Ik wil ook echt niet verzuimen, dus vandaar die antigrippine nu maar alvast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn bikkelkind heeft een dikke week griep gehad met koorts, koppijn, keelpijn en de hele handel. Hij heeft tot mijn enorme verbazing maar een dag werk verzuimd en is vandaag weer naar school. Hij had pas gisteravond geen koorts of verhoging meer.
MM gaat maar mee vanaaf. Zekere voor onzekerequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Q, kijk eens via www.map24.nl ofzo.
Ik keek net naar de route tekening en het is supermakkelijk.
En als je niet mag rijden met TomTom (kan me er iets bij voorstellen, het leidt toch af) dan gaat MM maar mooi mee!
jupquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:32 schreef Stali het volgende:
Is Greys jarig?
Nog lang niet!quote:
sssssssssssssstquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog lang niet!Laat je niet misleiden door de TT
Mijn meneer had me alleen nogal lang in de steek gelaten dus vond Qwea dat ik recht had op een duur kado
ze hebben hier alleen multivlaai en die is maar tot 18u geopendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Wel gezellig dat Stali in de SC gelokt werd door de TT
Wie gaat er nou nog bestellen via Thuisbezorgd.nl vanavond?
Ik ga het er niet op gokken, hou het wel op mijn eigen eten!
Partypooper is my middle name, jeweetzquote:
Ik gok dat ik dan nog niet binnen ben dus nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
'In uw regio zijn helaas geen deelnemende restaurants'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik krijg dan echt altijd het idee dat iemand in the middle of nowhere woont, no offence. Hier is de waslijst oneindig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'In uw regio zijn helaas geen deelnemende restaurants'.
Een kipfiletje uit de grillpan met sweet chili saus en een propvolle maaltijdsalade met appel, ei, cashewnoten, zongedr. tomaatjes enzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dan nog niet binnen ben dus nee.
Wat kook jij?
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog lang niet!Laat je niet misleiden door de TT
Mijn meneer had me alleen nogal lang in de steek gelaten dus vond Qwea dat ik recht had op een duur kado
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |