dat was t ook, uiteindelijk heeft hij toen zijn motoriek in 1 hand weer wat terug kreeg bij een nederlandse stagaire kunnen duidelijk maken dat hij zijn ouders moest zoeken, die heeft internet afgespeurd en via t werk toen contact gelegd,quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat eng lijkt me dat![]()
Meestal krijgen mensen met een hersenbloeding alles om zich heen wel mee, maar ze kunnen er niet op reageren...brrrr
Geen light. Ivm de aspartaam. Ik dacht/denk altijd dat je daarvan aan de race komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Q, PM terug met een voorbeeldje hoe ik het schema zou doen als ik jou was.
Iets beknopter dan wat je mij PMde, is straks handiger 'uit te lezen' als we patronen gaan zoeken
Oh en wat ik vergat te PMen:
Eet en drink morgen nog gewoon wat je anders ook zou doen. Net als vandaag ook met koolzuurhoudende drankjes. En doe dan overmorgen voor de gein eens een hele dag zonder koolzuurhoudende drankjes. Gewoon als experimentje. Drink je Light drankjes eigenlijk of gewone?
Ze zijn wel lang, maar niet echt mooi.quote:
Heb je zoveel boob als Greys dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Greys heeft wel lange benen, dus dat kan prima!![]()
Ben ik McBoobs wel![]()
Dat weet ik niet! Ook ik heb niet gevoeld aan de boezem van Greys, schande niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je zoveel boob als Greys dan?
Ik vind mijn knieën niet mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er nou weer mis met je benen dan?
Dat moet je ook een onafhankelijk persoon laten doen hé. Die vergelijkt dan jullie boezems even.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Ook ik heb niet gevoeld aan de boezem van Greys, schande niet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
McSuckmycock met je rare bijnaampjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mijn knieën niet mooi
Verder ben ik best tevreden. Maar ze zijn niet mooi genoeg voor McLegs
Eigenlijk moeten we in dit topic, 'waar we ons eigen ziekenhuis openen', allemaal een McBijnaam hebben!
Ing is McNurse!
Oh jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
FELI MET ONS JUBILEUM!!!
![]()
![]()
![]()
[..]
Ze zijn wel lang, maar niet echt mooi.
Dus die naam is niet op mij van toepassing helaas, hij bekt idd wel goed!
McNursequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we in dit topic, 'waar we ons eigen ziekenhuis openen', allemaal een McBijnaam hebben!
Ing is McNurse!
Wat had je dan gewild voor bijnaam, mejuffrouw?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing is McNurse!
McPantyhosequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
McSuckmycock met je rare bijnaampjes
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je ook een onafhankelijk persoon laten doen hé. Die vergelijkt dan jullie boezems even.
Maar ja waar vind je zo iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik denk dat ik McBoobs best kan hebben. Maar wie weet is er een betere bijnaam
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je ook een onafhankelijk persoon laten doen hé. Die vergelijkt dan jullie boezems even.
Maar ja waar vind je zo iemand?
Wat ben je toch ook een drama, McSuckmycock!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Die houden we er in, sorry)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |