Nou, eerste ervaring meteen een hele slechte.....
Voor dat ik overging tot aanschaf van mijn (pro) machine gebeld met de Nespresso club, dit omdat ik al had gelezen dat de minimale bestelhoeveelheid 50 stuks van 1 soort was bij de Pro variant. Dit werd door de jongedame bevestigd, maar ook werd mij meteen aangeboden om een proefpakket te verzenden, met 10 stuks van iedere smaak, dit kon alleen niet meteen omdat ik het serienummer van het apparaat nog niet bij de hand had en dus nog niet kon registreren als nieuwe klant. Wel zou ze me de volgende ochtend terug laten bellen om alles alsnog te regelen.
De volgende dag tegen het eind van de middag heb ik zelf maar eens gebeld omdat ze nog steeds geen contact met me hadden opgenomen, inmiddels hadden ze me keurig ingeschreven, maar het proefpakket hadden ze nog nooit van gehoord... Na meerdere telefoontjes en mailtjes krijg ik maar 1 antwoord, en dat is dat het mijn probleem is en ik maar 650 pads moet bestellen als ik alle smaken wil proberen of naar Amsterdam moet rijden om ze bij de boutique te halen.
Kortom waardeloze service bij Nespresso.
Iemand van jullie nog een goed idee hoe ik aan een aantal pads kom om te proberen?
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989