijke momenten ook geen rekening mee. Ik wil gewoon antwoord. En voor mij zijn 'de blauwen' één orgaan.
Helder, maar hij zal niet alles weten, zoals ik ook niet alles weet. Een antwoord kan dan soms wat langer op zich laten wachten.
edit: dat kan dan uiteraard wel gemeld worden voortaan /edit
quote:
[..]

Nee, waarom? Ik had het niet eens tegen jou maar tegen Netsplitter
Als je het eerst hebt over "de blauwe" (alle mods) moet ik dus sommige posts wel als specifiek aan Netsplitter gericht lezen? Dat wordt wat lastig bijhouden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Xilantof op 26-01-2010 18:17:02 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')