abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_250346
Ik als PC eend zijnde , moet toch weer even m'n ei kwijt.
(di/woe/do)

Wat zag ik daar , tessa werd zowaar een beetje loops. Ze besprong die iwan (wie?) echt , die niet wist wat hem overkwam en vluchtte maar snel richting de wc. Tessa , niet voor een gat te vangen switchte net zo makkelijk naar de andere kant en besprong antoinet.
Het leek erop dat dit weer tijdens een van tessa haar "slaap-buien" gebeurde. Want we weten inmiddels dat als tessa min of meer in slaap toestand verkeerd er een hele nieuwe wereld voor haar opengaat , waar iedereen ook van mee kan genieten. Ze kan zoals we hebben gezien ,rechtopzittend in bed, met haar ogen open hardop hele virtuele gesprekken voeren over van alles en nog wat (ze zingt ook vaak , in wakkere toestand , het liedje dromen zijn bedrog , met de nadruk op de zin: als ik wakker word naast jou dan droom ik nog).
Je kon ook zien dat ze weer zo een "slaap-aanval" had tijdens die loopse bui , toen ze opeens weer echt bij haar positieve kwam (in de armen van antoinet liggend) zei ze plots goedemorgen , terwijl het volgens mij nog echt geen ochtend was.
Ik weet niet of ze een paar dagen daarna weer zo'n "afwezig" moment had , toen ze door iwan en bart in de sandwich "genomen" wilde worden. Ze zou namelijk hebben kunnen weten, hoe deze twee de sandwich uitvoeren (tosties aan laten branden red.). Maar ja misschien houdt ze daar wel van. some like it hot , zou es zeggen.

Over es gesproken.
Het ranzig verhaal waar ze mee kwam wil ik wel ook even in mijn belevings wereld uitleggen. Het is weer es geweest die het niet kon laten de hoofden van de jongens op hol te brengen.
Want als ze , zoals ze vertelde , "helemaal opgedirkt en duidelijk overdressed" (zal wel "underdressed" geweest zijn) een zweet-honk in de provincie binnenstapt , waar het staat volgepakt met opgeschoten , oversexte ,pubers ,waar de hormonen bij door de strot gieren. Had ze er natuurlijk voor kunnen kiezen om gelijk rechtsomkeers te maken.
Zo niet essie die gaat met haar vriendin doodleuk de jongens het hoofd op hol brengen (zoals ze dat zo goed kan).
Dus als dan de avond op zijn einde loopt en ess al met iedereen innig heeft staan "schuren" en al bij alle jongens al in de armen heeft gehangen , dan moet je niet gek opkijken als die jongens ook nog wel wat meer willen. En als ze dan in een ingewikkeld standje ,haar vriendin stond achter haar en die pakte ze stevig bij d'r kont terwijl ze achterwaarts met haar andere hand een jongen bevredigt (eerst de jonge-heren om haar vinger wikkelen , om vervolgens haar vingers om die jongeheer te wikkelen) en vervolgens ook nog eens een jonge met een wolle trui "een veeg geeft" dan is dit dus opeens een ranzig verhaal.

Ook kregen we van "de stem" te horen dat antoinette een knip cafe wil beginnen. Wat is dat nu weer? Is dat soms zo een duister knippen-en-wippen gelegenheid die je welleens in een rosse buurt tegen kan komen.
Of is het gewoon een slimme truuk van haar. Ze zou immers haar knip kwaliteiten wel geheel naar haar eigen inzicht kunnen botvieren als alle clienten allemaal lichtelijk beschonken zijn.
En als ze je dan echt leuk vindt (wat niet ondenkbaar is) krijg je nog een paar extra rondje van de zaak , en als je dan weer bij je positieven komt zit je naakt vast geketend in de kappers stoel.

En dan natuurlijk weer het hoofdstuk seki.
Hij was weer , tijdens een van zijn woede-aanvallen , bijna over zijn muur heen geklommen. Dit keer was tweety de aanleiding.
Dit was natuurlijk ook weer een uitbarsting van opgekropte woede. Hij ontplofte zowat en toen hij ook nog eens in z'n razernij yugoslavische vloeken begon uit te spreken dacht ik even dat de beer los was.
Ik vond het dan ook leuk om te zien dat juist op dit momment tessa kwam vragen of het niet wat minder kon. Applausje voor tessa (of was dat soms weer zo'n onbewust slaap-wandel moment van haar?) , ze is tot nu toe de enigste die hem wat tegengas durft te geven. Ze stond daarna wel eventjes op haar benen te trillen en precies toen ze met met trillende stem tegen de andere verontwaardigt stond te vertellen hoe seki vertelde dat ze haar typhus smoel moest houden , kwam iwan (wie? nou die jongen die alleen maar na een fles jenever op gang komt en dan geen kater , maar een zeehond heeft,hoorde je die lach? nou die dus) zowaar met zijn grappige opmerking uit de hoek: "ja je heb ook een grote muil". Ik ben benieuwt of hij ook zo'n "gevatte" opmerking durft te maken tegen "the sjek" als deze op het hoogte punt van een van z'n woede-uitbarstingen is, dat lijkt mij wel lachen.
Maar de spanning was dus weer wat opgelopen dus werd het weer tijd voor een groeps-gesprek. Dit leek mij ook wel een goed idee , vooral omdat even ervoor seki al had laten weten dat het laatste waar hij op zat te wachten wel zo een "typhus-kutgesprek" was.
Maar seki was tijdens het gesprek zowaar alweer wat gekalmeerd en zat weer te vertellen dat hij nou eenmaal uit een "andere" wereld komt (zorgvuldig door een muur afgescheden , waarbinnen alleen seki-regels gelden, noem het seki-slowakije) en dat zo'n groepsgesprek nieuw voor hem is omdat hij nu eenmaal gewend was om alleen zijn vuisten te laten spreken.
Maar hij zou proberen te veranderen dit lijkt mij alleen wel knap lastig als iedereen maar loopt te roepen dat je gewoon je zelf moet blijven. Maar wie weet lukt het hem z'n eigen in te houden (alleen met dat miljoen in zijn achterhoofd dan). Maar ik denk niet dat hij zo snel veranderd. Hij heeft nu een paar keer gewaarschuwd en hij heeft volgens mij nu echt een wie niet horen wil moet maar voelen mentaliteit.
Dus is het nog steeds wachten (volgens mij kwestie van nog een paar dagen) op het moment dat the sjek dwars door de muur heen dendert. En dat we dan toch het langverwachte "SJEK-ATTACK" te zien zullen krijgen .

Verder werden er , tijdens een werk opdracht , nog wat boompjes opgezet. Ook leek het er op dat tijdens deze opdracht een van de door seki , in het slavisch geuitte vervloekingen uitkwam. (Mijn slavische talen kennis is wat roestig) maar ik dacht dat ik er toch een kon vertalen als "laat dat wijf toch in de blubber zakken" en ja hoor daar ging es.
Of was dat soms weer een nieuwe stoei techniek van haar die ze daar tentoon spreidde? lekker die bull-end aan je lijf laten trekken.
Die arme bart heeft dat gelukkig niet gezien , want zijn esmeralde-complex begint nu tochwel ernstige vormen aan te nemen. Hij houdt bull scherp in de gaten en waarschuwt es alvast , dat mocht er wat tussen die twee voorvallen de bus dan toch echt te klein is. Was ie soms gesterkt door die email(bull ben je soms bang voor bart?) die bull kreeg?
Het zou me ineens heel erg leuk lijken als bart , es , en bull als laatste drie overblijven.
In ieder geval begint bart wel wat war taal uit te kramen.
Gelukkig word hij , mocht ie eruit moeten , goed gesteund door zijn fanclub. We hebben kunnen zien dat deze club door zijn vrienden word beheert. Die vriend die maandag in de studio zat was ook de webmaster van de officiele bart fanclub. Er was alleen een probleempje , de site was nog niet up want.... DE officiele WEBMASTER van de OFFICIELE barts fanclub HAD nog GEEN INTERNET (heheh).

En tenslotte de wanhoops pogingen van job om toch nog maar in de gratie van de kijker te komen. Eerst lollig de tosties aan laten branden en daarna de practical-joke-toer op , met zijn creatief met tandpasta grap.
Ik moet zeggen dat ik het toch wel gewaagt vond om dit ook bij seki uit te halen. Ik denk dat als hij nog een keer zo'n grap gaat uithalen , seki dan toch echt de "scheve smoel" van hem toch min of meer "uit gaat deuken".
Of hij laat job kennis maken met een paar practical jokes uit de balkan , zoals we hebben kunnen horen kun je daarbij vast komen te zitten , in een psychiaterisch ziekenhuis zelfs , of kunnen daarbij een paar vingertjes "vamos" gaan.
Maar voorlopig blijft het nog bij "softe" glinstertjes.


PC eend

When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 03 Maart 2000)

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_250347
  zondag 5 maart 2000 @ 02:56:00 #3
2018 PC eend
relativist
pi_250348

Ik denk dat ik mezelf maar DE vraag moet stellen.
(wat vind je er zelf van)

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 5 maart 2000 @ 11:36:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250349
quote:
op 03-03-2000 om 02:29 AM schreef PC eend het volgende:
Ik als PC eend zijnde , moet toch weer even m'n ei kwijt.
(di/woe/do)

Ze zou immers haar knip kwaliteiten wel geheel naar haar eigen inzicht kunnen botvieren als alle clienten allemaal lichtelijk beschonken zijn.
En als ze je dan echt leuk vindt (wat niet ondenkbaar is) krijg je nog een paar extra rondje van de zaak , en als je dan weer bij je positieven komt zit je naakt vast geketend in de kappers stoel.



Ik begin nu te vermoeden wat er onder de dekens is gebeurd tussen Jop en Antonette.
Dat ding met een draadje eraan was een tondeuze en Jop heeft nu het woord "brains"op z'n schaamstreek staan.

pi_250350
quote:
op 03-05-2000 om 11:36 AM schreef THE BORG het volgende:
Ik begin nu te vermoeden wat er onder de dekens is gebeurd tussen Jop en Antonette.
Dat ding met een draadje eraan was een tondeuze en Jop heeft nu het woord "brains"op z'n schaamstreek staan.

ehm ding met een draadje ? IK geloof dat ik wat gemist heb

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')