abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73955464
Hoi,

Laatst probeerde ik om een website te testen een portable IE7 te installeren. Deze heeft echter mijn verkenner (explorer.exe) nogal verneukt. Hij opent namelijk niet meer

Als ik nu, op wat voor manier dan ook, de verkenner wil openen krijg ik de foutmelding 'Interface wordt niet ondersteund'.

Een 'sfc /scannow' leverde niks op, hij zei geen integriteitsproblemen te hebben gevonden. Iemand een idee hoe dit te fixen? Voor de rest werkt alles nog.

Oh ja, ik gebruik Win7
pi_73955928
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73957020
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:23 schreef spijkerbroek het volgende:
http://commadot.com/interface-not-supported-windows-7/
1e link op Google...
Ik had op andere dingen gezocht

Toch bedankt, hij doet het weer
pi_73957167
You're welcome
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74085992
tvp
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_74086009
waarom quote je de OP?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_74086018
lol,ninja edit
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_74086428
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef kebabkever het volgende:
tvp
Vanwaar die kick ? Dit topic was al ehm, afgelopen.
pi_77169167
Zelfde foutmelding hier. Alleen ik krijg hem als ik bijvoorbeeld mijn achtergrond wil veranderen of de schermresolutie wil veranderen. De verkenner werkt wel gewoon. Het probleem is alleen dat bovenstaande oplossing niet werkt. Op alle manieren geprobeerd die geopperd zijn, maar geen resultaat.

Tevens ook na het installeren van IE7 portable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')