heeft iemand hier ervaring met dextro-amphetamine?
edit; vond nog een reactie op mij terug uit het vorige topic, daar had ik ff niet gekeken dus
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens

de basis is dat je veel te sterke emoties en angsten hebt waar je niet mee overweg kunt. Dat daaruit gedrag voortkomt als liegen en bedriegen is niet hetgeen dat voor de chaos zorgt. Ik vind je post erg beschuldigend naar borderliners toe. Tuurlijk halen veel borderliners minder handige acties uit maar dat doen ze ook niet expres om anderen eens lekker dwars te zitten!
misschien heeft t te maken met het idee dat adhd/add-vrouwen een andere uitwerking heeft. De borderliners die op die therapie zitten waren ook niet zulke ernstige zoals de 'stereotypes' zeg maar. Er werd ook een soort van ' gescreend ' op wie het aankon, omdat het nogal zelfconfronterend is denk ik, en je ook wel een beetje open moet staan voor oosterse mja.. geneeskunde zeg maar, anders heeft dat ook geen zin. Waar het vooral om draaide was het hanteren van emoties, omgaan met prikkels, en omgaan met impulsiviteit, jezelf leren kennen en kijken tot hoever je kan gaan met prikkels, waar je grens ligt en naar je lichaam luisteren, dat geeft vaak ook zo signalen af.... en dat zijn dingen die voor mensen met adhd ook heel handig zijn. Opvallend was dat er geen mannen met adhd zaten trouwens.
heb trouwens zelf geen borderline,
wel veel last van paranoia enzo
word door de medicatie overigens erger, maar ik zit het toch te overwegen omdat ik wil stoppen met blowen, vandaar de vraag over dextro amphetamine, en concerta wil ik wel overwegen maar ik weet niet precies hoe dat zit met verzekering?
[ Bericht 93% gewijzigd door Some-Lady op 07-11-2009 18:04 ]