abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 maart 2000 @ 16:15:00 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_250397
Zo, een positieve topic over Seki, maar zonder verwerpelijke metaforen naar andere busbewoners graag !

Dus ben je fan van ZSeki: Leef je uit !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_250398
en toen bleef het stil.......

j/k


Greetinx

BT

  vrijdag 3 maart 2000 @ 16:57:00 #3
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_250399
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL STIL

Maareuh zolang die niet scheld vind ik hem
wel een toffe gast..

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  vrijdag 3 maart 2000 @ 17:24:00 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_250400

Nog veel stiller.........SSSSSTTTTTT.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_250401
Geeeeeuuuwwwww,,,,GAAP. Mmmmmmm Huh?
Je weet het vaak soms nooit

pi_250402
Leuk hè, hier ff binnenkomen en roepen dat het stil is. Lachen toch ?

Wat mij betreft is er genoeg over Seki gezegd, ook aan positiefs, maar dat staat in andere topics tussen een menigte van scheldpartijen in.

Verder denk ik dat Seki zichzelf wel kan verdedigen, en hoop ik voor sommigen hier dat hij nooit achter hun identiteit komt, als hij thuiskomt en, enthousiast geworden door de laptop misschien, het internet eens opzoekt.

  zaterdag 4 maart 2000 @ 05:00:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250403
Sorry Moor, maar ik vind nog niet dat er genoeg over Seki is gezegd. En ik wil toch echt ff iets positiefs kwijt.

Willeke en Esmeralda komen aanstellerig terug van een uitbraak. Hebben spullen voor iedereen gekocht, maar weten dat dit tegen de regels ingaat. Met name Willeke voert een zwaar overdreven toneelstukje op om de andere passagiers duidelijk te maken dat de tijdschriften natuurlijk voor hen zijn, maar dat ze dat nog even niet moeten laten merken.

En dit alles twee dagen voordat ze van de laatste gele kaart af zouden zijn (waardoor Seki niet mocht bellen).

Iedereen speelt dit spelletje mee, behalve Seki.

Hij had keihard in protest kunnen gaan - reden genoeg. Dit is nu de zoveelste keer dat de regels bewust en door iedereen worden overtreden. Iets waar hij de groep al meerdere malen op heeft aangesproken... en iedereen zegt steeds dat hij gelijk heeft(kan ook goed begrijpen dat hij het nut van groepsgesprekken niet inziet).

Hij had stilzwijgend (dus confrontatieloos) terug kunnen komen op wat hij eerder over de regels heeft gezegd, door bijvoorbeeld mee te drinken...

Maar nee, 'die agressieve en asociale brute Joegoslaaf' waar iedereen het steeds over heeft staat rustig op, loopt naar buiten en steekt een sjekkie op. Verstoort het spelletje van de anderen niet, maar zorgt wel dat ie er geen deel van uitmaakt. Ik durf te wedden dat ie nog geen druppel van de 'illegaal' gekochte drank heeft gedronken...

Dat vind ik meer stijl dan ik tot nu toe van wie dan ook in die Bus heb gezien...

Daarom nomineer ik Seki voor een plek bij de laatste drie.

pi_250404
W.O.R., ik sprak alleen voor mezelf hoor (al was dat niet zo duidelijk misschien),
laat iedereen hier rustig posten als hij/zij dat wil.

Ik moet wel toegeven dat het eindeloze gekanker op Seki (en dat is nog zachtjes uitgedrukt) veel 'polarisatie' oproept die ook niet erg natuurlijk meer is,
en zag deze topic daar óók al weer 'vervuld' mee raken. Had daarom iets van: hou d'r maar mee op.

pi_250405
Vond het ook klasse dat hij op deze manier reageerde, een stil protest of misschien kon hij het gewoon allemaal niet meer aanhoren, hij hield zich in elk geval in. En hij kan dan zelf misschien het nut van de groepsgesprekken niet inzien, het werkt wel, toch!
Wil alleen een dingetje kwijt betreft je opmerking [quote]En dit alles twee dagen voordat ze van de laatste gele kaart af zouden zijn (waardoor Seki niet mocht bellen)[quote] 1 van de 2 gele kaarten werd gegeven met als opgaaf van reden dat de deur van de was en droog gelegenheid open had gestaan , waarop Seki zelf zei dat hij dat had gedaan, (vanwege de kou) en toegaf dat dat inderdaad tegen de regels was. Dus eerlijkheidshalve is hij aan het feit dat hij (en de andere 9 mensen in de bus) niet mocht bellen zelf ook schuldig.
  zaterdag 4 maart 2000 @ 10:35:00 #10
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250406
Seki loopt niet naar buiten vanwege z'n onvrede met de illegale inkopen.
Dit is de zoveelste keer dat Seki zich ontrekt aan een situatie waarin hij niet kan domineren.
Seki voert de aloude tactiek van "Heers en verdeel".


