abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_73933853
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij stopt er zo 5.000 euro in om het vervolgens op z'n eigen site weer kapot te posten
Ik vond het top dattie er was, zo lekker los ook
Ja idd, heb me prima vermaakt... zonder streams
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73933906
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja idd, heb me prima vermaakt... zonder streams
Heb je helemaal geen streams gekeken?
pi_73933926
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Die kandidaten zaten toch IN de Bunker.........
Ze waren al bekend voordat ze erin gingen, bovendien laten belangrijke en gewichtige mensen hun hyves natuurlijk gewoon beheren als ze een tijdje weg zijn
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73933931
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij stopt er zo 5.000 euro in om het vervolgens op z'n eigen site weer kapot te posten
Ik vond het top dattie er was, zo lekker los ook
maar hij is wel lekker genaaid nét als iederéén die credits heeft gekocht en als
vrijwillig heeft meegewerkt, maar jah....

ik dacht..
ik seg niks meer

kon ook niet trouwens

ik gaat effe dutte

lapo

  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:29:57 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73933941
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Die kandidaten zaten toch IN de Bunker.........
Toen nog niet. Dit speelde een paar weken voordat ze d'r in gingen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_73933943
En de post die ze daar kregen? 3 kleine andere kut site's stuurden zgn meer post dan Fok?
Raar postbeleid in TBO hoor, toen dus.
pi_73933964
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je helemaal geen streams gekeken?
Paar uurtjes in totaal, maar wel betaald
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73934070
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Paar uurtjes in totaal, maar wel betaald
Netjes van je
pi_73934200
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Netjes van je
Ik gunde het initiatief dat wel
Maar ze hebben het grondig weten te verpesten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73934412
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik gunde het initiatief dat wel
Maar ze hebben het grondig weten te verpesten
Ik heb ook betaald, en gunde ze het ook.
Maar ik heb ook veel gekeken.
Heb ook heel veel credits gekocht. Meer dan ik van plan was.
Gunde het Eline, dus ja, liet me een beetje meeslepen.
pi_73934444
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Hielp 1 of 2 dagdelen mee om The bunker op tijd af te krijgen.

.
[..]


[..]


[..]


[..]


Hoe kan je dat in hemelsnaam zo snel terugvinden?
pi_73934526
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb ook betaald, en gunde ze het ook.
Maar ik heb ook veel gekeken.
Heb ook heel veel credits gekocht. Meer dan ik van plan was.
Gunde het Eline, dus ja, liet me een beetje meeslepen.
1s, met alles, maar geen credits gekocht, gelukkig.
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 23:59:27 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73935028
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Geen idee of dat waar is. Lijkt me niet, die dames van GP keken alleen maar en hadden contact met iedereen via hyves. Maar die info is van de kandidaten zelf, niet van Mariell.
Ik heb nog even e.e.a nagezocht: Mariell stond al vóór de kick-off van TBO vermeld als "vriend" op de Hyves-pagina van goldenpage. En nu nog.
Dat hebben we destijds achter uitgezocht, omdat we het vreemd vonden dat GP steeds primeurs had.
Je kunt mij nog meer vertellen met dat Mariell daar helemaal geen rol in had, maar goed, dat zijn oude koeien. On topic maar weer: de nieuwe PR-dame en ster aan het firmament is MeraVigliosa. Hebbie al foto's van de paragnosten, mop?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73935248
Johan was net op Boulevard, was not amused over de uitspraak.
Johan lijkt me ook helemaal geen vechtersbaasje
  donderdag 22 oktober 2009 @ 00:12:44 #75
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73935403
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef Wijnneus het volgende:
Johan was net op Boulevard, was not amused over de uitspraak.
Johan lijkt me ook helemaal geen vechtersbaasje
issie volgens mij ook niet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73935441
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef Wijnneus het volgende:
Johan was net op Boulevard, was not amused over de uitspraak.
Johan lijkt me ook helemaal geen vechtersbaasje
Ja om half 7 ook al.

Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73935454
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb nog even e.e.a nagezocht: Mariell stond al vóór de kick-off van TBO vermeld als "vriend" op de Hyves-pagina van goldenpage. En nu nog.
Dat hebben we destijds achter uitgezocht, omdat we het vreemd vonden dat GP steeds primeurs had.
Je kunt mij nog meer vertellen met dat Mariell daar helemaal geen rol in had, maar goed, dat zijn oude koeien. On topic maar weer: de nieuwe PR-dame en ster aan het firmament is MeraVigliosa. Hebbie al foto's van de paragnosten, mop?
Nee!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73935489
Dementor heeft wel het fragment gevonden van radio 538, waar Johan een paar dagen geleden vertelde over het project en een beetje op de zaken vooruit liep, qua status van het gebouw vooral

http://www.audiofarm.org/(...)vlemmix-op-radio-538

-edit, ik zet het er maar even apart bij, aangezien de meesten te lui zijn om te luisteren
Hij noemt Emile Ratelband ook als 1 van de potientiële deelnemers.

[ Bericht 29% gewijzigd door MeraViglioSa op 22-10-2009 00:37:31 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 00:21:56 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73935589
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb nog even e.e.a nagezocht: Mariell stond al vóór de kick-off van TBO vermeld als "vriend" op de Hyves-pagina van goldenpage. En nu nog.
Dat hebben we destijds achter uitgezocht, omdat we het vreemd vonden dat GP steeds primeurs had.
Je kunt mij nog meer vertellen met dat Mariell daar helemaal geen rol in had, maar goed, dat zijn oude koeien.
Mariell beheerde vanuit haar functie de hyvespagina's van een paar kandidaten die de bunker in gingen. En natuurlijk was dat vóór de kickoff. Toen was immers allang bekend wie de kandidaten zouden worden. Goldenpage heeft toen iedereen die die hyves beheerde toegevoegd als vriend (ook bijv. dat zusje van amber en die kerel die de hyves van Pim beheert), en Mariell heeft dat toen geaccepteerd. Dat zegt uiteraard niets over of ze daadwerkelijk vrienden zijn .
Danny heeft me hier naderhand een aantal keer over gePM-ed, hij was er erg paranoïde over, maar dat bleek allemaal bullshit te zijn. Het 'lek' zit bij de kandidaten zelf, dat kun je zo op goldenpage nakijken. Daarnaast deed goldenpage gewoon beter research dan fok (of ze waren overal opener over).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_73935645
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dementor heeft wel het fragment gevonden van radio 538, waar Johan een paar dagen geleden vertelde over het project en een beetje op de zaken vooruit liep, qua status van het gebouw vooral

http://www.audiofarm.org/(...)vlemmix-op-radio-538
Ik verwacht af en toe wel wat leuks van die mediahoer Vlemmix
  Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 00:27:00 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73935720
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mariell beheerde vanuit haar functie de hyvespagina's van een paar kandidaten die de bunker in gingen. En natuurlijk was dat vóór de kickoff. Toen was immers allang bekend wie de kandidaten zouden worden. Goldenpage heeft toen iedereen die die hyves beheerde toegevoegd als vriend (ook bijv. dat zusje van amber en die kerel die de hyves van Pim beheert), en Mariell heeft dat toen geaccepteerd. Dat zegt uiteraard niets over of ze daadwerkelijk vrienden zijn .
Danny heeft me hier naderhand een aantal keer over gePM-ed, hij was er erg paranoïde over, maar dat bleek allemaal bullshit te zijn. Het 'lek' zit bij de kandidaten zelf, dat kun je zo op goldenpage nakijken. Daarnaast deed goldenpage gewoon beter research dan fok (of ze waren overal opener over).
Bullshit. Mariell opende (of in ieder geval: reageerde, dat weet ik niet meer zeker) zelfs een vraag en antwoord-topic op GP, waar ook weer primeurs werden weggegeven, terwijl wij dágen moesten wachten op zoiets, zelfs als er telefonisch om werd gevraagd en het naar haar persoonlijke mail werd gestuurd.

Maar prima hoor: dan geloof jij dat ze er geen enkele rol in had. Zo interessant vind ik het ook niet meer.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 00:30:22 #82
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73935803
Er zat idd iemand die GP voortrok destijds. Maar dit keer hebben ze geen mediapartner en dan kunnen ze doen wat ze willen, al trekken ze het Vivaforum door. Jammer alleen dat ongezouten meningen ook betekenen dat men betrokken is.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 22 oktober 2009 @ 00:33:42 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73935891
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Bullshit. Mariell opende (of in ieder geval: reageerde, dat weet ik niet meer zeker) zelfs een vraag en antwoord-topic op GP, waar ook weer primeurs werden weggegeven, terwijl wij dágen moesten wachten op zoiets, zelfs als er telefonisch om werd gevraagd en het naar haar persoonlijke mail werd gestuurd.
Dat was een vragenlijst die door Goldenpage rondgestuurd werd (denk ook via hyves) waar zij toen op reageerde. Zie niet in waarom dat niet zou mogen. Of je primeurs krijgt ligt natuurlijk geheel en al welke vragen je stelt. Daarnaast gaat Bram net zo min vrij in deze, ik neem aan dat je dat topic op VOL hebt gelezen waar ie alles vertelde terwijl ie op FOK! niets vertelde?
quote:
Maar prima hoor: dan geloof jij dat ze er geen enkele rol in had. Zo interessant vind ik het ook niet meer.
Ik ook niet, maar je moet niet nutteloos gaan posten als je de feiten niet kent. Ik zit vanaf het begin van de bekendheid van TBO op Goldenpage dus ik heb wel door hoe het allemaal gegaan is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 00:35:49 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73935938
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dementor heeft wel het fragment gevonden van radio 538, waar Johan een paar dagen geleden vertelde over het project en een beetje op de zaken vooruit liep, qua status van het gebouw vooral

http://www.audiofarm.org/(...)vlemmix-op-radio-538
Grappig. Vooral die "optimistische" sidekick.

Maar goed: 26 camera's overal in PS2.
Worden het echt meerdere streams? En wordt het ook verstaanbaar (d.w.z. dat de aanwezigen zenders om moeten)?

Niet zeggen dat je dat nog niet weet! Ja meerdere streams en ja met zender, dat willen we horen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 00:37:37 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73935980
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:33 schreef Maanvis het volgende:

Ik ook niet, maar je moet niet nutteloos gaan posten als je de feiten niet kent. Ik zit vanaf het begin van de bekendheid van TBO op Goldenpage dus ik heb wel door hoe het allemaal gegaan is.
Nee jij bent iets later daar geregistreerd. Toen waren de eerste zaken daar al uitgelekt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73936015
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Grappig. Vooral die "optimistische" sidekick.

Maar goed: 26 camera's overal in PS2.
Worden het echt meerdere streams? En wordt het ook verstaanbaar (d.w.z. dat de aanwezigen zenders om moeten)?

Niet zeggen dat je dat nog niet weet! Ja meerdere streams en ja met zender, dat willen we horen.
Meerdere streams is zeker waar ze voor willen gaan, en zenders weet ik eigenlijk niet.
Zijn ook dingen waar ik me niet zo mee bezig hou eigenlijk Daar zijn o.a. Dementor en Alsido voor.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73936031
En o, die 26 dat worden er als het goed is nog meer.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 00:41:33 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73936080
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
En o, die 26 dat worden er als het goed is nog meer.
Ben benieuwd, via welke link kunnen we dit alles gaan bewonderen?

Ja, wel dit topic helemaal gelezen, de voorgaande 3 niet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73936091
En o, eigenlijk he, is het geeneens PS2 nie. Het heet Soestdijk II. Staat geen Paleis voor.

Slakjes en zout enzo
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73936104
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben benieuwd, via welke link kunnen we dit alles gaan bewonderen?

Ja, wel dit topic helemaal gelezen, de voorgaande 3 niet
Die is nog niet actief
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')