abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:16:16 #1
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73852123

Officiële landstaal: Engels
Hoofdstad: Londen
Regeringsvorm: Constitutionele monarchie
Religie: Anglicaans 47%, katholiek 16%, islam 2,5%, hindoeïsme en andere
Oppervlakte: 242.900 km² (1,3% water)
Inwoners: 60.776.238 (2007)



Vorige topics:
United Kingdom #5
United Kingdom #4
United Kingdom #3
United Kingdom #2
United Kingdom

Handige sites voor banen en stages

http://www.internship-uk.com/
http://www.gumtree.com/
http://www.placement-uk.com/pages/index.php
http://www.londonjobs.co.uk/

¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73853807
Zo, daar zijn we weer. En wat was er nou precies mis met het uitgaansleven in Londen?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73854503
Het leven in Brum is prima!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_73854575
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef Drive-r het volgende:
Zo, daar zijn we weer. En wat was er nou precies mis met het uitgaansleven in Londen?
Genoeg te doen iig

Het is alleen wat onoverzichtelijker dan in NL waar je vaak 1 straatje hebt waar alles zit en waar je al snel weet waar je wel en niet wil komen. In London ben je tijdje bezig goeie plek te vinden
pi_73854943
Ik wou het zeggen , er moet in zo'n stad genoeg te doen zijn in London.
Al is het de Hems
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:09:46 #6
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_73856398
Camden
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_73862899
tvp
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:50:36 #8
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_73870530
Topic monitoring post
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_73870566
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Camden
dat vind ik het enige leuke aan London

Oh, en Covent Garden heeft 'wel iets'
Ja doei.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:21:33 #10
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73875253
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef Drive-r het volgende:
Zo, daar zijn we weer. En wat was er nou precies mis met het uitgaansleven in Londen?
Waar ik eigenlijk op doelde was vooral Central London. Ik vind dat erg overated, je betaald veel voor een wat té fancy club. Verder was ik daar in een club geweest waar echt de raarste mensen van de wereld waren, echt nog nooit zo gelachen. Zal wel even opzoeken hoe die club ook weer hete
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73875358
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef aychelle het volgende:

[..]

Waar ik eigenlijk op doelde was vooral Central London. Ik vind dat erg overated, je betaald veel voor een wat té fancy club. Verder was ik daar in een club geweest waar echt de raarste mensen van de wereld waren, echt nog nooit zo gelachen. Zal wel even opzoeken hoe die club ook weer hete
Maar je had het al over Leicester Square en dergelijke, daar zit je ook echt niet op de juiste plek. Daar gaan volgens mij echt alleen toeristen heen, enkel waardeloze tenten daar.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:39:18 #12
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_73875726
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Maar je had het al over Leicester Square en dergelijke, daar zit je ook echt niet op de juiste plek. Daar gaan volgens mij echt alleen toeristen heen, enkel waardeloze tenten daar.
Een van die clubs daar is echter fantastisch. Niet om de prijzen (4 pond voor een flesje bier), maar wel om het personeel wat daar rondliep. Heilige tering zeg Ik weet niet meer hoe die tent echt heet, maar ik noem het tegenwoordig "tittie heaven"
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:00:49 #13
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73878255
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Een van die clubs daar is echter fantastisch. Niet om de prijzen (4 pond voor een flesje bier), maar wel om het personeel wat daar rondliep. Heilige tering zeg Ik weet niet meer hoe die tent echt heet, maar ik noem het tegenwoordig "tittie heaven" [ afbeelding ]
Doe club waar de bar in een rondje zat om zo te zeggen? En de barmedewerkers in stonden, kan het niet goed omschrijven ...
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:02:49 #14
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73878316
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Maar je had het al over Leicester Square en dergelijke, daar zit je ook echt niet op de juiste plek. Daar gaan volgens mij echt alleen toeristen heen, enkel waardeloze tenten daar.

Ja inderdaad, Leicester square/soho e.d zitten toch wel de grootste clubs etc. Maar ik ga liever naar south-east london. In kingston zat een goede club, echt keiharde r&b & hiphop, maar die hebben ze 2/3 jaar geleden dichtgegooid
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73879213
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ja inderdaad, Leicester square/soho e.d zitten toch wel de grootste clubs etc. Maar ik ga liever naar south-east london. In kingston zat een goede club, echt keiharde r&b & hiphop, maar die hebben ze 2/3 jaar geleden dichtgegooid
Maar Leicester Square en Soho/Mayfair is echt als zo'n wereld van verschil. Ik ben meer van Soho/Mayfair of Oldstreet/Hoxton Square/Shoreditch. Soms ook wel in de buurt beetje uit (South Ken), kan prima. Grootste clubs qua omvang zitten juist niet echt in het centrum, dan moet je meer denken aan Ministry of Sound of Fabric.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73879300
Ben benieuwd wat we de komende jaren gaan merken van de Olympics. Mag hopen dat het niet zo'n bouwput gaat worden all over the city en afgesloten metrolijnen etc.
pi_73879789
tvp
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:10:47 #18
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_73880533
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef aychelle het volgende:

[..]

Doe club waar de bar in een rondje zat om zo te zeggen? En de barmedewerkers in stonden, kan het niet goed omschrijven ...
Volgens mij niet. Ik had net even een helder moment op de porseleinen troon ( ) en volgens mij heet die club "Manta's". Maar 100% zeker weten doe ik het niet.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_73880636
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:10 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Ik had net even een helder moment op de porseleinen troon ( ) en volgens mij heet die club "Manta's". Maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Qua vrouwen doet Cuckoo het ook altijd wel lekker, daar lopen wat aardige dames rond bij de entree. Maar goed, moet zeggen dat ik mijn clubs niet echt kies op het uiterlijk van de vrouwelijke werknemers
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:53:55 #20
111528 Viajero
Who dares wins
pi_73882158
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Camden
Shoreditch!!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_73941696
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ja inderdaad, Leicester square/soho e.d zitten toch wel de grootste clubs etc. Maar ik ga liever naar south-east london. In kingston zat een goede club, echt keiharde r&b & hiphop, maar die hebben ze 2/3 jaar geleden dichtgegooid
South east?

Kingston is south west(ook wel ver buiten London mi). In Brixton zijn goede clubs te vinden, en ook in Hammersmith/Shepherds Bush zijn leuke clubs te vinden.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:34:06 #22
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73945455
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef pumpkinlondon het volgende:

[..]

South east?

Kingston is south west(ook wel ver buiten London mi). In Brixton zijn goede clubs te vinden, en ook in Hammersmith/Shepherds Bush zijn leuke clubs te vinden.
sorrie foutje, ik haal het door de war. , vond Ocean (in kingston) wel leuk, En wat voor goede clubs heeft Brixton dan?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73949019
Dogstar is leuk. En Brixton academy natuurlijk!!
pi_73955337
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef pumpkinlondon het volgende:
Dogstar is leuk. En Brixton academy natuurlijk!!
Argh, waarom is die mexicaan ooit uit de dogstar weggegaan?? Kon je voor heel weining geld erg lekker eten. Daarna geloof ik nooit meer geweest...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:50:13 #25
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_74019593
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:29 schreef jmac het volgende:
Ben benieuwd wat we de komende jaren gaan merken van de Olympics. Mag hopen dat het niet zo'n bouwput gaat worden all over the city en afgesloten metrolijnen etc.
Wat we gaan merken? We merken het al een paar jaar. De Jubilee line (die naar het olympische gebied gaat) ligt al bijna 2 jaar stil in het weekend! De DLR wordt hard aan gesleuteld en dat betekent dat die ook bijna elk weekend stil ligt. De 'monumenten' en belangrijke toeristenattracties worden opgepoetst en veel wegen liggen open. (meer dan normaal) Oh en mijn council tax gaat elke keer weer omhoog om de gaten van het olympisch budget zo veel mogelijk te dichten.
reset
pi_74248013
Nog Liverpudlians in de zaal? Hoe is de verbinding van treinstation Lime Street of busstation Norton naar het vliegveld?
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 1 november 2009 @ 10:05:11 #27
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_74270806
Ik woon in Manchester, dus ik weet het niet precies, maar ik weet dat er een shuttlebus gaat van Liverpool South Parkway naar het vliegveld. En vanaf South Parkway gaat er dan een trein naar Lime Street.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zondag 1 november 2009 @ 18:55:00 #28
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_74285512
London ik denk ik niet een stad die je echt leer kennen? Zoals Adam weet ik overal waar ik ben, maar dat gaat in London wat moeilijker denk ik?

Hoe gaan jullie uit dan? Rijden er nog metro's snachts?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_74285642
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef DoimeN het volgende:
London ik denk ik niet een stad die je echt leer kennen? Zoals Adam weet ik overal waar ik ben, maar dat gaat in London wat moeilijker denk ik?

Hoe gaan jullie uit dan? Rijden er nog metro's snachts?
Of je de stad leert kennen verschilt heel erg, ik kan alle bekende plekken zonder problemen vinden maar heb collega's die hier al veel langer wonen en veel dingen niet makkelijk weten te vinden.
pi_74287222
Nog mensen uit (de buurt van) Edinburgh hier?

Ik ga er samen met Mr.Mo 5 dagen heen in februari. We gaan er vooral geocachen maar daar zijn we geen 5 dagen mee bezig.
Dat is onze manier om de stad te leren kennen en de leuke dingen te zien. Dus vragen ons af of er (zonder eigen vervoer) nog wat leuke dingen in de buurt zitten waar we in die tijd van het jaar leuk terecht kunnen?
Ja doei.
pi_74287776
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef DoimeN het volgende:
London ik denk ik niet een stad die je echt leer kennen? Zoals Adam weet ik overal waar ik ben, maar dat gaat in London wat moeilijker denk ik?

Hoe gaan jullie uit dan? Rijden er nog metro's snachts?
Gewoon taxi's, werkt prima. En ik durf ook wel te zeggen dat ik zone 1 vrij goed ken, da's echt niet anders dan A'dam leren kennen ofzo.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_74304004
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:50 schreef Individual het volgende:

[..]

Wat we gaan merken? We merken het al een paar jaar. De Jubilee line (die naar het olympische gebied gaat) ligt al bijna 2 jaar stil in het weekend! De DLR wordt hard aan gesleuteld en dat betekent dat die ook bijna elk weekend stil ligt. De 'monumenten' en belangrijke toeristenattracties worden opgepoetst en veel wegen liggen open. (meer dan normaal) Oh en mijn council tax gaat elke keer weer omhoog om de gaten van het olympisch budget zo veel mogelijk te dichten.
Ik merk hier in het westen van Londen echt helemaal niks van de opbouw van de olympics
Hoop uiteraard nog wel tickets te bemachtigen straks als de OS beginnen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74304788
De fietstocht zou hier door de straat heen gaan UCI wil nu dat 't buiten London gaat plaatsvinden

Sitting: je kan je opgeven als vrijwilliger he. Als je dan geen tickets kan krijgen kan je 't op die manier misschien toch van dichtbij meemaken.
pi_74306415
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:59 schreef jmac het volgende:
De fietstocht zou hier door de straat heen gaan UCI wil nu dat 't buiten London gaat plaatsvinden

Sitting: je kan je opgeven als vrijwilliger he. Als je dan geen tickets kan krijgen kan je 't op die manier misschien toch van dichtbij meemaken.
Tof! Dankjewel dat ga ik zeker doen! Vrijwilligerswerk is normaliter niet m'n ding maar voor de spelen lijkt me dat ontzettend gaaf! Heb de desbetreffende link er voor ook al direct gevonden
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74361672
Tickets zijn pas in 2011 te koop
pi_74492180
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ja inderdaad, Leicester square/soho e.d zitten toch wel de grootste clubs etc.
Pacha, Ministry of Sound, Fabric... allemaal niet te vinden in Leicester Square. En ook wat sjieker geprijsd, maar dan krijg je ook goede muziek voor terug En zodra je uit Pacha bent zit er om de hoek bij Victoria een geweldige kebabzaak
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef DoimeN het volgende:
London ik denk ik niet een stad die je echt leer kennen? Zoals Adam weet ik overal waar ik ben, maar dat gaat in London wat moeilijker denk ik?

Hoe gaan jullie uit dan? Rijden er nog metro's snachts?
Hangt er van af wat je daar doet, waar je voor open staat en hoe vaak je er ook gewoon er op uit trekt. En om thuis te komen heb je de nachtbussen als goedkope optie, taxi;s als fijnere optie. Ik moet zeggen dat ik ook flink misbruik maak van de staffkorting van het hotel waar ik stage had voor de taxi's

Ik wil terug

[ Bericht 32% gewijzigd door house_is_a_feeling op 07-11-2009 21:23:27 ]
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_74513867
Zit vanaf januari een halfjaar in Southampton, dus tvp
pi_74582506
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nog mensen uit (de buurt van) Edinburgh hier?

Ik ga er samen met Mr.Mo 5 dagen heen in februari. We gaan er vooral geocachen maar daar zijn we geen 5 dagen mee bezig.
Dat is onze manier om de stad te leren kennen en de leuke dingen te zien. Dus vragen ons af of er (zonder eigen vervoer) nog wat leuke dingen in de buurt zitten waar we in die tijd van het jaar leuk terecht kunnen?
deze zomer heengeweest, geweldige stad! Wel een aanrader is om naar old-town te gaan, het mooiste deel van edinburgh en ook met veel gezellige cafe's en bars (the whistlebinkies bijv. was erg gezellig, er treden vaak bandjes op of er is open mic nigt), er is veel om te bezichtigen en de spokentochten daar zijn ook erg leuk
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 10 november 2009 @ 19:57:15 #39
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74583039
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:21 schreef frame-saw het volgende:
Zit vanaf januari een halfjaar in Southampton, dus tvp
Ah! De hoofdstad van Polen...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:21:31 #40
277601 Dankky
Ik weet het niet
pi_74583843
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ah! De hoofdstad van Polen...
Haha. Ik had dat net even opgezocht en daar werd over 1 op 10 is pools gesproken, in Southampton dus! Lijkt me direct een groot minpunt aan zo'n stad :x
Ik weet het wel
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 10 november 2009 @ 21:05:20 #41
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74585233
Ach wat is er mis met Polen? De andere helft van de inwoners zijn Indiers en pakistanen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_74585834
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:21 schreef Dankky het volgende:

[..]

Haha. Ik had dat net even opgezocht en daar werd over 1 op 10 is pools gesproken, in Southampton dus! Lijkt me direct een groot minpunt aan zo'n stad :x
Ik voel me beledigd.

Nee grapje, maar ik snap wat je bedoelt. Ondanks m'n afkomst lijkt het in heel UK wel een probleem te zijn, net als het hier een probleem begint te worden. De verkeerden komen en maken problemen, en de goeden blijven achter de schaduw van de negatieve publiciteit.

En Selang heeft ook een punt hierboven
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_74586349
Ze doen anders goed hun werk als ik weer 's te lui ben om te klussen of iets te repareren. 0800-goedkopepool
pi_74586480
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef SeLang het volgende:
Ach wat is er mis met Polen? De andere helft van de inwoners zijn Indiers en pakistanen
ach.. eigenlijk maakt het natuurlijk geen donder uit wat voor afkomst die mensen zijn..
Gelukkig passen de meesten zich netjes aan
pi_74587961
Hier (Londen) heb ik vaak het idee dat het merendeel van de mensen niet van Engelse afkomst is, zo enorm veel nationaliteiten.
pi_74592754
moet je eens naar brum komen, das pas multiculti. ach, zolang er goedkope balti houses zijn hoor je mij niet klagen.
Eins, zwei, hoeplakai.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 11 november 2009 @ 02:03:17 #47
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74593451
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef regularjoeback het volgende:

[..]

ach.. eigenlijk maakt het natuurlijk geen donder uit wat voor afkomst die mensen zijn..
Gelukkig passen de meesten zich netjes aan
Maakt mijn ook geen zak uit hoor. En ik ben zelf natuurlijk ook een allochtoon
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 11 november 2009 @ 11:22:52 #48
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74598695
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:51 schreef jakkop het volgende:
moet je eens naar brum komen, das pas multiculti. ach, zolang er goedkope balti houses zijn hoor je mij niet klagen.
Paar maand terug kwam een vriend van mij langs. Hij stapt in B'ham op de bus en ik zou halverwege (in West Bromwich) bij 'm in dezelfde bus stappen. Hij gaf aan dat hij bij het West Bromwich voetbalstadion was. Dit was voor mij tijd om naar mijn bushalte te gaan, zodat ik in dezelfde bus zou instappen. Toen ik hem vroeg "waar zit je?" antwoorde hij met "ach, kan niet missen "

Ik stapte de bus in, zag 'm toevallig meteen en hij zei: "zie, kan niet missen toch? Enige blanke in de bus"
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_74598933
We waren 2 jaar geleden op weg naar Cardiff met de trein en tegen de tijd dat we station Birmingham binnen reden kwam de conducteur over de omroep installatie " welcome to the dark side"
pi_74599281
Hehe, das wel de reputatie die Birmingham heeft ja. Ik woon overigens in een ontzettend witte buitenwijk, ik merk er niet zo veel van. Behalve als ik richting binnenstad ga, en ik langs "Karachi Fried Chicken" rij.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74606296
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:31 schreef Big_Yin het volgende:
We waren 2 jaar geleden op weg naar Cardiff met de trein en tegen de tijd dat we station Birmingham binnen reden kwam de conducteur over de omroep installatie " welcome to the dark side"
Zou dat niet te maken kunnen hebben dat het gewoon altijd zo pikdonker is op het station van Brum? Of eigenlijk eronder :/ wat een kutstation is dat.
pi_74607384
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:27 schreef NekoKoneko het volgende:

[..]

Zou dat niet te maken kunnen hebben dat het gewoon altijd zo pikdonker is op het station van Brum? Of eigenlijk eronder :/ wat een kutstation is dat.
Zou best wel eens kunnen.
Ik denk niet dat hij het over de inwoners van de stad had want dan was het wel in de krant gekomen.
pi_74609781
Of misschien bedoelde hij het vanwege the Black Country.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 11 november 2009 @ 17:28:22 #54
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74609956
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:21 schreef jakkop het volgende:
Of misschien bedoelde hij het vanwege the Black Country.
Als we het toch over the Black Country hebben. Aangezien jij in B'ham zit, hoe reageren de mensen in jouw omgeving op de black country?

Wat ik een beetje begrepen heb is dat Engeland een beetje neerkijkt op B'ham. Mensen uit B'ham neerkijken op mensen uit de black country. En mensen uit de black country weer neerkijken op Tipton (nou moet ik zeggen, de verhalen die ik over Tipton hoor zijn ook niet te best )
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_74610073
Klopt wel zo'n beetje. Grappig dat het hele land lacht over het accent van Brummies (Helloooo, I'm from Biiiirmiiinghaaaam, sloom en met een aardappel in de keel), terwijl dat eigenlijk een Dudley-/Black Country-accent is.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74697479
Ik zit er aan te denken om na de middelbare school Engels te studeren in Engeland. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me gewoon vet. Londen trekt me het meest aan. Hoe duur is het leven in Engeland/Londen? Zijn er mensen die toch andere universiteiten in Engeland aanraden? Hoeveel zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen enz?
pi_74699246
Oxbridge
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74700542
Leuk joh, op een zaterdagmiddag naar the Bullring

Als je nog eens een uurtje vrij hebt in Brum, ga naar Bodies Revealed. Net zoiets als Dr. Gunther, opgezette Chinezen. In de Custard Factory, en het is die 14 pond best waard.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:49:44 #59
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74701343
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:32 schreef jakkop het volgende:
Klopt wel zo'n beetje. Grappig dat het hele land lacht over het accent van Brummies (Helloooo, I'm from Biiiirmiiinghaaaam, sloom en met een aardappel in de keel), terwijl dat eigenlijk een Dudley-/Black Country-accent is.
Dingen zoals road (ro-wud), home (owum), June (djoe-wen) dan? Eerste keer dat ik het hoorde vond ik dat zo vreemd.. Maar nu vind ik het wel leuk eigenlijk. Het heeft wel iets.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_74701616
Ja zo klinkt het ongeveer inderdaad. Ik vind alle Engelse accenten tof eigenlijk, dus ik vind het wel best
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74705335
De hele natie staat weer stil want x-factor is on
pi_74705582
John en Edward, huil huil.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74711366
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:32 schreef jakkop het volgende:
Oxbridge
Oxford leek mij ook vet ja! Kan iemand mij misschien uitleggen wat Tuition Fees nou eigenlijk zijn? Ik zie dat het bij zowat elke universiteit £3225 per jaar is. Ik dacht in eerste instantie dat Tuition Fees gewoon het schoolgeld is, maar het lijkt mij sterk dat dat bij elke universiteit hetzelfde is, en ook zo goedkoop. Want ik hoorde dat het schoolgeld wel 10000 pond per jaar kon zijn
pi_74727820
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:24 schreef SLP_ het volgende:
Ik zit er aan te denken om na de middelbare school Engels te studeren in Engeland. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me gewoon vet. Londen trekt me het meest aan. Hoe duur is het leven in Engeland/Londen? Zijn er mensen die toch andere universiteiten in Engeland aanraden? Hoeveel zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen enz?
Tuition fees is gewoon je collegegeld. Ik betaal voor mijn master 3975 pond per jaar. Voor een bachelor is dat wellicht minder, ik denk het bedrag dat jij noemt. Het bedrag is hetzelfde voor studenten uit de UK en uit de EU. Voor studenten van buiten de EU is het geloof ik rond de 14000 pond. Zelf studeer ik aan het University College London, volgens mij sinds dit jaar officieel de beste universiteit van Engeland en nummer 4 van de wereld.

Ik woon nu sinds 2 maanden in Londen. Het leven is minder duur dan ik dacht. De pond staat gunstig ten opzichte van vroeger. De dingen die echt duur zijn in Londen zijn huisvesting en openbaar vervoer. Ik betaal 660 euro per maand aan huur, dan heb ik wel een redelijke kamer met kingsize bed en ik zit in Camden Town.

Boodschappen zijn misschien nog wel minder duur dan in Nederland. Wat denken anderen hiervan? Ik vind in elk geval dat de spullen die je in de supermarkt kunt vinden over het algemeen van veel hogere kwaliteit zijn dan in Nederland. Ook zijn er meer biologische producten en verse producten voor een lage prijs. Zo is een liter melk bij de Sainsburys momenteel 76p, een kilo appels 50p.

Bovendien geldt voor Londen wat voor elke grote internationale stad geldt: vanwege de grote en ook de grote hoeveelheid buitenlanders, lijken dingen misschien op het eerste gezicht duur, zeker als je toerist bent, maar als je er woont zijn er altijd manieren te vinden om dingen goedkoper te kopen.

Zo ging ik op mijn eerste dag in Londen op zoek naar een krant waarin kamers worden aangeboden. Die Indiër in het winkeltje kende de krant niet maar hij had wel een kamer voor me, voor 440 euro in de maand. Was overigens nog duur voor de zone waar dat was. Een vriend van mij zit bij een familie in huis, hij heeft daar een kleine kamer maar zit 5 minuten lopen van King's Cross en betaalt 65 pond per week.

Ook is er in principe een (waardeloos) London Cycling Network, en zijn er veel mensen die gebruikmaken van de fiets waardoor je de hoge kosten van het OV vermijdt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_74731250
Sainsbury is wel vrij prijzig, beter Tesco of ASDA.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74732451
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Tuition fees is gewoon je collegegeld. Ik betaal voor mijn master 3975 pond per jaar. Voor een bachelor is dat wellicht minder, ik denk het bedrag dat jij noemt. Het bedrag is hetzelfde voor studenten uit de UK en uit de EU. Voor studenten van buiten de EU is het geloof ik rond de 14000 pond. Zelf studeer ik aan het University College London, volgens mij sinds dit jaar officieel de beste universiteit van Engeland en nummer 4 van de wereld.

Ik woon nu sinds 2 maanden in Londen. Het leven is minder duur dan ik dacht. De pond staat gunstig ten opzichte van vroeger. De dingen die echt duur zijn in Londen zijn huisvesting en openbaar vervoer. Ik betaal 660 euro per maand aan huur, dan heb ik wel een redelijke kamer met kingsize bed en ik zit in Camden Town.

Boodschappen zijn misschien nog wel minder duur dan in Nederland. Wat denken anderen hiervan? Ik vind in elk geval dat de spullen die je in de supermarkt kunt vinden over het algemeen van veel hogere kwaliteit zijn dan in Nederland. Ook zijn er meer biologische producten en verse producten voor een lage prijs. Zo is een liter melk bij de Sainsburys momenteel 76p, een kilo appels 50p.

Bovendien geldt voor Londen wat voor elke grote internationale stad geldt: vanwege de grote en ook de grote hoeveelheid buitenlanders, lijken dingen misschien op het eerste gezicht duur, zeker als je toerist bent, maar als je er woont zijn er altijd manieren te vinden om dingen goedkoper te kopen.

Zo ging ik op mijn eerste dag in Londen op zoek naar een krant waarin kamers worden aangeboden. Die Indiër in het winkeltje kende de krant niet maar hij had wel een kamer voor me, voor 440 euro in de maand. Was overigens nog duur voor de zone waar dat was. Een vriend van mij zit bij een familie in huis, hij heeft daar een kleine kamer maar zit 5 minuten lopen van King's Cross en betaalt 65 pond per week.

Ook is er in principe een (waardeloos) London Cycling Network, en zijn er veel mensen die gebruikmaken van de fiets waardoor je de hoge kosten van het OV vermijdt.
Ooh, het leven in Londen lijkt me steeds leuker Het liefst wil ik English Language and Linguistics aan Queen Mary University studeren, maar om daarvoor in aanmerking te komen moet je gemiddelde rapportcijfer minimaal een 7 zijn Maar ik denk niet dat ik dat ooit voor elkaar ga krijgen
En een fiets lijkt mij opzich wel een slim idee? Maar is alles per fiets wel goed bereikbaar of ben je heel lang onderweg omdat alles zo verspreid is?
pi_74732826
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:33 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ooh, het leven in Londen lijkt me steeds leuker Het liefst wil ik English Language and Linguistics aan Queen Mary University studeren, maar om daarvoor in aanmerking te komen moet je gemiddelde rapportcijfer minimaal een 7 zijn Maar ik denk niet dat ik dat ooit voor elkaar ga krijgen
En een fiets lijkt mij opzich wel een slim idee? Maar is alles per fiets wel goed bereikbaar of ben je heel lang onderweg omdat alles zo verspreid is?
Het grootste probleem is dat het levensgevaarlijk is. Gewoon TFL gebruiken
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_74732990
Ligt er maar net aan waar je woont. Ik ga heuvel op/heuvel af en als je geen conditie hebt kan dat erg vermoeiend zijn (in de winter) maar verder is een fiets erg handig voor in je eigen buurt. Je kan natuurlijk ook je fiets gebruiken om van woon>werk te gaan of van noord naar zuid maar dat is (zoals je wel verwacht) net wat anders/langer dan in NL natuurlijk. Maar het is als je een beetje durf/lef hebt wel te doen.

En qua winkelen.. tja, ik let nergens op de prijs dus weet niet welke supermarkt goed is qua prijs maar ik hoop dat je veel lust (en kan koken) want het eten hier vind ik vrij matig maar als je geluk hebt zit er een fatsoenlijke grote supermarkt bij je in de buurt zodat je wat normalere dingen kan inslaan.
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Het grootste probleem is dat het levensgevaarlijk is. Gewoon TFL gebruiken
Nog nooit iets gevaarlijks meegemaakt. Het is alleen gevaarlijk als je gaat fietsen zoals je in Nederland doet. Hier moet je gewoon voorrang nemen en overal doorheen slingeren en ruimte nemen vanaf de stoep (je eigen plekje opeisen dus). Als je verder alleen oppast dat je niet aan de zijkant van busjes/vrachtwagens gaat staan dan is 'r niks levensgevaarlijks aan.
pi_74733385
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef jmac het volgende:
Ligt er maar net aan waar je woont. Ik ga heuvel op/heuvel af en als je geen conditie hebt kan dat erg vermoeiend zijn (in de winter) maar verder is een fiets erg handig voor in je eigen buurt. Je kan natuurlijk ook je fiets gebruiken om van woon>werk te gaan of van noord naar zuid maar dat is (zoals je wel verwacht) net wat anders/langer dan in NL natuurlijk. Maar het is als je een beetje durf/lef hebt wel te doen.

En qua winkelen.. tja, ik let nergens op de prijs dus weet niet welke supermarkt goed is qua prijs maar ik hoop dat je veel lust (en kan koken) want het eten hier vind ik vrij matig maar als je geluk hebt zit er een fatsoenlijke grote supermarkt bij je in de buurt zodat je wat normalere dingen kan inslaan.
[..]

Nog nooit iets gevaarlijks meegemaakt. Het is alleen gevaarlijk als je gaat fietsen zoals je in Nederland doet. Hier moet je gewoon voorrang nemen en overal doorheen slingeren en ruimte nemen vanaf de stoep (je eigen plekje opeisen dus). Als je verder alleen oppast dat je niet aan de zijkant van busjes/vrachtwagens gaat staan dan is 'r niks levensgevaarlijks aan.
Haha heuvel op heuvel af is niet echt iets voor mij met mijn astma Maar het idee om een fiets te huren/kopen houd ik wel in mijn achterhoofd. Ik ben een ontzettend moeilijke eter Ik eet sowieso geen vlees en vis. Ik ben dus voornamelijk aangewezen op groenten en fruit Maar gelukkig vind ik het niet erg om te koken en de boodschappen zullen dan wel wat goedkoper uitvallen zonder vlees denk ik. Hmm zomaar voorrang nemen zal ik niet zo snel doen denk ik Het lijkt me wel echt spannend, zo in mn eentje naar Engeland. Maar het duurt toch nog wel ff voordat het echt zover is..
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 16 november 2009 @ 01:50:39 #70
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74738143
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef JohnDDD het volgende:
Boodschappen zijn misschien nog wel minder duur dan in Nederland. Wat denken anderen hiervan?
Een jaar geleden was ik voor het eerst sinds jaren weer eventjes in NL en ik schrok toen toch wel een beetje van de prijzen in de supermarkt. Sinds de £ rond de ¤1,10 noteert in plaats van rond ¤1,50 is Engeland niet meer zo duur. Alleen de huren zijn nog relatief duur in verhouding tot wat je er voor krijgt maar dat wordt langzaam aan ook steeds betaalbaarder.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_74740001
Persoonlijk vind ik het fietsen in Londen wel erg gevaarlijk. Ik heb een jaar in Rome gefietst waar het verkeer veel erger en chaotischer lijkt maar daar had ik nooit problemen.

In Londen let niemand op fietsers. Mensen steken zonder te kijken fietspaden over, auto's rijden zo van de zijkant het fietspad op. Ik moet bijna elke dag wel vol in de remmen, ook al rijd ik op het fietspad en heb ik voorrang. Ook op de gewone weg heb ik wel stukken gereden, daar ben ik regelmatig afgesneden en met de bussen is het gewoon erg vervelend.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 16 november 2009 @ 10:16:24 #72
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_74741029
Ik fiets in Manchester wel regelmatig,. op een route waar veel fietsers zijn, en deels ook 'fietspaden' (groene stroken), maar toch vind ik het nog steeds erg gevaarlijk. Auto's letten vaak helemaal niet op fietsers, bussen stoppen op de fietsstrook, auto's parkeren erop, etc. Ik ga nu vaak lopend naar mijn werk, dat is een uur heen en een uur terug, maar ik vind het veel fijner dan fietsen.

Eten is hier idd erg goedkoop! Vooral ook biologisch, er zit bij mij in de buurt een biologische supermarkt waar je dezelfde prijzen betaalt voor groente en fruit als bij de gewone supermarkt. Er zit ook een heerlijke deli met veel soorten brood en kaas, en voor £ 1.10 kan je al een heerlijk vers brood kopen, ipv dat vieze kleffe Nederlandse supermarktbrood waar je ¤ 1.50 voor betaalt. Ook uit eten gaan is goedkoper; je komt zelden boven de 20 pond uit, terwijl je in Nederland al gauw 30-40 euro betaalt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 16 november 2009 @ 11:17:30 #73
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_74742637
Fietsen in Londen gaat prima als je zelfverzekerd de weg op gaat en een beetje brutaal bent. Ik heb in de afgelopen jaren nog nooit een echt gevaarlijke situatie gehad en fiest zo nu en dan van het zuid oosten via The City naar het noord oosten. Dat is zo'n 35-40km en doe er net iets minder dan 2 uur over. Over het algemeen let ik niet echt op de fietsvoorzieningen, maar houd het verkeer goed in de gaten. Als je je fiets goed kent (acceleratie, remmen en lengte fiets) Het onprettige zit meer in de vervuiling en de slechte wegen.

Kwa eten en drinken kan je het zo goedkoop maken als je het zelf wilt. Als je naar een markt gaat om in te kopen heb je voor een paar pond genoeg groenten en fruit om een leger een week lang te voeden. Als je je weg een beetje kent kan je ook (helemaal nu in de crisis) ook in de luxe restaurants voor weinig eten. Soms eet ik er zelfs gratis.

Ik ben net terug uit Dubai dus ik ben blij weer 'echt voedsel' te kunnen eten in de pub bv. Lalaland is leuk voor een paar dagen, maar ik ben liever in de echte wereld.
reset
  maandag 16 november 2009 @ 13:19:30 #74
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74745894
Fietsen kun je inderdaad het best een beetje brutaal doen. Veel mensen hebben de neiging om helemaal links te blijven hangen op het smalle fietsstrookje tegen de stoep aan. Op lange rechte stukken is dat geen probleem, maar wat je beter kunt doen is meer naar rechts gaan. Primary en secondary position wordt dat genoemd.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 16 november 2009 @ 19:20:27 #75
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_74757130
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef SaskiaR het volgende:
je komt zelden boven de 20 pond uit, terwijl je in Nederland al gauw 30-40 euro betaalt.
oja? als jij uit eten gaat geef je 40,- euro uit? tja hang er maar net van af waar je eet. Bij de pizzaria hoef je niet meer dan 12,50- kwijt te zijn, de wok is misschien rond de 20 en de wat duurdere restaurants met gouden lepeltjes (waar jij eet blijkbaar) is inderdaad rond de 40,-/50,- , of had je het over een 3-gangen menu.

Niet onaardig bedoeld
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 16 november 2009 @ 19:36:58 #76
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_74757872
Nouja, ik was laatst in NL tapas aan het eten, hoppekee 30 euro pp kwijt. Een hoofdgerecht alleen al is in NL bij een eetcafe al gauw 15 euro. In de UK ga ik bijna elke week wel uit eten, en je kan makkelijk bijv, voor 15-20 pond een starter, main en dessert + drank krijgen, en een hoofdgerecht alleen komt zelden boven de 10 pond.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_74776136
Weet iemand een goeie site waar je *alle* concerten in de UK kan zien? Als het even kan met uitgebreide filtermogelijkheden (bv: ik wil alle concerten van 1-6 december in West Midlands zien)
Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:41:37 #78
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_74778667
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:17 schreef Individual het volgende:
Fietsen in Londen gaat prima als je zelfverzekerd de weg op gaat en een beetje brutaal bent. Ik heb in de afgelopen jaren nog nooit een echt gevaarlijke situatie gehad en fiest zo nu en dan van het zuid oosten via The City naar het noord oosten. Dat is zo'n 35-40km en doe er net iets minder dan 2 uur over. Over het algemeen let ik niet echt op de fietsvoorzieningen, maar houd het verkeer goed in de gaten. Als je je fiets goed kent (acceleratie, remmen en lengte fiets) Het onprettige zit meer in de vervuiling en de slechte wegen.

Kwa eten en drinken kan je het zo goedkoop maken als je het zelf wilt. Als je naar een markt gaat om in te kopen heb je voor een paar pond genoeg groenten en fruit om een leger een week lang te voeden. Als je je weg een beetje kent kan je ook (helemaal nu in de crisis) ook in de luxe restaurants voor weinig eten. Soms eet ik er zelfs gratis.

Ik ben net terug uit Dubai dus ik ben blij weer 'echt voedsel' te kunnen eten in de pub bv. Lalaland is leuk voor een paar dagen, maar ik ben liever in de echte wereld.
JIj eet gratis? Vertel?


Als je Londen een beetje goed kent kun je veel kortingen krijgen. Zo ga ik starten met 6 sessies acupunctuur voor 10 pond per sessie.

Verder kun je bij Boots bijv. na 6 uur 's avonds enorme kortingen krijgen op eten met een houdbaarheidsdatum tot die dag. Je moet er alleen wel om vragen. Dan krijg je 2 sandwiches voor 75p.

Ook in de supermarkt zijn aanbiedingen veel beter dan hier. Voorbeeld: een Italiaans merk olijfolie was vorige week in de aanbieding bij de Sainsburys. Normaal is een fles van 750ml 4.64 pond, nu de helft, 2.32 pond. Dat is echt heel weinig!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:38:17 #81
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_74780231
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef JohnDDD het volgende:

JIj eet gratis? Vertel?
Als je iemand in events management kent of jezelf op een events lijst kan plaatsen wordt je uitgenodigd voor restaurant en/of club openingen of promoties.

Vorige week bv naar 'Best of British' geweest in de Kensington Rooftop Gardens. Een gebouw met tuin (inclusief echte flamingos) op de 7e verdieping en daar kleine luxe bakjes bangers n mash, fish n chips enz gegeten terwijl je entertained wordt. Gratis drinken zit er ook bij en je kan van alles en nog wat winnen (zoals dinner for 2 gewonnen met eendjes vissen). Ik doe het eens per maand oid.
reset
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:52:59 #82
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74780654
Die kleine off license winkeltjes kunnen soms ook leuke aanbiedingen hebben. Er zit bij mij eentje op 2 minuten lopen. Nou vind ik die winkeltjes al heel handig als je even wat vergeten bent (brood, saus, melk etc), maar als ze dan met aanbiedingen komen zoals een 2-literfles pepsi voor 1,70(?) twee voor 2 pond, dan is dat natuurlijk helemaal fantastisch
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:02:42 #83
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_74780962
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef Billy_Talent het volgende:
Die kleine off license winkeltjes kunnen soms ook leuke aanbiedingen hebben. Er zit bij mij eentje op 2 minuten lopen. Nou vind ik die winkeltjes al heel handig als je even wat vergeten bent (brood, saus, melk etc), maar als ze dan met aanbiedingen komen zoals een 2-literfles pepsi voor 1,70(?) twee voor 2 pond, dan is dat natuurlijk helemaal fantastisch
6 for 5.

6 500ml blikken Grolsch voor £5. Ik heb ook een best grote Turkse supermarkt niet al te ver zitten die 24/7/365 open is!
reset
pi_74781024
Overigens ook erg fijn: een 6pack gingerbeer voor een pond, bij Tesco of Sainsbury. Huismerk, maar echt heel goed!

Gingerbeer
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74781063
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef Individual het volgende:
6 500ml blikken Grolsch voor £5. Ik heb ook een best grote Turkse supermarkt niet al te ver zitten die 24/7/365 open is!
Daar over gesproken: "Tesco" Heeft een grote zuil buiten staan met daarop in koeieletters 24/7, en dan in het klein: monday-saturday 8am-10pm, sunday 9am-5:30 pm"

Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:08:40 #86
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74781142
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:06 schreef jakkop het volgende:

[..]

Daar over gesproken: "Tesco" Heeft een grote zuil buiten staan met daarop in koeieletters 24/7, en dan in het klein: monday-saturday 8am-10pm, sunday 9am-5:30 pm"


Herkenbaar
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:13:38 #87
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_74781286
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:06 schreef jakkop het volgende:

[..]

Daar over gesproken: "Tesco" Heeft een grote zuil buiten staan met daarop in koeieletters 24/7, en dan in het klein: monday-saturday 8am-10pm, sunday 9am-5:30 pm"

Ik ken het, hoewel nog niet erg als dat. Dat ze 24/7 hebben staan en tussen zondag 18 - maandag 8 dicht zijn zie ik wel veel.

Die Turken gaan nooit dicht. De man achter de balie zei dat ze vanaf de opening een paar jaar geleden nog nooit de deur dicht hebben gehad. Dat is echt 24/7!
reset
pi_74782810
volgende week weer eens rondje UK doen

Iemand nog leuke tips voor een woensdagavond in Londen?
pi_74782940
Iedereen z'n 3-d brilletje opgehaald bij Sainsbury's (c4 3d-week)? Gisteren was Derren Brown al in 3d. Was wel geinig.

Vrijdag trouwens Blackbook (zwartboek) op More4!
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
volgende week weer eens rondje UK doen

Iemand nog leuke tips voor een woensdagavond in Londen?
London #20 | Ready for a Christmas Shopping Spree?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:07:06 #90
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_74783002
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
volgende week weer eens rondje UK doen

Iemand nog leuke tips voor een woensdagavond in Londen?
Er is altijd wel wat te doen hier, maar je kan het denk ik beter hier vragen: London #20 | Ready for a Christmas Shopping Spree?
reset
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:15:57 #91
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74783241
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef jmac het volgende:
Iedereen z'n 3-d brilletje opgehaald bij Sainsbury's (c4 3d-week)? Gisteren was Derren Brown al in 3d. Was wel geinig.
Ik was het wel van plan, maar omdat er geen sainsbury's in de buurt zit ben ik het een beetje vergeten. Ik zal vanavond eens kijken of ik wat kan vinden. Tot wanneer duurt die 3d-week precies?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_74783358
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:15 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Ik was het wel van plan, maar omdat er geen sainsbury's in de buurt zit ben ik het een beetje vergeten. Ik zal vanavond eens kijken of ik wat kan vinden. Tot wanneer duurt die 3d-week precies?
Tot zondag. Je kan van het weekend Hannah Montana in 3-d concert nog zien
pi_74784053
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Individual het volgende:

[..]

Er is altijd wel wat te doen hier, maar je kan het denk ik beter hier vragen: London #20 | Ready for a Christmas Shopping Spree?
shoppen
zag jullie over de clubs praten. vind ik toch iets betern
pi_74784076
Leve de 24 uurs Offie. Vorig jaar toen we terug kwamen van oud en nieuw nog bier kunnen kopen, probeer dat maar eens in Nederland. En die lui zijn ook nog eens altijd vrolijk. Volgens mij koop ik wel eens 's ochtend de krant van de kerel waar ik de avond ervoor bier kocht
pi_74785418
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
volgende week weer eens rondje UK doen

Iemand nog leuke tips voor een woensdagavond in Londen?
Woensdag avond, da's een goeie voor Mahiki. Normaal geen fan van, maar op woensdag is het soms wel erg gezellig...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_74785480
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Woensdag avond, da's een goeie voor Mahiki. Normaal geen fan van, maar op woensdag is het soms wel erg gezellig...
Wel op z'n engels kleden

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Sterker nog, de 24/7 bij mij om de hoek (waar ik vroeger woonde), gaf ook nog eens alles op de pof. Liep er een keer binnen voor een krat Grolsch (ze verkochten kratten beugels ) en had mijn handen vol bij de kassa. Zegt ie dat ik beter volgende keer kan lappen, nu was het zo onhandig voor me...
Dat heb ik hier ook idd. Nu kom ik er wel elke dag en soms een paar keer maar dat ben ik in NL nog nooit tegengekomen. Neem regelmatig gewoon wat mee en betaal 't dan wel de volgende keer dat ik er ben. Vriendelijke mensen ook altijd. Altijd een praatje en erg customer friendly. Werken idd ontzettend hard om een paar centen te verdienen. Ga daarom ook liever daar wat halen dan in de grote ketens.
pi_74785481
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef drWho het volgende:
Leve de 24 uurs Offie. Vorig jaar toen we terug kwamen van oud en nieuw nog bier kunnen kopen, probeer dat maar eens in Nederland. En die lui zijn ook nog eens altijd vrolijk. Volgens mij koop ik wel eens 's ochtend de krant van de kerel waar ik de avond ervoor bier kocht
Sterker nog, de 24/7 bij mij om de hoek (waar ik vroeger woonde), gaf ook nog eens alles op de pof. Liep er een keer binnen voor een krat Grolsch (ze verkochten kratten beugels ) en had mijn handen vol bij de kassa. Zegt ie dat ik beter volgende keer kan lappen, nu was het zo onhandig voor me...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_74786103
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef jmac het volgende:

[..]

Wel op z'n engels kleden

[ afbeelding ]
kijken of ik nog zo'n outfit heb
pi_74793454
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Woensdag avond, da's een goeie voor Mahiki. Normaal geen fan van, maar op woensdag is het soms wel erg gezellig...
Gisteravond was Rihanna er aan het feesten met vrienden (gelezen in de Evening Standard). Nou is Rihanna niet erg bijzonder maar Beyonce was er ook
pi_74794236
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef Niek. het volgende:

[..]

Gisteravond was Rihanna er aan het feesten met vrienden (gelezen in de Evening Standard). Nou is Rihanna niet erg bijzonder maar Beyonce was er ook
Je begrijpt nooit wat die lui er doen, uiteindelijk is het ook maar een lullige tropische bar in een kelder met zand. Maar goed, trends enzo...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:25:23 #101
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74800604
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef jmac het volgende:

[..]

Tot zondag. Je kan van het weekend Hannah Montana in 3-d concert nog zien
Ik heb een brilletje weten te scoren. Lekker thuisblijven zondag voor dat 3D-concert
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_74801860
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:25 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Ik heb een brilletje weten te scoren. Lekker thuisblijven zondag voor dat 3D-concert
Ik mis duidelijk iets... ben al in geen jaren in de Sainsbury geweest. Je hebt hier Tesco of Waitrose... makkelijke keuze
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 24 november 2009 @ 19:08:43 #103
198365 Morendo
The Real Deal
pi_74970092
quote:
Direct rail links to be opened between London and Amsterdam, Gordon Brown announces

Gordon Brown, the Prime Minister, has announced plans for direct rail links to be opened between London and other European cities including Amsterdam.

Speaking at the Confederation of British Industry annual conference, Mr Brown also revealed that a new company would be created to deliver high speed rail links between the north and south, cutting the journey time from London to Scotland to just three hours.

The Channel Tunnel rail firm would be commissioned to lay on new routes beyond Paris, Brussels and Lille, with the German city of Cologne and the Dutch cultural capital among those due to be linked to London under plans to be set out within weeks.

He told delegates: "We will see a major announcement on these things."

Mr Brown hinted that Newcastle would be among a number of northern cities which would receive faster connections to the south, adding that the new lines would be designed to carry higher levels of freight as well as increased passenger numbers.

Mr Brown added: "Let me tell you what we could ultimately achieve: a European network of train service that takes us quickly not just to Paris and Brussels but quickly to Cologne and Amsterdam;

"And one that starts not just in London but in the north of our country.

"So from journey times today from Scotland to London of four hours 20 minutes, to three and a half hours, then three hours, and potentially even under three hours.

"Of fast rail travel not only within Britain but to and from the mainland of Europe - things within our grasp."
Speaking at the same conference, in central London's Park Lane Hilton Hotel, David Cameron, the Conservative leader, said that his party had outlined a commitment to roll out high speed rail before the Government.

He described the policy as: "a pledge that has become so attractive that it was repeated by the Prime Minister this morning, I'm pleased to see."
http://www.telegraph.co.u(...)Brown-announces.html
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_74971450
Laat ze eerst maar een zorgen dat de bestaande treinen gewoon gaan. Ik vind het redelijk ambitieus om treinen van London naar Amsterdam te proberen als het niet eens lukt de trein van Brigton naar Bedford een beetje fatsoenlijk te laten rijden.
pi_74976979
Ik verkondig het nog maar eens, ik heb hier in de Midlands nooit problemen met de trein. Altijd op tijd, altijd goedkoop.
Eins, zwei, hoeplakai.
  maandag 30 november 2009 @ 19:09:04 #106
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75154436
En dat was het einde van m'n Engeland-avontuur. Sinds gisteren weer terug in Nederland en dat is wel even wennen. Het is me nooit echt opgevallen wat een raar volkje we eigenlijk zijn met ons gekke taaltje.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_75155680
Aaaah Waarom terug naar NL? En ooit weer terug naar UK?
Eins, zwei, hoeplakai.
  maandag 30 november 2009 @ 19:39:50 #108
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75156133
Stage is afgelopen. En wie weet. Ik zie mezelf er wel wonen.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_75156316
Weet iemand trouwens waar je rookworst of iets vergelijkbaar kan vinden?
Eins, zwei, hoeplakai.
  maandag 30 november 2009 @ 19:49:07 #110
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75156564
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:43 schreef jakkop het volgende:
Weet iemand trouwens waar je rookworst of iets vergelijkbaar kan vinden?
In bijna elke supermarkt verkopen ze wel smoked sausage van Matteson die volgens mij zelfs in NL wordt gemaakt. Niet zo goed als Unox, maar het is wel rookworst.
reset
pi_75157151
En anders via http://www.typicaldutchstuff.com/advanced_search_result.php?keywords=rookworst&x=10&y=12

Dit weekend is er ook een 'german food' markt @marble arch. Goeie kans dat je er ook wel wat Nederlandse dingen zal vinden.

[ Bericht 22% gewijzigd door jmac op 30-11-2009 20:11:14 ]
pi_75157596
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Individual het volgende:

[..]

In bijna elke supermarkt verkopen ze wel smoked sausage van Matteson die volgens mij zelfs in NL wordt gemaakt. Niet zo goed als Unox, maar het is wel rookworst.
Hij wordt zelfs gemaakt door Unilever. Check de serie nummbers en de vacuum verpakking maar, zelfs de ribbels die in de worst gedrukt zijn (van de lopende band in de fabriek) zijn hetzelfde

Ik heb ooit de Unox worst naast de Matteson gehouden, zodoende. Verschil is meer dat wij in Nederland vaker runderrookworst eten en die Matteson is er alleen in varkensvlees.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:32:54 #113
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75180112
Misschien komt het omdat het idd varkensvlees vs rundvlees is, maar ik vind de Matteson niet zo lekker als Unox. Ik denk ook dat ie minder gekruid is.

Als je hier in een doorsnee supermarkt meer dan 2 verschillende rookworsten kan vinden heb je geluk. Het is niet als in NL waar er dozijnen verschillende maten en smaken zijn.
reset
pi_75180149
als je die dingen op mag sturen wil ik dat best een keer doen voor de mensen die dat graag willen hoor. rookworst
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:42:55 #115
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75180513
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
als je die dingen op mag sturen wil ik dat best een keer doen voor de mensen die dat graag willen hoor. rookworst
Dat is heel lief van je! Doe mij maar zo'n dikke vette Unox Gelderlander!

Ik ga ws in januari weer naar NL om wat inkopen te doen. Ben er dan alweer 9 maanden niet geweest!
reset
pi_75180694
whehe, hier andersom: in februari weer naar Edinburgh om weer wat inkopen te doen
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:52:05 #117
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75180821
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, hier andersom: in februari weer naar Edinburgh om weer wat inkopen te doen
Wat zijn de dingen die jij vanuit hier/Schotland meeneemt?
reset
pi_75181226
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Billy_Talent het volgende:
En dat was het einde van m'n Engeland-avontuur. Sinds gisteren weer terug in Nederland en dat is wel even wennen. Het is me nooit echt opgevallen wat een raar volkje we eigenlijk zijn met ons gekke taaltje.
Ja dat krijg je dan hè.

Sterkte bij het terug-integreren.
 FR
pi_75181349
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:52 schreef Individual het volgende:

[..]

Wat zijn de dingen die jij vanuit hier/Schotland meeneemt?
Shortbread, thee, black pudding, saucages, van die chocolade-schuim-dingetjes van de M&S... kerstkaarten (maar dan dus niet meer, in februari)
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:21:14 #120
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75181785
Voor m'n ouders neem ik altijd een doos PG Tips mee en soms speciale vintage marmelade oid.

Ik las laatst ergens dat Marks & Spencer weer winkels gaat openen in NL.
reset
pi_75185234
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Shortbread, thee, black pudding, saucages, van die chocolade-schuim-dingetjes van de M&S... kerstkaarten (maar dan dus niet meer, in februari)
Geen Haggis of Irn-Bru?
pi_75247569
Dank voor de hulp, heb gisteren heerlijk boerenkool met worst gegeten.

Ander vraagje, ik heb momenteel geen tv, en heb niet zo'n behoefte om er 1 te kopen, want ik wil graag tv op mn Mac. Heb je daar per se een ontvanger op je dak voor nodig? Heeft iemand ervaring met tv op pc of mac?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75247599
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Individual het volgende:
Voor m'n ouders neem ik altijd een doos PG Tips mee
Dat vind ik toch wel zo goor! Ik houd best van een bakkie thee op zn tijd, maar PG Tips is niet aan mij besteed.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75247668
Haggis heb ik nog niet goed invriesbaar/diepvries gevonden

vind het wel lekker
Ja doei.
pi_75247717
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef jakkop het volgende:
Dank voor de hulp, heb gisteren heerlijk boerenkool met worst gegeten.

Ander vraagje, ik heb momenteel geen tv, en heb niet zo'n behoefte om er 1 te kopen, want ik wil graag tv op mn Mac. Heb je daar per se een ontvanger op je dak voor nodig? Heeft iemand ervaring met tv op pc of mac?
Gewoon freeview op je pc. (moet je wel weer officieel dan bbc bijdrage van 140 p/j dokken). Heb je niks op je dak voor nodig hoor

Gewoon ff googlen
pi_75248221
Ah, dank. Dacht dat je voor Freeview wel een antenne nodig had, maar blijkbaar niet dus. En zelfs voor streamen op de BBC-website moet 140 quid dokken. Maar die discussie hebben we al gehad.
Eins, zwei, hoeplakai.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:14:15 #127
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75248358
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef jakkop het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wel zo goor! Ik houd best van een bakkie thee op zn tijd, maar PG Tips is niet aan mij besteed.
Geldt dat alleen voor PG Tips of voor alle English Breakfast/Builder's tea?

Op het begin nam ik nog wel eens Pickwick kersenthee mee. Dat vond ik toen nog erg lekker, maar nu helemaal niet meer. En ik kon toen maar niet begrijpen waarom mijn huisgenoten het niet lekker vonden.

Smaak verandert wel als je maar lang genoeg op 1 plek blijft zitten.
reset
pi_75248432
Geldt alleen voor PG Tips, is me te bitter. Fruit-thee is nog erger. Maargoed, drink sowieso liever koffie.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75258265
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef jakkop het volgende:
Ah, dank. Dacht dat je voor Freeview wel een antenne nodig had, maar blijkbaar niet dus. En zelfs voor streamen op de BBC-website moet 140 quid dokken. Maar die discussie hebben we al gehad.
Freeview op je pc heb je een ontvanger voor nodig. Je kan een usb stick kopen, daar zit dan een mini antenne bij die niet echt goed is, bij argos heb je voor 25pond een erg goede versterker.

Heb overigens geen tv-license, ze sturen me zo af en toe een brief met daarin dreigende taal maar ze gaan echt helemaal niets beginnen.
pi_75258764
Net even bij Primark geweest. Een flinke stapel kleren voor een veel te lage prijs. Daar heb ik een half uurtje het schuim der natie van je afslaan best voor over.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75259525
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:19 schreef jakkop het volgende:
Net even bij Primark geweest. Een flinke stapel kleren voor een veel te lage prijs. Daar heb ik een half uurtje het schuim der natie van je afslaan best voor over.
Die schoenen van 2.45/paar Altijd een stapel van mee omdat ze na anderhalve maand kaputt zijn.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 3 december 2009 @ 20:59:50 #132
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75260344
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:19 schreef jakkop het volgende:
Net even bij Primark geweest. Een flinke stapel kleren voor een veel te lage prijs. Daar heb ik een half uurtje het schuim der natie van je afslaan best voor over.
Jij een half uurtje tussen de paupers, de Chinese kindjes die jouw kleren gemaakt hebben dagen achter de naaimachine.

Ik moet er zelf ook weer eens naar toe binnenkort, een paar goedkope truien scoren. Het begint weer koud te worden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:04:58 #133
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75260537
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:19 schreef jakkop het volgende:
Net even bij Primark geweest. Een flinke stapel kleren voor een veel te lage prijs. Daar heb ik een half uurtje het schuim der natie van je afslaan best voor over.
Ik moest lachen
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_75273506
er komt (ok, over 3 jaar pas ) een Primark in Nijmegen

maargoed, tegen die tijd zit ik wrsch zelf in de UK ivm studie
Ja doei.
pi_75329111
Voor degene die Mountain Dew zoekt/zocht: http://www.cybercandy.co.uk/ Supersite (ook shop in Covent Garden). Allerlei US drinks en nog veel meer (zoete) zooi
pi_75428338
Ik begin me elke dag meer te ergeren aan Nederland. Wat een achterlijk kutvolk hier. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik verlang naar Good old England
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:02:52 #137
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_75429121
Ik zit er serieus over na te denken om stage te gaan lopen in de UK (london) en zit dus een beetje gumtree af te speuren voor een kamer. Maar een huis delen is toch wel een goede optie? (share) En hoelang duurt het ongeveer om vanuit zone 2 a 3 naar het centrum te gaan? (financiele hart)

En ik kon het niet laten om als autogek even bij de auto's te kijken, en zijn de auto's daar nou zo goedkoop? (een m3 voor 10k ponden, terwijl je er hier nog tegen de 30k in euro's voor neerlegt!) Wat is het addertje? de wegenbelasting of verzekering ofzo?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:04:07 #138
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_75429158
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik begin me elke dag meer te ergeren aan Nederland. Wat een achterlijk kutvolk hier. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik verlang naar Good old England
Ik kijk altijd 'politie op je hielen' en daar wordt Engeland toch wel anders afgeschilderd geeft een vertekent beeld natuurlijk, maar wel mooi om te zien hoe ze altijd wegscheuren.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_75435467
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:02 schreef DoimeN het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om stage te gaan lopen in de UK (london) en zit dus een beetje gumtree af te speuren voor een kamer. Maar een huis delen is toch wel een goede optie? (share) En hoelang duurt het ongeveer om vanuit zone 2 a 3 naar het centrum te gaan? (financiele hart)

En ik kon het niet laten om als autogek even bij de auto's te kijken, en zijn de auto's daar nou zo goedkoop? (een m3 voor 10k ponden, terwijl je er hier nog tegen de 30k in euro's voor neerlegt!) Wat is het addertje? de wegenbelasting of verzekering ofzo?
Weinig addertjes, auto's zijn hier nieuw al veel goedkoper door de veel lagere BPM en de huidige wisselkoers helpt ook behoorlijk mee natuurlijk. Een huis in zone 2-3 is heus wel te doen, het hangt meer van de verbinding af tussen de exacte locatie en je stage-adres, valt niet direct te zeggen hoe lang dat duurt. Ik heb collega's die uit veel verdere zones vrij snel op werk zijn, maar dat komt omdat de treinen gunstig liggen. Terwijl ik er net zolang over doe vanuit zone 1...

Oh, en het hangt natuurlijk af van wat je "financieel hart" noemt. Canary Wharf ligt zelf al buiten zone 1...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75435510
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik begin me elke dag meer te ergeren aan Nederland. Wat een achterlijk kutvolk hier. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik verlang naar Good old England
Idem, maar daarom wil ik er eerst tijdens mijn studie een tijdje (jaartje of misschien wel iets langer, ligt aan de mogelijkheden) wonen om te kijken of het beeld dat ik er van heb niet al te geromantiseerd is
Iets wat je van vakanties en tripjes kent is vaak geweldig en wordt vanzelf minder als je er echt 24/7 woont... en dat ga ik dan ook maar eens ervaren
Ja doei.
pi_75435563
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:04 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Ik kijk altijd 'politie op je hielen' en daar wordt Engeland toch wel anders afgeschilderd geeft een vertekent beeld natuurlijk, maar wel mooi om te zien hoe ze altijd wegscheuren.
Behoorlijk vertekend helemaal als je gewoon in een betere buurt van Londen woont. Engeland heeft nogal wat achterstandwijken die echt lichtjaren achterliggen op de Bijlmer.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 9 december 2009 @ 23:17:48 #142
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75465692
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik begin me elke dag meer te ergeren aan Nederland. Wat een achterlijk kutvolk hier. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik verlang naar Good old England
in héél nederland of dat kleine stukje waar jij vandaan komt
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_75473711
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:27 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Oh, en het hangt natuurlijk af van wat je "financieel hart" noemt. Canary Wharf ligt zelf al buiten zone 1...
Mja, maar ik denk dat beetje student toch eerder warm wordt van 'the city' dan dat het verschrikkelijk geweldige C-wharf ( no harm intended )

@Doimen, het is wel je gezond verstand gebruiken bij Gumtree. Ik heb minstens 6 mensen gehad (ook wat uit nigeria) die me geld wouden aftroggelen via de Western Union scam
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75473802
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, maar ik denk dat beetje student toch eerder warm wordt van 'the city' dan dat het verschrikkelijk geweldige C-wharf ( no harm intended )

@Doimen, het is wel je gezond verstand gebruiken bij Gumtree. Ik heb minstens 6 mensen gehad (ook wat uit nigeria) die me geld wouden aftroggelen via de Western Union scam
Da's waar, maar als het om een stage bij een financiële instelling gaat, heb je een redelijke kans om op de Wharf te eindigen

Anyway, conclusies was dus dat het lastig te zeggen is zonder ten minste de stageplek te kennen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 10 december 2009 @ 11:35:36 #145
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75476461
Wat is er mis met Canary Wharf? Ik zou er graag nog eens werken. Lekker dichtbij thuis en ik mis het nog van mijn lijstje. The City ben ik nu bijna nooit meer omdat ik op afstand werk met het kantoor daar.

Gumtree heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Mijn eerste huis dat ik zelf heb gevonden stond in de Newsshopper, de gratis huis-aan-huis krant in het zuidoosten. Daarna via via of door de estate agent.

Locatie is idd belangrijk. Dat kan het verschil zijn tussen 5-30min en 3/4 uur per dag reizen.
reset
pi_75476608
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef Individual het volgende:
Wat is er mis met Canary Wharf? Ik zou er graag nog eens werken. Lekker dichtbij thuis en ik mis het nog van mijn lijstje. The City ben ik nu bijna nooit meer omdat ik op afstand werk met het kantoor daar.

Gumtree heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Mijn eerste huis dat ik zelf heb gevonden stond in de Newsshopper, de gratis huis-aan-huis krant in het zuidoosten. Daarna via via of door de estate agent.

Locatie is idd belangrijk. Dat kan het verschil zijn tussen 5-30min en 3/4 uur per dag reizen.
Ook niet echt was mis mee, maar het is wel lichtelijk depressief. Daarbij is het wellicht handig als je aan die kant van het centrum woont, maar wonen in het westen is vrij snel uitgesloten door de reistijd...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 10 december 2009 @ 11:52:04 #147
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75476994
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:39 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ook niet echt was mis mee, maar het is wel lichtelijk depressief. Daarbij is het wellicht handig als je aan die kant van het centrum woont, maar wonen in het westen is vrij snel uitgesloten door de reistijd...
Tja alles is nieuw. Het meeste is in de afgelopen 10 jaar gebouwd en heeft weinig sfeer idd. (niet zo erg als Dubai maar toch) Lijkt me toch wel interessant om het voor een paar maanden te proberen.

Trouwens Kensington >> Canary Wharf is 30min.
reset
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 december 2009 @ 11:54:01 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75477060
UK

Heerlijk een jaartje gewoond, maar ja toch terug naar mijn NL roots
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75477379
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:52 schreef Individual het volgende:

[..]

Tja alles is nieuw. Het meeste is in de afgelopen 10 jaar gebouwd en heeft weinig sfeer idd. (niet zo erg als Dubai maar toch) Lijkt me toch wel interessant om het voor een paar maanden te proberen.

Trouwens Kensington >> Canary Wharf is 30min.
Nou ja, 30 minuten op de tube als de verbindigen ok zijn. Deur tot deur waarschijnlijk 45 minuten, als ik kijk wat ik elke ochtend toch nog aan extra tijd kwijt ben. Dan hou ik liever mijn 25 minute en wat leukere buurtje. Het is helemaal erg als je daar als bankier 's avonds of in het weekend zit, dan wordt het doodse stilte...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75477834
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:52 schreef Individual het volgende:

Trouwens Kensington >> Canary Wharf is 30min.
Ik heb een huisgenoot gehad die timmerman was bij die zaken in Canary Wharf, 7 dagen in de week, elke ochtend vroeg die kant op. Het enige wat varieerde in zijn werk, was de reistijd van Notting Hill richting C-Wharf en terug
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:18:06 #151
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75477914
25 minuten is luxe! Op het moment ben ik deur tot deur 30-35 min onderweg en dat ik ook erg snel. Het is wel eens 1:30 geweest. Ik werk dan ook in veel verschillende plaatsen. Vaak werk ik thuis dus 0 min reistijd.
reset
pi_75479984
Thuiswerk is qua reistijd natuurlijk helemaal prima. Terug is het vaak minder dan 25 minuten, omdat het dan met de taxi gaat
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 10 december 2009 @ 22:08:09 #153
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75498886
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:19 schreef jakkop het volgende:
Net even bij Primark geweest. Een flinke stapel kleren voor een veel te lage prijs. Daar heb ik een half uurtje het schuim der natie van je afslaan best voor over.
primark
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_75499877
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef aychelle het volgende:

[..]

primark
Ik ken dat niet eens
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:37:46 #155
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_75508097
Sowieso, kleding in 'high street' winkels hier is zelden leuk. Het is allemaal van die loshangende kleding, waarin je figuur helemaal niet tot z'n recht komt (nu hebben de meeste vrouwen hier sowieso geen figuur, maargoed). En allemaal heel veel gliitters. Kleding hier is of hoerig, of voor 60+ Vaak ga ik als in Nederland ben maar winkelen, want hier is het echt niks.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_75510172
Topman is anders behoorlijk prima. Of Topshop voor jou dan.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75513897
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef SaskiaR het volgende:
Sowieso, kleding in 'high street' winkels hier is zelden leuk. Het is allemaal van die loshangende kleding, waarin je figuur helemaal niet tot z'n recht komt (nu hebben de meeste vrouwen hier sowieso geen figuur, maargoed). En allemaal heel veel gliitters. Kleding hier is of hoerig, of voor 60+ Vaak ga ik als in Nederland ben maar winkelen, want hier is het echt niks.
Hm, daar heeft mijn Zweedse vriendin weinig last van, en die is toch echt vrij slank en petit. Daarbij houdt zij wel van strakke kleding en absoluut niet van glitters. Zij shopt voor de goedkopere spullen veel bij Topshop en American Apparel, voor de duurdere spullen Liberty enzo.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:03:10 #158
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_75514117
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef SaskiaR het volgende:
Kleding hier is of hoerig, of voor 60+
Dat was mij ook al opgevallen. Ik heb alleen wel wat leuks nodig voor the annual xmas party, ik hoop maar dat ik wat leuks kan vinden.
Op naar de sterren en daar voorbij!
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:35:26 #159
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_75515328
Bedankt voor de tips, ik ga vanmiddag maar eens naar de Topshop dan
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_75524430
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef --Tweety-- het volgende:

[..]

Dat was mij ook al opgevallen. Ik heb alleen wel wat leuks nodig voor the annual xmas party, ik hoop maar dat ik wat leuks kan vinden.
Misschien is de kleding voor dames wat 'minder' dan in Londen, maar ik heb er zelf echt geen problemen mee!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75524603
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Misschien is de kleding voor dames wat 'minder' dan in Londen, maar ik heb er zelf echt geen problemen mee!
Ik vind het maar vreemd, heb zoveel dames uit Amsterdam die maar naar Londen komen om kleding te halen
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75524777
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik vind het maar vreemd, heb zoveel dames uit Amsterdam die maar naar Londen komen om kleding te halen
Zijn dat niet meer die dames (wil niet te ver gaan in mijn aannames) die kopen, omdat het gekocht is in Londen and therefore mooi is?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75524871
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zijn dat niet meer die dames (wil niet te ver gaan in mijn aannames) die kopen, omdat het gekocht is in Londen and therefore mooi is?
Nee, ik begrijp het verder wel hoor. Je hebt 1 stad waar je alles kunt vinden en er zijn daarbij winkels die je nu eenmaal niet in Nederland hebt. Urban Outfitters, Top Shop, etc... Lijkt me sterk dat ze overal bij vermelden dat het uit Londen komt
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:07:52 #164
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75524878
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik vind het maar vreemd, heb zoveel dames uit Amsterdam die maar naar Londen komen om kleding te halen
Ja precies. Kijk alleen maar eens in het TRV London topic hoeveel mensen kleren gaan halen.

Ook de meeste vrouwen om me heen dragen geen 60+ of glitter kleren, dus ze zullen het hier vast wel verkopen! Ik houd niet van klereshoppen en heb er verder weinig verstand van.
reset
pi_75525756
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:07 schreef Individual het volgende:

[..]

Ja precies. Kijk alleen maar eens in het TRV London topic hoeveel mensen kleren gaan halen.

Ook de meeste vrouwen om me heen dragen geen 60+ of glitter kleren, dus ze zullen het hier vast wel verkopen! Ik houd niet van klereshoppen en heb er verder weinig verstand van.
Hear hear!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75539074
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zijn dat niet meer die dames (wil niet te ver gaan in mijn aannames) die kopen, omdat het gekocht is in Londen and therefore mooi is?
Zo werkt het toch altijd?!

Hier is die rotzooi van Abercrombie en Fitch een rage onder de pubers...
Juist omdàt het uit het buitenland komt....
 FR
pi_75542017
Hoe kan je nou niet slagen qua kleding in Londen? Zo belachelijk veel verschillende kleding winkels...
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:03:38 #168
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75543347
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken dat niet eens
één van de grootste goedkope warenhuizen in london. Je hebt daar jurkjes en topjes voor 2 of 3 pond. haha

http://www.primark.co.uk/
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_75543624
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:03 schreef aychelle het volgende:

[..]

één van de grootste goedkope warenhuizen in london. Je hebt daar jurkjes en topjes voor 2 of 3 pond. haha

http://www.primark.co.uk/
Volgens die website zou hij hier in Dunfirmline ook moeten zitten maar zegt me niks maar denk dat het een beetje op Matalan lijkt en dat is hetzelfde als Zeeman en Wibra en daar zal ik of mijn vrouwniet snel kleding kopen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:50:09 #170
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75543801
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:34 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

Volgens die website zou hij hier in Dunfirmline ook moeten zitten maar zegt me niks maar denk dat het een beetje op Matalan lijkt en dat is hetzelfde als Zeeman en Wibra en daar zal ik of mijn vrouwniet snel kleding kopen.
tjsa ik ga ik altijd naar de primark als ik in Londen ben, hier in nederland merken ze het toch niet als je daar je kleding haalt en er zitten heel leuke dingen tussen.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:20:58 #171
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_75551336
Nou, gisteren wezen winkelen hoor... toch echt lastig! Ik was op zoek naar een warm wollen vest, maar alle vesten hier hebben korte mouwen Dan krijg je toch koude armen??? Uiteindelijk bij de Next wel een redelijk warme jas en een broek gevonden. Bij de Primark ook even binnen geweest, ik kan nu bevestigen dat het inderdaad heel erg is daar... goedkope rotzooi, het 'schuim der aarde' loopt er idd rond...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_75551474
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:20 schreef SaskiaR het volgende:
Nou, gisteren wezen winkelen hoor... toch echt lastig! Ik was op zoek naar een warm wollen vest, maar alle vesten hier hebben korte mouwen Dan krijg je toch koude armen??? Uiteindelijk bij de Next wel een redelijk warme jas en een broek gevonden. Bij de Primark ook even binnen geweest, ik kan nu bevestigen dat het inderdaad heel erg is daar... goedkope rotzooi, het 'schuim der aarde' loopt er idd rond...
Stel je niet aan. Een echte britse meid loopt nu met kort rokje en topje waar d'r borsten bijna uitvallen. Integreer eens beter
pi_75711758
Ah, hier is het.
I lived in Darlington for over 3 years and I miss my friends there a lot. The time flies when you got used to everything there. Nu lijkt het net alsof ik daar maar voor kort ben geweest.
Feyenoord Rotterdam
pi_75719332
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
Ah, hier is het.
I lived in Darlington for over 3 years and I miss my friends there a lot. The time flies when you got used to everything there. Nu lijkt het net alsof ik daar maar voor kort ben geweest.
Daar hebben we ook twee jaar gewoond.
Dat was dan ook wel de grootste fout van ons leven.
Wat een tering stad is dat .
pi_75724975
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
Ah, hier is het.
I lived in Darlington for over 3 years and I miss my friends there a lot. The time flies when you got used to everything there. Nu lijkt het net alsof ik daar maar voor kort ben geweest.
Ja, zo gaat het altijd ; waardeloos is dat hè?

Hoe lang is het alweer geleden voor jou?
 FR
pi_75727268
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:09 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

Daar hebben we ook twee jaar gewoond.
Dat was dan ook wel de grootste fout van ons leven.
Wat een tering stad is dat .
Meh, het valt wel mee. Alhoewel County Durham sowieso zuigt. Je moet het dan zelf leuk maken daar, mits je de juiste mensen kent. Die kende ik ook en daarom mis ik mijn vrienden daar ontzettend veel. Had ze zo naar NL mee kunnen nemen als het aan mij lag. Het grappige is dat de Arriva daar ALTIJD te laat komt, net als de Arriva hier in Nederland.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het altijd ; waardeloos is dat hè?

Hoe lang is het alweer geleden voor jou?
Precies, echt waardeloos gewoon. Uhm, woon alweer 1,5 jaar in Nederland.
Ik hoop misschien dat ik daar stage kan lopen voor mijn opleiding. Zou wel gaaf zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 17-12-2009 14:04:26 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_75728102
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef o.us het volgende:

[..]

Meh, het valt wel mee. Alhoewel Country Durham sowieso zuigt. Je moet het dan zelf leuk maken daar, mits je de juiste mensen kent. Die kende ik ook en daarom mis ik mijn vrienden daar ontzettend veel. Had ze zo naar NL mee kunnen nemen als het aan mij lag. Het grappige is dat de Arriva daar ALTIJD te laat komt, net als de Arriva hier in Nederland.
[..]

Precies, echt waardeloos gewoon. Uhm, woon alweer 1,5 jaar in Nederland.
Ik hoop misschien dat ik daar stage kan lopen voor mijn opleiding. Zou wel gaaf zijn.
We zijn na 2 jaar in Stanhope gaan wonen en dat beviel beter. Gelukkig nu weer terug in Schotland.
pi_75728452
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:54 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

We zijn na 2 jaar in Stanhope gaan wonen en dat beviel beter. Gelukkig nu weer terug in Schotland.
De meeste Darlingtonaren die ik ken mogen Schotten niet. Ik weet niet of het daar aan lag.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:29:13 #179
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75761961
De BA strike is verboden door de rechter!

BA maakt recordverliezen, de cabincrew verdient meer dan de industriestandaard, maar de greedy fuckers moeten weer roet in het eten van het publiek gooien tijdens kerst!

Als je je baan niet leuk vind moet je maar een nieuwe zoeken! Klote vakbonden!
reset
pi_75762438
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:05 schreef o.us het volgende:

[..]

De meeste Darlingtonaren die ik ken mogen Schotten niet. Ik weet niet of het daar aan lag.
Ik ben geen Schot dus lijkt me sterk.
  maandag 21 december 2009 @ 10:18:04 #181
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75869550
Rage Against The Machine - Killing In The Name is de Kerst #1!

Heb het trouwens zelf niet gedownload. (ik heb het hele album al sinds 1992)

Grappig om te zien dat Facebook zoveel invloed heeft. In 1992 kwam het nummer niet verder dan #25 in de UK Singles Chart en nu een Kerst #1!
reset
  maandag 21 december 2009 @ 11:22:30 #182
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75871720
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

Ik ben geen Schot dus lijkt me sterk.
Jouw avatar deed mij denken dat je een Schot was.
Feyenoord Rotterdam
pi_75917653
Argh. Afgelopen dagen geprobeerd van Nederland terug naar London te vliegen. Wat een ramp. Gister maar de Ferry genomen:

Trein naar Utrecht Centraal
Trein naar Gouda
Trein naar Rotterdam
Trein naar Hoek
Boot naar Harwich
Trein naar London Liverpool
Metro naar Oxford Circus
Metro naar Brixton
Lopen naar huis (geen bus, 2 cm sneeuw)
pi_75939439
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef o.us het volgende:

[..]

Jouw avatar deed mij denken dat je een Schot was.
Had zo kunnen zijn maar met 2 meter lengte niet echt likely
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:01:36 #185
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75940386
Ik heb vandaag rond Covent Garden wat last minute Christmas shopping gedaan, en er waren daar echt ongewoon veel Nederlanders! Ik weet niet hoe ze hier door de sneeuw en ijs zijn gekomen, maar ik hoorde echt heel veel Nederlands om me heen. Is iemand de laatste paar dagen op andere toeristenplekken geweest (Oxford st bv) en waren daar ook zoveel Nederlanders?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_75940736
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Viajero het volgende:
Ik heb vandaag rond Covent Garden wat last minute Christmas shopping gedaan, en er waren daar echt ongewoon veel Nederlanders! Ik weet niet hoe ze hier door de sneeuw en ijs zijn gekomen, maar ik hoorde echt heel veel Nederlands om me heen. Is iemand de laatste paar dagen op andere toeristenplekken geweest (Oxford st bv) en waren daar ook zoveel Nederlanders?
Het zal vast meer lijken dan dat het er zijn omdat je Nderlandse taal er direct uit pikt. Als ik ergens loop en ik hoor Nederlanders dan weet ik dat direct, iemand kan op 5 meter afstand staan en 1 nederlands woord zeggen en het valt me op. Andere nationaliteiten pik ik minder op omdat de taal me minder doet.
pi_75941101
Sowieso hebben Nederlanders altijd zo'n herkenbaar sullig uiterlijk in het buitenland.

Ben voor 3 weken in Nederland, en liep door Utrecht, en het viel me weer op: wat een slechte stijl hebben Nederlanders Ik weet het, Engeland is ook niet alles, maar goed, ik kom niet zoveel in council estates enzo, in de rijkere gebieden hebben de meeste mensen toch wel het dubbele aan stijlgevoel ten opzichte van Nederlanders.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75958138
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef jakkop het volgende:
Sowieso hebben Nederlanders altijd zo'n herkenbaar sullig uiterlijk in het buitenland.

Ben voor 3 weken in Nederland, en liep door Utrecht, en het viel me weer op: wat een slechte stijl hebben Nederlanders Ik weet het, Engeland is ook niet alles, maar goed, ik kom niet zoveel in council estates enzo, in de rijkere gebieden hebben de meeste mensen toch wel het dubbele aan stijlgevoel ten opzichte van Nederlanders.
Maar goed, de UK heeft nauwelijks middle-class en eigenlijk alleen upper- en lower-class. Je verdient in de UK nu eenmaal vrij veel of vrij weinig. In Nederland zie je op straat voornamelijk middle-class. Vooral veel vinex woning, Opel Astra, etc....

Da's natuurlijk alleen maar goed, krijg je tenminste niet van die getto's zoals hier in de UK en uiteindelijk heeft een groter gedeelte van de bevolking het relatief goed voor elkaar. Maar goed, het zorgt er ook voor dat je het gemiddelde publiek niet mag vergelijken met de rijkere Engelsen

Maar je hebt gelijk, na 4 jaar Londen hoef ik niet eens meer iemand Nederland te horen spreken, ik kan hem er ook op zicht meestal al uit pikken.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75958246
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Viajero het volgende:
Ik heb vandaag rond Covent Garden wat last minute Christmas shopping gedaan, en er waren daar echt ongewoon veel Nederlanders! Ik weet niet hoe ze hier door de sneeuw en ijs zijn gekomen, maar ik hoorde echt heel veel Nederlands om me heen. Is iemand de laatste paar dagen op andere toeristenplekken geweest (Oxford st bv) en waren daar ook zoveel Nederlanders?
Nu is CG natuurlijk ook vrij toeristisch en hebben meeste Londenaren de stad al verlaten. Degene die er nog zijn zul je waarschijnlijk niet snel daar vinden.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75962349
Over een maandje zit ik ook voor een hele lange tijd in Engeland (oké, een halfjaar.maar dat is ook lang).
Nu allemaal dingen (last minute natuurlijk) aan het regelen
  woensdag 23 december 2009 @ 11:45:52 #191
198365 Morendo
The Real Deal
pi_75962867
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Maar goed, de UK heeft nauwelijks middle-class en eigenlijk alleen upper- en lower-class.
Lijkt me niet helemaal waar. Voor een stad als Londen gaat die bewering wellicht op, maar dat is voor, bijvoorbeeld, Amsterdam niet anders. Ik denk dat de Londense middenklasse vooral in Essex e.d. woont en daardoor niet opvalt in het straatbeeld. Verder is de UK natuurlijk nog wel een klassenmaatschappij, maar dat staat me eerlijk gezegd meer aan dat het overdreven egalitaire, grijze, middelmatige en saaie Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morendo op 23-12-2009 12:23:03 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_75964898
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Viajero het volgende:
Ik heb vandaag rond Covent Garden wat last minute Christmas shopping gedaan, en er waren daar echt ongewoon veel Nederlanders! Ik weet niet hoe ze hier door de sneeuw en ijs zijn gekomen, maar ik hoorde echt heel veel Nederlands om me heen. Is iemand de laatste paar dagen op andere toeristenplekken geweest (Oxford st bv) en waren daar ook zoveel Nederlanders?
Ik kom ze altijd tegen bij het voetbal. Volgens mij droppen ze daar een paar containers met Nederlanders elke week Hier in de wijk ben ik maar 1x in het afgelopen half jaar een Nederlander tegengekomen.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef frame-saw het volgende:
Over een maandje zit ik ook voor een hele lange tijd in Engeland (oké, een halfjaar.maar dat is ook lang).
Nu allemaal dingen (last minute natuurlijk) aan het regelen
Wat ga je doen?
pi_75965170
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef jmac het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
Studeren in Southampton
pi_75965371
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Lijkt me niet helemaal waar. Voor een stad als Londen gaat die bewering wellicht op, maar dat is voor, bijvoorbeeld, Amsterdam niet anders. Ik denk dat de Londense middenklasse vooral in Essex e.d. woont en daardoor niet opvalt in het straatbeeld. Verder is de UK natuurlijk nog wel een klassenmaatschappij, maar dat staat me eerlijk gezegd meer aan dat het overdreven egalitaire, grijze, middelmatige en saaie Nederland.
Statistisch gezien is het een feit dat in Nederland de inkomens verschillen erg laag zijn en in Engeland vrij hoog. Natuurlijk is Londen daar het meest extreme voorbeeld van, maar je vindt het daar heel Engeland. En vergeet natuurlijk niet dat het overgrote gedeelte van de Engelsen in de grote steden woont...

Wat ik er verder van vindt is niet relevant. In Londen is het voor mij makkelijk, omdat ik nu eenmaal erg veel verdien en dus mee kan genieten, terwijl ik daar in Nederland op aan wordt gekeken. Voor een maatschappij functioneert Nederland echter veel beter, mensen zijn er een stuk gelukkiger...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 23 december 2009 @ 13:36:21 #195
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75967425
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Studeren in Southampton
Leuk. Wat ga je daar doen en hoe ben je daar terecht gekomen?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_75969688
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Drive-r het volgende:

[..]
mensen zijn er een stuk gelukkiger...
Gezelliger ... aardiger ... vaker lachen ... socialer .. vriendelijker ..

Alleen al een forensen trein in de ochtend in Nederland vergelijken met een spits moment in de metro in Londen. Je zou haast denken dat de Anonieme Depressieven Londen een dagje uit hebben .. elke dag van de week
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75971879
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gezelliger ... aardiger ... vaker lachen ... socialer .. vriendelijker ..

Alleen al een forensen trein in de ochtend in Nederland vergelijken met een spits moment in de metro in Londen. Je zou haast denken dat de Anonieme Depressieven Londen een dagje uit hebben .. elke dag van de week
Ik verbaas me daar altijd over als ik in Amerika ben. Echt IEDEREEN begint daar tegen je te praten in bussen/treinen/eetgelegenheden etc. Als je dat hier of in NL doet denken ze echt dat je iets van ze moet of een freak bent

Terwijl je juist door die gesprekken leuke mensen ontmoet, en in de meest leuke situaties terecht komt.
pi_75972984
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Leuk. Wat ga je daar doen en hoe ben je daar terecht gekomen?
Journalistiek studeren, is gewoon een minor van mijn opleiding hier in NL
pi_75976601
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:15 schreef jmac het volgende:

[..]

Ik verbaas me daar altijd over als ik in Amerika ben. Echt IEDEREEN begint daar tegen je te praten in bussen/treinen/eetgelegenheden etc. Als je dat hier of in NL doet denken ze echt dat je iets van ze moet of een freak bent

Terwijl je juist door die gesprekken leuke mensen ontmoet, en in de meest leuke situaties terecht komt.
Praten is goed, wij mensen zijn sociale dieren. Continu met een kuthumeur die tube ingaan heeft ook niemand wat aan.

Wat ik ook minder vind is dat hele sociale meltpot gedoe. Waarom moet je toch zo nodig met dezelfde mensen optrekken uit het land waar je vandaan kwam in het buitenland.

Soms heb ik het idee dat de mensen in London gewoon een beetje mensenvreemd zijn en dat is erg jammer. En ik ben 10 keer liever in NY dan in London, charme en uitstraling ftw.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 25 december 2009 @ 12:57:13 #200
78918 SeLang
Black swans matter
pi_76047084
Ik ken in de UK geen enkele Nederlander.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_76047349
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:57 schreef SeLang het volgende:
Ik ken in de UK geen enkele Nederlander.
Ik ken er 2, een collega en een voormalig collega. Zuid Afrikaanse vriend is bijna alleen maar bevriend met andere Zuid Afrikanen.
pi_76051182
Morgen de biggest shopping day of the year

http://www.guardian.co.uk(...)shopping-sale-online

Sommige shops openen al om 6 uur 's ochtends
pi_76082964
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:57 schreef SeLang het volgende:
Ik ken in de UK geen enkele Nederlander.



En wij dan?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_76090527
tvp'tje. hoop over 1,5 jaar ook in de uk te wonen
pi_76090995
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:57 schreef SLP_ het volgende:
tvp'tje. hoop over 1,5 jaar ook in de uk te wonen
Stage, studie, werk? Al een idee waar in de UK?
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 27 december 2009 @ 04:01:43 #206
78918 SeLang
Black swans matter
pi_76094482
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:54 schreef Drive-r het volgende:

[..]




En wij dan?
Aangezien ik geen van jullie op straat zou herkennen telt dat natuurllijk niet.
Maar goed, eigenlijk ken ik sommige 'anoniemelingen' op Fok inmiddels beter dan veel irl kennissen dus misschien moet ik Fok ook maar eens mee gaan tellen...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_76096780
quote:
Op zondag 27 december 2009 00:14 schreef Niek. het volgende:

[..]

Stage, studie, werk? Al een idee waar in de UK?
Studie Wil het liefst Engels studeren aan de Queen Mary University in Londen. Dus ben nu een beetje aan het oriënteren hoe duur alles ongeveer zal zijn etc.
pi_76246553
Ook weer even thuis sinds vorige week met de kerstdagen. Wat een gedoe met dat winterweer. 2 keer mijn vlucht geannuleerd en dan eindelijk 5 dagen later toch kunnen vliegen.

Ik moet helaas wel weer op zoek naar een nieuwe kamer als ik terug kom in London, stom gedoe, helemaal geen zin.

En over de kosten. London is niet goedkoop, sure, eten en drinken is allemaal redelijk goed te doen, vooral met de koers nu. Maar huur is toch gauw 20% meer dan in NL (Amsterdam voor mij dan).

Queen Mary is een prima uni, ik zit er zelf ook op en vind dat het allemaal goed geregeld is.

Je moet je wel even duidelijk orienteren op het UCAS aanmeldings proces, want daar had ik me op verkeken, dat is een gedoe en een gezeik, vooral met de omrekening van de cijfers in NL. Begin er vroeg mee als je een plaats wilt hebben, ze beginnen hier al het begin van het laatste middelbare school jaar met applicaties versturen.

Morgen weer naar Londen, moet werken (in een bar in Shoreditch, dus het valt wel mee).

Adieu.
pi_76247077
* Stuart woont sinds 2006 in Londen (Barnsbury)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 31 december 2009 @ 02:22:14 #210
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_76251190
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Baseke het volgende:
Ik ben op de 24e vanuit Birmingham naar Nederland gekomen om thuis te zijn met kerst en oud en nieuw. Ik moet vrijdag om ongeveer 10 uur weer richting schiphol.
Het valt te hopen dat er nu niet zoveel gedoe is met de vluchten aangezien het weer niet echt spectaculair is op het moment.
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_76257311
quote:
Op donderdag 31 december 2009 02:22 schreef --Tweety-- het volgende:

[..]

Ik ben op de 24e vanuit Birmingham naar Nederland gekomen om thuis te zijn met kerst en oud en nieuw. Ik moet vrijdag om ongeveer 10 uur weer richting schiphol.
Het valt te hopen dat er nu niet zoveel gedoe is met de vluchten aangezien het weer niet echt spectaculair is op het moment.
Ik had geluk, ik was net op tijd door de 19e vanaf BHX naar Schiphol te vliegen. De volgende dag zat het in de soep. De 6e vlieg ik terug, hopen dat er dan niet al te veel problemen zijn.
Eins, zwei, hoeplakai.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:27:04 #212
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_76258939
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis het vuurwerk wat je in Nederland al 3 dagen voor Nieuwjaar overal hoort knallen Ik heb helemaal niet het gevoel dat het 31 december is

Vanavond mijn tweede keer Hogmanay in Scotland Met een stel vrienden de stad in, zuipen, feesten en morgen nieuwjaarsdiner bij vrienden met steak pie
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_76259416
Ik hoop dat het weer zich een beetje houd JX.
Veel plezier met Madness
Er word regen en sneeuw voorspeld vandaag.
Was vanmorgen al een ijsbaan op de M8 richting Glasgow en ziet er nog telkens niet goed uit op de camera's
pi_76392912
Beste wensen nog
pi_76397578
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef JX het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis het vuurwerk wat je in Nederland al 3 dagen voor Nieuwjaar overal hoort knallen Ik heb helemaal niet het gevoel dat het 31 december is
Jaaa, heel herkenbaar!

(Maar blijkbaar is het in NL ditmaal ook veel minder geweest, met verkopen vanaf 1 dag voor oud&nieuw, als ik het goed heb begrepen.)
 FR
pi_76397646
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:07 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Jaaa, heel herkenbaar!

(Maar blijkbaar is het in NL ditmaal ook veel minder geweest, met verkopen vanaf 1 dag voor oud&nieuw, als ik het goed heb begrepen.)
Inderdaad, en Oliebollen. Zelfs in Winter Wonderland hadden ze die niet.

Vuurwerk @ thames is leuk voor een keer maar wel gekkenhuis naderhand. Eens maar nooit meer dus.
En tjah.. dat georganiseerde is toch minder. Enige voordeel is dat de de straten brandschoon zijn zonder die rode drek naderhand
pi_76403229
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Baseke het volgende:
Ook weer even thuis sinds vorige week met de kerstdagen. Wat een gedoe met dat winterweer. 2 keer mijn vlucht geannuleerd en dan eindelijk 5 dagen later toch kunnen vliegen.

Ik moet helaas wel weer op zoek naar een nieuwe kamer als ik terug kom in London, stom gedoe, helemaal geen zin.

En over de kosten. London is niet goedkoop, sure, eten en drinken is allemaal redelijk goed te doen, vooral met de koers nu. Maar huur is toch gauw 20% meer dan in NL (Amsterdam voor mij dan).

Queen Mary is een prima uni, ik zit er zelf ook op en vind dat het allemaal goed geregeld is.

Je moet je wel even duidelijk orienteren op het UCAS aanmeldings proces, want daar had ik me op verkeken, dat is een gedoe en een gezeik, vooral met de omrekening van de cijfers in NL. Begin er vroeg mee als je een plaats wilt hebben, ze beginnen hier al het begin van het laatste middelbare school jaar met applicaties versturen.

Morgen weer naar Londen, moet werken (in een bar in Shoreditch, dus het valt wel mee).

Adieu.
Dankje voor info Jij zit op een kamer begrijp ik? Waarom heb je er niet voor gekozen om op de campus te gaan?
pi_76410248
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:45 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Dankje voor info Jij zit op een kamer begrijp ik? Waarom heb je er niet voor gekozen om op de campus te gaan?
Ik vond de prijs erg duur voor wat er beschikbaar was, en lichtelijk geforceerd wellicht. Sommige mensen vinden het geweldig, andere verschrikkelijk.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:51:57 #219
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_76432008
Bij jullie ook zoveel sneeuw? Hier wel (Manchester), al zo'n 10 inches...
Ik heb het ondertussen wel gehad met dit weer, zo gauw er sneeuw ligt rijden de treinen en bussen niet meer, en zijn alle bedrijven maar half open
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_76433589
Echt 0,0 in London. Ik verbaasde me al bij het wakker worden over al die hysterische berichten dat het een groot drama was in de UK en het hele land stil stond en er geen vluchten meer gingen, de koudste winter in 100 jaar etc. etc.

Sterkte
pi_76435612
Vlieg morgen naar UK, hopelijk geen problemen
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_76490227
Ik gok dat er op Schiphol enige problemen zullen zijn.
pi_76490363
En hier in Hackney ligt er een laagje sneeuw, hoera.
pi_76493631
Geen problemen gehad
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:42:42 #225
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_76501945
TvP.

Vraagje: heb jij veel dialect in je buurt?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_76503160
Brummie accent ftw
Eins, zwei, hoeplakai.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:07:42 #227
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_76508367
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef jakkop het volgende:
Brummie accent ftw
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_76508398
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef jakkop het volgende:
Brummie accent ftw
Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n schijt accent gehoord
Als ik die reclame al zie van Autoglass of the one show zie dan gaat de tv dus gewoon uit.
pi_76590926
Zucht. Beetje sneeuw in Londen en alle vliegvelden in de ellende-modus. Voorlopig overgeboekt naar een andere vlucht, hoop vandaag weer terug te komen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:23:44 #230
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76596843
Hoe zit het eigenlijk met de engelse taal? (ik vind het engelse accent supercool, maar waarschijnlijk zal ik wel iets amerikaans pratten ivm tv/films etc) En waarschijnlijk ook niet vloeiend... Maar hoe snel heb je dit door?

Is het aan te raden als je wilt werken in London een paar keer voordat je gaat een week naar zo'n talencursus te gaan? Ik plan om 2012 daarheen te gaan, dus er is nog genoeg tijd om geen steenkolen engels meer te praten.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_76604386
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:23 schreef DoimeN het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de engelse taal? (ik vind het engelse accent supercool, maar waarschijnlijk zal ik wel iets amerikaans pratten ivm tv/films etc) En waarschijnlijk ook niet vloeiend... Maar hoe snel heb je dit door?

Is het aan te raden als je wilt werken in London een paar keer voordat je gaat een week naar zo'n talencursus te gaan? Ik plan om 2012 daarheen te gaan, dus er is nog genoeg tijd om geen steenkolen engels meer te praten.
De halve bevolking in London praat zelf niet eens fatsoenlijk Engels. Je zal dus niet opvallen. Maar Engels-Engels is "moeilijker" dan Americaans-Engels voor Nederlanders. Maar de beter je het spreek de makkelijker je het maakt voor jezelf. Dus cursusjes kunnen nooit kwaad.
Take what you want, no one is going to give it too you.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:43:54 #232
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_76605202
Je zult eerder denken, als je wat bestelt bij de lokale mcdonalds: "Ha, ik spreek beter Engels dan deze gast"

[ Bericht 0% gewijzigd door Billy_Talent op 11-01-2010 10:46:02 ]
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_76605268
Nog een weekje
pi_76666305
Ik ga dit jaar verhuizen naar Walsall om samen te wonen met mn vriendin ,en ga 22 jan terug deze x om wat informatie te krijgen over opleiding @ Walsall College.
Heb 7 jaar in bouw gewerkt ben nu 26, en paar maanden terug ontslagen wegens bedrijfseconomische omstandigheden dus zit nu in WW . .
Aangezien ik toch al niet mn hele leven in bouw wilde werken, heb ik besloten dat ik nu ga doen wat ik echt wil, namelijk werken in de zorgsector, en ik weet dat salaris niet erg hoog zal zijn maar ga naar liever naar mn werk met plezier, en werk me zo snel mogelijk omhoog; aan mijn motivatie zal het niet liggen .
Heeft iemand idee hoe het zit met recht op studiefinanciering of iets dergelijks?. Is nogal duur zonder inkomen opleiding te volgen namelijk.
Verstappen 0 WDC's
  maandag 11 januari 2010 @ 10:49:27 #235
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_76670129
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:09 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n schijt accent gehoord
Als ik die reclame al zie van Autoglass of the one show zie dan gaat de tv dus gewoon uit.
Bij mij dus ook, vreselijk irritant. Op E4 heb je ook reclames waarin een man allemaal van die domme liedjes zingt. Daarbij gaat bij mij ook het geluid uit.
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_76715812
Als iemand nog een kamer zoekt in NW (london): pm me!

Oyster specialisten hier trouwens: zat m'n journey history te bekijken en kwam tegen dat ze 6 pond van m'n kaart hadden gehaald. Als ik 't goed aflees omdat er geen entrypoint was. Lijkt me sterk dat ik niet heb ingecheckt. Maar kan nergens vinden of dat aan te vechten is en of ze daar ook gehoor aan geven. Andere dit wel eens overkomen?



[ Bericht 80% gewijzigd door zeebeschuit op 12-01-2010 12:50:47 ]
pi_76716954
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Als iemand nog een kamer zoekt in NW (london): pm me!

Oyster specialisten hier trouwens: zat m'n journey history te bekijken en kwam tegen dat ze 6 pond van m'n kaart hadden gehaald. Als ik 't goed aflees omdat er geen entrypoint was. Lijkt me sterk dat ik niet heb ingecheckt. Maar kan nergens vinden of dat aan te vechten is en of ze daar ook gehoor aan geven. Andere dit wel eens overkomen?

[ afbeelding ]
Ik check het absoluut never nooit, maar er was eerder in deze reeks iemand die hierover geklaagd had en het geld volgens mij had terug gekregen. Je moet met de poortjes opletten dat je goed in en uit tikt, soms loop je snel achter iemand aan en mis je hem.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:09:08 #238
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_76717245
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Als iemand nog een kamer zoekt in NW (london): pm me!

Oyster specialisten hier trouwens: zat m'n journey history te bekijken en kwam tegen dat ze 6 pond van m'n kaart hadden gehaald. Als ik 't goed aflees omdat er geen entrypoint was. Lijkt me sterk dat ik niet heb ingecheckt. Maar kan nergens vinden of dat aan te vechten is en of ze daar ook gehoor aan geven. Andere dit wel eens overkomen?

[ afbeelding ]
Kost de bus nu £1.20? Das maar een 20% stijging! De eerste jaren hier bleef het op 70p steken. Vergeleken met het andere OV is het nog steeds goedkoop (als je meer dan een paar stops gaat)
reset
pi_76717377
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:09 schreef Individual het volgende:

[..]

Kost de bus nu £1.20? Das maar een 20% stijging! De eerste jaren hier bleef het op 70p steken. Vergeleken met het andere OV is het nog steeds goedkoop (als je meer dan een paar stops gaat)
Ja en price cap is ook omhoog (gelijk aan day travelcard) en nog wat veranderingen (geen 3-day passes enzo). De Olympics moeten ook betaald worden he
Ach ja, voor die 1.20 kan je wel de hele stad door. Voor de arme Londenaar vast interessant. En voor degene die een dik boek wil uitlezen
pi_77062636
Yay ik woon ook in Engeland nu!
Maar die studenten zijn hier echt erg zeg, elke avond feesten, blowen, zuipen. Maarja, oordopjes in en het is goed.
En ze lopen hier idd allemaal in zomerkleding rond, en de exchange students in dikke kleding. Grappig om te zien
Verder bevalt het prima
pi_77067684
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:27 schreef frame-saw het volgende:
Yay ik woon ook in Engeland nu!
Maar die studenten zijn hier echt erg zeg, elke avond feesten, blowen, zuipen. Maarja, oordopjes in en het is goed.
En ze lopen hier idd allemaal in zomerkleding rond, en de exchange students in dikke kleding. Grappig om te zien
Verder bevalt het prima
In welke wijk woon je nu dan
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77067880
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

In welke wijk woon je nu dan
Niet iedereen woont in Londen he, Cockney!

Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:52:24 #243
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77069140
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:27 schreef frame-saw het volgende:
Maar die studenten zijn hier echt erg zeg, elke avond feesten, blowen, zuipen.

En ze lopen hier idd allemaal in zomerkleding rond, en de exchange students in dikke kleding. Grappig om te zien
Wen daar maar aan
Onlangs op wintersport een drietal Engelse universities die gezamelijk zo'n reis geplanned hadden. Elke avond uit inderdaad, zelfs met -10 dunne pakjes aan (verkleedkostuums oa) en gewoon de volgende dag gewoon weer vroeg op.

Ies koeltoer
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_77071165
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef jakkop het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in Londen he, Cockney!

Hehe idd. Zit in Southampton
En ligt het aan mijn internet of kan je hier geen uitzendinggemist kijken?

En idd, IK ben doodmoe omdat zij gisteravond zijn uit geweest, en zij gaan vanavond vrolijk nog een keer Ben ik nou een mietje...?
pi_77071380
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef jakkop het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in Londen he, Cockney!


Verkeerd gelezen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77072268
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Wen daar maar aan
Onlangs op wintersport een drietal Engelse universities die gezamelijk zo'n reis geplanned hadden. Elke avond uit inderdaad, zelfs met -10 dunne pakjes aan (verkleedkostuums oa) en gewoon de volgende dag gewoon weer vroeg op.

Ies koeltoer
Die verkleedkostuums in het uitgaansleven zijn echt epic fail, tis geen fukkin carnaval.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:57:46 #247
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77072672
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef jakkop het volgende:

[..]

Die verkleedkostuums in het uitgaansleven zijn echt epic fail, tis geen fukkin carnaval.
Het lijkt er toch wel vaak verdomd veel op
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_77075438
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:27 schreef frame-saw het volgende:
Yay ik woon ook in Engeland nu!
Maar die studenten zijn hier echt erg zeg, elke avond feesten, blowen, zuipen. Maarja, oordopjes in en het is goed.
En ze lopen hier idd allemaal in zomerkleding rond, en de exchange students in dikke kleding. Grappig om te zien
Verder bevalt het prima
So true.

Ga morgen naar Bristol voor aantal dagen van die SKINS (tv-serie) parties. Zal ook wel weer een en al gekheid zijn. Ze kunnen ook geen maat houden met alcohol. Alleen COMPLEET lam is het minimum
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:45:14 #249
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_77097743
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef frame-saw het volgende:

En ligt het aan mijn internet of kan je hier geen uitzendinggemist kijken?
Ik kijk het regelmatig. Misschien mag het alleen in London!
reset
pi_77098776
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik kijk het regelmatig. Misschien mag het alleen in London!
Nah mijn internet is nogal lame. Dan maar naar de Mcdonald's ofzo om dat te kijken.
pi_77102481
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik kijk het regelmatig. Misschien mag het alleen in London!
Hear Hear!

Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was geweest. SE alias de cultuurbarbaar

Hoe komt het eigenlijk dat ik hier nog nooit een wc met knop heb gezien? Is dat iets typisch Engels ofzo?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77104296
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hear Hear!

Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was geweest. SE alias de cultuurbarbaar

Hoe komt het eigenlijk dat ik hier nog nooit een wc met knop heb gezien? Is dat iets typisch Engels ofzo?
Brummagem

En ik heb een wc met knop, das om door te spoelen, doen jullie dat in Londen niet?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_77104769
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef jakkop het volgende:

[..]

Brummagem

En ik heb een wc met knop, das om door te spoelen, doen jullie dat in Londen niet?
Woooww Een WC met knop. Die ben ik in Londen nog niet tegengekomen. Wij trekken altijd aan zo'n hendel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:36:05 #254
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_77109789
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was geweest. SE alias de cultuurbarbaar
Manchester FTW
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:58:58 #255
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77111005
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:36 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Manchester FTW
Daar regent het toch alleen maar?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_77112683
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:36 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Manchester FTW
kan je net zo goed in Eindhoven of scousercity gaan wonen. Grijze saaie steden.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:35:36 #257
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_77112922
De stad zelf is idd niet erg mooi, maar er is wel ontzettend veel te doen. Heel veel leuke bars met live muziek in alle stijlen, een aantal internationale muziekfestivals, culturele festivals, culinaire festivals, musea etc. Zowel voor studenten als wat ouder publiek. Als Manchester nog niet genoeg is kun je ook naar Liverpool, dat ook ontzettend veel goede muziek en musea heeft. Hele goede restaurants en pubs in beide steden. En als je naar een mooie stad wil, zijn plaatsen als Chester en York dichtbij. Bovendien ligt Manchester midden in de prachtige natuur, dus als je daarvan houdt is er ook genoeg te wandelen enz.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_77206590
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Schotland? Ik wil graag een/meerdere jaren in Schotland studeren en werken (ik denk Glasgow), het lijkt me erg leuk, ik vind schotland erg mooi en heb altijd gedacht dat de mensen daar ook aardig en spontaan zijn.
klopt dit beeld wat ik over schotland heb een beetje? En verschilt het veel met de rest van UK? Bedankt!
pi_77207362
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

kan je net zo goed in Eindhoven of scousercity gaan wonen. Grijze saaie steden.
Nou, Manchester is een leuke actieve stad hoor. Veel te doen, veel cafés, restaurants etc. Dat het er wat minder uitziet? Ook dat ik de laatste jaren erg bijgetrokken.

In Manchester schijnen ook veel concepten qua (uitgaan) uitgeprobeerd te worden, slaat een concept aan, dan wordt het groter uitgerold in de UK.
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_77209690
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef Essebes het volgende:

[..]

Nou, Manchester is een leuke actieve stad hoor. Veel te doen, veel cafés, restaurants etc. Dat het er wat minder uitziet? Ook dat ik de laatste jaren erg bijgetrokken.

In Manchester schijnen ook veel concepten qua (uitgaan) uitgeprobeerd te worden, slaat een concept aan, dan wordt het groter uitgerold in de UK.
Mja, laatste keer dat ik keek was London ook een leuke actieve stad. Ook veel te doen, ook veel cafes, ook veel restaurants en ziet er soms nog leuk uit ook.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77211619
Her Majesty's Roads, always a pleasure:



Halve meter diep ongeveer

EDIT: Nee, ik reed niet rechts, ik was op de fiets en was net het bruggetje over.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_77235414
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef jakkop het volgende:
Her Majesty's Roads, always a pleasure:

[ afbeelding ]

Halve meter diep ongeveer

EDIT: Nee, ik reed niet rechts, ik was op de fiets en was net het bruggetje over.
Ken dit soort wegen. Ook wel eens gehad. Maar dan met de auto en 's nachts. Heb maar een andere route genomen toen. Maar die wegen hier! Dodelijk! Zeker nu na al dat sneeuw en ijs. Overal gigantish gaten! En steentjes op de weg. Moet ook weer een nieuwe voorruit. Dat wordt voorruit nummer 4 (in 1,5 jaar!!).

Maar dat jij fietst joh....vind het veelste link.
Take what you want, no one is going to give it too you.
pi_77235994
Ben een wielrenner, dus kon het niet loslaten toen ik naar Engeland kwam. En zolang je een beetje assertief bent is het behoorlijk veilig.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_77236086
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef jakkop het volgende:
Her Majesty's Roads, always a pleasure:

[ afbeelding ]

Halve meter diep ongeveer

EDIT: Nee, ik reed niet rechts, ik was op de fiets en was net het bruggetje over.
Nog betere wegen dan in Frankrijk!!
 FR
  maandag 25 januari 2010 @ 14:13:10 #265
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77247531
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:12 schreef zepplin86 het volgende:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Schotland? Ik wil graag een/meerdere jaren in Schotland studeren en werken (ik denk Glasgow), het lijkt me erg leuk, ik vind schotland erg mooi en heb altijd gedacht dat de mensen daar ook aardig en spontaan zijn.
klopt dit beeld wat ik over schotland heb een beetje? En verschilt het veel met de rest van UK? Bedankt!
Ik woon en werk er nu twee jaar en wil nooit meer ergens anders wonen Het is een mooi land en de mensen maken het nog mooier. Ik vind de Schotten over het algemeen inderdaad aardig en spontaan, maar vooral veel socialer en open, met een fijn gevoel voor humor. Al ligt het er natuurlijk wel aan waar je woont. Ik woon zelf in een dorpje waar je gemakkelijker contacten legt dan in een enorme, multiculturele stad als Glasgow of Edinburgh. Maar ik ben sowieso geen stadsmens Ik zou zeggen, zeker voor gaan

Waar zit je aan te denken qua studie of werk? Heb misschien nog wel tips en je mag ook PMen
Btw.. Happy Burns Night Haggis, neeps and tatties ftw

( )
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77247693
Ik dacht even dat je een foto plaatste van toen je net had overgegeven
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:45 schreef jakkop het volgende:
Ben een wielrenner, dus kon het niet loslaten toen ik naar Engeland kwam. En zolang je een beetje assertief bent is het behoorlijk veilig.
Nog een beetje leuke routes?

Ik fiets ook dagelijks behalve in de winter of als 't regent. Met m'n dunne bandjes glibber ik die heuvels liever niet meer af.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:22:19 #267
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77247887
Die foto !

JX, merk jij veel 'vijandigheid' onder de Schotten jegens de Engelsen? Als ik de verhalen van mij (inmiddels oud) collega's moet geloven hebben de Schotten het niet zo op de Engelsen en het Koningshuis.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:11:21 #268
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77249891
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:22 schreef Billy_Talent het volgende:
Die foto !

JX, merk jij veel 'vijandigheid' onder de Schotten jegens de Engelsen? Als ik de verhalen van mij (inmiddels oud) collega's moet geloven hebben de Schotten het niet zo op de Engelsen en het Koningshuis.
Niet veel, maar het is zeker aanwezig. Bij mijn vorige baan hier werkte ik met twee hele aardige Engelsen en een aantal Schotten. En 1 van de Schotse dames kon ze dus echt niet uitstaan Was regelmatig aan het klagen en ze konden niets goed doen bij haar. Verder was het een aardige dame overigens. Die twee Engelsen (inmiddels goede vrienden) beamen zelf ook dat er wel eens wat vijandigheid heerst zodra sommige Schotten hun Engelse accent oppikken. Meestal in de vorm van negeren of gewoon koel reageren.

Oh ja, en met kerst werd er direct weggezapt toen the Queen's Christmas Message zou beginnen Daar moeten ze echt niets van hebben inderdaad.

De Engelsen kunnen er overigens zelf ook wat van. Je moet in Engeland echt niet aankomen met Schotse bankbiljetten En een Schotse kennis die al zo'n 20 jaar in Leeds woont klaagt ook over vijandigheid van de Engelsen daar zodra ze zijn accent horen.

Ik krijg zelf als Nederlander overigens alleen maar complimenten over onze voetbalteams Totaal geen vijandigheid! Zelfs als Oranje Schotland inmaakt met 6-0 kunnen ze er nog een beetje om lachen, iets anders verwachten ze toch niet
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77261246
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:13 schreef JX het volgende:

[..]

Klinkt goed! ik ben aant denken om een MSc in biologie/biotechnologie.. te doen, iets in die richting in ieder geval wat voor werk doe je zelf? Ik heb altijd al naar het buitenland willen gaan dus die stap dan nu eindelijk maar eens maken! Jaartje studeren, daarna ben ik het studeren goed zat denk ik, en als het goed bevallen is in schotland daar dan ook een baan zoeken. Ik denk dat ik dan ook het platteland zou opzoeken. Het grootste probleem wordt denk ik om een leuke kamer/appartement te vinden vanuit holland, maar gelukkig heb ik nog even de tijd (tips zijn altijd welkom )

Ik ben vorig jaar op vakantie geweest in Edinburgh, dat was erg goed bevallen en het is een erg mooie stad, maar daar geven ze geen studies die iets voor mij zijn dus dan valt de keuze op Glasgow

Haggis neeps and tatties gadverrdamme ja haha, daar ga ik nog aan moeten wennen als ik er zit die pancakes daar voor ontbijt/lunch echter
pi_77261980
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:22 schreef Billy_Talent het volgende:
Die foto !

JX, merk jij veel 'vijandigheid' onder de Schotten jegens de Engelsen? Als ik de verhalen van mij (inmiddels oud) collega's moet geloven hebben de Schotten het niet zo op de Engelsen en het Koningshuis.
De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schot
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77264940
[quote]Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:

[..]

De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schot
[/quot
Patriotic ja maar niet ziekelijk.
Daarvoor moet je aan de zuid kant van de grens zitten.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:39:20 #272
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77265033
Conflict
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:53:24 #273
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77265873
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef zepplin86 het volgende:

[..]

Klinkt goed! ik ben aant denken om een MSc in biologie/biotechnologie.. te doen, iets in die richting in ieder geval wat voor werk doe je zelf?
Ik werk zelf bij een biotechnologisch bedrijf, toevallig, qua werk moet dat geen probleem zijn En wat betreft het vinden van een kamer of huis hoef je je helemaal geen zorgen te maken: die zijn er in overvloed en je kunt vaak zeer snel ergens intrekken, no problemo. Op s1rental.com kun je alvast rondkijken voor een idee. Gemakkelijker (want zonder veel papierwerk) is een kamer huren bij iemand thuis of een flatje delen (kijk maar op gumtree of spareroom.co.uk).

Heb genoeg tips, roep maar
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:

[..]

De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schot
Dat patriotische vind ik juist leuk

[ Bericht 0% gewijzigd door JX op 25-01-2010 21:01:06 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77266808
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef Big_Yin het volgende:
[quote]Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:

[..]

De Schotten zijn ziekelijk 'patriotic' en als je ook maar een keer iets zegt dat negatief lijkt heb je een probleem. Zal niet de eerste keer zijn dat ik hier in de pub ruzie krijg met een Schot
[/quot
Patriotic ja maar niet ziekelijk.
Daarvoor moet je aan de zuid kant van de grens zitten.
Helaas ben ik het niet met je eens xD
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77266964
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]
Ik zou ook absoluut niet weten in welke andere stad ik zou willen wonen in de UK als het Londen niet was
grappig. Zo ongeveer de enige plek in de UK waar ik NIET zou willen wonen is London.... vind het echt niets en ja, ik ben er meerdere keren geweest. Ben sowieso meer van the Grim North
Ja doei.
pi_77268491
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

grappig. Zo ongeveer de enige plek in de UK waar ik NIET zou willen wonen is London.... vind het echt niets en ja, ik ben er meerdere keren geweest. Ben sowieso meer van the Grim North
Mooi vind ik dat. Je kunt beoordelen hoe een stad is (waar 7 miljoen mensen wonen) doordat je er een paar keer bent geweest. Ik bedoel, zelfs qua wijken zijn de verschillen al enorm xD
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 25 januari 2010 @ 21:44:24 #277
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77268588
Londen is ook eigenlijk een verzameling van een heleboel dorpen die verbonden zijn door de tube

Niet mijn woorden
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_77268723
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mooi vind ik dat. Je kunt beoordelen hoe een stad is (waar 7 miljoen mensen wonen) doordat je er een paar keer bent geweest. Ik bedoel, zelfs qua wijken zijn de verschillen al enorm xD
het doet me niets als ik er ben ik ben gewoon geen stadsmens, en nee, dan wil ik ook niet in een buitenwijk wonen! in die drukte... kijk eens op de kaart alleen maar stad niets voor mij....

doe mij maar buiten de stad, groen, heuvels, bergen.. geen stedelijk gebied voor mij

alleen het feit dat er 7 miljoen mensen wonen al.. brrrrr

Den haag verschilt ook, waar je woont, maar ik zou in het gehele gebied nooit meer willen wonen, en heb er toch echt 22 jaar gewoond. Randstad
Ja doei.
pi_77269032
daarnaast.

Altijd mooi, mensen die een persoon die ze alleen zien posten kunnen beoordelen op wat hij/zij wel/niet leuk vindt !
Ja doei.
pi_77269203
Ik zou niet in london willen wonen gewoon omdat mijn zakdoek dan zo zwart wordt Na 2 dagen al, pikzwarte snot. Lekker gezond.
pi_77269280
zou ik ook niet naar Athene gaan als ik jou was
Ja doei.
pi_77269299
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik zou niet in london willen wonen gewoon omdat mijn zakdoek dan zo zwart wordt Na 2 dagen al, pikzwarte snot. Lekker gezond.
De bus is leuker dan de tube. Zie je nog eens wat van de stad en zal je snot ook minder zwart zijn
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77269356
Behave mensen
pi_77269364
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
daarnaast.

Altijd mooi, mensen die een persoon die ze alleen zien posten kunnen beoordelen op wat hij/zij wel/niet leuk vindt !
Dat is stom gelul natuurlijk. Jij geeft aan, 'ja, ik ben er een aantal keer geweest'. Ik roep slechts dat een mens een stad niet kan beoordelen als hij/zij daar niet heeft gewoond. Je argument is dus 'lame'
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77269477
ga huilen

ik ben er tenminste nog 's geweest om de sfeer te proeven. Anderen weten al zeker waar ze niet willen wonen zonder er OOIT geweest te zijn. Of erger, weten zeker dat ze ergens zeker weten willen wonen zonder er geweest te zijn.

Zelf lijkt het me geweldig om in de UK te wonen, maar ga dat eerst tijdens mn studie maar 's uittesten voordat ik na een jaar met hangende pootjes terug ga naar Nederland omdat het 'toch niet is wat ik ervan verwachtte'.

dát bedoelde ik te zeggen, dat ik er op z'n minst wel eens geweest ben
Ja doei.
pi_77269665
en nu weer lief doen

hoe lang woon je dan al in London? Of ga je er wonen? Of wat?
Ja doei.
pi_77270856
Die zwarte zakdoek valt toch wel mee? Toeristen hebben het vooral omdat ze midden in de zomer (meer smog) de hele dag door de stad lopen en dus buiten in drukke straten zijn.

Heb er zelf eigenlijk nooit last van :-)
pi_77271961
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
en nu weer lief doen

hoe lang woon je dan al in London? Of ga je er wonen? Of wat?
Ik woon hier sinds 2006 en vooralsnog naar volle tevredenheid
Heb in Fulham (SW6) gewoond en woon nu in Islington (N1) wat een vrij groot verschil is
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77271998
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef Niek. het volgende:
Die zwarte zakdoek valt toch wel mee? Toeristen hebben het vooral omdat ze midden in de zomer (meer smog) de hele dag door de stad lopen en dus buiten in drukke straten zijn.

Heb er zelf eigenlijk nooit last van :-)
Ik heb er ALTIJD last van. Altijd, elke keer als ik in Londen ben, elke dag. Ik heb zo het idee komt omdat ik veel loop langs autowegen. Van huis naar tubestation is altijd via Bayswaters Road, dat staat bijna altijd (zwart) van de auto's. En ik stap dan altijd uit in Moorgate/Bank of Liverpool street, en daar staat het dan weer zwart van de auto's.

Ben overigens nu net weer thuis uit Londen, vanmiddag om 1 uur vertrokken, 9 uur weer in kamer in Nederland. Over 2 week weer terug.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77272046
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik woon hier sinds 2006 en vooralsnog naar volle tevredenheid
Heb in Fulham (SW6) gewoond en woon nu in Islington (N1) wat een vrij groot verschil is
Fulham lijkt me dan wel weer tof Waarom ben je daar weggegaan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77272052
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef Niek. het volgende:
Die zwarte zakdoek valt toch wel mee? Toeristen hebben het vooral omdat ze midden in de zomer (meer smog) de hele dag door de stad lopen en dus buiten in drukke straten zijn.

Heb er zelf eigenlijk nooit last van :-)
Ik heb er vooral last van als ik gebruik maak van de tube
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77272103
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Fulham lijkt me dan wel weer tof Waarom ben je daar weggegaan?
Zelf vond ik Fulham toch niet zo heel tof eigenlijk. Een beetje 'ons kent ons' mentaliteit waar ik niet zo dol op ben. Vind dat de mensen in Noord Londen iets relaxter zijn eigenlijk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77272168
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik heb er vooral last van als ik gebruik maak van de tube
Crap, daar maak ik ook dagelijks gebruik van. Beter gezegd, veel te veel gebruik van. Terwijl ik eigenlijk een gruwelijke hekel aan de (ondergrondse) tube heb. Gosh wat erger ik me elke dag weer aan die lading toeristen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77272254
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Crap, daar maak ik ook dagelijks gebruik van. Beter gezegd, veel te veel gebruik van. Terwijl ik eigenlijk een gruwelijke hekel aan de (ondergrondse) tube heb. Gosh wat erger ik me elke dag weer aan die lading toeristen
Misschien een combinatie van tube en central Londen, weet ik veel. Lokaal gebruik ik de tube nagenoeg nooit namelijk. Ik geef de voorkeur aan de bus. Ik woon in Barnsbury, wat qua verkeer wel iets rustiger is dan central Londen. Verder denk ik niet dat het crap is trouwens
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77272383
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Misschien een combinatie van tube en central Londen, weet ik veel. Lokaal gebruik ik de tube nagenoeg nooit namelijk. Ik geef de voorkeur aan de bus. Ik woon in Barnsbury, wat qua verkeer wel iets rustiger is dan central Londen. Verder denk ik niet dat het crap is trouwens
In de 1.5 jaar dat ik nu in Londen woon (op en neer) heb ik in totaal 2 keer de bus gebruikt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77272851
Overground boys & Girls!

Bus is goed om te onthaasten en om boeken of tijdschriften uit te lezen. En bovenin op eerste rij is relaxed
pi_77272958
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef zeebeschuit het volgende:
Overground boys & Girls!

Bus is goed om te onthaasten en om boeken of tijdschriften uit te lezen. En bovenin op eerste rij is relaxed
Ben ik met je eens. Maar onthaasten is iets wat ik eigenlijk nooit doe in Londen. Ik onthaast alleen in de pub of bij vrienden. Eenmaal op 'reis' door de stad is het altijd snel snel snel (mede omdat ik wat moeite heb om mijn bed uit te komen en ik altijd laat thuis ben)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77273364
Zit elke dag bijna 2 uur onder de grond, op zich wel te doen totdat ik op Kings Cross de Northern Line richting Morden pak voor 2 stops... pure hel, metro kan simpelweg niet voller zitten dan dat hij daar is.
pi_77273419
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef Niek. het volgende:
Zit elke dag bijna 2 uur onder de grond, op zich wel te doen totdat ik op Kings Cross de Northern Line richting Morden pak voor 2 stops... pure hel, metro kan simpelweg niet voller zitten dan dat hij daar is.
Respect! Meen het hehe. Ik zit elke (werk/school) dag 20 - 25 minuutjes heen en terug. En dat vind ik al gruwelijk veel.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77276466
Gaat trouwens lekker met die EUR>GBP koers 1.15 alweer
pi_77276994
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:34 schreef zeebeschuit het volgende:
Gaat trouwens lekker met die EUR>GBP koers 1.15 alweer
Mag wat mij betreft flink stijgen, op naar de 1,50
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')