abonnement Unibet Coolblue
pi_74251392










Wat een legende !
pi_74251799
Jah helaas verliest ie van de oekranier Stakhovsky Weer geen toernooiwinst om mee af te sluiten. Dan Parijs Bercy maar, haha
pi_74253347
De Ljub haalt een ATP-finale , 2 simpele setjes tegen mede 30+-er Clement.
sig verwijderd door FA
pi_74256391
Llodra verslaat Simon in een derde set tiebreak door twee keer een netband mee te pikken en zo 3-1 en 4-1 te winnen...
pi_74256500
Toch wel een terechte overwinning, hij had heel de wedstrijd geen BP tegen. Morgen weer zeker 2 tie-breaks tegen Ljubo .

Melzer haalt in eigen land de finale door in 3 sets van Tipsarevic te winnen, finale tegen Cilic/Kohlschreiber.
sig verwijderd door FA
pi_74257429
Safin was wel een held.

Licht ontvlambaar, maar volgens mij had hij zijn hart wel op de goede plaats. Door zijn temperament heeft hij er niet alles uitgehaald wat er in zat, aangezien hij daarmee vooral zichzelf dwarszat. Maar dan alsnog heeft hij een meer dan goede carrière opgebouwd.
pi_74279559
Melzer wint z'n thuistoernooi in Wenen met 6-4 6-3 in de finale van Cilic.
sig verwijderd door FA
pi_74279701
Die Zeballos is een leuke speler zeg, eerste keer dat ik een wedstrijd van hem zie. Hele extreme forehand en mooie enkelhandige backhand, je zou op het eerste gezicht niet zeggen dat hij zo goed op hardcourt uit de voeten kan.
  zondag 1 november 2009 @ 15:58:22 #59
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_74280006
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Die Zeballos is een leuke speler zeg, eerste keer dat ik een wedstrijd van hem zie. Hele extreme forehand en mooie enkelhandige backhand, je zou op het eerste gezicht niet zeggen dat hij zo goed op hardcourt uit de voeten kan.
Dit jaar als een komeet geknald in de rankings, kwam van buiten de top-200 geloof ik. 5 challengers gewonnen dit jaar en nog 3 of 4 finales verloren (allemaal op gravel ook). Hij trekt het nu ook gewoon door naar ATP-Toernooien, das wel een sterk staaltje.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_74280437
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dit jaar als een komeet geknald in de rankings, kwam van buiten de top-200 geloof ik. 5 challengers gewonnen dit jaar en nog 3 of 4 finales verloren (allemaal op gravel ook). Hij trekt het nu ook gewoon door naar ATP-Toernooien, das wel een sterk staaltje.
Elk jaar komen er wel een paar Zuid-Amerikanen overgewaaid waarbij het lijkt dat ze de volgende zijn die zich vast in de top-... gaan vestigen. Meestal vallen ze ook net zo hard weer terug een jaar later.
pi_74280491
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dit jaar als een komeet geknald in de rankings, kwam van buiten de top-200 geloof ik. 5 challengers gewonnen dit jaar en nog 3 of 4 finales verloren (allemaal op gravel ook). Hij trekt het nu ook gewoon door naar ATP-Toernooien, das wel een sterk staaltje.
Zijn B-staal?

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 01-11-2009 16:22:43 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_74280674
Ljubicic koning. 7-5 4-2 voor...Die is wel weer lekker als vanouds indoor aan het heersen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_74280699
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zijn B-staal?
Argentijnen en doping ???
pi_74280722
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef Norrage het volgende:
Ljubicic koning. 7-5 4-2 voor...Die is wel weer lekker als vanouds indoor aan het heersen
Hij heeft de mazzel dat Nalbandian nog aan het herstellen is !
pi_74280759
Nalbandian en het indoorseizoen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_74280917
Legenda .

Top-25 weer op de ranking
pi_74280920
Ljubo serveert het uit: 7-5 6-3 . Die service blijft nog steeds geweldig.
sig verwijderd door FA
pi_74281013
Stakhovsky wint 'm in de final set tie-break, Zeballos had 1MP.
sig verwijderd door FA
pi_74282000
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ljubo serveert het uit: 7-5 6-3 . Die service blijft nog steeds geweldig.
De mooiste service van al die toppers. Hij kan hem zo schitterend varieren, zo schitterend plaatsen en ook nog een keihard slaan. En het ziet er zo simpel aan. Enige bijna pure service-kanon die ik geweldig vind. Alhoewel hij altijd al een favoriete speler van me is geweest, speelt zo slim en zo compleet.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_74304302
Fuckin' Melzer trekt zich terug uit Basel. Hij moest in de eerste ronde tegen Koellerer, die elkaar echt totaal niet moeten.
  maandag 2 november 2009 @ 14:00:20 #71
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_74314661
Karlovic verliest de eerste set in de tiebreak.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 2 november 2009 @ 14:20:16 #72
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_74315314
GSM Serra.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_74318491
Of Bohli is aan het tanken voor de 3e .. of Seppi snapt het eindelijk ( 5-1 2e set )
sudo is powerrrr
pi_74319570
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:58 schreef dekouwe het volgende:
Of Bohli is aan het tanken voor de 3e .. of Seppi snapt het eindelijk ( 5-1 2e set )
Ik heb geen beelden, maar er is een blessurebehandeling geweest bij 2-1 in de tweede set.
pi_74319638
quote:
Agassi: 'Ik kreeg speed van mijn vader'

Zijn autobiografie 'Open' verschijnt pas op 9 november, maar de voorpublicaties blijven voor ophef zorgen. Naast het gebruik van 'crystal meth' geeft Andre Agassi toe ook 'speed' te hebben geslikt.

Zowel crystal meth als speed behoren tot de categorie van de amfetamines. Crystal meth gebruikte Agassi in 1997. Hij liep tegen de dopinglamp, maar in een brief aan de ATP om zijn handen in onschuld te wassen loog de Amerikaan dat hij een verkeerde cocktail had gedronken. De ATP slikte die leugen en klasseerde de zaak.

Op speed werd Agassi nooit betrapt en het is ook niet kristalhelder wanneer exact hij de harddrug gebruikte. Uit de passage uit de voorpublicatie leidt Sports Illustrated af dat het om het nationaal kampioenschap voor de min 16-jarigen in Kalamazoo, Michigan gaat. Agassi won daar in 1985 samen met John Falbo de dubbeltitel. De Las Vegas Kid was toen 15.

In de voorpublicatie beschrijft Agassi hoe zijn oudere broer Phillip (Phillie) hem waarschuwde voor de witte pilletjes van hun vader. "Op een avond vraagt Phillie me iets te beloven. Laat paps je nooit pillen geven die je moet innemen. De volgende keer als het nationale kampioenschappen zijn en papa geeft je pillen, dan pak je ze niet."

Agassi antwoordde: "Hij geeft me altijd voor elke match Exedrin. Omdat er veel cafeïne in zit." Opnieuw zijn broer: "Dat weet ik. Maar de pillen waarover ik het heb zijn wel iets anders. Heel kleine, wit en rond. Wat er ook gebeurt, slik ze niet in." Agassi: "Maar wat voor pillen zijn dat dan, Phillie?" Zijn broer: "Speed."

En toch kan Agassi niet aan de verleiding en de druk van zijn vader weerstaan. "Zoals Phillie voorspeld had, geeft papa mij een pil voor een nationaal tornooi in Chicago", zegt Agassi in zijn boek. "Dit zal je helpen, zegt hij. Een kleine, witte, ronde pil. Ik slik ze in en voel me goed. Niet veel anders, gewoon iets alerter."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')