abonnement Unibet Coolblue
pi_73956996
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: Randy Orton
United States Champion: The Mizz
Divas Champion: Melina
Unified Tag Team Champions: Chris Jericho & The Big Show

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion : The Undertaker
Intercontinental Champion : John Morrison
Women's Champion : Michelle McCool

Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW Champion: Christian

Ook is er een "nieuwe" show, Superstars. Op deze show zouden worstelaars van elke brand tegen elkaar gaan, maar werd al snel worstelers in matches van hun eigen show. Superstars heeft dus geen champions, en word op donderdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in. En vanaf heden is er ook een wekelijkse TV show. Elke maandag 1 uur op HDnet.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Florida Championship Wrestling [FCW]

Nadat OVW stopte met het trainingskamp zijn van de WWE, nam FCW het stokje over. In een nieuwe arena worden de nieuwe sterren van de WWE getrained en klaargemaakt voor hun grote debuut. FCW heeft nu ook eindelijk een TV deal gekregen en komt nu wekelijks lokaal op TV.

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Spoiler regels:

Omdat veel dingen eerder worden opgenomen, en omdat niet iedereen het gelijk kan kijken gebruiken we spoiler tags. Spoilen is erg vervelend. Daarom zijn er de volgende regels:

Raw = woensdagmiddag veilig
ECW = Donderdagmiddag veilig
SD! = zondagmiddag veilig
Impact! = zondagmiddag veilig
PPV= Dinsdagmiddag veilig

Heb je het dan nog niet gezien, kom dan gewoon niet het topic in.

Veel plezier hier!

Vaste klanten:






Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #40 Punk wins! Punk wins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #41 Is he alive or dead!?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #42 The Biggest Blockbuster!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #43 Have A Nice Day!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #44 No Mercy voor Don West!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #45 3:16 Sunday
[Centraal] Pro-Wrestling topic #46 Cena Returns
[Centraal] Pro-Wrestling topic #47 Jeff..Hardy?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #48 Iemand moet het doen
[Centraal] Pro-Wrestling topic #49 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #50 50 sterk de Rumble in!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #51 The Wrestlers
[Centraal] Pro-Wrestling topic #52 Wrestlemania XXV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #53 Wrestlemania XXV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #54 Wrestlemania XXV - III
[Centraal] Pro-Wrestling topic #55 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #56 Last Topic Standing
[Centraal] Pro-Wrestling topic #57 Goodbye Kennedy
[Centraal] Pro-Wrestling topic #58 Rest-A-Roonie Season
[Centraal] Pro-Wrestling topic #59 Champions
[Centraal] Pro-Wrestling topic #60 Don West Memorial Topic
Centraal Pro Wrestling topic #61 Vintage Hornswoggle

De OP kan je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 22-10-2009 18:06:55 ]
pi_73957352
pi_73958612
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 18:10 schreef Cubeforc3 het volgende:
[ afbeelding ]
!

Heb hem net gekeken. Ik vond hem wel leuk

Ook leuk dat ze gewoon een paar echte WWE gasten erin hebben gedaan. Vooral Token was leuk zo
pi_73960030
South Park stroomt binnen en Gamehubs is me te langzaam met SVR 2010!

Verkapte tvp dus
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games donderdag 22 oktober 2009 @ 20:05:28 #5
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73960663
Shit just got real, ik viel vanmiddag in slaap, en toen droomde ik dat ik renwan tegen kwam. wat.
.....Kennedy
pi_73961592
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Shit just got real, ik viel vanmiddag in slaap, en toen droomde ik dat ik renwan tegen kwam. wat.


Voor Brahma wordt die droom elke dag werkelijkheid!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games donderdag 22 oktober 2009 @ 20:42:51 #7
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73961961
Ja das gek.
.....Kennedy
pi_73962965
tvp
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_73963736
Tering Vette Post
pi_73965717
Vandaag ook weer heh. Loop ik daar gewoon. Zie ik opeens die Renwan weer met ze stoere walk voorbij slenteren!
  Redactie Games donderdag 22 oktober 2009 @ 22:23:58 #11
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73966147
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vandaag ook weer heh. Loop ik daar gewoon. Zie ik opeens die Renwan weer met ze stoere walk voorbij slenteren!
In mijn droom was het een nerd, maar ik denk dat hij het was, want ik zag iemand in mijn huis (que) met een kennedy shirt aan, weet niet meer waar het over ging
Volgens mij zei hij ook dat hij het was , meganerd

Sad.
.....Kennedy
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:25:59 #12
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_73973041
In je huis nog wel?

SVR2010 is greatness.
pi_73974052
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 07:25 schreef Wes_FR het volgende:
In je huis nog wel?

SVR2010 is greatness.
De game is echt uber...gister meteen RtW met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meteen gespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:34:44 #14
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_73976005
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:20 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De game is echt uber...gister meteen RtW met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meteen gespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt een grote vooruitgang op de vorige games, de controls hebben even wat tijd nodig om gewend aan te raken, maar het is wel een vrij gemakkelijk systeem. De flow van de matches is echt stukken beter en de chain-wrestling momenten wanneer jij/tegenstander een reversal maakt zien er heel goed uit en voegen echt een nieuwe dimensie toe aan het spelen van een match. Het voelt gewoon stukken beter en realistischer aan.

Ik ben niet echt een fan van het hoofdmenu, wat een soort van training arena/ring is (FCW stijl), had wel wat meer uitleg kunnen gebruiken voor de echte beginners.

Heb een paar matches gespeeld met Chris Jericho waaronder de Championship Scramble die heel leuk is, je komt er alleen wel snel achter dat het erg zwaar wordt om een pinfall/submission te halen met vier anderen in de ring.

Ik heb nog niet naar de nieuwe Create Modes gekeken, maar aan de menu's te zien was al snel duidelijk dat het erg gedetailleerd en groot was.

Als eerste de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTWM gekozen aangezien die mij de minste leek. Ook deze mode is echt stukken beter, de promo's/segments vloeien gewoon veel beter en wat helemaal een pluspunt is, is hoe je nu echt een interactie hebt met het verhaal en keuzes kunt maken. Na een paar uurtjes deze uitgespeeld en ik vond het best een goed verhaal, jammer genoeg wel een of twee bonussen gemist. Van wat ik heb gehoord zijn de andere RTWM storylines ook echt heel goed.

Eén ding dat ik heb gelezen wat ik wel haat (heb het nog niet bekeken) is dat je blijkbaar niet meer voor een title kunt vechten in een Elimination Chamber match, wat natuurlijk fucking bullshit is en waardoor ik zonder twijfel minder tijd in de EC door zal brengen.

Al met al voelt dit echt aan als een NIEUW spel in tegenstelling tot simpelweg een roster update wat de laatste jaren wel de norm bleek te zijn. Er zijn zoveel leuke, kleine details toegevoegd die het spel een veel realistischer gevoel geven. Ik ben nog niet eens in de buurt gekomen om alles in het spel uit te proberen, maar ik kan nu al zien dat dit het geld meer dan waard was. Baal er nog steeds van dat ik geen Stone Cold kan krijgen, maar daar kom ik wel overheen.
pi_73976156
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:34 schreef Wes_FR het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het is echt een grote vooruitgang op de vorige games, de controls hebben even wat tijd nodig om gewend aan te raken, maar het is wel een vrij gemakkelijk systeem. De flow van de matches is echt stukken beter en de chain-wrestling momenten wanneer jij/tegenstander een reversal maakt zien er heel goed uit en voegen echt een nieuwe dimensie toe aan het spelen van een match. Het voelt gewoon stukken beter en realistischer aan.
Klopt, het loopt veel beter, de animaties kloppen beter en overall voelen ze ook "zwaarder" aan in tegenstelling tot 2009 waar sommigen vaak erg "licht" aanvoelden.
quote:
Ik ben niet echt een fan van het hoofdmenu, wat een soort van training arena/ring is (FCW stijl), had wel wat meer uitleg kunnen gebruiken voor de echte beginners.
Jup, al moet ik zeggen dat het erg leuk bedacht is (gejat van FIFA )
quote:
Heb een paar matches gespeeld met Chris Jericho waaronder de Championship Scramble die heel leuk is, je komt er alleen wel snel achter dat het erg zwaar wordt om een pinfall/submission te halen met vier anderen in de ring.
Heb zelf alleen Edge zijn Road to Wrestlemania gedaan en moet zeggen dat ik het nog wel geinig vond ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb nog niet naar de nieuwe Create Modes gekeken, maar aan de menu's te zien was al snel duidelijk dat het erg gedetailleerd en groot was.
Ook nog geen tijd voor gehad. Maar inderdaad lijkt nu al uitgebreider.
quote:
Als eerste de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTWM gekozen aangezien die mij de minste leek. Ook deze mode is echt stukken beter, de promo's/segments vloeien gewoon veel beter en wat helemaal een pluspunt is, is hoe je nu echt een interactie hebt met het verhaal en keuzes kunt maken. Na een paar uurtjes deze uitgespeeld en ik vond het best een goed verhaal, jammer genoeg wel een of twee bonussen gemist. Van wat ik heb gehoord zijn de andere RTWM storylines ook echt heel goed.
Meh, ben zelf niet zo blij met de Diva lijn maar ik ga het een kans geven
quote:
Eén ding dat ik heb gelezen wat ik wel haat (heb het nog niet bekeken) is dat je blijkbaar niet meer voor een title kunt vechten in een Elimination Chamber match, wat natuurlijk fucking bullshit is en waardoor ik zonder twijfel minder tijd in de EC door zal brengen.
Wat?
quote:
Al met al voelt dit echt aan als een NIEUW spel in tegenstelling tot simpelweg een roster update wat de laatste jaren wel de norm bleek te zijn. Er zijn zoveel leuke, kleine details toegevoegd die het spel een veel realistischer gevoel geven. Ik ben nog niet eens in de buurt gekomen om alles in het spel uit te proberen, maar ik kan nu al zien dat dit het geld meer dan waard was. Baal er nog steeds van dat ik geen Stone Cold kan krijgen, maar daar kom ik wel overheen.
Het "schade-model" alleen daar al werd ik erg blij van Ben het dus eens met je conclusie, het voelt beter aan, het is even wennen maar het is weldegelijk een goede game geworden!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73977587
Goede game dus?
pi_73977643
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef wc-eend het volgende:
Goede game dus?
Because Stone Cold said so!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73977827
Stoere walk ftw!

En SVR is vandaag verzonden
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:42:43 #19
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73978238
Zo kunnen we ook gewoon weer normaal nieuws posten ipv een spel waar iedereen over 2 maanden op is uitgekeken
quote:
World Wrestling Entertainment has re-signed Lance Cade. The three-time World Tag Team Champion reported to Florida Championship Wrestling this past week.

Cade, previously wrestled for the company from 2001 to 2008, most notably in a tag team with Trevor Murdoch.

When Cade was last seen in WWE, he had become a protegé of sorts to Chris Jericho and was aiding him in his feud with Shawn Michaels. However, the alliance would prove to be short-lived as he was suddenly released from his WWE contract on October 14, 2008. Jim Ross later stated that "he made a major league mistake while utilizing bad judgment" which was instrumental in his departure. Ross also made reference to Cade having a seizure on a plane and needing emergency medical care.

Since his departure from WWE, Cade had been working for various independent wrestling promotions and making appearances in Japan.
Vind het goed nieuws, Cade was een solide worstelaar met een goede size
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_73980485
Blijkbaar heeft vince hem gewoon in de gaten gehouden, gezien dat hij zich goed ontwikkeld heeft en weer terug genomen.. hij zo denk ik wel bij legacy passen..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:23:38 #21
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73981570
Ach hij heeft gewoon iets genomen wat niet echt legaal was en is daar ziek van geworden, WWE ontslaat hem voor er grotere gevolgen zijn en neemt hem een jaar later weer terug. Hij kan een redelijke ster worden als hij geen gekke dingen doet enzo

Maar bij Legacy past hij niet want Legacy is gebouwd op worstelaars met legendarische vaders en die heeft Cade niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:34:22 #22
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_73981953
Nooit echt wat met Cade gehad, vond het altijd maar een duizend in een dozijn type.

Moet wel zeggen dat ik iemand als hem verder zie komen als een Masters die totaal geen persoonlijkheid heeft. Niet dat Cade er veel beter uitzag op dat vlak, maar ik zie bij hem nog wel de ruimte om dat erin te werken.

[ Bericht 33% gewijzigd door Wes_FR op 23-10-2009 13:53:06 ]
  Redactie Games vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:57:18 #23
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73982809
Ik hoop voor jullie gayboys dat wie dit spel + een 360 heeft wel een goede storyline maakt, online plempt en hier zegt hoe die heet. Ik weet nu al dat ik daar te veel tijd in stop

Sowieso maak ik 1 storyline dat Paxlie in de WWE komt en dat iedereen hem komt neerslaan.
.....Kennedy
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:11:45 #24
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_73985549
Maak ook meteen even muay-toi als de jobber die hij is.
pi_73985612
Koop een PS3 man
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')