abonnement Unibet Coolblue
pi_76164456
ik zoek voor onze dochter een tamelijk zakelijk mantelpakje, liefst zwart, maat 38, beetje als deze, maar dan met een rok op of over de knieën. Op zoek geweest in Zwolle maar bijna niet te vinden. Wie weet er een zaak die dit heeft in het gebied Emmen - Hoogeveen - Zwolle - Deventer - Twente ?, evt verder weg zou ook nog kunnen.

Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_76164561
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:21 schreef FiletAmerican het volgende:
[ afbeelding ]
Levi's Flag in maat M (bij de men at work site is hij alleen nog in XL en komt niet meer in M erbij)


alvast bedankt
Ik kan in ieder geval bevestigen dat hij verkrijgbaar is in Nederland, omdat ik 'm bij een andere webshop heb gezien, maar heb echt geen flauw idee meer van welke webshop. Excuses daarvoor.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_76164629
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik kan in ieder geval bevestigen dat hij verkrijgbaar is in Nederland, omdat ik 'm bij een andere webshop heb gezien, maar heb echt geen flauw idee meer van welke webshop. Excuses daarvoor.
enig idee of het een nederlandse webshop was?
en of het toevallig die van Man at work was, want daar is hij namelijk alleen nog in XL
pi_76172417
Ik ben op zoek naar online Nederlandse webshops, of gewone winkel(s) in Groningen waar ze Lyle & Scott verkopen.... Iemand?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_76185178
Hallo,
ik ben op zoek naar een shirt waar dit plaatje op staat, het wordt gebruikt in de clip Deja Vu van Inna. Misschien weet iemand het merk van dit shirt of waar je dit kan kopen?

Alvast Bedankt
  woensdag 30 december 2009 @ 17:01:23 #131
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_76227251
Ik ben op zoek naar de volgende hoed (Karl Lagerfeld)

Heb al lopen googlen maar ik vind niet echt iets ervan.
weet iemand waar je deze kan kopen? (bij voorkeur in provincie Groningen)
Ja, behalve soms.
pi_76314286
Ik zoek een goede Nederlandse webshop met een grote Allstars collectie..
pi_76319614
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 01:20 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek een goede Nederlandse webshop met een grote Allstars collectie..
www.sneakershop.nl
pi_76327999
Uw ik heb een blazer met capucion gevonden!! Zie:



Jammer van de £95.00 en de stof weet ik nog niet helemaal.. Moeilijk moeilijk..
Zie hier
pi_76331052
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een adidas vest met een kraag zoals op dit plaatje, dit zijn dames modellen maar ik ben dus op zoek naar een heren. Liefst in zwarte met wit, maar dan dus met zo kraag als op plaatje.

[ afbeelding ]
vriend van me zocht ook heel lang zon jasje, uiteindelijk heeft hij een zwart met gouden lijnen gevonden in adidas store in boedapest. mss heb je er wat aan als je stom toevallig naar hongarije gaat
pi_76359901
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:39 schreef monkey2007 het volgende:
Uw ik heb een blazer met capucion gevonden!! Zie:

[ afbeelding ]

Jammer van de £95.00 en de stof weet ik nog niet helemaal.. Moeilijk moeilijk..
Zie hier
Anders koop je gewoon een blazer en een capuchonvest en doe je ze overelkaar heen aan ?
pi_76380814
Weet er iemand goede webshops waar ze veel schoenen van D&G verkopen? Het liefst Nederlandse, maar andere Europese is ook wel goed. Thanks!!
pi_76381651
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef De_Melkboer het volgende:
ik zoek voor onze dochter een tamelijk zakelijk mantelpakje, liefst zwart, maat 38, beetje als deze, maar dan met een rok op of over de knieën. Op zoek geweest in Zwolle maar bijna niet te vinden. Wie weet er een zaak die dit heeft in het gebied Emmen - Hoogeveen - Zwolle - Deventer - Twente ?, evt verder weg zou ook nog kunnen.

[ afbeelding ]
Mooie kostuums voor dames -> mango
pi_76383686
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:15 schreef t1m0k het volgende:

[..]

Anders koop je gewoon een blazer en een capuchonvest en doe je ze overelkaar heen aan ?
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar altijd als ik creatief probeer te doen past het allemaal net niet lekker. Vandaar dat ik wel blij was met zo'n set !

Thnx trouwens voor je jastip (paar pagina's terug) Zie hem nu pas Was alleen echt op zoek naar een vest.. Wel vet mooie jas
pi_76393648
Iemand die weet waar ik zo'n trui online kan bestellen? Plaatje komt van frontlineshop maar helaas, de trui is nergens te bespeuren bij de truien zelf.

pi_76402537
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:06 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

www.sneakershop.nl
Vind het daar nog erg tegenvallen eigenlijk. Zoek vooral lage.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nashje op 04-01-2010 16:58:07 ]
pi_76408833
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:49 schreef Bryan181 het volgende:
Weet er iemand goede webshops waar ze veel schoenen van D&G verkopen? Het liefst Nederlandse, maar andere Europese is ook wel goed. Thanks!!
Deze

Zit wel gemiddeld zo'n ¤40-50 boven de winkelprijs.
pi_76414966
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Deze

Zit wel gemiddeld zo'n ¤40-50 boven de winkelprijs.
Thanks, maar die kende ik al en dat is uit Amerika dus dan heb je ook te maken met invoerheffingen enz
pi_76415637
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Tomasso het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zoek dat giletje met die kapuchon. Enig idee waar ik die in godsnaam zou kunnen vinden?
Die hebben ze bij de C&A geloof ik.
pi_76416398
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Thanks, maar die kende ik al en dat is uit Amerika dus dan heb je ook te maken met invoerheffingen enz
Is gevestigd in Turijn, Italië. Gewoon binnen Europa dus.
pi_76416536
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:43 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is gevestigd in Turijn, Italië. Gewoon binnen Europa dus.
Serieus joh. Ook stom dacht altijd die prijzen staan in dollars dus zal wel uit Amerika komen. Geen invoerheffingen enz dus? Zelfs geen verzendkosten naar Nederland volgens mij. Thanks!
pi_76416788
Nope, geen invoer of BTW. Prijzen staan inderdaad in Dollars, als je voor Engels kiest als taal. Maar kun je rechtsboven veranderen in Euro's. Verzending is ¤15,00.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 21:52:58 ]
pi_76431803
ik zoek zo'n tas:



ik heb deze gevonden op tassenboetiek voor 170 euro. Dat vind ik vrij duur.
Het mag een simpele lerentas zijn, hoeft maar één vak te hebben en een beetje dezelfde kleur.

Weet iemand ketens/shops/winkels waar ze zoiets hebben voor laten we zeggen de helft van bovenstaande tas?
pi_76437341
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef G-NiLES het volgende:
ik zoek zo'n tas:

[ afbeelding ]

ik heb deze gevonden op tassenboetiek voor 170 euro. Dat vind ik vrij duur.
Het mag een simpele lerentas zijn, hoeft maar één vak te hebben en een beetje dezelfde kleur.

Weet iemand ketens/shops/winkels waar ze zoiets hebben voor laten we zeggen de helft van bovenstaande tas?
Ik wou zeggen Castelijn en Beerens, tot ik bij de prijs kwam. Misschien toch eens een idee om er naar te kijken, waarom besparen op iets dat je vaak en langdurig gaat gebruiken?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_76442379
ik bespaar er niet op, ik geef er liever geen honderden euro's voor uit.
als het er niet is voor die prijs houdt het op, maar ik gebruik hem wrsch niet dagelijks, en ik wil ook niet zo'n plastic of canvas tasje.

ben er van overtuigd dat er voor +- 100 euro best een mooie lederen schoudertas te vinden is. wie helpt mij

( die castelijn & beerens maken mooie spullen btw... )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')