abonnement Unibet Coolblue
pi_74071456
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:37 schreef NoShitSherlock het volgende:
Wim - Astrid ( Is dat de moeder van anita Witsier? )
Dat lijkt me een beetje moeilijk, ze zijn ongeveer even oud.....
pi_74072070
Toen Wietse in de stal stond, en hij zijn hoofd als een paard achterover wierp, leek hij even sprekend op deze meneer:
pi_74072219
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef Sonja.B het volgende:
T'is best gezellig met Hans tussen de bloemetjes zo te zien...beetje elkaar plagen enzo..
Ik vind alleen dat beide meiden hier hun kans niet grijpen. Wat nou duwen? Dat was mijn teken geweest hoor, en ik was niet opgehouden tot ik hem gezoend had.

Bij Peter lijkt het soms wel sollicitatiegesprekken, toe zeg! (Trouwens niet te verstaan! En een bron van vreemde taalfouten)
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Adelante het volgende:
Pluspunt voor Jos: De Graafschap
Nee dus. Bovendien waarom wil hij alles met 'zijn vrouw' doen? Mijn vent houdt ook van voetbal, maar dat is echt iets voor hem en zijn vrienden. (goedzijdank)

Na vandaag (heb uitzendig gemist gekeken) ben ik toch weer aan het twijfelen wie het gaat worden (ik ben het met MarcodeJ eens: )
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:35 schreef marcodej het volgende:
- Gelukkig kiest Wim voor vlotte Astrid ipv dooie Cynthia.
- Hopelijk kiest ook Hans voor de wat vlottere Jo. Er is niks mis met Audrey, maar ook zo enorm stil... Bij hem heb ik nog het minste idee wie hij nou kiest.
- Bij Wietse ook wat meer twijfel, maar zal uiteindelijk toch voor Neeltje gaan.
- Jos kiest voor Dycke. Duidelijk.
- Peter zal wel voor zn zus gaan, Hanneke dus.
Maar wat ik dus écht niet snap: waarom is daar nog geen actie??!! Op zijn mist wat "lipaction" verwacht
Ik kan niet wachten tot volgende week!!
pi_74072386
Cynthia en Astrid op de quad . Die Cynthia ook, haha. Geniaal typetje wat ze speelt, want dit kan gewoon niet echt zijn.

Deed me denken aan...

  maandag 26 oktober 2009 @ 11:59:25 #55
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74073209
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]



Jeetje Dude, heb je een teiltje?
Ik blijf gewoon een beetje in de sfeer van de gristelijke boeren hè?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:06:46 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74073408
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

conclusie: hij wil ze allebei niet
Dat denk ik ook Marrije.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:07:23 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74073421
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:23 schreef Duderella het volgende:
Hans krijgt van zijn broers vast Jo als advies, en dat zou ook beter zijn, als hij zijn leven zeker wil zijn. Toch hoop ik dat hij niet voor de Maniak, maar voor de Voorbestemde Moeder van zijn Kind'ren kiest. Ik zie het wel voor me. Bovendien lijkt Audry op zijn zus, en daar schijnt iets mee te zijn, met mannen en hun zussen en de keuze voor een vrouw.

Peter... die interesseert me nou geen zier. Hij zal wel met Hanneke trouwen later. "Neemt u Hanneke tot uw wettige echtgenote, wat is daarop uw antwoord?" - "Peteg dut ja zeggen!"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:09:03 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74073472
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:18 schreef Marrije het volgende:

[..]
Het is Jo hoor en geen Jolanda
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:11:03 #59
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74073670
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:59 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon een beetje in de sfeer van de gristelijke boeren hè?
Oh ja we zitten natuurlijk in TV/Radio, dat zal het zijn
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:37 schreef NoShitSherlock het volgende:

Wim - Astrid ( Is dat de moeder van anita Witsier? )


Astrid mocht willen dat ze ook maar íets van het uiterlijk van Anita Witsier had
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_74073831
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:29 schreef WendyGroningen het volgende:


Maar wat ik dus écht niet snap: waarom is daar nog geen actie??!! Op zijn mist wat "lipaction" verwacht
Ik weet het niet zeker meer, maar gebeurt dat meestal niet net voor de keuzemomenten genomen worden?
"Net" in de zin van, dat monteren ze op die aflevering meestal... (Als je snapt wat ik bedoel )
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_74073959
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:15 schreef Koningin het volgende:
Trouwens, die hengst op die namaak-achtige merrie.......vond het echt zielig voor hem

Ja leuk is anders
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_74074345
Moet meer lachen om de opmerkingen in dit topic dan om de uitzending zelf

O en ik dacht trouwens ook dat Hans wou gaan zoenen
pi_74074831
Die Astrid is echt een verkapte tuinbroekenlesbo zeg. Of nja, verkapt..
pi_74074879
Ik vond dat Hans ook echt lullig deed tegen die Jo, toen ze bezig waren met die bloemen. Het is dat zij het als een grapje opvatte..
pi_74075061
Ik kan maar geen wijs uit die tranen van Audrey. In een teaser geven ze praktisch nooit weg wat er besloten wordt, maar je gaat toch niet huilen omdat je mag blijven . Misschien heeft ze haar hoofd gestoten tegen een pallet gerbera's anders weet ik et ook niet.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74075118
Ik versta trouwens ook echt nauwelijks iets van Peter
En als ik het wel versta ->

"Zitt'n m' 'ier mee een putke bier in 't land"

Een putke bier
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74075267
Volgens mij zijn die Peter en Hanneke echt voor elkaar gemaakt. Ze komen ook met vlagen zo enorm dom over.
pi_74075378
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond dat Hans ook echt lullig deed tegen die Jo, toen ze bezig waren met die bloemen. Het is dat zij het als een grapje opvatte..
Wat was precies lullig dan?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_74075391
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij zijn die Peter en Hanneke echt voor elkaar gemaakt. Ze komen ook met vlagen zo enorm dom over.
Ze matchen wel erg goed Maar ik vind Saskia leuk!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_74075465
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat was precies lullig dan?
Ja de manier waarop hij tegen haar deed, dat ze het niet goed genoeg deed. En dat hij het al de helft van zijn leven doet en zij voor het eerst, dat scheen hem ook niet uit te maken. Ik weet niet, ik vond de sfeer ofzo nou niet bepaald gezellig. Daarom vond ik het ook wel apart dat zei daar later over zei dat ze wel van een geintje hield oid.
pi_74075629
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:20 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja de manier waarop hij tegen haar deed, dat ze het niet goed genoeg deed. En dat hij het al de helft van zijn leven doet en zij voor het eerst, dat scheen hem ook niet uit te maken. Ik weet niet, ik vond de sfeer ofzo nou niet bepaald gezellig. Daarom vond ik het ook wel apart dat zei daar later over zei dat ze wel van een geintje hield oid.
Oh ik dacht dat hij dat tegen zowel Jo als Audrey zei, toen ze beide naast hem stonden...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_74075763
Volgens mij stond Audrey er best een stuk vanaf en zei hij het specifiek tegen Jo. Maar ik kan het ook verkeerd gezien hebben.
pi_74076007
Ja klonk ook best grof, maar in de camera zeiden ze dat ze aan het stangen waren allebei. Tja als dat zo de manier is bij hen .
pi_74076656
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:29 schreef WendyGroningen het volgende:
Maar wat ik dus écht niet snap: waarom is daar nog geen actie??!! Op zijn mist wat "lipaction" verwacht
Ik kan niet wachten tot volgende week!!
Het zijn geen casanova's. Behalve Jos dan, maar die is al bijna 50 en gaat voor duurzaamheid . En met al die camera's er bovenop nam ik het risico op een blauwtje ook niet.

Volgend jaar moet er weer een 'Gerrit' in
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')