abonnement Unibet Coolblue
pi_74169199
Haha, straks gaat oma Jopie er met Dr. Phil vandoor!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_74169428
Ik vind ze leuk samen! Ze leek in eerste instantie een bekakt grietje idd, maar ze regelt haar zaakjes wel goed! Ik denk dat dit wel een lange termijn succes kan worden!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_74169605
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef koei het volgende:
Ik vind ze leuk samen! Ze leek in eerste instantie een bekakt grietje idd, maar ze regelt haar zaakjes wel goed! Ik denk dat dit wel een lange termijn succes kan worden!
Ze komt wat dommig op mij over...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:58:42 #29
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_74169738
... en wat verwend ook... gelijk al klagen als ze niet direct een baan krijgt in dat welbekende vakgebied Sportmanagement..
!!! Go 49-ers !!!
pi_74169809
ik vraag mij af hoe oud oma is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74169872
Ach, ze doet er iig wel moeite voor. Dat kan je van dat grietje in India een paar afleveringen geleden absoluut niet zeggen. En na 5 maanden en een aantal sollicitatiegesprekken klagen dat je nog geen baan hebt vind ik niet zo vreemd... Ze kan ook gewoon thuis blijven zitten en alleen de booschappen doen...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_74169898
gek op verkleedpartijtjes, jaja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:04:32 #33
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_74170039
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef koei het volgende:
Ach, ze doet er iig wel moeite voor. Dat kan je van dat grietje in India een paar afleveringen geleden absoluut niet zeggen. En na 5 maanden en een aantal sollicitatiegesprekken klagen dat je nog geen baan hebt vind ik niet zo vreemd... Ze kan ook gewoon thuis blijven zitten en alleen de booschappen doen...
tuurlijk, maar zitten ze in Australie te wachten op een nederlander die sportmanagement doet...
De vergelijking met India is wat scheef.... het gaat daar allemaal een heel stuk moeilijker (ze was wel erg passief daar niet van..)

O ja, hij is idd ook niet echt zo volwassen...
Nu al afgelopen... best wel een beetje saaie aflevering eigenlijk
!!! Go 49-ers !!!
pi_74170119
Update:
quote:
Hoe gaat het met Eva & Phil
Wow wat gaat de tijd toch snel. Het is alweer een jaar geleden dat ik Nederland verliet en dat jaar is voorbij gevlogen. Met Phil en mij gaat alles super goed. We hebben het nog steeds erg leuk samen en genieten van het leven hier in de Gold Coast. We hebben een heel leuk appartementje en eindelijk ook een autootje. We gaan regelmatig naar het strand voor een lange wandeling of een duik in de zee (al ben ik nog wel steeds bang voor haaien).

Een aantal maanden geleden hebben we een ‘Partner Visum’ aangevraagd omdat mijn andere visum begin september zou verlopen. Dit bracht enige stress met zich mee omdat ik eigenlijk nooit had gedacht dat ik ooit dit visum nodig zou hebben. Ik ging er namelijk vanuit dat ik binnen een jaar wel een baan met business sponsorship zou kunnen regelen. Helaas was dit niet het geval en dan is er toch plan B, het partner visum. Het was een hele klus met al het papierwerk etc, maar we hebben afgelopen week het goede nieuws te horen gekregen dat mijn visum aanvraag helemaal is goed gekeurd en dat ik hier dus zonder problemen kan blijven.

Tja dus over die baan. Eigenlijk ben ik al een jaar op zoek naar een goede (fulltime) baan maar met de economische crisis en mijn andere visum was dat niet zo’n succes. Momenteel werk ik al een geruime tijd als Operations Assistant bij de ‘Pat Cash International Tennis Academy’. Het is een leuke omgeving en gerelateerd aan mijn opleiding, het is alleen niet erg uitdagend en ook parttime. Maar ik heb tenminste een baan en probeer er het beste van te maken en met mijn nieuwe visum heb ik er alle vertrouwen in dat ik snel een leukere baan vind.

Phil had na zijn afstuderen gelijk een aanbod gehad om voor Queensland Health als tandarts te gaan werken. Hij heeft het erg naar zijn zin, ziet veel patiënten en leert veel. Eigenlijk doet hij het erg goed en heeft zelfs een aanbod gehad om in Armidale te gaan werken. Dat is meer landinwaarts (the country) en het heeft zijn voordelen en nadelen. We hebben nog geen beslissing genomen maar we laten uiteraard weten of we daar heen gaan verhuizen of niet.

Het afgelopen jaar ben ik twee keer in Nederland op bezoek geweest en dat is eigenlijk nog veel te weinig. Ik mis mijn familie en vrienden soms heel erg, al heb ik wel geaccepteerd dat dat mijn leven zal zijn hier. Gelukkig bestaat er Skype, want dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Ook heb ik hier een goed sociaal leven met mijn tennis en voetbal en Phil steunt me altijd als ik even in een dipje zit. Een paar weken geleden hoorde ik het goede nieuws dat mijn moeder Hetty en haar man Cees en mijn broer Thijs met zijn vriendin Hannah ons komen opzoeken in december. Dus ik kan niet wachten om lekker wijntjes met ze te drinken!!!

