abonnement Unibet Coolblue
pi_249657
(Dit moest ik toch nog ff kwijt)

Oh oooh , kwam seki zijn ware aard daar bovendrijven? Mocht dit het geval zijn , dan lijkt het me voor de anderen verstandig om zijn raad maar op te volgen, en dat is rennen.
Ik moest wel lachen trouwens , nauwelijks had es aan bart verteld dat azziz niet over hun zou lullen(hij had s'nachts wat opgevangen) , of de regie had daar beelden op ingesneden waar azziz met seki juist daarover stond te roddelen.
En natuurlijk over het feit dat niet iedereen zichzelf is en dat ze vooral niet over seki moeten roddelen , hij houdt namelijk niet van dat achterbakse gedoe (wie wel?) waar ie op dat moment dus zelf het hardst mee bezig is.
Hij kan er zo 6 opnoemen die niet zichzelf zijn en als ik het goed begreep mogen die zich van hem "kapotneuken"(?), plus wat er nog meeer voor "vrolijks" uit zijn mondje kwam.
Op zijn padvinders-woord(???). We weten dat ie van kinderen houdt , maar als ie dat soort woorden gaat gebruiken , krijg ik het idee dat ie misscchien wel iets te ver gaat met die kinderliefde. (Bijna) Iedereen weet namelijk dat de padvinders-beweging vooral nog bestaat bij de gratie van mannen van middelbare leeftijd die voornamelijk geintereseert zijn in de douche-taferelen of die net iets te graag de jongste welpen willen helpen bij het plassen.
Maar goed op z'n padvinders woord dus moet er wat hem betreft eens flink geneukt worden , zodat iedereen wat ontspannender wordt , waardoor iedereen lekker inslaap kan komen , en ze zodoende hem niet meer wakker houden , dus hij lekker kan slapen (typisch geval van "het nuttige met het aangename verenigen).

Ik was er nog steeds niet helemaal uit is seki nu echt zo gewelddadig is of dat alleen zijn taalgebruik dat is.
Ik moet zeggen dat toen ik seki voor het eerst zag , ik in hem het proto-type van een crimineel zag. En toen ik hoorde dat het een jugoslaaf was die in de rotterdamse haven (immers grootste in en uitvoerplaats van criminele goederen ter wereld) werkt , werd deze indruk nog maar eens versterkt.
Maar pas toen hij het verhaal vertelde van die vrouwlijke duane-beamte (daar ging weer een stuk van zijn muur) wist ik het zeker....
Seki is de "Mata Hari" van de jugo-maffia (wel apart dat ze juist hem daarvoor kiezen). Hij moest er natuurlijk voor zorgen dat ze "om" ging. Hij dacht natuurlijk gelijk aan omleggen , en waarom dan niet eerst even seksen.
Ik denk dat ze op het laatste moment achter dit snode plannetje kwam en vanaf hier nam haar instinct het over. Dat doen voorkomen alsof je dood bent zie je namelijk ook bij dieren , als deze in levensbedreigende situaties terechtkomen.


Ook de ster-allures kwestie begon een beetje op mijn lachspieren te werken. STERALLURES??? hoe is dat in godsnaam mogelijk. Al staan ze met die bus in de middle of nowhere , in zo een dorp dat normaal gesproken uitloopt voor de kleinste wisse wasjes zoals bijvoorbeeld de jaarlijkse braderie met wel 2 kramen. Zelfs dus als ze met die bus op z'n plek staan , dan nog staan er voor de bus alleen een handjevol schoolkinderen , volgens mij nog door sbs zelf ingehuurd ook (zak snoep doet wonderen), naar die bus te schreeuwen.
En dan krijg je hetvolgende tafereel:die kinderen hebben van sbs vast een lijstje met de namen gekregen die ze moeten roepen. Bij het horen van een van die namen klimmen die bussers als gekken in de hekken en beginnen als idioten terug te schreeuwen. Precies hetzelfde dus als toen met BB alleen met dit verschil bij BB stonden die idioten aan de andere kant van het hek. Een beetje de omgekeerde wereld dus. Wel knap dat je uit z'n situatie sterallures zou kunnen ontwikkelen.

Dan nog even het hoofdstuk bart en esmeralda en bart. Leuk moment vond ik toen es tegen hem zei:jij weet hoe het zit ik weet hoe het zit (ze vergat er alleen nog een paar honderdduizend) , dus kunnen we het niet maar beter aan de rest vertellen? Bart vond dit toch niet z'n goed idee , waarschijnlijk wil hij liever dat de anderen dit uit de roddelbladen halen ofzo.
Wel een sneaky mannetje trouwens die bart , nadat hij haar eerst had ingewijd met die afwasborstel , probeerde hij het gewoon nog een keer , enwel toen zij bijna sliep. Heeft kennelijk die rechterlijke uitspraak nog in zijn hoofd (verkrachting in slaap niet strafbaar red.).
Als ik es was zou ik maar oppassen met alcohol en proberen niet zo heel vast te slapen , want (om maar even in haar woorden te spreken) he just doesn't take no for een answer.


PC eend
"When everything's coming your way....
you're in the wrong lane"

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 28 Februari 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_249658
Te slecht voor woorden???
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_249659
Nee hoor, PC Eend, houd vol, ook jij op jouw manier

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 02 Maart 2000).]

pi_249660
Dat zijn maarliefst elf woorden (drie komma's en een ironie-icoon).

Dankjewel

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 1 maart 2000 @ 11:25:00 #5
1315 Pooh
Think, think, think
pi_249661
Heel goed ! Ik ben het er helemaal mee eens
pi_249662
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 1 maart 2000 @ 15:42:00 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_249663
quote:
Heel goed ! Ik ben het er helemaal mee eens
Ik niet...
Ik vind het slecht geschreven, stemmingmakende, beledigende en naar racisme riekende troep.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 01 Maart 2000).]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_249664
quote:
op 03-01-2000 om 03:42 PM schreef Verbal het volgende:
[QUOTE]Heel goed ! Ik ben het er helemaal mee eens
Ik niet...
Ik vind het slecht geschreven, stemmingmakende, beledigende en naar racisme riekende troep.

V


[/quote]

das toch te veel eer.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 maart 2000 @ 11:18:00 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_249665
quote:
op 03-02-2000 om 03:07 AM schreef PC eend het volgende:
das toch te veel eer

Je hebt gelijk...
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')