abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_250207
Aangezien BB Duitsland vandaag begonnen is en ik toch wel sterk het idee heb dat er een hoop oud BB-NL kijkers hier de nodige info over willen vergaren en kwijt willen, wil ik de WebMaster van FOK! vragen of hij misschien toch niet weer een forum kan openenen over dit onderwerp.

Wat denken jullie als Bus (en oud BB) kijkers daarvan ?

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_250208
Ik kan RTL2 niet ontvangen, heb al wel wat rondgeneusd op de Duitse websites. Ben nu een beetje De Bus aan het volgen, maar er moet ook nog af en toe eens gewerkt worden, en na de zomer begint het weer in Almere. Kortom * area51 heeft waarschijnlijk tijdgebrek.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 maart 2000 @ 01:41:00 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_250209
Ik denk dat er weinig animo voor een heel forum is want lang niet iedereen kan rtl2 ontvangen en er zijn maar een paar mensen die dit volgen. een topic onder Film/TV/Muziek of hier is misschien beter.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 2 maart 2000 @ 10:20:00 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_250210
Wat mij betreft mag er in dit forum wel een Big Brother topic meelopen, maar graag wel alles in een topic, omdat anders het overzicht totaal wegvalt. Mocht het toch verwarring geven erplaats ik het inderdaad naar het Tv forum, maar ik kijk het eerst wel ff aan .

Als iemand nu ff een Big Brother topic opent en daar de deelnemers even voorstelt, en aanvangstijden, en web-site/stream url's, dan houden we die gewoon als standaard eerste post voor alle vervolgtopics. Ik weet er echt helemaal niets vanaf, dus ik kan het niet doen....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 3 maart 2000 @ 04:15:00 #5
380 Lucky
FOK!member
pi_250211
Hmm nou een topic binnen een ander forum lijkt mij nou niet echt een oplossing. Jammer dat er weinig reacties op komen, juist omdat zo weinig mensen RTL2 kunnen ontvangen lijkt mij een BB-DE forum zo makkelijk zodat dan toch iedereen die daar behoefte aan heeft de info en gebeurtenissen volgen zonder RTL2.

Maar goed, te weinig animo begrijp ik dus dan open ik maar een eigen sub-forum binnen het forum op mijn site. Voor de liefhebbers en eventuele geintresseerden hier de URL :
http://www.luckysworld.com/cgi-bin/board/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=Big+Brother+Duitsland&number=17&DaysPrune=20&LastLogin=

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')