Topicgallery™ : |
|
|
|
ik ben een lul |
|
|
|
|
|
ik ben een lul |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hatsa |
|
|
Dan denk ik, ja..., dan denk ik van-eh, is het dan nog stil, of-eh...? last.fm |
|
|
|
|
|
|
|
Ik mis je |
|
|
|
|
Huh? |
|
|
|
Huh? |
|
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1! |
|
|
|
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende: Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics. vraagjes ivm bed LEMMING !!! |
|
Just Me |
|
|
|
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! 90% avonturier, 8% gestoord, 2% lief = 100% IK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
'Lighthouses are more useful than churches' - Benjamin Franklin |
|
|
|
|
|
|
|
Woeiii |
|
|
|
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun. Woeiii - Blog PdeHoog says: je bent tof O+ |
|
I am beyond coffee. |
|
|
|
Fat bikers bounce better. One million giraffes! |
|
|
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
Un modrwy i ddangos ein cariad Un modrwy i´n clymu |
|
Woeiii |
|
|
|
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun. Woeiii - Blog PdeHoog says: je bent tof O+ |
|
|
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
|
|
[ Moderator ]
|
|
|
Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef wise het volgende: weet je waarom het xbox360 heet, als je het apparaat ziet, draai je 360 graden en loop je weg. |
|
|
|
|
|
Sla niet, Prei wel |
|
ottokukukara shooto! |
|
|
|
Flickr |
|
de korte lenzen man |
|
|
Phlog > lichtgevoelig.net |
|
|
[ Moderator ]
|
|
|
Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef wise het volgende: weet je waarom het xbox360 heet, als je het apparaat ziet, draai je 360 graden en loop je weg. |
|
|
|
|
|
|
|
You are my sunshine...... |
|
|
|
be nice or go away |
|
~grrrrr~ |
|
|
|
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922) Last.fm | Flickr |
|
|
|
|
|
|
Pantha Rhei |
|
|
|
Nieuwe bezems vegen ánders. |
|
|
|
|
|
Sla niet, Prei wel |
|
Let the music play |
|
|
|
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen. Nou jij. |
|
|
|
|
|
|
|
ik ben een lul |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
You are my sunshine...... |
|
|
|
be nice or go away |
|
The sky's the limit. |
|
|
|
Nobody wins when everyone's losing. |
|
|
|
|
|
|
|
Bedankt voor de zon... |
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
fotografiebloggen | fotosite Toen kwam de zon, nog half verborgen Zo begon de morgen, laat je droom bestaan |
|
|
[ Moderator ]
|
|
|
|
Nu metzonder ondertitel! |
[ Moderator ]
|
|
http://www.wiespeelter.nl . Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef L.no het volgende: Ik weet niet waar je het over hebt, maar Isdatzo heeft vast gelijk. |
|
[ Moderator ]
|
|
http://www.wiespeelter.nl . Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef L.no het volgende: Ik weet niet waar je het over hebt, maar Isdatzo heeft vast gelijk. |
|
Autypisch |
|
|
|
Zonder planning, geen structuur. Ik neem veel dingen letterlijk, letterlijk. |
|
|
|
|
|
Life is Music |
|
ik ben een lul |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Just shut up your face. |
|
|
|
And my soul is a dark place But I know your love I know your love We krijgen monsters in ons huis O+ |
|
Just Me |
|
|
|
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! 90% avonturier, 8% gestoord, 2% lief = 100% IK |
|
Bedankt voor de zon... |
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
fotografiebloggen | fotosite Toen kwam de zon, nog half verborgen Zo begon de morgen, laat je droom bestaan |
|
Ik heersch >:) |
|
|
|
You have no idea how evil I think >:) Your worst case scenario! Discovermyworld.nl Waarom een evil smiley tattoo? DAAROM :+ |
|
|
|
|
|
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan. - Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren. |
|
Ik heersch >:) |
|
|
|
You have no idea how evil I think >:) Your worst case scenario! Discovermyworld.nl Waarom een evil smiley tattoo? DAAROM :+ |
|
All the world's a stage |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan. - Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren. |
|
|
[ Moderator ]
|
|
|
|
|
|
|
|
Sla niet, Prei wel |
|
Veel is goed. Meer is beter! |
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley foto's | meer foto's | last.fm |
|
Autypisch |
|
|
|
|
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley foto's | meer foto's | last.fm |
|
Zo, die is goed met vlag! |
[ Moderator / PR ]
|
|
|
Dirkh wappert mee. Jij ook? - Hier kennen we geen schaamte! Gravity, stay the hell away from me. Pluizig en blauwwwwwww (en oranje!) |
|
Autypisch |
|
|
|
|
Zo, die is goed met vlag! |
[ Moderator / PR ]
|
|
|
Dirkh wappert mee. Jij ook? - Hier kennen we geen schaamte! Gravity, stay the hell away from me. Pluizig en blauwwwwwww (en oranje!) |
|
|
[ FOK!fotograaf ]
|
|
www.tim-koster.nl / www.hvzeeland.nl |
|
I am beyond coffee. |
|
|
|
Fat bikers bounce better. One million giraffes! |
|
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
www.onlineskeelershop.nl |
|
Nu met extra veel vruchtvlees! |
|
|
|
Narcist |
|
|
|
|
|
|
|
whatever |
|
|
|
voer geen oorlog, voer de eendjes! |
|
Phabulous Phantoms! |
|
|
|
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren... - Privacy Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Its evolution baby!! |
|
|
|
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt |
|
Gedachten zijn net als wolken |
|
|
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles |
|
Bzzz ?!? |
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken... Fotooz |
|
Just shut up your face. |
|
|
|
And my soul is a dark place But I know your love I know your love We krijgen monsters in ons huis O+ |
|
|
|
|
|
|
|
Zeg hoi, wees koel. |
|
|
|
Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken |
|
Zeg hoi, wees koel. |
|
|
|
Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken |
|
Ziuwari! |
|
|
|
Blog. |
|
~grrrrr~ |
|
|
|
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922) Last.fm | Flickr |
|
Squirten kun je leren! |
|
|
|
MikeyMo's hardcore mix! Listen here! Naaktfoto's van Greys!! Geile hete jonge strakke kutjes! Qwea's blote tieten! |
|
Godin van SHO |
[ Moderator / FOK!Fotograaf ]
|
|
|
Fotoleonie.nl is vernieuwd! Ziggy en Spider Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~ |
|
Homo Homini Lupus |
|
|
|
Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik er voor. |
|
Bzzz ?!? |
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken... Fotooz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Een jonge God! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jahoi. |
|
|
|
I bet you're not fucking pretty on the inside. |
|
|
|
|
|
|
|
~grrrrr~ |
|
|
|
|
|
[ Moderator ]
|
|
|
|
|
|
|
|
Sla niet, Prei wel |
|
Scheikundedoos |
|
|
Ik wilde altijd al ... en doe dat nu gewoon |
|
Chromakeyer |
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
The truth is rarely pure and never simple. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V van Vrouw |
|
|
|
ฝัน |
|
V van Vrouw |
|
|
|
ฝัน |
|
|
|
|
I always heard I could get hurt I knew that from the start Break my face, my back, my arms, my neck But please don't break my heart |
|
|
[ Moderator ]
|
|
|
|
En zo niet, dan toch! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
En zo niet, dan toch! |
|
|
|
|
|
V van Vrouw |
|
|
|
ฝัน |
|
Hoi. |
|
|
|
|
|
[ Moderator ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sla niet, Prei wel |