abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 maart 2000 @ 19:51:00 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_250328
Waar haalt Bart het gore lef vandaan om die dingen tegen Esmeralda te zeggen???
Hij zegt gewoon ronduit dat de bus te klein is als zou blijken dat er iemand anders verliefd is op haar. SAY WHAT? Ze hebben niet eens wat met elkaar! Hij heeft alleen maar zijn liefde aan haar verklaard en zij heeft gezegd dat het niet wederzijds is en dan komt hij als gewonde puppie ook nog es met zo'n dreigement! Dit begint aardig op manipulatie te lijken. Ik vind het best wel zielig voor Esmeralda, ze heeft toch niet gevraagd om zo'n idioot die haar op deze manier probeerd onder controle te houden alleen maar omdat hij als eerste heeft gezegd wat hij voelt. Wees een vent Bart!! Doe niet zo achterlijk! Ik hoop dat Esmeralda hem nog even flink op zijn nummer gaat zetten door iemand gewoon recht voor z'n raap op de bek te nemen! Ik weet dat ik heb gezegd dat het een slettebak is, maar dit gun ik haar echt niet.

Grtz
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 2 maart 2000 @ 19:57:00 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_250329

Juist gesproken, wat een eikelestein, zelden zo'n sneu type gezien
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 2 maart 2000 @ 20:02:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_250330
Niet intiem met Esmeralda maar intimideren van Esmeralda.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 maart 2000 @ 20:14:00 #4
862 Arcee
Look closer
pi_250331
Wat een irritant mannetje is dat zeg die Bart. Laat Esmeralda gewoon met rust man! Vandaag sloeg echt nergens op inderdaad. Denkt-ie dat als je heel open (nou en?) verteld hebt dat je verliefd op iemand bent dat dan niemand anders meer verliefd op diegenen mag worden. Wat een onzin zeg. Denkt-ie nou echt dat Esmeralda hem zo leuker gaat vinden? Ik zou er echt helemaal zat van zijn als ik haar was. "Dan is de bus te klein".... rot toch op man.
pi_250332
Wie is die ander die verleifd is op Esmeralda, Büllent soms? Volgens mij is die eigenlijk een beetje te hbo-plus voor Esmeralda. Wat deed Esmeralda ook weer?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_250333
De bus begint nu wel erg klein te worden.
Gisteren Seki, vandaag Bart....

Het zou me wat zijn als esmeralda haar liefde aan Seki verklaart... en Bart Seki niet meer respecteert.....

Blijft zich verbazen
pi_250334
quote:
op 03-02-2000 om 08:24 PM schreef tijl het volgende:
Wie is die ander die verleifd is op Esmeralda, Büllent soms?

Büllent niet denk ik, die zette Esmeralda mooi in de zeik laatst met die onzine opmerking over die discotheek waar Esmera sperma over haar hand kreeg! Goeie grap was dat

Bart is een zielig figuur ja, het is gewoon genant om Bart's acties te zien

٩๏̯͡๏)۶
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 maart 2000 @ 21:13:00 #8
862 Arcee
Look closer
pi_250335
quote:
die zette Esmeralda mooi in de zeik laatst met die onzine opmerking over die discotheek waar Esmera sperma over haar hand kreeg! Goeie grap was dat

GEWELDIGE grap was dat inderdaad! Ontzettend gelachen. Meesterlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 02 Maart 2000).]

pi_250336
bart zit toch al in de gevarenzone waarom maakt hij het zich dan nog moeilijker voor zichzelf. Nederland gaat hem niet meer mogen zo hoor denk ik met dat gemanipuleer jezus. Die gast is echt gestoord de bus is te klein als ESmeralda met iemand anders in de bus wat zou krijgen nou ja zeg waar haalt die vent het lef vandaan ik het begin vond ik hem nog wel okee maar nu heeft ie het echt verprust en niet alleen bij mij volgens mij. Trouwens als ik esmeralda was geweest
had ik hem een klap in zijn gezicht gegeven
nou ja in ieder geval ik vind die bart een ongelooflijke klootzak
  donderdag 2 maart 2000 @ 23:00:00 #10
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_250337
Ik zit echt te wachten op het moment dat Seki zich eens goed aan die dweil van een Bart vergrijpt.

Als ie z'n bus dan maar niet mist.

pi_250338
ik ben het roerend met je eens, ik heb met kromme tenen zitten kijken vanavond.. en dan dat schijnheilige gepraat over "die ander" en "diegene" echt zum kotzen........

Ik denk wel dat het over Bullent ging. Dit verhaal krijgt vast nog wel een staartje!

Zolang er was is, is er leven.
  vrijdag 3 maart 2000 @ 06:41:00 #12
1829 Jewel
De enige echte!
pi_250339
Oh , ik ben het zoooooo met jullie eens!
Wie denkt die Bart wel dat die is? alleen omdat hij Esmeralda het eerste de liefde heeft verklaard mag niemand anders meer op haar vallen want anders.....
Nou sorry hoor. Ze hebben toch niets met elkaar. Hij heeft toch niets over haar te zeggen.
Een beetje gaan zitten dreigen dat als ze een ander neemt dat dan de bus te klein is, wat dat ook betekenen mag. En dat allemaal onder het motto, ik ben open en zeg wat ik denk , dus dat is automatich goed .
Hij begon een tijdje terug al met ik vind het niet erg als je niets met me wil als je maar niets met een ander begint, alsof die haar bezit. Ik hoop dat Es. snel wat met een ander begint. Ik wil wel eens zien of hij dan z'n woorden in daden omzet.
  vrijdag 3 maart 2000 @ 09:56:00 #13
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_250340
Tsjonge tsjonge, wat laat Bart zich gaan zeg!!!Deze intimidatie is eigenlijk te gek voor woorden.Ik niet...een ander ook niet!!!!!Hoe oud is Bart eigenlijk......
Het is voor hem te hopen dat hij zondag naar huis "mag" dan kan hij langdurig onder een zeeeer koude douche gaan staan!
Ik heb nu al medelijden met zijn toekomstige vriendin
Vriendschap is geluk hebben!
  vrijdag 3 maart 2000 @ 10:33:00 #14
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_250341
Bart is inderdaad bijzonder triest. Blijkbaar vind hij dat zelf ook. Weg met die gozer. Het gedrag van Esmeralda is natuurlijk verwerpelijk maar een Bart gaat nu echt te ver.

Groet,

Lafayette

  vrijdag 3 maart 2000 @ 10:34:00 #15
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_250342
Ik vind de meeste reacties, zoniet alle reacties wel heel erg eenzijdig. Het is niet slim wat bart heeft gezegd, maar die jongen is radeloos, die wil niet nogmaal pijn hebben/ervaren in de bus door een ander met Es te zien kloten.

Het is erg egoistisch gedacht van hem, natuurlijk maar de situatie maakt het ernaar dat hij dat zegt. Hij zei het zo overtuigd dat die jongen gewoon even niet weet wat hij zegt, hij denkt op dit moment maar 1 kant op en dat is niet zo handig maar alsjeblieft zeg jullie reacties getuigen niet vna inlevngsvermogen in iemand die op dit moment even op het randje zit.

fake a dream
  zaterdag 4 maart 2000 @ 15:18:00 #16
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250343
quote:
op 03-03-2000 om 10:34 AM schreef Kimmie het volgende:

Het is erg egoistisch gedacht van hem, natuurlijk maar de situatie maakt het ernaar dat hij dat zegt. Hij zei het zo overtuigd dat die jongen gewoon even niet weet wat hij zegt, hij denkt op dit moment maar 1 kant op en dat is niet zo handig maar alsjeblieft zeg jullie reacties getuigen niet vna inlevngsvermogen in iemand die op dit moment even op het randje zit.


Dan moet hij weg gaan want dit wordt een gebed zonder einde. Esmeralda begint zich nu ook opgejaagd te voelen.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 04 Maart 2000).]

  zaterdag 4 maart 2000 @ 15:41:00 #17
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_250344
Ja hallooo waar zijn we nu helemaal mee bezig. Take a break .....

Bart doet alsof het het liefdesdrama van het jaar is terwijl ze net een paar weken met elkaar in de bus zitten. Je kan mij niet wijsmaken dat je in zo'n korte tijd zulke heftige ( diepe ) gevoelens kan koesteren.
Volgens mij heeft Bart zich laten leiden door hormonen en verward dit nu met verliefd zijn en houden van.
En het is niet zijn hart wat gekwetst is, maar gewoon zijn mannelijke ego.

pi_250345
Wat Zusje daar zegt, daar zit wat in...
Zolang er was is, is er leven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')