Als iemand het mee wil nemen, dan is dit veul goedkoper. Kan dit niet, dan heb je gelijk natuulk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig kost een retourtje boot ook niets
Dat laatste bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:06 schreef Greys het volgende:
MB, wel de kortingscode 'GEZIENOPTV' invullen he? Voor 15% korting op je album.
En je kunt idd alleen je eigen foto's over twee pagina's zetten automatisch.
Niet die standaard achtergronden die er al in zitten (weinig zijn dat er he?)
Sorry als je dat laatste bedoelde
Omdat je het had over 'ik moet er voor naar Texel'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als iemand het mee wil nemen, dan is dit veul goedkoper. Kan dit niet, dan heb je gelijk natuulk!
Ja, maar toen had ik me nog niet bedacht dat de boot ook 6 nog wat kostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je het had over 'ik moet er voor naar Texel'.
Maar idd, als iemand het mee kan nemen scheelt het veel! Waarom zou het zoveel schelen?
Ik ken hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop dat Baloe zich snel weer beter voelt.
Gisteravond was ie weer als vanouds na die injectie met pijnstiller.
Deze pillen moeten binnen 2 uur werken, maar dan zit ik inmiddels al in vergadering.
Stom he? Het liefst zit ik dan de hele tijd naast die kat op de bank, terwijl je daar helemaal niets mee opschiet
www.albelli.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wat voor fotoboek is dat nu weer dan
Er zijn zat biertjes die bij AH meer dan een euro per flesje kosten hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik me nog niet bedacht dat de boot ook 6 nog wat kost
Volgens de AH scheelt het zoveel omdat AH vindt dat bier geen 1,40 hoort te kosten per flesje. Ah is een beetje de vreemde eend, want de rest vindt van wel
Oh, zo'n digitaal album. Ik wil normale fotoalbumsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
www.albelli.nl
Leuk hoor! Ik heb er ook al eentje gemaakt van Madeira!
Blijkbaar niet bij de AH op texelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn zat biertjes die bij AH meer dan een euro per flesje kosten hoor!
Maar je krijgt het dan als gedrukt album thuis he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, zo'n digitaal album. Ik wil normale fotoalbums.
Maar dan ben je er wel bij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop dat Baloe zich snel weer beter voelt.
Gisteravond was ie weer als vanouds na die injectie met pijnstiller.
Deze pillen moeten binnen 2 uur werken, maar dan zit ik inmiddels al in vergadering.
Stom he? Het liefst zit ik dan de hele tijd naast die kat op de bank, terwijl je daar helemaal niets mee opschiet
Why Greys? Nou, omdat ik vandaag vrij heb. En eigenlijk in bad wilde. En toen de F&F SC ontdekte en het opeens middag was en ik nog een film wilde kijken en het toen opeens 5 uur was.quote:
hihihi 'spuit me vol'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
Zulks een overdreven gedoeOMG DE GRIEEEEEEEEEP, NOEEEEEEEEES, WERE ALL GONNA DIEEEEEEE, SPUIT ME VOL.
Dat doen we hier dus mooi niet hè.
Gatverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)et-botte-naalden.xml
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je krijgt het dan als gedrukt album thuis he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |