abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:23:23 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73828172




Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)
Zie ook http://www.deal-perfect.com



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] |


Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com


Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

  zondag 18 oktober 2009 @ 23:24:43 #2
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73828225
Hij is er nog wel, hij handelt alleen even niet/minder.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_73828239
ik denk het niet.. ik ben blij dat ik mijn laatste pakketje heb ontvangen, maar denk niet dat ik nog ooit wat van hem ga bestellen...
pi_73828311
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Ayca het volgende:
ik denk het niet.. ik ben blij dat ik mijn laatste pakketje heb ontvangen, maar denk niet dat ik nog ooit wat van hem ga bestellen...
Ik denk dat er meer zo over denken, even afwachten wanneer hij alles weer draaiende heeft
pi_73828709
Thank you very much ,I am here.

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679

Cute Mini Pig 2-LED Flashlight with Key Ring 0.01$ free shipping

It is a special offer for FOK member,each paypal account can buy for 1 pcs.


1.www.popbuying.com will become a clean website,we do not want to have paypal problem in the

future.It has almost the same items as Dealperfect ,excluding some copy items.

2.www.dealperfect.com will become a website only serve for Holland customer,this website can

update new items without rugulation.BUt need to contact our sales staff Rachel to get a

manually payment link.Her Email is:Dealperfectcs02@gmail.com ,and taobao order also.
pi_73828721
Snelle tvp.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_73828821
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef jack-peng het volgende:
Thank you very much ,I am here.

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679

Cute Mini Pig 2-LED Flashlight with Key Ring 0.01$ free shipping

It is a special offer for FOK member,each paypal account can buy for 1 pcs.


1.www.popbuying.com will become a clean website,we do not want to have paypal problem in the

future.It has almost the same items as Dealperfect ,excluding some copy items.

2.www.dealperfect.com will become a website only serve for Holland customer,this website can

update new items without rugulation.BUt need to contact our sales staff Rachel to get a

manually payment link.Her Email is:Dealperfectcs02@gmail.com ,and taobao order also.
Nice jack
Thanks for the information!
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:41:36 #8
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73828839
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Nice jack
Thanks for the information!
What he says.
pi_73828864
tvp
pi_73828910
The reason why Dealperfect has met the Paypal problem is:

1.UGG shoes.

2.All kinds of Knife

3.The business account did not have a preRecord in Paypal before received the 1st payment.Once the business account met 100000$ every month,it will be seems as a highly risk account by paypal.
pi_73828943
jack
hope the service will be like it was before
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:44:40 #12
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73828963
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23924

Are this the good Kanen?
Zijn dit die goede Kanens?
pi_73828983
topicomterugtevinden ;p
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:46:57 #14
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73829048
Jack's back
Good to hear about Popbuying and DealPerfect
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73829049
Now our new paypal account is a prerecorded account in Paypal,we submitted many company document to paypal before recevied the 1st payment. We will not have any regulation to receive payment anymore,and we need to keep the new website clean.
pi_73829123
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef mstr het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23924

Are this the good Kanen?
Zijn dit die goede Kanens?
All the soundmagic and Kanen headphont in our website is 100% genuine.We can guarantee for that.

The new website do not have coupon function right now,if you want to order this item,you can wait a few days,I will post many coupons soon.Then you can order it cheaper.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:52:32 #17
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73829253
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef jack-peng het volgende:

[..]

All the soundmagic and Kanen headphont in our website is 100% genuine.We can guarantee for that.

The new website do not have coupon function right now,if you want to order this item,you can wait a few days,I will post many coupons soon.Then you can order it cheaper.
How is the sound quality?
Can you tell me?
pi_73829527
He is back!
Nice to hear that most of the problems are solved.

edit: sorry

[ Bericht 6% gewijzigd door R4m0n_46 op 19-10-2009 00:16:38 ]
pi_73829544
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef mstr het volgende:

[..]

How is the sound quality?
Can you tell me?
Well...As far as I know.

The Kanen MD-52 and Soundmagic PL30 is the best headphone,and Pl50 also. You can search them in google.

Many people around the world like it.
pi_73829731
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
He is back!
Nice to hear that most of the problems are sold.
Ja, geweldig dat ze zijn verkocht
pi_73829831
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja, geweldig dat ze zijn verkocht
Sold is really a humor word
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:16:06 #22
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73829903
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja, geweldig dat ze zijn verkocht
Inderdaad
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73829918
zag m'n fout net
moest er wel om lachen
pi_73830854
1 cent voor een ledlampje? hoe the fuck zeg
dat is gewoon zonde om niet te bestellen
pi_73831190
Jack for President

Wat een held

Toen ik de TT las zat ik er aan te denken om een jack kloon te maken dat ie er nog was en toen zag ik z'n bericht in eens
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')