abonnement Unibet Coolblue
pi_250375
Even voor drie uur vannacht lag Jop met Antonette als toeschouwster zich af te trekken.
Op dirt monent 03.09uur ligt Ant. Hem te strelen er wordt nogal gehijgd.
  vrijdag 3 maart 2000 @ 03:16:00 #2
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250376
Coos GELUKKIG.. ik ben dus niet gek! (Zie http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000305.html)

Al zag ik haar op een gegeven moment wel demonstratief naar haar hand kijken...

* w.o.r. heeft eigenlijk een hekel aan dit soort nieuws en wil zeker geen Maurice Karin verhalen de wereld in helpen - maar hoopt het wel nog een keer herhaald te zien op tv: normaal beeld en geluid..

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 03 Maart 2000).]

pi_250377
Yeah, ik zag het ook. En daarna nog dat gestreel/gemasseer van Antonette... Totdat Jop zich heel afwijzend omdraaide naar A. toe (lag eerst met z'n rug naar haar) en zo maar probeerde om te gaan slapen zonder dat gefriemel... Man, eindelijk

Helaas heb ik geen screendumps kunnen maken, anders had ik die zeer even geplaatst. Ik had er een van Antonette die met Jop z'n schouder bezig was, maar die in verloren gegaan in ShotoPhop.

pi_250378
quote:
op 03-03-2000 om 03:38 AM schreef Sebastard het volgende:
Yeah, ik zag het ook. En daarna nog dat gestreel/gemasseer van Antonette... Totdat Jop zich heel afwijzend omdraaide naar A. toe (lag eerst met z'n rug naar haar) en zo maar probeerde om te gaan slapen zonder dat gefriemel... Man, eindelijk

Helaas heb ik geen screendumps kunnen maken, anders had ik die zeer even geplaatst. Ik had er een van Antonette die met Jop z'n schouder bezig was, maar die in verloren gegaan in ShotoPhop.


Weet je het zeker of lag het aan ShotoPhop.

?
pi_250379
Weet niet. Ik had een 'PrtScn' gemaakt, PhotoShop geopend, nieuwe file aangemaakt (formaat gaf hij goed aan - 1600 x 1200 - van het hele scherm dus) en gepaste, maar ik kreeg niets op m'n bordje... Misschien i.d.d. wat voorbarig om het aan PhotoShop te wijten...
  vrijdag 3 maart 2000 @ 11:29:00 #6
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_250380
ik zie nix... ligt het aan mijn compu of aan de stream ? hoewel walgelijk ben ik toch wel nieuwsgierig...
  vrijdag 3 maart 2000 @ 12:31:00 #7
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_250381
[

* yvi heeft eigenlijk een hekel aan dit soort nieuws en wil zeker geen Maurice Karin verhalen de wereld in helpen - maar hoopt het wel nog een keer herhaald te zien op tv: normaal beeld en geluid..


[/quote]
Ik denk dat "WE" hier voor allemaal meegluren....
Wat de herhaling op tv betreft....we lopen een dag of wat achter qua beelden dus ff geduld hebben!

Vriendschap is geluk hebben!
pi_250382
GELUKKIG MAAR!!!!

Dacht dat het er nooit van zou komen!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_250383
effectieve manier om niet te worden genomineerd

OPBOKKEN MET DIE LUL !!!

SBS zal hem dus uiteindelijk uit de gevarenzone houden

pi_250384
Enne dat kwakkie (Jobsquackie) heeft ie in Esmeraldies hand gemikt. Of wellicht in de wollen trui van Sjekmans.

Nou ja weet ik veel, ik lul maar wat...

Je weet het vaak soms nooit

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')