abonnement Unibet Coolblue
pi_74036227




Eerdere topics:

#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #27, #28, #29, #30, #31, #32, #33, #34, #35, #36, #37, #38, #39, #40, #41, #42, #43, #44, #45, #46, #47, #48, #49, #50, #51, #52, #53, #54, #55, #56, #57, #58, #59, #60, #61.

Hierrrrrrr vind je de openingspost.

[ Bericht 9% gewijzigd door Adelante op 29-10-2009 19:12:26 ]
pi_74036246
Het was weer eens drama.
De spelers lopen net zo doelloos over het veld als het bestuur de club leidt
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:43:47 #3
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_74036348
Vitesse was niet wat / is niet wat en zal ook nooit wat worden - wat een geld-over-de-balk-smijterij.... tegen de tijd dat het goed lijkt te gaan verkopen ze weer een stel spelers en zitten ze weer in de shit...
gewoon opheffen die bende.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_74036417
Aaaw....
En hoed goed volg je de club om dat te kunnen zeggen, of ga je op wat media berichten af?
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:51:35 #5
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_74036462
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:48 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aaaw....
En hoed goed volg je de club om dat te kunnen zeggen, of ga je op wat media berichten af?
gewoon mijn eigen hersenen voldoen om dit te kunnen concluderen hoor - daar heb ik geen opgedrongen mening van een of andere commentator voor nodig.

Ik volg Vitesse op een afstandje - lees niet elk jaarverslag en zo - maar zie wel hoe het door de jaren heen met de club gaat - hoe lang is er al ellende daar? Kun je je herinneren dat "" het heel goed ging met Vitesse - zonder grote problemen"
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_74036464
Welke aantoonbare fouten heeft het bestuur dit seizoen gemaakt dat het blijkbaar weg moet?
Wie dit leest is gek
pi_74036531
Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar 27 miljoen schuld is weggesaneerd en de club naar verluidt nu alweer met vijf miljoen schuld zit. Reden lijkt me goed genoeg. En vooruitgang is er nu ook bepaald niet te zien.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:02:45 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74036651
Mensen wegsturen is natuurlijk wel makkelijk, maar wat komt er voor in de plaats en gaan die het beter doen (en zo ja: waarom zij wel?)?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74036655
Onkunde ten top:

- Vogel was leuk. Supporters mochten op namen stemmen. Maar de naam werd dus bepaald door groenewold, zodat supporter voorgelogen zijn.
- Nieuwe website en Hertogdom. Lancering op opendag. De website was niet af , werkte niet goed en Hertogdom is ondertussen tijdelijk stopgezet.
- Actie gratis kaarten seizoekaarthouders (beker groningen). Goed bedoelt, maar de vaste klanten hadden al kaarten gekocht. Die mogen nu hun kaartje inruilen voor een kaartje van een thuiswedstrijd. Erg fijn als je al een seizoenskaart hebt of niet?
- Fanmonitor. Opgezet om mening en gevoel onder de supporters te meten. Als je als bestuur dat nodig hebt, heb je dus totaal geen benul wat er leeft onder de supporters.
- Spandoek na een wedstrijd in beslag nemen. (na een wedstrijd vind ik wel heel erg vreemd)
- Eredivisie live doeken uit delen aan supporters. Als ze dan gebruikt worden bij een wedstrijd voor een actie in beslag laten nemen. (Waren niet brandsveilig.) Deel ze dan niet uit.

Dit bestuur straalt onkunde in alle linies uit. Daar kan je niet mee bouwen, hoe goed ze het ook met de club voorhebben.

edit: Er zijn nog meer zaken, maar ik wou de posting niet te lang maken
pi_74036721
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:02 schreef Mark het volgende:
Mensen wegsturen is natuurlijk wel makkelijk, maar wat komt er voor in de plaats en gaan die het beter doen (en zo ja: waarom zij wel?)?
Dat is het meest lastige punt inderdaad. En de boel is ook zo door en door verrot dat je door één of twee mensen te vervangen er nog niet bent, heb ik het gevoel.
Don't think twice, it's all right.
pi_74036791
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:06 schreef JH87 het volgende:

[..]

