quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:45 schreef ToT het volgende:Het is niet mijn persoonlijke mening dat mensen elkaar hier niet mogen afzeiken en instanties wel.
Dat was niet duidelijk uit de manier waarop je het omschreef.
quote:Je weet volgens mij niet wat een moderator is? Als mensen elkaar hier wel mogen afzeiken, wat doe ik hier dan nog?
Jawel. Ik kan je afzeiken en afzeiken. Ik kan jou vertellen dat ik jou om allerlei redenen vervelend vind (wat niet echt zo is, gewoon als v oorbeeld) maar ik kan ook zeggen dat ik je een vuile teringlijer van een hoeremod vind. Het eerste is toegestaan, het 2e in mijn ogen niet. Dat zou je hier nog kunnen doen, om maar eens een willekeurig iets te noemen.
quote: En als mensen niet over instanties mogen klagen, waarom bestaat BNW dan nog?
Tuurlijk mogen mensen klagen. Maar ook daar zijn allerlei gradaties in. Blijkbaar mag je wel een vergelijking trekken met Hitler hier, zomaar, maar mag je niet tegen een andere user zeggen dat je hem bv een lul vind, want andere users afzeiken 'doen we hier niet'. Dat is dan blijkbaar niet jouw persoonlijke mening, maar die van Fok!, maar in deze vertegenwoordig jij Fok! een beetje, dus richt ik me tot jou.
quote:Neemt niet weg dat ik het wel erg KWALIJK vind als hij instanties en personen zo keihard aanvalt. Vaak geef ik daar ook weer een weerwoord op, maar dat wordt hier blijkbaar ff doodleuk vergeten.
Nee, dat wordt niet vergeten. Waar het om gaat is dat er gemod wordt als user A user B een lul noemt, maar als User B een hele groep mensen (geen users van Fok) met Hitler vergelijkt, dan wordt dat niet gemod. Dat vind ik raar.
quote:Ik begin het onderhand een beetje zat te worden dat mensen hier zo'n goudvissengeheugen hebben over hoe ik hier post.
Nou kun je wel verongelijkt zitten doen, maar ik had het niet over hoe jij hier post in het algemeen. Ik had het over dingen die me opvielen in 2 topics van Lambiekje, en daar was ik kritisch over. Daarmee ontken ik helemaal niet dat jij vaak kritisch bent naar Lambiekje toe.
quote:En @ Biekjes mening: ik heb hem wel vaker zeer specifieke vragen gesteld waarop ik geen antwoord kreeg, of antwoorden die eerdere weer tegenspraken. Het is niet zo dat ik hem als een heilige zie of whatever, maar het is ook weer niet zo dat hij ALLEEN maar lappen tekst kopieert en plakt.
Dat verbaast me niks. Nee dat doet hij niet ALLEEN maar, dat klopt. Maar als je iemand 1 a 2x verteld van "dit heeft geen zin" en hij doet het dan een 3e keer, dan ga je toch niet weer wachten tot die persoon weer eens terug is, en of hij dan misschien alsjeblieft een samenvatting wil geven en de rest achter een link wil plaatsen? Waar trek je de grens dan, bij de 10e keer?, de 15e? Als er hier toch zoveel regels zijn, dan vind ik dat er ook best gekeken mag worden naar een regel die dergelijke topics verbiedt, als dat topic alleen maar bestaat uit een enorme lap tekst, en meer niet.
quote:Hij heeft wel overtuigingen waarvoor hij uitkomt, maar ik heb soms twijfels of alles wel even goed doordacht is. Maar moet ik hem daarom helemaal uit BNW verbannen of telkens als een herr übersturmbahnführerNazimod hem lopen corrigeren en zijn posts weghalen als het niet aan de hoge eisen van sommige mensen hier voldoet?
Nee helemaal niet. Het is niet allemaal even goed doordacht. Mee eens. Ik vraag me gewoon af waarom die topics niet gesloten worden als ze alleen maar bestaan uit een enorme lap gekopieerde tekst zonder eigen inbreng whatsoever. Die topics zie ik wel vaker voorbij komen, en elke keer wordt gevraagd of dat niet anders kan.
Dan zeg ik: maak een regel waarin staat dat dergelijke topics niet mogen. Doe je dat toch? Prima, topic op slot, en probeer het maar opnieuw, ipv gaan zitten te wachten tot de TS zijn hele topic omgooit (dan kan ie net zo goed een nieuw topic beginnen) als hij morgen eens een keer langskomt weer hier.