No waaaaaaayquote:
Lik mn diarree reetquote:
Kuthoerrrrr, ik dacht dat jij wel ff met me zou wachten tot de droger klaar was, Toos werkeloosquote:
Omdat ze piemel of zo zei penisjes:')quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom postte je nou net 'Ik ben erg he"?
Oh, dat las ze verkeerd idd, nu weet ik het weer!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze piemel of zo zei penisjes:')
Oh ben jij dr ook nog?quote:
Perenijs penisjes, what's the differencequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat las ze verkeerd idd, nu weet ik het weer!
Wel okequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Hey Miss, hoe gaat ie daaro?
Nee, maar ik las dat ik gewoon langer had moeten wachten dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Blissje!
Is het nog gelukt met je Chinees?JJH en Bamba!
Oh, ik strijk ook al nooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh omdat er kleren in zitten en als ik die laat liggen tot morgen dan zijn ze gekreukt en moet ik ze strijken, als ik ze zo meteen netjes ophang kunnen ze zo weer aan ...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh omdat er kleren in zitten en als ik die laat liggen tot morgen dan zijn ze gekreukt en moet ik ze strijken, als ik ze zo meteen netjes ophang kunnen ze zo weer aan ...
Hier ook, maar dan moet ik t niet tot morgenavond dr in laten zitten en morgenochtend heb ik daar echt geen trek inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik strijk ook al nooit
Maar komt meestal vrij kreukloos uit de droger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |