index       film, tv & radio      tv/radio
PI [USA] FlashForward #2 - Met cliffhangers zonder vervolg
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Topicgallery™ :
jakkop
rennen!
dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:23 (#1) 

FlashForward-topic

Waar gaat het over?
quote:
A mysterious global event causes everyone to black out simultaneously for two minutes and seventeen seconds, and each person sees a glimpse of their lives six months from now. When they wake up, everyone is left wondering if what they saw will actually happen.

Los Angeles FBI Agent Mark Benford (Joseph Fiennes) is desperate to uncover why this happened and who or what is behind it. And he's not the only one. Before long, everyone starts asking, "What did you see?" As Mark and his team struggle to figure out what caused this bizarre event, they begin to piece together the future by creating a huge database of people's flash forwards from all over the world - The Mosaic Collective. No one knows what these flash forwards mean or exactly what the future really holds. But it is clear that across the globe people who've never met will somehow be intimately connected and will have an impact on each other's lives in the next six months. Some will fear what's coming, others excited; but not a single person will be unaffected.
Hoofdpersonen

Mark Benford, FBI-agent in Los Angeles. Had ooit een drankprobleem. Gaat nu de wereld redden. Zijn FF is de basis van zijn onderzoek.

Demetri Ngo. Benford's onvermijdelijke sidekick. Wil niet dat zijn FF uitkomt, aangezien dat betekent dat hij binnen afzienbare tijd onder de groene zoden ligt.

Janis Hawk. De chick in het team. Weet niet wat ze met haar FF moet, aangezien ze zichzelf zwanger ziet, ookal is ze vrijgezel in het huidige leven.

Stanford Wedeck. Hij is zwart, hij is chagrijnig, en hij draagt slechte pakken. Oftewel, de lokale FBI-baas. Heeft niet zoveel mening over zijn FF, behalve dan dat hij het niet zo graag deelt. Hij zit te poepen.

Olivia Benford. de vrouw van Stan. Chirurg. Wil niet dat haar Flashforward uit komt, aangezien ze zichzelf met een ander man ziet.

Nicole Kirby. De babysitter bij de Benfordjes. Is panisch sinds de blackout, ze zag zich zelf terwijl ze verdronken werd.

Lloyd Simcoe. De man uit de FF van Olivia, ookal weet hij dat niet. Heeft een zoontje in het ziekenhuis waar Olivia werkt.

Bryce Varley, co-assistent van Olivia. Is maar wat blij met de blackout, aangezien die hem onderbrak van een poging een kogel door zijn hoofd te jagen.

Aaron Stark, Mark' s buddy in het niet-meer-alcoholist-zijn. Zag zijn gesneuvelde dochter in zijn FF.

[ Bericht 49% gewijzigd door jakkop op 27-10-2009 16:56 ]

Eins, zwei, hoeplakai.

icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit @ Singapore
[ Moderator ] dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:31 (#2) 

en volgt

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."

MacorgaZ
1 v.d. weinige VWO-allochtonen
dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:42 (#3) 

haha, de OP TT

[ Bericht 4% gewijzigd door MacorgaZ op 29-10-2009 00:27 ]

Op zaterdag 19 september 2009 21:30 schreef LasTeR het volgende:
Echte inbrekers lopen gewoon naar binnen als de mensen nog thuis zijn, ontkoppelen de TV en lopen weer naar buiten.

jakkop
rennen!
dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:44 (#4) 

En daar istie.

Eins, zwei, hoeplakai.

Shrien
OHMAHGADS
[ Redactie Games ] dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:45 (#5) 

Vooruit, een tvp van mijn kant.

@Home | @DeviantArt | @Last.fm |

Tim86
Gym. Tan. Laundry.
dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:50 (#6) 

Die hoofdpersoon heeft hetzelfde probleem als Nicolas Cage met dat moeilijke kijken

Conan O'Brien's favorite person ever: Wing Pang!
Conan's Thanksgiving Dinner!
-weg, niet terugplaatsen-

DJKoster
dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:03 (#7) 

Tijd voor koffie

blaayt
Levend standbeeld!

Tazmaniac
dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:13 (#8) 

Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:17 (#9) 

Nog maar even volgen dan.

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms

Ericjuh
BLUB!
dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:18 (#10) 

Zeer leuke en spannende serie! Moet alleen nog wel de aflevering van deze week bekijken

Dit keer zonder signature

Aestivate
fake awake
dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:05 (#11) 

Tvp omdat ik seizoen 1 iig wel ga afkijken.

Bragi
Evangeline Lilly FTW!
dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:15 (#12) 

Nicole!

There, I did it! I defiled a timeless piece of art!

ChickenMan
woensdag 28 oktober 2009 @ 01:23 (#13) 

quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Die hoofdpersoon heeft hetzelfde probleem als Nicolas Cage met dat moeilijke kijken
Jezus inderdaad zeg! Wat heb ik me lopen ergeren bij de laatste ep aan de 'acteerprestaties' van die gast.

Het is gewoon oprecht slecht allemaal, maar toch blijf ik kijken, want het concept is wel tof. Wat ben ik ook kansloos.

Wave a penny under the Jew's nose; if they got living breath in them, brings them right around.

dapluiz
God help us all.
woensdag 28 oktober 2009 @ 07:49 (#14) 
Ja concept en de scifi stukjes (torens) die je soms meekrijgt zijn ook de reden dat ik blijf hangen, niet echt de karakters ...

The world will look up and shout "Save us!"... And I'll whisper "No."

Symer
Always do whatever's next
woensdag 28 oktober 2009 @ 08:00 (#15) 

OP

Please, oh please, we beg, we pray: Go throw your TV set away,
   And in its place you can install, A lovely bookshelf on the wall.
                                      -Roald Dahl
[USA] Nieuwe series 2009/2010

andre347
3, 4 en 7
woensdag 28 oktober 2009 @ 10:02 (#16) 

Karakters zijn inderdaad slecht, verhaal/concept kan tof zijn

Last FM |

egeltje1985
prik!
woensdag 28 oktober 2009 @ 11:30 (#17) 

quote:
Janis Hawk. De chick in het team. Weet niet wat ze met haar FF moet, aangezien ze zichzelf zwanger ziet, ookal is ze vrijgezel in het huidige leven.

Ze is niet alleen vrijgezel, maar ook nog eens lesbisch en niet meer met een man geweest sinds highschool.

Geweldige OP trouwens, lekker relativerend. Ik vind het een leuke serie totnutoe, leuk concept. Ik ben benieuwd of alle FF's uitkomen, of ze echt onontkoombaar zijn. De hoofdpersoon heeft nu bijvoorbeeld dat vriendschapsbandje verbrand. Verandert daarmee zijn toekomst? Interessant allemaal. Al ben ik niet zo van de scifi, dat met die torens enzo. Dus ik hoop wel erg dat het einde van de serie niet is 'het was ET'. Het mag best iets bovennatuurlijks zijn, als er maar geen groene mannetjes in voorkomen. Alhoewel, X-Files vond ik wel weer leuk. Nja, ik wacht maar af.

"mensen die nederlands studeren"
"Iedereen leert op de basisschool al Nederlands , vraag me af wat zo'n pauperstudie inhoud , beetje op de kosten van de staat voor de 300ste keer Mulish lezen zeker"

icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit @ Singapore
[ Moderator ] woensdag 28 oktober 2009 @ 14:44 (#18) 

quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole!
Peyton List

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."

n0ir
woensdag 28 oktober 2009 @ 15:44 (#19) 

TVP, ik blijf em voorlopig nog kijken. Hopelijk schiet het verhaal een beetje op en raken ze niet te veel op een zijspoor (zoals ineens dat hele politieke gebeuren in Washington, dat vond ik echt overbodig).

FoXje
vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:55 (#20) 

Our experiment killed 20 million people!

Las noches de Diciembre

Happel
Res non verba
[ Moderator ] vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:00 (#21) 

Vanavond weer kijken.

Feijenoord | De waarheid | Handig
"Feijenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is"

Adelante
"God has no religion"
[ Moderator ] vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:09 (#22) 

Hey, een hobbit

"I need to get back into the gym. I'm all for having boobs against my chest but not when they're mine."

DJKoster
vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:18 (#23) 

blaayt
Levend standbeeld!

Rainesz
Scoobster
vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:35 (#24) 

Toch wel een goede aflevering vond ik!
Toch denk ik persoonlijk dat er meer bij komt kijken bij die FF blijkbaar heeft iemand kunnen inzien wat een ander zag.
Ik ben nog wel even geboeid om te blijven kijken.

The righteous man who begins it…
…is the only one who can finish it.

LudoSanders
S.P.Q.R.
[ Moderator ] vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:44 (#25) 

Seizoen 1 kijk ik in ieder geval wel ff af.

Grazie Dio che mi hai fatto Romanista!

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
index       film, tv & radio       tv/radio
[USA] FlashForward #2 - Met cliffhangers zonder vervolg
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500