Dat is het meest lastige punt inderdaad. En de boel is ook zo door en door verrot dat je door één of twee mensen te vervangen er nog niet bent, heb ik het gevoel.
Nee, dan zal er een compleet nieuw bestuur moeten komen. Alleen die trek je ook niet even zo 123 ergens vandaan.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:13:00 #12
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_74036815
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:02 schreef Positive_Thinking het volgende:
Onkunde ten top:
---
Maar dit zijn nou niet echt punten die de resultaten beinvloeden of de toekomst van de club.
Als er te weinig punten gehaald worden gaan supporter altijd om slachtoffers vragen en aangezien ze -wat de trainer betreft- hun kruit al bij Hans Westerhof verschoten hebeen is nu "het bestuur" aan de beurt.
De enige goede bestuurder is tegenwoordig schijnbaar nog een voorzitter die een schip met geld binnen laat varen, zoals Dirk Scheringa. De held van AZ
Wie dit leest is gek
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:26:15 #13
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_74037055
Ach altijd dat gezeik van jullie op het bestuur. Dankzij dit bestuur ademt deze club nog.
pi_74037214
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:26 schreef J-heronimus het volgende:
Ach altijd dat gezeik van jullie op het bestuur. Dankzij dit bestuur ademt deze club nog.
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef JH87 het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar 27 miljoen schuld is weggesaneerd en de club naar verluidt nu alweer met vijf miljoen schuld zit. Reden lijkt me goed genoeg. En vooruitgang is er nu ook bepaald niet te zien.
Don't think twice, it's all right.
pi_74037320
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:13 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Maar dit zijn nou niet echt punten die de resultaten beinvloeden of de toekomst van de club.
Als er te weinig punten gehaald worden gaan supporter altijd om slachtoffers vragen en aangezien ze -wat de trainer betreft- hun kruit al bij Hans Westerhof verschoten hebeen is nu "het bestuur" aan de beurt.
De enige goede bestuurder is tegenwoordig schijnbaar nog een voorzitter die een schip met geld binnen laat varen, zoals Dirk Scheringa. De held van AZ
Het gaat niet om geld, het gaat om gevoel, je supporters serieus nemen en uitstralen dat ze wat kunnen. De uitvoering laat in alle gaten en hoeken onkunde zien. Commerciel, communcatief en op het veld.

Structuur in een bedrijf komt van bovenaf. Aangezien dit niet van alleen nu is, maar van al een veel langere tijd werkt dat door in een club. Er moeten mensen aan het roer komen die een club echt kunnen runnen Die structuur in een bedrijf brengen, zodat zaken goed en degelijk opgezet worden en er niet op alle vlakken half en slecht werk geleverd wordt.

Een slechte uitstraling, een slecht beleid, plannen die slecht uitgevoerd worden en je klanten/supporters niet serieus nemen is simpelweg dodelijk. Aangezien deze weg al een behoorlijke tijd bewandeld wordt zie je de achteruitgang aankomen. Dit heeft niks te maken met een man met een zak geld, maar mensen met een degelijke visie, verstand van zaken en wel plannen/ideeen etc goed ten uitvoering kunnen brengen.

Op dit moment zijn er heel veel supporters die na een zeer lange tijd bij Vitesse te zijn geweest afhaken. En als je al ziet dat we 1 van de weinige clubs zijn waar supporters aantalllen afnemen, ondanks we een goede 2e seizoenshelft hadden vorig seizoen zegt dat genoeg.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:39:36 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_74037327
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:26 schreef J-heronimus het volgende:
Ach altijd dat gezeik van jullie op het bestuur. Dankzij dit bestuur ademt deze club nog.
Dat is ook het enige dat de club doet: ademen. Na zo veel jaar hoop je gewoon weer eens op wat meer.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:09:12 #17
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_74037957
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat is ook het enige dat de club doet: ademen. Na zo veel jaar hoop je gewoon weer eens op wat meer.
Een samentrekking van een spier ofzo.
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:30:49 #18
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_74038445
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat is ook het enige dat de club doet: ademen. Na zo veel jaar hoop je gewoon weer eens op wat meer.
Ik hoop ook dat Ajax weer eens de Championsleague wint maar ja, dromen zijn bedrog.
En daar kan geen enkel bestuur wat aan veranderen, of het moet een half miljard euro meenemen.
Wie dit leest is gek
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:37:13 #19
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_74038626
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:39 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Het gaat niet om geld, het gaat om gevoel, je supporters serieus nemen en uitstralen dat ze wat kunnen. De uitvoering laat in alle gaten en hoeken onkunde zien. Commerciel, communcatief en op het veld.

