abonnement Unibet Coolblue
pi_73863895
Spontaan koranteksten op jonge baby
quote:
Na bloedende mariabeeldjes bij de katholieke kerk, heeft nu ook de islam een wonder. Bij een negen maanden oude baby in de Russische republiek Dagestan verschijnen namelijk spontaan koranteksten op zijn huidje.

Sinds zijn geboorte verschijnen er spontaan Arabische letters op het lichaam van Ali. In het begin waren het gewoon losse tekens, maar na een tijdje begonnen er complete verzen te verschijnen op zijn lichaam. "Eerst zat er een hematoom op zijn kin. Toen de blauwe plek was verdwenen, zagen we het woord 'Allah' verschijnen", vertelt Ali Madina Yakubova, de trotse moeder van het wonderkind.

Vooral een van de benen van het jongetje is mysterieus. Hierop verschijnt elke maandag en vrijdag de tekst "Allah is de schepper van alle entiteiten". Na een tijdje verdwijnen de teksten op zijn lichaam echter weer, om na enkele dagen weer op te duiken.

Volgens Russische media werd bij Ali eerst een ernstige hartaandoening en zelfs 'infantiele cerebrale verlamming' geconstateerd. Maar na een tweede onderzoek bleek de jongen kerngezond te zijn. Ondanks dat het lichaam tijdens het verschijnen van de teksten opwarmt tot een temperatuur van veertig graden Celsius, staan de dokters vooralsnog voor een raadsel.

Het nieuws rond Ali het wonderkind gaat als een lopend vuurtje door de wijde omgeving. Dagelijks trekken honderden islamitische pelgrims naar Ali's huis. Het is zelfs zo erg, dat het huis permanent wordt bewaakt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Snakey op 19-10-2009 23:05:11 ]
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:10:15 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_73864232
ik geloof het meteen
pi_73864581
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:10 schreef PiRANiA het volgende:
ik geloof het meteen
Het ziet er aardig echt uit.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:22:05 #4
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73864752
Russia today
quote:
Meanwhile, doctors think otherwise. They are almost sure the signs have been written by Ali’s parents.

Lyudmila Luss from Russia’s institute of immunology says the writings have been most likely made physically or chemically.

“Substances like pepper or salt can produce such a reaction on the skin,” she says. It can also be a result of urticarious dermographism, she added, which is a skin disorder seen in 4–5% of the population. The skin then becomes raised and inflamed when stroked or rubbed with a dull object.

So far, Ali’s family has refused to make any meticulous dermatologic examination. In the meantime, Russian media report that Ali was initially diagnosed with coronary heart disease and cerebral spastic infantile paralysis, but when his abnormalities began he miraculously recovered.
Een medisch onderzoek dat zou bevestigen dat het echt is, is toch wel wat je nodig hebt. Tenzij je wilt geloven natuurlijk.

De letters zijn te specifiek m.i. om ‘zo maar vlekjes te zijn’. Of het wordt genept, of er is echt een wonder. Maar voor dat laatste zou ik nog wel wat meer onderzoek willen zien.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:23:15 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_73864802
quote:
Vooral een van de benen van het jongetje is mysterieus. Hierop verschijnt elke maandag en vrijdag de tekst "Allah is de schepper van alle entiteiten". Na een tijdje verdwijnen de teksten op zijn lichaam echter weer, om na enkele dagen weer op te duiken.
Ze verminken het kind en irriteren de wonden. Deze genezen na een tijdje en dan begint het proces opnieuw.

My 2 cents.
Long live music.
pi_73864911
Zo een 'attractie' / 'wonder' brengt natuurlijk heel wat cadeaus en giften met zich mee.
pi_73864944
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Het ziet er aardig echt uit.
ja die ouders kunnen heel goed overweg met (henna)verf
pi_73865037
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ja die ouders kunnen heel goed overweg met (henna)verf
Stil, ik ben BT aan het bekeren om haar me harem in te krijgen.

Of insert any random story / invulling om het in je voordeel te gebruiken, desnoods zet je het in scene natuurlijk.
pi_73865053
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Stil, ik ben BT aan het bekeren om haar me harem in te krijgen.

Of insert any random story / invulling om het in je voordeel te gebruiken, desnoods zet je het in scene natuurlijk.
Het is je gelukt !
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:38:24 #10
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73865425
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef MASD het volgende:

[..]

Ze verminken het kind en irriteren de wonden. Deze genezen na een tijdje en dan begint het proces opnieuw.

My 2 cents.
Misschien weet die wijkzuster Saïda er inderdaad meer van.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_73866036
Macha Allah

Ik heb het ook gezien op het nieuws
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_73866089
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef Meki het volgende:
Macha Allah

Ik heb het ook gezien op het nieuws
En wat denk jij ervan Meki?
pi_73866178
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef Bananenman het volgende:

[..]

En wat denk jij ervan Meki?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Het is een waarschuwing en tegelijkertijd een wonder naar de wereldbevolking toe van de schepper van alles wat beweegt in de universum
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_73866315
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Het is een waarschuwing en tegelijkertijd een wonder naar de wereldbevolking toe van de schepper van alles wat beweegt in de universum
Lijkt mij idd een meer voor de hand liggende conclusie dan dat het hier om eenvoudig bedrog gaat.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:11:13 #15
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_73866508
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Seneca het volgende:

[..]

Lijkt mij idd een meer voor de hand liggende conclusie dan dat het hier om eenvoudig bedrog gaat.
De behandelende artsen zitten ook in het complot?
What lies in the shadow of the statue?
pi_73866546
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Seneca het volgende:

[..]

Lijkt mij idd een meer voor de hand liggende conclusie dan dat het hier om eenvoudig bedrog gaat.
Iemand die niet gelooft kan dit bedrog noemen dat begrijp ik
Maar voor de gelovigen is dit wel een wonder.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:21:11 #17
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73866766
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

De behandelende artsen zitten ook in het complot?
Die zijn, als ik Russia Today mag geloven, dus wat skeptisch: Meanwhile, doctors think otherwise. They are almost sure the signs have been written by Ali’s parents.. Zie post #4 in deze topic.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_73867276
Zou het de Mahdi zijn?
pi_73867352
Zielug die ouders hebben dat teken erin gedrukt natuurlijk met iets euh? euh nou ja iets!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 03:03:58 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73869365
Elke maandag en vrijdag maar liefst! Wat fijn van een eeuwige godheid om zich aan ons werkschema te houden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 03:06:12 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73869377
Ik denk een geval van kindermishandeling.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_73869399
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Stil, ik ben BT aan het bekeren om haar me harem in te krijgen. natuurlijk.
Ey!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_73869404
Allah Akbar.
standaarddrinker
pi_73869423
Dat arme kind.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 03:49:19 #25
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73869512
Heb me altijd afgevraagd of er werkelijk een god zou zijn die zich met dit soort nonsens zou bezighouden. Via de huid van een baby proberen te communiceren. Overigens zijn het ook vaak moslims die met dergelijke ''wonderen'' op de proppen komen. Alsof ze dergelijke beelden nodig hebben om hen overtuiging te versterken.
pi_73869516
"Gij zult geen koran-teksten op de huid van een baby tentoon spreiden; Gij zult deze teksten zeker niet zelf lezen".
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 03:57:42 #27
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73869528
Overigens moet ik op de één of andere manier altijd lachen om dergelijke beelden. Het beeld die bepaalde moslims (gelovigen) over God hebben is haast kinderlijk. Een bovennatuurlijke entiteit die zich met dit soort kinderlijke dingen zou bezighouden. Een hoger opperwezen die opeens uit verveling bedenkt: ''he, laat ik vandaag maar eens de huid van een baby volk ladderen met Koranteksten''. Maar goed, dat sommige pseudo-intellectuelen in dit topic zich hier mee bezighouden zegt wat mij betreft genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door AryaMehr op 20-10-2009 04:13:11 ]
pi_73869531
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 03:57 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens moet ik op de één of andere manier altijd lachen om dergelijke beelden. Het beeld wat bepaalde moslims (gelovigen) over God hebben is haast kinderlijk. Een bovennatuurlijke entiteit die zich met dit soort kinderlijke dingen zou bezighouden. Een hoger opperwezen die opeens uit verveling bedenkt: ''he, laat ik vandaag maar eens de huid van een baby volk ladderen met Koranteksten''. Maar goed, dat sommige pseudo-intellectuelen in dit topic zich hier mee bezighouden zegt wat mij betreft genoeg.
Als ik god was zou ik dat wel doen. En nog veel meer engere dingen
  † In Memoriam † dinsdag 20 oktober 2009 @ 04:04:52 #29
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_73869539
De RK kerk doet uitgebreid onderzoek met behulp van wetenschappers om na te gaan of iets een wonder is. Doen ze zoiets bij de Islam ook?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_73869550
Het is ergens misschien ook wel een stukje zelfkennis dat ze denken dat hun "God" zoiets doet. Veelal wanneer ze om zich heenkijken en in de spiegel kijken, zien ze onnozele, nog ver onder de middelmaat acterende plebejers. Vanuit dat perspectief is het nog niet zo gek om te denken dat hun God zich bezighoudt met onzinnige en kleinzielige bezigheden. Wanneer deze God echt een zeer fantasierijk en oppermachtig wezen zou zijn geweest, had hij natuurlijk nooit zoiets middelmatigs en betekenisloos geschapen als hetgeen de gelovigen in de eerdergenoemde spiegel en om zich heen zien.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73873237
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Meki het volgende:
Het is een waarschuwing en tegelijkertijd een wonder naar de wereldbevolking toe van de schepper van alles wat beweegt in de universum
Ik denk eerder dat het een teken van de ouders is. Ik vind dit qua mensbeeld eerlijk gezegd erg naief. En laten we het over het Godsbeeld, waarin de oppermachtige schepper van het universum communiceert via de zachte billetjes van babies, maar niet hebben.
-
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:30:02 #32
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73873723
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:08 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk eerder dat het een teken van de ouders is. Ik vind dit qua mensbeeld eerlijk gezegd erg naief. En laten we het over het Godsbeeld, waarin de oppermachtige schepper van het universum communiceert via de zachte billetjes van babies, maar niet hebben.
Voor iemand die niet gelooft is dat natuurlijk makkelijk praten; voor iemand die gelooft is het een wonder!

Dat geldt overigens ook voor de koran teksten op mijn penis die alleen gelezen mogen worden door maagdelijke meisjes die volgens de wet nog iets te jong zijn. Daar kun je als ongelovige natuurlijk makkelijk van zeggen dat het niet waar is/ dat er kwade opzet in het spel is, maar voor mij als gelovige is het een wonder!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73881966
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 03:57 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens moet ik op de één of andere manier altijd lachen om dergelijke beelden. Het beeld die bepaalde moslims (gelovigen) over God hebben is haast kinderlijk. Een bovennatuurlijke entiteit die zich met dit soort kinderlijke dingen zou bezighouden. Een hoger opperwezen die opeens uit verveling bedenkt: ''he, laat ik vandaag maar eens de huid van een baby volk ladderen met Koranteksten''. Maar goed, dat sommige pseudo-intellectuelen in dit topic zich hier mee bezighouden zegt wat mij betreft genoeg.
Ik heb dat persoonlijk altijd met kinderlijke zaken als het doen en laten van individuele primaatjes op een of ander klein kloteplaneetje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:18:39 #34
259246 Cristal
Magical touch...
pi_73883111
het ziet eruit als een brandmerk.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:22:31 #35
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_73883248
De ouders zitten erachter.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_73904923
Dat mensen dit geloven, wat een angstaanjagende grap.
Ik word hier fysiek misselijk van.
Indoctrinatie ten voeten uit.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:31:44 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73906626
Wat die ouders ook aan het doen zijn het kan niet goed zijn voor de huid van het kindje.

Kappen dus.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:35:24 #38
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73906726
zzz
pi_73914475
Net zoiets als stigmata. Ophoepelen, graag.
Laat de wonderen over aan de wetenschap
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
pi_73915344
Kunnen ze dit soort achtergestelde mongolen niet meteen het kind afnemen en de ouders in de gevangenis gooien? Dan kunnen ze daar in alle rust hun sprookjesboekje nogeens bestuderen.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73915406
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
Kunnen ze dit soort achtergestelde mongolen niet meteen het kind afnemen en in de gevangenis gooien? Dan kunnen ze daar in alle rust hun sprookjesboekje nogeens bestuderen.
Ze hebben geld nodig en dat gaan ze krijgen van mensen zonder wilskracht en het individuele vermogen om na te denken.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:24:06 #42
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_73915905
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Het is een waarschuwing en tegelijkertijd een wonder naar de wereldbevolking toe van de schepper van alles wat beweegt in de universum
Zoals de Daniel den Hoed-kliniek.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_73917089
Dit wonder kan maar op één manier worden uitgelegd. Het is een duidelijke opdracht aan gelovige moslims om Submission alsnog massaal te gaan bekijken. Koranteksten op naakte lichamen: een goddelijke manier om iets duidelijk te maken. Een goeie zet van Allah - Al-Mughni!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_73924681
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Iemand die niet gelooft kan dit bedrog noemen dat begrijp ik
Maar voor de gelovigen is dit wel een wonder.
Ach kom op man. Iedere weldenkende moslim ziet zelf ook wel dat dit bedrog is. Boodschappen via de reet van een baby. Het moet niet gekker worden.

Als ik moslim was, had ik dit godslastering gevonden.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:14:27 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73928123
En Theo van Gogh doorsteken voor koranteksten op een vrouw.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_73957743
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:35 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een heilige snee witbrood kondigde in 2007 de overwinning van Barack Obama aan?
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_73957870
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Het is een waarschuwing en tegelijkertijd een wonder naar de wereldbevolking toe van de schepper van alles wat beweegt in de universum

ja ik ben ook gelovig maar geloof niet in deze onzin, maakt mij dat minder gelovig?
pi_73963412
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef djenneke het volgende:

[..]

weldenkende moslim
Juist, alsof weldenkende religieuze mensen bestaan.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
pi_73990377
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef newClear het volgende:

[..]

Juist, alsof weldenkende religieuze mensen bestaan.
Ach, blijkbaar ben jij niet religieus, maar erg weldenkend kan ik je na deze post niet noemen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_73990489
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef newClear het volgende:

[..]

Juist, alsof weldenkende religieuze mensen bestaan.
Geen poging tot een ad hominem, maar ik ga het toch even vragen... Jij denkt dat jij persoonlijk een hoger niveau van weldenkendheid hebt bereikt dan bijvoorbeeld een Ibn Rushd of Ibn Sina?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')