abonnement Unibet Coolblue
pi_73825726
Jeetje, wat een gemekker en negatieve gedachten van een enkele. Laat Johan en vrienden het project op starten, bekijk het en oordeel later. Er is behoefte aan iets dat 24 uur per dag te bekijken is terwijl we daar op Fok! onze veren in de aanwezige reten kunnen steken dan wel de vloer mee aanvegen.

Daarom

[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 18-10-2009 22:55:12 ]
pi_73825995
johan weet wat hij doet
het promoten van zijn programma doet hij denk ik in de laatste week
dat doet hij ook met zijn nieuwe singles
ik denk volgende week maandag begint hij bij giel
en zo gaat hij alle radio en tv progamma langs
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 22:44:27 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73826541
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

Nadenkt over eventueel te produceren programma's
O, ik had begrepen dat het al wat concreter was.
quote:
Hier op Fok!
Er móet een concept zijn, er móet programmering bekend zijn, blabla...
Dat komt niet voort uit hoge verwachtingen, eerder andersom: het komt voort uit de wens om leuke streams te zien te krijgen, en bezorgdheid dat dit niet gaat lukken vanwege amateurisme bij de makers, en onderschatting van wat het betekent om zoiets op poten te zetten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 22:46:59 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_73826678
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Gert het volgende:

[..]

O, ik had begrepen dat het al wat concreter was.
[..]

Dat komt niet voort uit hoge verwachtingen, eerder andersom: het komt voort uit de wens om leuke streams te zien te krijgen, en bezorgdheid dat dit niet gaat lukken vanwege amateurisme bij de makers, en onderschatting van wat het betekent om zoiets op poten te zetten.
Dat dus.
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:52:05 #155
241662 Jian
Well, well, well
pi_73826899
Ik zeg kom maar op ! Op de één of andere manier heb ik er wel een goed gevoel bij. En als het mislukt, heej, jammer, maar ook dat kost me niks, tis niet alsof ik aandelen heb
Succes richting de initiatiefnemers en al die mensen die zich hiervoor verder inzetten en nog in gaan zetten
pi_73827648
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Bram is erbij betrokken in de zin dat zijn bedrijf een deel van de content gaat produceren.
welke content?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_73827681
Even afwachten Niks is het en iets kan het worden Trusten fokkerts
pi_73827693
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
En ook alvast petje af voor de streamers, die met hun poten in de modder staan om de COS tot een succes te maken.

+1

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_73827945
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even afwachten Niks is het en iets kan het worden Trusten fokkerts
truste
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 23:22:33 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_73828137
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even afwachten Niks is het en iets kan het worden Trusten fokkerts
Truste Ruud
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:25:13 #161
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_73828235
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Dat komt niet voort uit hoge verwachtingen, eerder andersom: het komt voort uit de wens om leuke streams te zien te krijgen, en bezorgdheid dat dit niet gaat lukken vanwege amateurisme bij de makers, en onderschatting van wat het betekent om zoiets op poten te zetten.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus.
Leuke streams heeft imho weinig met """""amateurisme""""" (sorry maar dat was echt een belediging) te maken. Jullie verwachtingen zijn gewoon echt te hoog. Het is echt geen huis-, tuin- en keukenwebcamverzameling en een team boeren die niet weet waar ze mee bezig zijn.

Jammer dat er zo weinig mensen vertrouwen hebben.
Trouwens, als het mislukt, wie z'n probleem is het dan? Niet van ons streamers toch?

Voor de paar die er wel naar uitkijken, bedankt voor de support. Ideeën zijn overigens nog steeds welkom.
En nee je hoeft geen rocket-scientist te zijn
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 23:28:12 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_73828354
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


[..]

Leuke streams heeft imho weinig met """""amateurisme""""" (sorry maar dat was echt een belediging) te maken. Jullie verwachtingen zijn gewoon echt te hoog. Het is echt geen huis-, tuin- en keukenwebcamverzameling en een team boeren die niet weet waar ze mee bezig zijn.

Jammer dat er zo weinig mensen vertrouwen hebben.

Trouwens, als het mislukt, wie z'n probleem is het dan? Niet van jullie toch?
We hopen gewoon dat het leuk wordt Mera.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:30:43 #163
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_73828439
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We hopen gewoon dat het leuk wordt Mera.
Ja... wij ook En we doen daar onze stinkende best voor. En dan is het gewoon jammer dat er met verwijten wordt gegooid door mensen die niet eens weten waar we mee bezig zijn, en waar ik het ook eigenlijk niet van had verwacht.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:33:59 #164
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73828550
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even afwachten Niks is het en iets kan het worden Trusten fokkerts
Trusten Ruud.

pi_73828782
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja... wij ook En we doen daar onze stinkende best voor. En dan is het gewoon jammer dat er met verwijten wordt gegooid door mensen die niet eens weten waar we mee bezig zijn, en waar ik het ook eigenlijk niet van had verwacht.

Je vrienden van vandaag zijn je vijanden van morgen
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 23:44:11 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_73828946
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja... wij ook En we doen daar onze stinkende best voor. En dan is het gewoon jammer dat er met verwijten wordt gegooid door mensen die niet eens weten waar we mee bezig zijn, en waar ik het ook eigenlijk niet van had verwacht.
Snap ik. Begrijp dat jullie hartstikke je best doen.
Hoop dan ook dat het een succes wordt
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 00:11:46 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73829805
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuke streams heeft imho weinig met """""amateurisme""""" (sorry maar dat was echt een belediging) te maken. Jullie verwachtingen zijn gewoon echt te hoog. Het is echt geen huis-, tuin- en keukenwebcamverzameling en een team boeren die niet weet waar ze mee bezig zijn.
Nogmaals: als mensen dat denken, dan zijn de verwachtingen toch juist NIET te hoog?
quote:
Jammer dat er zo weinig mensen vertrouwen hebben.
Trouwens, als het mislukt, wie z'n probleem is het dan? Niet van ons streamers toch?
Er zijn een paar mensen die de voorbereidingen kritisch volgen. Dat kun je je persoonlijk aan gaan trekken, maar volgens mij komt het voort uit de wens dat dit leuk wordt en gaat slagen. Bij mij wel in ieder geval.

En dat het niet het probleem van de streamers is als het mislukt, is natuurlijk geen reden om er dan ook niks over te mogen zeggen.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja... wij ook En we doen daar onze stinkende best voor. En dan is het gewoon jammer dat er met verwijten wordt gegooid door mensen die niet eens weten waar we mee bezig zijn, en waar ik het ook eigenlijk niet van had verwacht.
Ze pesten ons terwijl we zo ons best doen, boehoe.
Bedoel je mij? Ik vind het niet zo interessant om alleen "succes jongens!" te posten. En ik snap niet waarom je het zó negatief opvat hoor.
Maar ik hoor het een en ander en vind niet dat de voorbereidingen tot nu toe reden zijn om er veel vertrouwen in te hebben.
Iets zéér essentieels als de stream(s), dat zit dementor dan als vrijwilliger uit te pluizen, en Alsido probeert dat dan een beetje onder de knie te krijgen, meekijkend over de schouder van dementor. Dat klinkt niet erg solide.

Maar laat duidelijk zijn dat ik hoop dat het gaat slagen en dat ik het leuk ga vinden om te volgen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73831840
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:11 schreef Gert het volgende:

Nogmaals: als mensen dat denken, dan zijn de verwachtingen toch juist NIET te hoog?
Juist wél, omdat je vindt dat er alleen "professionals" aan zouden moeten werken. Je verwacht dus blijkbaar een grotere prestatie dan überhaupt de bedoeling is.

Dat Dementor meer dan Alsido weet over iets essentieels als de streams is overigens ook de reden dat hij erbij gehaald is. Zo doet iedereen waar hij goed in is. Hoe is dat amateuristisch?
Alsido zet op zijn beurt met blote handen een heel decor in elkaar en is tevens o.a. een goede cameraman. Dat zie ik Dementor (of mezelf for that matter ) nog niet zo gauw doen.

Wat ik wil zeggen is dat je in elk geval dus niet moet verwachten dat er een topproductie wordt gedraaid met allemaal dik betaalde professionals. Daarvoor moet je bij de grote jongens zijn (RTL, SBS, etc etc). De vakmensen die op PS2 hun vak komen doen, werken op diverse ándere vlakken weer samen om andere dingen óók aan te pakken. Zo blijft het leuk, leert iedereen wat bij (en ja, dan moeten we het wiel misschien nog een keer uitvinden, dat is toch alleen maar leuk en wellicht nog hilarisch om te zien ook want de kans is groot dat dat straks gewoon uitgezonden wordt) en blijft het team klein waardoor je weet wat je aan iedereen hebt. Vrijwilliger of niet.
Ook blijven dan de kosten redelijk, zodat de druk om het terug te verdienen niet groot wordt (wat bij TBO wél het geval was denk ik) en het leuk blijft om te maken en daardoor wellicht ook om naar te kijken.
quote:
Er zijn een paar mensen die de voorbereidingen kritisch volgen. Dat kun je je persoonlijk aan gaan trekken, maar volgens mij komt het voort uit de wens dat dit leuk wordt en gaat slagen. Bij mij wel in ieder geval.
Kritisch volgen is in mijn ogen wat anders dan verkeerde conclusies trekken of foutieve informatie verspreiden. Kritisch volgen is vragen stellen aan de juiste persoon, op het (objectieve... ) antwoord wachten en dán je mening geven. Speculeren is ook leuk om te doen, maar de speculaties vervolgens omzetten in 'feiten' en dát bekritiseren vind ik niet kritisch volgen maar stemmingmakerij
quote:
En dat het niet het probleem van de streamers is als het mislukt, is natuurlijk geen reden om er dan ook niks over te mogen zeggen.
Nee tuurlijk niet Da's dan weer het andere uiterste
quote:
Ze pesten ons terwijl we zo ons best doen, boehoe.
Ik ben een huilie, ik weet het
Hoef ook echt geen pluim voor mijn werk, want ik doe het ook vooral voor mijn eigen plezier. Ik kan gewoon slecht tegen onwaarheden, controlfreak en zulks
quote:
Bedoel je mij? Ik vind het niet zo interessant om alleen "succes jongens!" te posten. En ik snap niet waarom je het zó negatief opvat hoor.
Ik ben een huilie!
quote:
Maar ik hoor het een en ander en vind niet dat de voorbereidingen tot nu toe reden zijn om er veel vertrouwen in te hebben.
Kijk dat dus. Ik vraag me echt af wat je dan hoort en van wie, want als je het echt zou weten zou je dat niet vinden, daar ben ik van overtuigd. Tenzij je verwachtingen dus zodanig hoog zijn dat je vindt dat er nóg meer gedaan moet worden.
Ik weet óók niet alles want iedereen heeft zo z'n eigen dingen waar ie zich mee bezighoudt. De enigen die alles van de plannen kunnen weten zijn Johan en Alsido. En die houden naar mijn weten eigenlijk niemand dagelijks op de hoogte van alle vorderingen.
quote:
Iets zéér essentieels als de stream(s), dat zit dementor dan als vrijwilliger uit te pluizen, en Alsido probeert dat dan een beetje onder de knie te krijgen, meekijkend over de schouder van dementor. Dat klinkt niet erg solide.
Maar wel gezellig en leerzaam!
quote:
Maar laat duidelijk zijn dat ik hoop dat het gaat slagen en dat ik het leuk ga vinden om te volgen.
Ik hoop precies hetzelfde

[ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 19-10-2009 02:41:42 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 05:07:32 #169
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73832939
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Programmeren? Waar is dat gezegd? 24/7 uitzenden is heel wat anders.
Je kúnt geen 24 uur lang mensen boeien. En als ik het me goed herinner heeft Johan dat zo'n beetje met dezelfde woorden nog tegen jou persoonlijk gezegd tijdens je interview!
Ja, en daarbij zei hij dat er een programmering komt zodat mensen weten wanneer er iets van hun gading te zien zal zijn.

Enne, de verwachtingen zijn helemaal niet hoog. Ik neem aan dat jullie je wel breder richten dan de 10 mensen in YBO. Jullie willen geen platform maar geven wel info hier, en als dat kritisch is dan moet je niet gaan miepen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73833725
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:29 schreef peeet1 het volgende:

[..]

dit huis in Huissen heeft Johan dat huis nog en wat heeft hij er mee gedaan ?

