geloof dat t de betere kant uitgaat. hoest ineens een stuk minder, maar als ik hoest doe ik t goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Yns, how are you?
Nee joh ik ga niet trouwenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Maar Loveless, wanneer ga je trouwen dan?
En met wie?
Maar er is wel lurrrrrve?quote:
Jullie maken mij steeds lekker met gelegenheden dat ik helemaal leuk als bruidsmeisje ofzo kan jurken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je had toch laatst al zo'n bruidmeisjes jurk?
Ga je vanavond leptoppen en wodka drinken?
Hallo, heb je de afwas gezien? 2 vrienden hebben hier gisteren gegeten, en opeens heb ik 15 borden af te wassenquote:
Heb je geen jus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie maken mij steeds lekker met gelegenheden dat ik helemaal leuk als bruidsmeisje ofzo kan jurken.
En dan hop, pats, dan gaat er weer niets van door
En ja.![]()
Dan moet ik nog wel even wat redbull inslaan ergens vandaag, want puur is het niet te zuipen die wodka.
Popstars komt ook, dus ik kom de avond wel door.
Ach jee, Cat en JJH is toch binnenkort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie maken mij steeds lekker met gelegenheden dat ik helemaal leuk als bruidsmeisje ofzo kan jurken.
En dan hop, pats, dan gaat er weer niets van door
En ja.![]()
Dan moet ik nog wel even wat redbull inslaan ergens vandaag, want puur is het niet te zuipen die wodka.
Popstars komt ook, dus ik kom de avond wel door.
Sommige mensen moeten dat dus allemaal doen buiten hun werk om he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, heb je de afwas gezien? 2 vrienden hebben hier gisteren gegeten, en opeens heb ik 15 borden af te wassenen de afwas van woensdag
Ik zou een afwas machine kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten dat dus allemaal doen buiten hun werk om he?
Besef je je dat wel?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten dat dus allemaal doen buiten hun werk om he?
Besef je je dat wel?
Dat lost het niet op, believe mequote:
Nou doe dan, jij had toch geld zat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |