abonnement Unibet Coolblue
pi_74336746
Door ze te vingeren natuurlijk
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:12:08 #142
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74336758
mij
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_74338344
Wat mij in THE MOOD brengt:
- roodharige mannen die een baan hebben waar ze hun hersens bij moeten gebruiken, en die regelmatig, maar niet overdadig, de borstspieren trainen... dus geen wasbordjes maar wel spieren, niet alleen dikke kabels maar ook een beetje vlees op de juiste plekken... Daar heb ik mijn man op uitgekozen en in 17 jaar huwelijk nog geen spijt van gehad.
- een hele dag voorspel van kleine beetjes lieve, niet-rechtstreekse seksuele zachte aanrakingen
- een heerlijk geurtje met hout-en kruidenaccenten
- een mooi sieraad op een onverwachte plek, dat je pas tegenkomt als de boxer of het shirt uitgaat (zie onderaan posting)
- samen dansen op rustige RenB muziek
- onverwacht een klein materieel of andersoortig kadootje krijgen "gewoon omdat hij van mij houdt" : bijv. één roos van de bloemist of een mooie bloem uit een plantsoen of overdadige privé-tuin, een sierlijk ingepakte door hemzelf gevonden kiezelsteen met de vorm van een hartje, maar ook een keertje de afwasborstel in mijn hand omruilen voor een glaasje rode wijn en me naar mijn favoriete zitbank leiden, mijn badje vol laten lopen met een heerlijk geurend wierrookstokje en kleine brandende kaarsjes op de rand...

Wat averechts werkt bij mij:
- vluggertjes, inclusief rechtstreeks grijpen naar poes, tieten, kont of daarover praten
- ongewassen en/of naar zweet stinken
- nederlandstalige muziek tijdens voorspel of daad
- vol behangen zijn met grove sieraden
- alleen over tv-programma's, werk of voetbal praten
- gelebber aan mijn oorlellen of gehijg in mijn oren
- beddegoed dat niet fris gewassen ruikt
- praten tijdens de daad (wel zeggen wat lekker is, maar verder geen conversatie)


Offtopic: gekocht voor verjaardag manlief: http://www.sexyjewels.nl/shop1/photos/629.jpg en http://www.sexyjewels.nl/shop1/photos/583.jpg
De maten waren gelukkig goed (op de gok goed gekozen, maar wel jammer dat ik in de centrale topics geen reacties kreeg of iemand ervaring had over het verstellen van ongewone maten bij die shop), de levering was supersnel en niet duur om eens iets aparts te proberen! Alleen verzendkosten waren prijzig, maar dat zijn de bestelde sieraden dubbel en dwars waard! Kreeg het pakje voor de verandering eens niet via de buren en de materialen zien er goed uit, niet zo fragiel of "duizend-in-een-dozijn " als de prullen van Pabo of Christine .... Heb het damesding al uitgeprobeerd en een hele dag onder een strak shirt gedragen en dat zit heel lekker, geen scherpe randjes of zo.

Het effect van die sieraden ga ik natuurlijk niet tegelijk uittesten, op z'n verjaardag wil ik 'm eerst uit de bol laten gaan als ik dat ding dat hijzelf moet dragen aanbreng en vervolgens van dichtbij inspecteer ...

Als hij mijn sieraad ziet, weet ik zeker dat hij moeite gaat hebben om zich in te houden...
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:06:17 #144
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74340287
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:12 schreef biekske2009 het volgende:
- nederlandstalige muziek tijdens voorspel of daad

Alle andere muziek mag wel? Spooky Core Rap, Death Metal, you name it, zo lang het maar geen NL-talig is?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74342564
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:12 schreef biekske2009 het volgende:
Wat mij in THE MOOD brengt:
- roodharige mannen die een baan hebben waar ze hun hersens bij moeten gebruiken, en die regelmatig, maar niet overdadig, de borstspieren trainen... dus geen wasbordjes maar wel spieren, niet alleen dikke kabels maar ook een beetje vlees op de juiste plekken... Daar heb ik mijn man op uitgekozen en in 17 jaar huwelijk nog geen spijt van gehad.
- een hele dag voorspel van kleine beetjes lieve, niet-rechtstreekse seksuele zachte aanrakingen
- een heerlijk geurtje met hout-en kruidenaccenten
- een mooi sieraad op een onverwachte plek, dat je pas tegenkomt als de boxer of het shirt uitgaat (zie onderaan posting)
- samen dansen op rustige RenB muziek
- onverwacht een klein materieel of andersoortig kadootje krijgen "gewoon omdat hij van mij houdt" : bijv. één roos van de bloemist of een mooie bloem uit een plantsoen of overdadige privé-tuin, een sierlijk ingepakte door hemzelf gevonden kiezelsteen met de vorm van een hartje, maar ook een keertje de afwasborstel in mijn hand omruilen voor een glaasje rode wijn en me naar mijn favoriete zitbank leiden, mijn badje vol laten lopen met een heerlijk geurend wierrookstokje en kleine brandende kaarsjes op de rand...

Wat averechts werkt bij mij:
- vluggertjes, inclusief rechtstreeks grijpen naar poes, tieten, kont of daarover praten
- ongewassen en/of naar zweet stinken
- nederlandstalige muziek tijdens voorspel of daad
- vol behangen zijn met grove sieraden
- alleen over tv-programma's, werk of voetbal praten
- gelebber aan mijn oorlellen of gehijg in mijn oren
- beddegoed dat niet fris gewassen ruikt
- praten tijdens de daad (wel zeggen wat lekker is, maar verder geen conversatie)


Offtopic: gekocht voor verjaardag manlief: http://www.sexyjewels.nl/shop1/photos/629.jpg en http://www.sexyjewels.nl/shop1/photos/583.jpg
De maten waren gelukkig goed (op de gok goed gekozen, maar wel jammer dat ik in de centrale topics geen reacties kreeg of iemand ervaring had over het verstellen van ongewone maten bij die shop), de levering was supersnel en niet duur om eens iets aparts te proberen! Alleen verzendkosten waren prijzig, maar dat zijn de bestelde sieraden dubbel en dwars waard! Kreeg het pakje voor de verandering eens niet via de buren en de materialen zien er goed uit, niet zo fragiel of "duizend-in-een-dozijn " als de prullen van Pabo of Christine .... Heb het damesding al uitgeprobeerd en een hele dag onder een strak shirt gedragen en dat zit heel lekker, geen scherpe randjes of zo.

Het effect van die sieraden ga ik natuurlijk niet tegelijk uittesten, op z'n verjaardag wil ik 'm eerst uit de bol laten gaan als ik dat ding dat hijzelf moet dragen aanbreng en vervolgens van dichtbij inspecteer ...

Als hij mijn sieraad ziet, weet ik zeker dat hij moeite gaat hebben om zich in te houden...
quote:
geslacht: Man
Huh? Ben je nou een man of een vrouw?
Niets mis met homo's hoor, maar op die linkjes die je post zie ik tieten
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:40:40 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74345958
-edit-

[ Bericht 50% gewijzigd door Schenkstroop op 03-11-2009 12:46:58 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74346937
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
Alle andere muziek mag wel? Spooky Core Rap, Death Metal, you name it, zo lang het maar geen NL-talig is?
Gets nee, dan liever geen achtergrondmuziek...
pi_74347175
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:06 schreef movearound het volgende:

[..]

hehe. kijk uit op internet he.

mensen met 13 jaar in hun profiel zijn pedo´s
en mensen met 30 jaar in hun profiel zijn kinderen

me opa zegt dat je met internet alle narigheid in huis haalt. en gelijk heeft tie.

maar ik vul geen leeftijd in. dan krijg je ook geen gezeik van haha ouwelul of haha pubertje.

Juzz.. Maar niet iedereen wilt geloven hoe oud iemand is... het is slechts internet. Maffe mensen lopen overal rond. Oh van dat soort gezeik trek ik mij niks van aan, even bijpraten en dat gezeik is weer over .
pi_74347455
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef Suusje-V het volgende:
Huh? Ben je nou een man of een vrouw?
Niets mis met homo's hoor, maar op die linkjes die je post zie ik tieten
Ik ben 100% vrouw. Dat ding van die tietenfoto heb ik voor mezelf gekocht, dat andere ding voor mijn man die over 3 dagen jarig is.
pi_74347493
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef biekske2009 het volgende:

[..]

Ik ben 100% vrouw. Dat ding van die tietenfoto heb ik voor mezelf gekocht, dat andere ding voor mijn man die over 3 dagen jarig is.
Ziet er trouwens wel vet uit hoor, dat 'erotische sierraad'
Maar zou je dan niet eens je geslacht veranderen in je profiel, om meer verwarring te voorkomen?
pi_74347653
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Suusje-V het volgende:
Maar zou je dan niet eens je geslacht veranderen in je profiel, om meer verwarring te voorkomen?
Ik had bij de registratie geen geslacht opgegeven... zal het meteen even wijzigen, bedankt voor de tip
pi_74354325
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef movearound het volgende:
ik ga denk 2 haagse ooievaars zetten op mijn armen. eentje links eentje rechts.

mooie tattoo's zijn dat.
pi_74354428
oja en zoenen vind ik heerlijk daar word ik ook altijd lekker gek van mmmm
pi_74419695
Omg, wat kunnen jullie lullig zijn over vrouwen zeg x'D
Een kus/zuigzoen in de nek doet altijd zijn werk wel.
Zenuwachtige en zeer twijfelachtige jongens die zenuwachtig gaan praten als het niet lukt, is niet bepaald opwindend x'D
Krijgen jullie eerst maar een beter beeld over vrouwen ofzo x'D
Love is the slowest form of suicide.
pi_74419781
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef JustSoraya het volgende:
Omg, wat kunnen jullie lullig zijn over vrouwen zeg x'D
Een kus/zuigzoen in de nek doet altijd zijn werk wel.
Zenuwachtige en zeer twijfelachtige jongens die zenuwachtig gaan praten als het niet lukt, is niet bepaald opwindend x'D
Krijgen jullie eerst maar een beter beeld over vrouwen ofzo x'D
Ja he <3


Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 5 november 2009 @ 14:40:19 #156
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74419823
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef JustSoraya het volgende:
Omg, wat kunnen jullie lullig zijn over vrouwen zeg x'D
Een kus/zuigzoen in de nek doet altijd zijn werk wel.
Zenuwachtige en zeer twijfelachtige jongens die zenuwachtig gaan praten als het niet lukt, is niet bepaald opwindend x'D
Krijgen jullie eerst maar een beter beeld over vrouwen ofzo x'D

OK

x'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'Dx'D
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_74424584
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:01 schreef Emanuelle_Bdsm het volgende:
Het is raar maar soms kan een lekker luchtje me helemaal gek maken. Zit ik in de metro achter een man die misschien helemaal niet goodlooking is maar dan zit ik al te soppen...

Verder een zelfverzekerde man. Iemand op straat waar je blik mee kruist en die dan spontaan naar je glimlacht. Dat kriebelt toch even. Of een knipoog met beetje broeierige blik. De ogen maken dat het binnenkomt en je beetje op wolken loopt/zweeft.

De meeste vrouwen zullen toch zeggen een pak....man in pak blijft gewoon toppertje.

Ehm....een man die achter me staat en in mijn oor fluistert. Of ehm....als een man met je meeloopt (date bv) en zijn hand in mijn rug legt.

Een man die niet uit zijn nek lult over zijn stokpaardjes maar ook luistert. Zo...dat was de laatste voor nu
zonder verder gelezen te hebben, Amen!
op alle vlakken!

En nog even toevoegen, echte gesprekken kunnen voeren over serieuze onderwerpen en onzin gesprekken kunnen voeren over helemaal niets en het makkelijk maken voor mij om grapjes over mezelf te maken zonder me het gevoel te geven dat ik me daar onwijs mee voor paal zet.

En een man die snel de humor van dingen in kan zien...
  zondag 15 november 2009 @ 20:26:34 #158
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_74725393
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat voor fetishes, enlighten us
Mischien heeft ze wel een gefrusteerde maagden fetish
pi_74725481
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Onnoman het volgende:
Ja ik bedoel.. ik hoef soms maar naar een vrouw te kijken en mijn 2e bewustzijn wordt wakker geschud.


hoe zit dat bij de dames? kan een dame opgewonden raken behalve van geld?
..

[ Bericht 17% gewijzigd door doos05 op 15-11-2009 20:33:25 ]
pi_74727889
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Eh, van zoveel dingen eigenlijk?

Goeie befbeurt, teasen, spelen met mijn tepels, rugmassage die 'per ongeluk' uitschiet naar tieten, sabbelen op mijn oorlelletjes, intiem dansen, strelen (en dan een vingertje langs de rand van je onderbroek), sowieso een tong, vingeren met de juiste intensiteit, rimmen, haren trekken, dirty talk. You name it.

Waar ik niet geil van word is een vent die even zijn pik tevoorschijn trekt gewoon om 'm te laten zien in de hoop dat ik het onweerstaanbaar vind.
ik beschik over alles wat jij noemt. ook het laatste
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')