------------------
resistance is futile

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 04 Maart 2000).]

pi_250407
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou trouwens ook bot en verschrikkelijk tegendraads worden bij het moeten zien en horen van zoveel schijnheiligheid en acteerwerk, Seki laat je niet gek maken!!!!!!
Trouwens W.O.R. ik vind dat je een prachtige foto van "Nadine"uit "the Stand" hebt gebruikt!
  zaterdag 4 maart 2000 @ 10:43:00 #12
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250408
quote:
op 03-04-2000 om 10:38 AM schreef Benthe het volgende:

Trouwens W.O.R. ik vind dat je een prachtige foto van "Nadine"uit "the Stand" hebt gebruikt!


Verrek!!! Nou weet ik het weer. Goed gezien!!

pi_250409
Ik heb het vermoeden dat Moor een vroegere handlanger geweest is van Seki of misschien is hij zelfs wel een broer. Hij verdedigt Seki met hart en ziel dus er moet wel een soort band zijn tussen die 2

٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 4 maart 2000 @ 16:08:00 #14
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250410
ik ga lekker alleen off topic reageren:

* w.o.r. vindt Nadine ook erg mooi!.

  zaterdag 4 maart 2000 @ 20:21:00 #15
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_250411
Na de uitzending van vanavond ben ik er helemaal van overtuigd: Seki deugt!!!
Hij heeft volkomen gelijk in zijn redeneringen, al komt het soms wat lullig uit zijn mond.
Dachten Wil en Essie nou echt dat ze met alles wat ze mee de bus in hebben genomen weg zouden komen? Dan zijn ze nog dommer dan ik al dacht, maar zoals Seki als zei, ze zijn gewoon constant aan het kijken hoever ze kunnen gaan en hopen dat ze er dan mee weg komen. Willens en wetens de regels overtreden en dan gewoon je meest domme smoelwerk opzettten..."oh dat wist ik niet".

Nee, Seki heeft volkomen gelijk ik hoop alleen dat hij ieder keer zijn kalmte kan bewaren, en niet volledig doordraait.

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zaterdag 4 maart 2000 @ 23:36:00 #16
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_250412
quote:
op 03-04-2000 om 08:21 PM schreef Elegantly Wasted het volgende:
Na de uitzending van vanavond ben ik er helemaal van overtuigd: Seki deugt!!!
Hij heeft volkomen gelijk in zijn redeneringen, al komt het soms wat lullig uit zijn mond.
Dachten Wil en Essie nou echt dat ze met alles wat ze mee de bus in hebben genomen weg zouden komen? Dan zijn ze nog dommer dan ik al dacht, maar zoals Seki als zei, ze zijn gewoon constant aan het kijken hoever ze kunnen gaan en hopen dat ze er dan mee weg komen. Willens en wetens de regels overtreden en dan gewoon je meest domme smoelwerk opzettten..."oh dat wist ik niet".

Nee, Seki heeft volkomen gelijk ik hoop alleen dat hij ieder keer zijn kalmte kan bewaren, en niet volledig doordraait.


Ben ik het helemaal mee eens! Aanvankelijk was ik ook erg tegen Seki, maar ook bij mij begint hij steeds meer sympathie te winnen.

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_250413
quote:
op 03-04-2000 om 02:42 PM schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Moor een vroegere handlanger geweest is van Seki of misschien is hij zelfs wel een broer. Hij verdedigt Seki met hart en ziel dus er moet wel een soort band zijn tussen die 2

* Moor ontkent alles!.

Ronaldsen, je had toch stilzwijgen gezworen....!

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 05 Maart 2000).]

  zondag 5 maart 2000 @ 03:18:00 #18
2018 PC eend
relativist
pi_250414
quote:
[b]op 03-04-2000 om 04:27 AM schreef Moor het volgende:
knip
en hoop ik voor sommigen hier dat hij nooit achter hun identiteit komt, als hij thuiskomt en, enthousiast geworden door de laptop misschien, het internet eens opzoekt.


