pi_73835731
registreer om deze reclame te verbergen
Zo, Even mijn verslag van Tom Jones.

Was s`ochtends al druk in de week om spullen klaar te leggen(Concert kaartje, 1 gig geheugenkaartje voor de camera, De camera, en wat kleren voor de avond), Ben om 10 over 7 s`ochtends naar school gegaan, En was om kwart voor 5 terug, Ben daarna meteen naar de wc gelopen en we zijn weggegaan....Het was heel druk en ik heb onderweg even geslapen!, Dat deed me erg goed..
We waren om ongeveer 5 over 7 a 10 over bij Ahoy(Ik zeg we omdat mijn ma me er heen bracht)

Na het oversteken(naar het Ahoy toe) stond ik bij de verkeeerde rij te wachten Ik moest ingang Arena hebben Bij de entree werd er een vrouw voor me gefoulleerd en haar tas moest leeggemaakt worden, Dus ik had al zoiets van, Kut! als ik nou maar gewoon door kan lopen zonder gezeik, En maar hopen dat ze mijn cameratje niet afpakken, En het wonder geschiede, Ze lieten me gelijk doorlopen.

Ben daar even naar het Toilet geweest en liep daarna meteen door naar de zaal, en ik dacht dat ik best verweg zat(omdat ze zeiden dat er ook staanplaatsen zouden zijn), En die bleken er NIET te zijn(Het was een en al zit), Ik zat op rij 10 stoel 40, En dat is ongeveer 5 meter van het podium af...

Ik had een hele goede plaats en heb leuke filmpjes en fototjes kunnen maken!.

De show begon om 9 uur en begon meteen goed met de opener Sugar Daddy van het album 24 hours!, Gevolgd door Give A Little Love van het zelfde album.
Delilah was een uitegevoerd in een zeer krachtige versie met een zeer energiek dansende tom! en ook deed het publek lekker mee! Style & Rythm was ook erg lekker uitgevoerd en had 1 van de muzikanten op de Fender Rhodes laten begeleiden waardoor het een nog meer 70s feel kreeg dan dat de song al had.
If he should ever leave you vond ik iets minder uitgevoerd, Tom had er wat moeite mee leek wel, maar desalniettemin:P een leuk nummer.

Daarna kwam Never Fall In Love Again, IEDEREEN deed mee(10,000man) de hoge noot op het einde haalde tom PERFECT en hij kreeg een staande ovatie.
Mama Told Me Not To Come vond ik persoonlijk heel sterk, dat nummer heeft een lekkere 60s sound en heeft live heel veel kracht in zich, uiteraard door de zang van Tom, Maar ook door de blazer sectie die hij mee had genomen blijkbaar Van sugar baby love snapte ik niet zo goed wat deze deed tussen al deze goede songs, Ik vind het maar een zwak nummer vooral live!
En weer een nummer van 24hours deze keer, Never! nummer is wel aardig maar de Bass verneukte het geheel een beetje! dat was jammer..

24hours was ook gaaf, Alleen Tom op het podium met een Spotlight op hem gericht het nummer zingend, De bass was iets te hard want het kraakte zo nu en dan..
Bij het nummer wat daarna volgde had ik eerst geen idee wat het was, Maar dit bleek dus Thunderballs te zijn, Nummer klonk erg gaaf en doet denken aan James Bond, Al had Tom wel wat problemen met de Timing volgens mij.. Toen kregen we een acoustische set, Deze was erg gaaf uitgevoerd en iedereen zong mee met nummers als: Green Green Grass en Save The Last Dance(welke hij zonder moeite zong)
What`s new pussycat was wel leuk, maar had van mij wel ietsjes krachtiger gemogen, Al vond ik het al goed genoeg dat tom jones over het podium heen ging rennen als of ie 25-30 was:P
bij she`s a lady kreeg Tom weer wat Strings naar het podium gegooid, En hij moest er zelf om lachen, Iedereen deed gezellig met het nummer mee, En we liepen halverwege naar het podium toe met z`n alle(Althans ik denk een rij of 15) om daar Loosch te gaan!

You Can Leave Your Hat On was uitgevoerd in een erg Funky manier, En al die 40-50+ vrouwen gingen uit hun dak toen tom EERST z`n jas weggooide en toen maarliefst 3! knoopjes van z`n vest los maakte:P
Burning down the house vond ik wel goed uitgevoerd al had de zangeres die hij er bij vroeg(omdat er helaas niemand van The Cardigans aanwezig was) een zwakke stem..
If I Only Knew klonk heel gaaf, Vooral de hoge noot van Tom aan het begin was erg krachtig en liet ook duidelijk horen dat Tom nog lang niet aan zijn eind is wat zang betreft.
Stoned in love was wel leuk om te horen(tom zong alle delen zelf) maar het was verder niks bijzonders!.
Sexbomb was gaaf, En kreeg een dance achtige sfeer met zich mee en ook de hoge noten haalde hij nog zonder problemen!. Tijdens Its not unusual was tom in het begin hevig met z`n armen aan het zwaaien en maakte aardig wat oog contact met het publiek(including me!) en het leuke vond ik dat Tom sprongen maakte tijdens het nummer tijdens het stukje"No matter what they say etc etc"
Toen kwam er een solo van de keytar speler en die ging vloeiend over in Kiss...
Dit was een zeer sterke uitvoering en het was erg gaaf om Tom een dansje te zien doen met wat Peter Gun achtige invloeden:P

Toen kwam Take me back to the party als afsluiter, Ik vond het een erg leuk nummer maar ook niet meer dan dat, Maar ik ging toch aardig los, En toen dat nummer afgelopen was ging tom nog zwaaien, Gooide de drummer zijn sticks in het publiek en rende hij het podium af..
Dit was het einde van een fantastische show van een man waarvan je niet zou zeggen dat hij 70 is(Qua stem)

Hij begon met:
Sugar Daddy.
Daarna kwamen de songs:
Give A Little Love
Delilah
Style And Rythm
If he sould ever leave you
Never Fall In Love
Mama Told Me Not To Come
Hard To Handle
Sugar Baby Love
Never
24Hours
Thunderballs
Country Medley(acoustisch met Green Green Grass en 2 onbekende songs)
Save The Last Dance For Me(Tex-Mex style)
Whats new Pussycat(Met een Rennende Tom)
She`s A Lady
Leave Your Hat on(met veel gillende Fans toen tom z`n jasje uitdeed, en 3 knoopjes van z`n vest los)
Burning Down The House(In duet met een van z`n achtergrond zangeressen)
Make you love me(Dance nummer met een hele lange hoge noot van tom in het begin)
Stones in love(Met alle hoge noten die hij ook in de studio deed )
Sexbomb(Beetje geremixed, Maar wel vet)
Toegift 1:
Its not unusual(met sprongen van Tom tijdens het refrein)
Solotje van wat band leden, En de introductie daarvan door Tom)
Toegift 2:
Kiss(met een geinig dansje op het eind )
Take Me Back To The Party

Dat was de show wel, Show duurde in totaal net geen 2 uur met een pauze van 5 minuten voor Tom!
Ik kon het niet laten om een paar keer naar voren te lopen en wat filmpjes te maken en om een paar keer TOM!!! te schreeuwen

Stapte om 5 over 11 weer in de auto en was om 10 over 12 thuis..

heb de filmpjes en foto`s terug gekeken en ze zijn erg goed gelukt, Mijn camera maakt zelfs op de laagste kwaliteit nog goede filmpjes...

Ik zag zelfs nog lee towers zitten in het publiek(Zat letterlijk op 1 meter afstand van me, dat was wel bijzonder.

[ Bericht 39% gewijzigd door NanKing op 19-10-2009 11:16:17 ]
Where The Streets Have No Name, Still building and burning down low, burning down low, and when i go there... i go there with you!, its all i can do
The Edge = Baas!
pi_73836009
Wat zou er bij moeten dan om het een goed review te laten zijn?
Where The Streets Have No Name, Still building and burning down low, burning down low, and when i go there... i go there with you!, its all i can do
The Edge = Baas!
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:45:43 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_73836047
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:43 schreef Braddie het volgende:
Wat zou er bij moeten dan om het een goed review te laten zijn?
Kijk:
quote:
Dat was de show wel, Show duurde in totaal net geen 2 uur met een pauze van 5 minuten voor Tom!
Ik kon het niet laten om een paar keer naar voren te lopen en wat filmpjes te maken en om een paar keer TOM!!! te schreeuwen
Dit magere stukje is je eigenlijk review van het concert. De rest is een dagboekverhaal over hoe je je klaarmaakt en naar de wc gaat. Maar frankly geven wij daar geen fuck om. Je moet in ieder geval het concertstuk flink uitbreiden, daar gaat het tenslotte om.
Long live music.
pi_73836498
Opgeschoond, geen gebagger hier.

MASD heeft een punt . En je had je camera mee, zou leuk zijn als je dan ook wat foto's post.

edit, die post ^^ even in de OP plakken .

[ Bericht 12% gewijzigd door NanKing op 19-10-2009 11:16:43 ]
ich habe niemals satz
pi_73836629
Foto`s komen er aan.
1 filmpje komt er zo ook!
The Edge = Baas!
pi_73837517
Tvp voor filmpjes.

Goed verhaal, klinkt alsof de beste man nog een flinke tijd mee kan
pi_73837713
Toen hij het podium verliet zei hij, See you next time, Dus ik hoop dat ie snel terug komt..
Vond het heel erg vet.
The Edge = Baas!
pi_73844591
Zo..
En dan nu de foto`s:

Nog even snel een foto geprobeert te maken van het Podium voor vertrek:

De lichtshow was errug gaaf:

Beetje stoned?:P(gemaakt onder het filmen, jaja, dat kan ik:P)

Ehh... waar kijk je naar Tom?(gemaakt onder het filmen):

Deze foto vind ik echt gaaf(Helemaal back to the 70s)

Even een hoge noot van onze Tom(gemaakt onder het filmen):

Tijdens een buiging(gemaakt onder het filmen):

In een Acoustische setting:
The Edge = Baas!
pi_73848924
Jammer dat je zulke kleine foto's hebt gemaakt met 1Gb aan geheugen bij de hand, maar toch leuk om het te zien

Hij is wel erg grijs geworden
pi_73849236
Ik heb de foto`s geresized...
De foto`s die ik onder het filmen nam hebben de resolutie 800x600 en die ik los nam zijn 10mp dus iets van 35xx x 27xx

Hij is inderdaad erg grijs, Maar hij gebruikte ook haarkleuring geloof ik...
Maar hij is nog steeds erg charismatisch en ziet er super uit!
The Edge = Baas!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:33:54 #11
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_73875575
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de foto`s geresized...
De foto`s die ik onder het filmen nam hebben de resolutie 800x600 en die ik los nam zijn 10mp dus iets van 35xx x 27xx

Hij is inderdaad erg grijs, Maar hij gebruikte ook haarkleuring geloof ik...
Maar hij is nog steeds erg charismatisch en ziet er super uit!
Ik wist niet dat jij zo van de mannenliefde was?
pi_73875848
Tom Jones ziet er voor iemand die de 70 nadert goed uit hoor..
Tijdens Leave Your Hat on tilde hij z`n vest op, En hij heeft nog gewoon een platte buik(Geen sixpack)
The Edge = Baas!
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')