abonnement Unibet Coolblue
pi_250046
OVERMATIGE GEGEEUW IN DE BUS!!!!

Het valt mij op dat er nogal wat afgegeeuwd wordt in de bus, is het gezeik van Aziz dan zo slaapverwekkend? Of is het de lofzang van Seki die het gegeeuw tot een hoogtepunt brengt? Waarschijnlijk had Assmieralda de heren liever tot een hoogtepunt willen brengen, dit maal is het echter Klaas Vaak die de heren tot een ultiem gaap-climax brengt.

Het is waar, je kunt de bus niet kijken of er wordt door iedereen gegeeuwd alsof hun leven ervan af hangt. Maar we kennen het denk ik allemaal wel, bussen zijn saai. En als je zo de bus eens rond heb gekeken en die paar leuke gleuven 2 of 3 keer hebt bekenen, na 2 haltes betekenen ze niets meer voor je en kijk je liever, geeuwend welliswaar, het raam uit om er daar nog wat te spotten. Een bus is saai, dus waarom wordt er dan toch een compleet programma over gemaakt? Hopen ze op een eventuele conducteur om wat aktie te verschaffen en ze misschien betrapt op het niet in bezit zijn van een kaartje? In zo'n geval kun je er bijna zeker van zijn dat Seki wel een mes bij zich draagt en de controleur overhoop steekt.

Verder is daar uiteraard het ranzige en compleet slaapverwekkende romantisch drama van Bart. Die gast krijgt hem er maar niet in en probeert steun te vinden bij de andere heren c.q. dames. Reken maar dat dat wat gegeeuw oplevert, of het gelispel van Jop, die een verschijning heeft waar de gemiddelde insomnia-patient zelfs al na 5 seconden van in slaap valt. Toegegeven: Assmieralda probeert Bullent nog wakker te houden met haar sperma-avonturen, maar de vrees is daar. Straks valt zelfs de chauffeur nog bij de bus in slaap.

Een oplossing voor slaapcentra misschien? Wie weet. Ik ben even te moe om nog verder te tikken.

Welterusten,

Meerhoerman.

  dinsdag 29 februari 2000 @ 22:01:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_250047
GAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPP Slaap lekker!
  dinsdag 29 februari 2000 @ 22:10:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_250048
We want More !

grtz VPRO

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_250049
Lijkt me dat er een adembenemend gebrek aan zuurstof is daar........ Vandaar ook die bewustzijnsvernauwingen bij diverse busbewoners......
Zolang er was is, is er leven.
pi_250050
Het slaat inderdaad flink op de hersenen van de bussers. Als zij eruit komen is minstens de helft afgestorven.
  woensdag 1 maart 2000 @ 07:25:00 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_250051
Goedemorgen!!!

Ben met wakker (het is nu 7.22) moest toch ff checken bij fok en wat is er inspirerender voor een frisse nieuwe werkdag dan een topic over gegeeuw

slaap ze! Omhoog met die topic!!
Puckzzz.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')