Nee, natuurlijk niet, kerst moet ook niet.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:28 schreef captainkid het volgende:
"Ik dacht dat sinterklaas meer voor het gezin is (ouders en kinderen) en dat opa en oma ook komen kan ik ook snappen maar ik zie niet meteen het verband dat ik als tante er van uit moet gaan dat ik die datum vrij moet houden."
Dit is correct naar mijn mening.
Dat is wat ik ook dacht, kerst is niet eens im frage hier, er wordt overlegd op welke dag ik voor iedereen ga koken, niet of ik dat wil doen dit jaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:30 schreef error_404 het volgende:
Als je er geen afspraak over hebt, heb je er geen afspraak over. Als je het nog nooit "full throttle" gevierd heb, zou ik zeker naar die vrienden gaan. Klinken ook als gezelliger mensen.
Kerst is over het algemeen toch een meer officieel gebeuren, Sinterklaas moet gewoon ouderwets Hollands gezellig zijn.
Mijn vriend vindt dat als het bij zijn broer gevierd wordt we het absoluut niet kunnen maken niet te komen, die is heel erg van wat hoort zeg maar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
Wil jouw vriend wel graag naar zijn broer? En zo ja, is dat dan omdat het 'moet' of omdat hij het daar leuker vindt dan bij die vrienden?
Doen we met kerst en verjaardagen toch ook?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef WupWup het volgende:
Wat hierboven wordt gezegd en daarbij: als jullie een conflict hebben ga je toch ook niet een avond schijngezellig zitten doen als het helemaal niet hoeft?
Kun je niet in overleg afspreken het eventueel volgend jaar daar te vieren? Misschien is dit juist wel de goede gelegenheid om ook aan te geven wat jij graag wilt. Stel dat je over tig jaar nog zo zit van: 'ja, ik doe maar wat zij vinden, want ze hebben zo'n familie gaat voor principe'.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Dipkip het volgende:
en ze hebben zo'n familie gaat voor principe.
Omdat ze vinden dat een kind van 2,5 dat toch nog niet begrijptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:41 schreef Pvoesss het volgende:
Veel plezier bij de vrienden![]()
![]()
Waarom vieren ze nu niet??
Wat klinkt dat ongezellig! Die van mij is 2,9 maar we vieren het absoluut hoor! (Vorig jaar ook btw) en ik vertel hem ook over Sinterklaas en zulks. Hij mag straks ook zijn schoentje zetten met een wortel, leuk toch, dat soort dingen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat een kind van 2,5 dat toch nog niet begrijptgeen idee of dat zo is, maar ik ben wel erg blij
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |