abonnement Unibet Coolblue
pi_249883
Zeg, ik citeer mezelf even en maak er maar een heus topic van. Alles mag hier immers...
"... Intussen heb ik wel een nachtmerrie gehad dat mijn meisje het met Seki ging doen. Gelukkig hadden ze geen condooms, maar anders... en toen werd ik gelukkig wakker. Moet Seki niet in de Playboy? Of in de SQueeze bedoel ik?
Of zijn er nòg mooiere busjesmannen die daarvoor in aanmerking komen ;-) ..."
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_249884
Als ik dan zou moeten kiezen........ ik zou bullent mijn bed niet uitschoppen, en ook Iwan zou mogen blijven. Die praat tenminste niet zoveel, en is volgens mij ontzettend lief


Zolang er was is, is er leven.
pi_249885
Met het risico niet geheel op het topic te reageren weet ik wel wie niet leuk is. Ik wou toch even kwijt dat ik die Aziz als eerste uit de bus zou wegpesten.

Zijn corpulentie neemt veel te veel ruimte in de bus in beslag. Niet dat ik iets tegen dikke mensen heb ofzo (iedereen weet dat ze gezellig zijn). Maar ik vind Aziz echt synoniem aan EXIT!!!!!!!!!!

pi_249886
Pff, Bülent moet inderdaad ook (liefst met boeien en sexy unform) een reportage krijgen. Kan Seki de boef spelen.

Re-man schreef: Ik wou toch even kwijt dat ik die Aziz als eerste uit de bus zou wegpesten.

Wat mij erg opvalt is dat hij zijn decorum ver,liest, vooral 's avonds laat. Bolle buik vooruit, inzakkend op twee steoelen, en dan zo dom/vies kijken. Jop ook al gister, mond open laten hangen... Niet echt sexy. Alsof die twee nu al bejaard zijn en al 30 jaar met elkaar getrouwd...

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 1 maart 2000 @ 21:57:00 #5
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_249887
Nou......ik zou wel met Iwan een beschuitje willen eten hoor.
Vriendschap is geluk hebben!
pi_249888
Iwan ziet er best goed uit maar zodra hij zijn schaapachtige, balkende lach opentrekt knap ik af. Op een zeer foute lach schijnen er veel in De Bus patent te hebben: Aziz spant de kroon met zijn vreselijke giechel en is verder ontroerend simpel en boers. En dan dat plat Amsterdams, dat kan ik niet aanhoren. Daar heeft Jop ook last van Jop, die is wel grappig, maar kan zo gigantisch dom kijken en inderdaad ook fout lachen.
Seki vind ik rechtdoorzee en geen aansteller, maar aan de andere kant vind ik hem ook eng en hij ziet er 15 jaar ouder uit dan hij is.
Daarom kies ik dan maar voor Bullent: geen domme gesprekken, geen foute lach, hij houdt die opdringerige Es nu van zich af, en zit in een goed lijf.
Maar het haalt het allemaal niet bij die lekkere, dwarse, eigenzinnige Big Bart
Emmy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')