Structuur in een bedrijf komt van bovenaf. Aangezien dit niet van alleen nu is, maar van al een veel langere tijd werkt dat door in een club. Er moeten mensen aan het roer komen die een club echt kunnen runnen Die structuur in een bedrijf brengen, zodat zaken goed en degelijk opgezet worden en er niet op alle vlakken half en slecht werk geleverd wordt.

Een slechte uitstraling, een slecht beleid, plannen die slecht uitgevoerd worden en je klanten/supporters niet serieus nemen is simpelweg dodelijk. Aangezien deze weg al een behoorlijke tijd bewandeld wordt zie je de achteruitgang aankomen. Dit heeft niks te maken met een man met een zak geld, maar mensen met een degelijke visie, verstand van zaken en wel plannen/ideeen etc goed ten uitvoering kunnen brengen.

Op dit moment zijn er heel veel supporters die na een zeer lange tijd bij Vitesse te zijn geweest afhaken. En als je al ziet dat we 1 van de weinige clubs zijn waar supporters aantalllen afnemen, ondanks we een goede 2e seizoenshelft hadden vorig seizoen zegt dat genoeg.
"De supporters" als partij in een overleg kunnen door een bestuur niet serieus genomen worden want ze hebben geen gekozen vertegenwoordiging. Of het zou de voorzitter van de officiéle supportersvereniging moeten zijn die eerst inventariseert wat er dan precies anders zou moeten en of dat te betalen is.
En ik weet niet of Vitesse een ledenraad heeft maar anders moet je via hen proberen je invloed uit te oefenen.
Wie dit leest is gek
pi_74038933
Vitesse heeft een supportersraad.
Ook vanuit die hoek worden plannen afgeschoten en onvrede geuit.

Officiele SV zit ook met RvC van Vitesse om de tafel.
1 van de agenda punten is onder andere de organisatie. Ook hier dus het geluid het moet anders.

Goddank is Groenewold weg per 1 december, maar er moet nog veel meer veranderen.
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:05:49 #21
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_74039333
Ik had een betere TT geweten... "Beter een goed bestuur dan een verre vriend"
pi_74040226
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:23:43 #23
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_74070336
Was ff vergeten een nieuwe te openen....:)

Komende weken wordt het allemaal erg moeilijk denk ik. Twente wint wel, vvv is ook zo'n ideale tegenstander om van te verliezen en daarna wordt het programma er niet beter op. Zul je zien dat ze de sterren van de hemel spelen eind november tegen ajax.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:40:43 #24
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_74079839
Wat laat Claudemir trouwens Overtoom SCHANDELIJK lopen bij de 1-0 van Heracles. Ik zie trouwens wel grote kansen tegen Groningen Haal Hofs eruit en gooi Kaya erin, lijkt me een sterk koppel met Kaloglu. Kaya legt hem op de stropdas van Kaloglu, die houdt vast, tikt door (terwijl Jenner bij de cornervlag een schaar doet voor de show, zonder de bal te hebben) en Stevanovic legt ze erin. Lijikt me fraai.
pi_74109001
Ik weet niet waarom ik het eigenlijk nog post, maar bij deze:
quote:
Bos passeert Hofs tegen Groningen

Vitesse-trainer Theo Bos passeert Nicky Hofs en Frank van der Struijk in de bekerwedstrijd tegen FC Groningen, woensdagavond.
Lasse Nilsson ontbreekt met een rugblessure, hij wordt weer vervangen door Sinan Kaloglu. Ook Santi Kolk (achillespees), Civart Sprockel (enkel) en Ronald Graafland (knie) zijn nog geblesseerd. Julian Jenner en Alexander Büttner krijgen voorin de kans in de basis.

Vermoedelijke opstelling: Velthuizen; Verhaegh, Van Diermen, Drost, Jong-a-Pin; Claudemir, Molhoek, Stevanovic; Jenner, Kaloglu, Büttner.
Al kreeg ik geld toe, no way dat ik woensdag ga.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')