Ik heb ook eindelijk bijna iedereen van Phil’s familie ontmoet tijdens onze trip naar Hawaii. Zijn broer ging daar trouwen dus wij moesten daar uiteraard ook heen. Het was een heerlijk weekje en de bruiloft was erg romantisch op het strand. Zo zou ik ook wel willen trouwen......
Nee ik heb nog geen aanzoek gehad en dat verwacht ik ook nog niet. We hebben het erg lekker samen en we zien wel wat de toekomst brengt……maar ik houd jullie op de hoogte uiteraard.

Veel liefs uit Australië van Eva & Phil
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_74171504
Eigenlijk was het wel een saaie aflevering, een land vol ellende als Guatemala of krottenwijken in Indonesie is eigenlijk leuker
  ESF Reporter donderdag 29 oktober 2009 @ 07:20:22 #36
87554 Cee
Welluk?
pi_74175359
quote:
Dus ik kan niet wachten om lekker wijntjes met ze te drinken!!!
Ik kan niet tegen dat soort praat.

Maar verder leek het me wel een leuk stel. Weinig spannende aflevering verder maar dat was wel een beetje te verwachten.
pi_74179634
We zaten hier gisteren met vriendinnen te kijken en toen riepen we allemaal "Dit willen we niet zien! We willen armoede, hutjes etc etc"

[ Bericht 1% gewijzigd door Michellee op 29-10-2009 11:30:06 ]
pi_74179991
hoop idd dat volgende week weer spannender is, die van vorige week (hoe leuk ook) was meer een 'kijk eens we gaan trouwen' aflevering... en vrij saai, net als deze week.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74398862
"Helaas" weer geen armoedige toestanden en plaggenhutten, maar meer een soort veredelde Spaanse vakantieliefde. Hij heet Paco en is brandweerman, hoe cliché wil je het hebben!
quote:
Woensdag 4 november 2009: Britt & Paco
In 2008 vertrekt de Brabantse Britt Herps voor een jaar naar Zuid-Spanje om de Spaanse taal te leren spreken en stage te lopen. Eenmaal in Cordoba, ontmoet Britt de aantrekkelijke brandweerman Paco. Vele afspraakjes volgen en Britt weet het zeker: Paco is de liefde van haar leven! Britt wil graag in Spanje blijven, maar haar afstuderen staat een emigratie nog in de weg. Eindelijk verlaat Britt dan definitief het Brabantse Geldrop om samen met Paco een leven op te bouwen in Cordoba. Ook komt ze voor een paar onaangename verrassingen te staan. De ambitieuze Britt ziet haar carrière in rook opgaan en de relatie met de ouders van Paco staat onder druk. Samenwonen in het zwaar katholieke Zuid-Spanje is volgens Paco’s vader onacceptabel. Er moet worden getrouwd, maar denkt Britt daar ook zo over?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_74399193
Waarom is er geen fatsoenlijke OP?
Bijv. waarin staat wanneer dit programma komt e.d.
  ESF Reporter woensdag 4 november 2009 @ 21:07:36 #41
87554 Cee
Welluk?
pi_74399958
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef Stali het volgende:
Waarom is er geen fatsoenlijke OP?
Bijv. waarin staat wanneer dit programma komt e.d.
Omdat ik zo lui als een hond ben.
(is er een OP? Anders copy/paste ik 'm wel hierin. Ik ga ernaar op zoek. Als ie er niet is dan sorry)
  ESF Reporter woensdag 4 november 2009 @ 21:09:46 #42
87554 Cee
Welluk?
pi_74400046
Oh, ik zie nu dat ik m'n OP post niet kan aanpassen. Ik had hem tijdens het programma geopend zodat we niet zonder topic zouden komen te zitten. Dus vandaar het snelle handelen en dus het ontbreken van een volledig uitgemeten OP.
  ESF Reporter woensdag 4 november 2009 @ 21:34:01 #43
87554 Cee
Welluk?
pi_74401176
OEF leuke jongen.
pi_74401212
Paco is wel een lekker ding
pi_74401377
Paco is zeker niet verkeerd.... maar echt een Spanjaard hoor...die draaien er niet omheen en hoppa....vol op de bek!

in Spanje is het overigens super moeilijk om bij de brandweer te komen....dus dan ben je wel unne goeie!
pi_74401532
Gelukkig is Spanje niet zo ver... en met Ryanair vlieg je voor nog geen 2tientjes op en neer....
pi_74401734
En zo te zien vliegt Paco ook met ryanair (weeze heb ik zelf afgelopen zomer ook op gevlogen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door amaranta op 04-11-2009 21:56:06 ]
pi_74401792
lekkerrrrrding.
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_74402325
Dan breek ik oe benen!
Heerlijke brabo.
pi_74402457
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met die situatie met die schoonvader.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')