het is waar !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:57 schreef Chooselife het volgende:
Mag ik een bron?
Als het waar zou zijn, is het voor mij aanleiding om alle genoemde partijen te boycotten.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Ik wil graag weten wie dit gepubliceerd heeft.
http://www.goededoelenwer(...)n-en-hun-topsalaris/quote:De grote filantropische instellingen hielden zich de afgelopen vijf jaar keurig aan de salariscode die onder leiding van oud-Rabotopman Herman Wijffels in 2005 is afgesproken. Geen enkele directeur verdient meer dan de nieuwe Balkenendenorm van circa 176 duizend euro bruto per jaar. Soms zijn de totale salariskosten wel hoger, maar dat wordt veroorzaakt door een bijdrage in de sociale lasten en pensioenen.
je hoeft niet te geven.. niemand die je dwingt.. ( in tegenstelling tot de steun aan Hamas via Koenders, als ik mijn deel aan belasting stop zou mogen zetten..)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef bendk het volgende:
Dit zijn schandalige bedragen geworden, zakkenvullers bij uitstek
Is het nu maar beter om te stoppen met geven? die salarissen gaan echt niet naar beneden !
Fijne dag nog!!
Ik was juist in de veronderstelling dat dat de onbetaalde vrijwilligers waren diequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef MouseOver het volgende:
Mwoah, zo tot een ton vind ik het nog wel acceptabel, maar daarboven wordt het toch wel erg veel.
Die zielig uitziende kleumende meisjes die je op straat lid van <insert doel> lid proberen te maken krijgen ook gewoon betaald.
vaak zijn het uitzendkrachten.. Via TempoTeam (als ik me goed herinner) kun je promotiewerk voor oa. Greenpeace doen enzo..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik was juist in de veronderstelling dat dat de onbetaalde vrijwilligers waren die
liefdeswerk doen.
Inderdaad. Die hele organisaties zijn eigenlijk gewoon bedrijven, met als een van hun doelen zichzelf in stand houden. Daarom is vind ik een directeursalaris van rond een ton niet zo heel schokkend. De een aantal bedragen uit de OP wel trouwens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
vaak zijn het uitzendkrachten.. Via TempoTeam (als ik me goed herinner) kun je promotiewerk voor oa. Greenpeace doen enzo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |