abonnement Unibet Coolblue
pi_74209700
Thuis tegen NEC in de beker.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_74221854
Gonzalo Garcia mag weg bij Groningen

GRONINGEN - Gonzalo Garcia mag in de winterstop vertrekken bij FC Groningen. De aanvaller en de club zijn tot de conclusie gekomen dat ze niet goed bij elkaar passen.

Garcia had een contract tot 2012 bij FC Groningen. Hij is bezig aan zijn tweede seizoen bij de FC en kwam vorig jaar juni over van Heracles Almelo.

rtvnoord
Twinning = boring
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:46:25 #28
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74222578
Dat verbaast me niet heel erg veel eerlijk gezegd. Op een paar dingen na (winnende goal tegen Heracles(?) en die geweldige actie tegen PSV ()) heeft ie nooit echt gepresteerd.

Dat ie een leuke club mag vinden
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_74224585
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Billy_Talent het volgende:

Dat ie een leuke club mag vinden
Zou leuk zijn als hij weer naar Heracles gaat. Hij was daar wekelijks uitblinker en ik kon enorm van zijn acties genieten altijd. Gewoon een leuke speler, jammer dat het nooit wat is geworden bij de FC. Vind het jammer dat deze creative speler vertrekt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_74227236
Aan de ene kant jammer, want als hij in goede doen is, is hij geweldig. Echt zo'n speler die bij een invalbeurt zich niet kan of wil bewijzen. Succes Gonzalo
pi_74228922
Succes jongen
Ik heb eerlijk gezegd altijd wel een zwak voor 'm gehad. Denk dat het net zoveel aan hem als aan de rest van 't team ligt dat 't niet echt gelukt is...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_74565635
quote:
FC Groningen twijfelt over aantrekken Nordstrand

FC Groningen is tot dusverre niet overtuigd geraakt van de prestaties van Morten Nordstrand.

10 nov. 2009 09:11:32

De noorderlingen huren de aanvaller momenteel van FC Kopenhagen en hebben een optie tot koop. FC Groningen twijfelt er echter over om deze optie te lichten, aldus Voetbal International.

De 26-jarige Nordstrand werd afgelopen zomer door FC Groningen gehaald om Marcus Berg op te volgen. In zijn vaderland Denemarken bouwde hij de afgelopen jaren een reputatie als doelpuntenmaker op. Sinds 2005 volgt FC Groningen de verrichtingen van Nordstrand.

Voorlopig heeft de aanvaller echter niet kunnen overtuigen in de ploeg van trainer Ron Jans. Mede door blessureleed speelde Nordstrand tot nu toe nog maar weinig voor FC Groningen. Alleen in de noordelijke derby tegen sc Heerenveen kwam de Deen tot scoren. (TvE)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74570127
En dat was me ook een goal

Ik zeg, meer tijd gunnen en eens kijken hoe hij beter bediend kan worden.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_74605728
quote:
Jans vertrekt na acht seizoenen bij FC Groningen
Woensdag, 11 november 2009 om 14:53

Ron Jans en FC Groningen gaan na dit seizoen uit elkaar. De trainer heeft aangegeven dat hij na een dienstverband van acht seizoenen op zoek wil gaan naar een nieuwe ervaring. Jans maakt dit seizoen nog af, maar zal daarna vertrekken.

De oefenmeester beschikt over een aflopend contract en de clubleiding wilde de verbintenis graag verlengen. Dinsdagavond spraken beide partijen hierover, maar Jans gaf in dit onderhoud aan dat hij niet wilde bijtekenen. De langstzittende trainer uit de Eredivisie vindt het tijd om verder te kijken en vertrekt na dit voetbaljaar.

Algemeen directeur Hans Nijland noemt het aanstaande vertrek van de hoofdtrainer bijzonder spijtig. “Wij hadden de intentie nog met elkaar door te gaan”, zei hij op de website van zijn club. “Wij kennen met Ron Jans een uitermate succesvolle periode. Hij is voor ons ook meer dan een trainer/coach, hij is een boegbeeld van de club geworden. Na acht jaar gaat daar een einde aan komen. We hopen en verwachten het seizoen op een succesvolle manier af te maken, dat verdient Ron.”

FC Groningen zal zich de komende periode gaan beraden over de opvolging van Jans, aldus Nijland. “Het is nog vroeg in het seizoen. De duidelijkheid die er nu ligt, geeft ons de mogelijkheid in alle rust naar een geschikte kandidaat te zoeken. Wij zullen hierbij zeer zorgvuldig te werk gaan en zullen dan ook alle benodigde tijd nemen voor het aanstellen van een goede opvolger.”

Jans werd in november 2002 aangesteld als hoofdtrainer van FC Groningen, toen hij de opgestapte Dwight Lodeweges opvolgde. Onder leiding van Jans kwalificeerde FC Groningen zich in 2006 en 2007 voor Europees voetbal. “De jaren bij FC Groningen zijn de mooiste in mijn voetballeven”, vertelde de coach. “Daar ben ik de club enorm dankbaar voor. Ik zag nog voldoende perspectief om door te gaan. Ik ben dan ook niet toe aan een nieuwe uitdaging, maar meer naar een nieuwe ervaring. Ik wil mezelf weer in het diepe gooien.”
Ron Jans is een held Maar ook wij willen vooruit natuurlijk Misschien is een frisse wind wel goed voor Groningen, een trainer die ons nog een stapje vooruit kan brengen.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 11 november 2009 @ 15:19:20 #35
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_74606056
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:08 schreef Kerol het volgende:

[..]

Ron Jans is een held Maar ook wij willen vooruit natuurlijk Misschien is een frisse wind wel goed voor Groningen, een trainer die ons nog een stapje vooruit kan brengen.
Ben je niet bang voor het Heerenveen effect, Foppe bijvoorbeeld de jaren na zijn vertrek zijn minder dan toen hij er nog zat ( op de beker na trouwens ), zou het humor vinden trouwens als het Verbeek word, maar ik denk Ernie Brandts.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_74609147
Erwin Koeman is de enigste juiste opvolger lijkt me

[ Bericht 0% gewijzigd door forzaudinese op 11-11-2009 17:10:35 ]
pi_74609636
Doe mij Co maar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 november 2009 @ 19:33:32 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74613786
Jans, Erwin Koeman lijkt me de natuurlijke opvolger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 november 2009 @ 19:38:54 #39
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_74614006
Ik begrijp Jans wel, hij heeft zijn topprestatie met zijn finaleplaats in de play offs om CL voetbal al bereikt bij Groningen. Meer dan dat zal hij niet meer bereiken, zeker gezien de stagnatie van Groningen.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:37:06 #40
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_74636868
wat denken jullie, blijft ie in nederland? Ik hoop niet dat ie in een zinkend schip stapt, deze man verdient een goed vervolg
pi_74637044
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef forzaudinese het volgende:
Erwin Koeman is de enigste juiste opvolger lijkt me
Zolang het Ronald niet wordt vind ik het best. Misschien wil Dwight het ook nog wel weer een keertje proberen?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 12 november 2009 @ 15:47:02 #42
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74637213
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:37 schreef e-wok het volgende:
wat denken jullie, blijft ie in nederland? Ik hoop niet dat ie in een zinkend schip stapt, deze man verdient een goed vervolg
Misschien gaat ie wel naar Duitsland. Hij spreekt de taal iig.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2009 @ 17:34:25 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74671897
quote:
Sepp De Roover wil naar Belgische topper

Sepp De Roover hoopt zich met de Rode Duivels in de kijker te spelen van enkele Belgische (top)clubs. Het contract van de 25-jarige rechtsback bij FC Groningen loopt in juni af en De Roover wil graag terug naar het vaderland.
'Mijn contract loopt straks af en ik wil best terugkeren naar België', zegt De Roover, die zich erover verbaast dat nog geen enkele club informeerde. 'Maar dan enkel naar een topclub. Anders trek ik naar het buitenland. Dat kan ook. Want Groningen is te ver van huis en niet echt het buitenland.'
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74729716
Waar heeft Erwin Koeman bewezen dat hij een ècht goede trainer is dan?

Ik hoop dat Nijland & Veldmate hoger inzetten.

Of weer een beginnende trainer met visie. Met Jans haalden ze ook gewoon de assistent van Emmen.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_74739873
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:42 schreef Deetch het volgende:

[..]

. Misschien wil Dwight het ook nog wel weer een keertje proberen?
.

Laat Erwin Koeman of GJ Verbeek het maar worden.
quote:
Koeman ondanks verlenging onder druk in Hongarije

Ook al verlengde hij drie maanden geleden zijn contract tot medio 2012, Erwin Koeman staat onder druk in Hongarije. De bondscoach wordt mogelijk de dupe van de presidentsverkiezingen.

'Het ligt allemaal wat gevoelig, maar de politiek is erg ingevoerd in het voetbal', aldus Koeman in Het Laatste Nieuws. 'In april zijn er presidentsverkiezingen in Hongarije. De kandidaat nummer één om premier te worden heeft vroeger een aanvaring gehad met mijn bondsvoorzitter.'

'Dus die roept nu al in de kranten: de bondsvoorzitter moet weg, maar Koeman moet ook weg. Die toekomstige premier financiert de voetbalschool van Videoton, een van de grootste clubs. En de trainer van Videoton spant nu al samen met de aanstaande premier. Zie je het plaatje al voor je?'

'In de kranten verschijnen er voortdurend uitspraken van die aanstaande premier dat de bondsvoorzitter en ik niets gedaan hebben voor het Hongaarse voetbal. Ik probeer dat van me af te laten schuiven, maar als ik in Hongarije kom, word ik er wel mee geconfronteerd.'

'Want dan heeft hij weer een uitspraak gedaan en dan verwacht de pers dat ik daarop reageer. Kan je je al voorstellen dat de premier van Nederland of België roept dat Bert van Marwijk of Dick Advocaat weg moet? In Hongarije gebeurt het wel', besluit de voormalig Feyenoord-trainer.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_74777189
quote:
Erwin Koeman ziet FC Groningen wel zitten
Nu Ron Jans zijn afscheid als trainer van FC Groningen heeft aangekondigd, moeten de noorderlingen op zoek naar een nieuwe coach. Erwin Koeman, voormalig speler van de club, staat niet onwelwillend tegenover een dienstverband bij FC Groningen.

17 nov. 2009 10:19:25

In een gesprek met Metro laat Koeman blijken best wel geïnteresseerd te zijn in het trainerschap van de Groningers. Recentelijk verlengde de bondscoach van Hongarije nog zijn contract met de Hongaarse bond, maar toch is hij niet helemaal gerust over zijn huidige positie.

"In april zijn er presidentsverkiezingen in Hongarije. De kandidaat nummer één om premier te worden heeft vroeger een aanvaring gehad met mijn bondsvoorzitter. Dus die roept nu al in de kranten: de bondsvoorzitter moet weg, maar Koeman moet ook weg", liet Koeman eerder optekenen.

Om die reden staat hij open voor FC Groningen. "Ik heb nog niet met FC Groningen gesproken, maar het zal wel mooi zijn. Ik zou daar graag eens willen werken, heb er natuurlijk al een verleden. Maar ik ben niet iemand die per se onder zijn contract probeert uit te komen. We zien wel hoe het loopt." (TvE)
Goede voor Groningen? Heeft inmiddels wel de nodige ervaring opgedaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74799027
Erwin is de meest voor de hand liggende kandidaat en daarom juist vraag ik me af of ze het wel moeten doen.

Er is een naam die me al door mijn hoofd spookt zolang als ik weet dat Jans weg gaat. Als voetballer heeft hij al een onuitwisbare indruk achter gelaten en ik zie hem wel passen bij Groningen ondanks het feit dat zijn afkomst wellicht wat gevoelig zou kunnen liggen maar dat interesseert mij persoonlijk niets. Vraag me niet waarom, maar ik zie hem hier helemaal zitten.

De naam van deze trainer????
Ewald Lienen.
Volgens mij een soort duitse tegenhanger van Steve McLaren.
pi_74873187
Ik denk dat de trainer van de beloftes het word
Twinning = boring
pi_75198540
Wat is er loos hier?. Eerst een levendig topic en nu is uitgestorven nog een understeatment...
  woensdag 2 december 2009 @ 20:08:02 #50
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75224047
quote:
'Lindgren verlaat Ajax tijdens de winterstop'
02/12/2009 17:44

Rasmus Lindgren lijkt zijn langste tijd bij Ajax te hebben gehad. De 25-jarige middenvelder staat in de belangstelling van diverse clubs uit zijn geboorteland Zweden en ook het Deense Brøndby IF volgt de ontwikkelingen van Lindgren op de voet, meldt Ekstra Bladet.

In 2002 voegde de tweevoudig Zweeds international bij de selectie van Ajax. Na een periode bij FC Groningen keerde de middenvelder terug in Amsterdam. Onder Marco van Basten verdween hij langzaam uit beeld en de huidige coach Martin Jol doet helemaal geen beroep op Lindgren.

Naast het Deense Brøndby IF hebben ook IFK Göteborg, AIK en IF Elfsborg Lindgren op de radar.
Kan ie niet terug naar Groningen?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')