Wat is dit voor insinuerende praat?

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 5 maart 2000 @ 03:19:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250415
quote:
op 03-04-2000 om 02:42 PM schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Moor een vroegere handlanger geweest is van Seki of misschien is hij zelfs wel een broer. Hij verdedigt Seki met hart en ziel dus er moet wel een soort band zijn tussen die 2


Ja hoor, en ik ben z'n zussie

pi_250416
Quenda heeft ook nachtdienst zeker? Jammer dat er nu geen reet te beleven is. en geen geluid
  dinsdag 7 maart 2000 @ 03:55:00 #21
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_250417
quote:
Seki voert de aloude tactiek van "Heers en verdeel".

ik dacht dat hij de aloude tactiek van "heers en bedreig" volgde

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_250418
GATVERDAMME,
hoe kan iemand nou iets positiefs over die nepruud zeggen,
OK, ik heb ook medelijden met hem,
zo'n persoonlijkheid gun ik niemand.
Hij is echt het prototype figuur waar ik een hekel aan heb.
echt zo iemand waar je in het uitgaansleven zonder reden ruzie mee krijgt, en waar geen gesprek mee valt te voeren.
Ok, de webcam blijft er interessant door.

mzzl

pim


<url>
http://www.run.to/pim
</url>
  dinsdag 7 maart 2000 @ 05:56:00 #23
2018 PC eend
relativist
pi_250419
Als ik het goed begrepen heb is de ruzie tussen sek en bull opgelost omdat bull heeft gezegd dat het begrip avances (?) verkeert was uitgelegt door en dat hij helemaal niet achter es aanzat.
Sek heeft dit geaccepteert.
Maar nu blijkt dus , zie streamverslag , dat bull daarna min of meer verklaart wel met haar door te willen.
Es reageerde hier erg afstandelijk op maar bull reageerde alsof ze volmondig ja zei , en ging meteen naast haar liggen.

BEN BENIEUWD HOE SJEK DIT OPVAT

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 7 maart 2000 @ 09:29:00 #24
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250420
quote:
op 03-07-2000 om 05:56 AM schreef PC eend het volgende:

BEN BENIEUWD HOE SJEK DIT OPVAT


Ik zie het voor me. Er komt rook uit z'n oren. Z'n ogen rood doorlopen. Rent naar de slaapkamer en pakt daar z'n ene koffer. De bewuste koffer waarvan ieder zich afvroeg wat daar nou in zou zitten. Maakt hem open en haalt daar alle gestolen wapentuig die Dutchbat kwijt was. Krijst een paar Yougo-strijdkreten.
Rent de bus door en begint wild om zich heen te schieten. Af en toe een handgranaat wegwerpend. Rijgt Willeke aan z'n bajonet, stopt een handgranaat in de mond van Aziz en roeit een voor een iedereen in de bus uit totdat hij alleen overblijft.
Vervolgens eist Seki deze miljoen op omdat hij de winnaar van het spel is.
Seki kan niet lezen en heeft de bedoeling van de Bus nooit goed begrepen.
Wanneer de Bus omsingeld is door het halve nederlandse leger maakt hij een eind aan zichzelf en aan wat SBS een "uniek project" noemde.
Met deze laatste aflevering heeft DeBus met kijkerdichtheid BB ver en ver overtroffen.


------------------
Ik ga even een broodje eten......

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 07 Maart 2000).]

pi_250421
quote:
op 03-07-2000 om 09:29 AM schreef THE BORG het volgende:
<snip>
Seki kan niet lezen
<snip>

Borg, kan jij wel lezen dan ? Kijk dan nog eens even naar de titel van deze topic,

en plaats je tekst liever als een column.
Thanks but no thanks.

  dinsdag 7 maart 2000 @ 11:58:00 #26
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250422
quote:
op 03-07-2000 om 10:32 AM schreef Moor het volgende:
Borg, kan jij wel lezen dan ? Kijk dan nog eens even naar de titel van deze topic,

en plaats je tekst liever als een column.
Thanks but no thanks.


Hulde aan je scherpzinnigheid

  dinsdag 7 maart 2000 @ 13:31:00 #27
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_250423
quote:
Borg, kan jij wel lezen dan ? Kijk dan nog eens even naar de titel van deze topic,

en plaats je tekst liever als een column.
Thanks but no thanks.


sarcasm is a way of life I guess

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')