Emil Ratelband verkoopt spookhuis aan Johan Vlemmix

In mei vorig jaar kocht Ratelband in Huissen een 400 jaar oud monumentaal pand. Helaas deden de spookverhalen die er in en rond het huis waarden, zijn vrouw Moon huiveren. Ze wilde er niet wonen. Zanger-activist Johan Vlemmix heeft het huis nu van Ratelband gekocht en kan niet wachten tot het eerste spook tevoorschijn komt.

Het Huis Binnenveld kent een bewogen geschiedenis. Het zag overstromingen waarbij die van 1770 tweehonderd Huissense bewoners verzoop. Bij de slag om Arnhem lag het huis in het frontgebied en zag bommen en granaten. Eén Duitser werd er in het huis doodgeschoten.

Kortom, dooien zat om er rond te spoken. De sinistere sfeer die mist en nevel in sommige seizoenen rond het huis legt, maakt het pand nog geestiger. Ratelband is er nu van af en het is afwachten wanneer Vlemmix zijn eerste goede gesprek met een van de permanente bewoners heeft.


bij dit bericht http://www.nu.nl/filmnieu(...)-met-horrorfilm.html

moest ik meteen aan het spookhuis van Ratelband denken...
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:15:16 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73834033
Maar lieve Mera, er is toch wel een groot verschil tussen een op en top professionele productie enerzijds en fröbeltelevisie anderzijds?

Ik bekijk het ook met een kritisch oog, niet omdat ik wil stangen, maar omdat ik niet geloof dat je lang kunt vertrouwen op de sympathie van de kijker als van alles misgaat. Dat is misschien even 'hilarisch', maar ik denk dat dat al heel snel gaat irriteren. Of je moet uitlachtelevisie nastreven, maar dat lijkt me ook weer niet de bedoeling .

En nu ga ik toch even de knuppel in het hoenderhok gooien. Want de programma's met Jaap en die paragnostenshow dragen toch echt het EnjoyMedia stempel (vandaar ook mijn opmerking vorige week). Dat zijn zwart op wit programma's van Bram en zodoende is Bram er op zeker bij betrokken, met zijn concepten. Ik krijg echter vooral uit Dottey's woorden het idee dat daar binnen PS2 anders over wordt gedacht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:08:06 #172
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_73835097
edit
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:37:14 #173
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73837378
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:36 schreef MeraViglioSa het volgende:


Er werd gepraat over alternatieven voor het gebruik van de Bunker ja, niet zozeer over dit
concept. Niet zo gek toch, als B&B maar niks laten weten
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:54 schreef Gert het volgende:


En dan die smiley er achteraan. Volgens mij is het niet echt gezéllig meer hè,
tussen Johan en EM.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:


Dat gaat me geen reet aan
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef peeet1 het volgende:


Vlemmix gaat daarnaast een praatprogramma maken met paragnosten.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:38 schreef Copycat het volgende:


Dat klinkt bekend.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:00 schreef Gert het volgende:


Was Jaap dat niet van plan ook?
Of bedoel je dat niet?
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:


Ook al?
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:34 schreef MeraViglioSa het volgende:


Wie nog meer dan?
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:


Dat weet Johan volgens mij wel.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef bramrecourt het volgende:

ff voor de duidelijkheid.. geen nieuws is goed nieuws...

Een duidelijk punt, TBO zal er nog steeds komen.. ook andere programma's zullen ook mijn
input krijgen.Ik heb geen zin in spelletjes of wazige verhalen..... Dat B & B niet reageren...
hoezo niet? Met Bart is alles ok... en met mij ook!

-Edit o.a.geslijm.-

Hou toch eens op met al die onzin... wacht het af!

Ik hou van jullie... god zij met u.... en blijf er voor gaan!
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:


En nu ga ik toch even de knuppel in het hoenderhok gooien. Want de programma's met Jaap en die paragnostenshow dragen toch echt het EnjoyMedia stempel (vandaar ook mijn opmerking vorige week). Dat zijn zwart op wit programma's van Bram en zodoende is Bram er op zeker bij betrokken, met zijn concepten. Ik krijg echter vooral uit Dottey's woorden het idee dat daar binnen PS2 anders over wordt gedacht?
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:48:45 #174
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73837775
Sorry voor al dat mierenquoten, maar zie af en toe door de bomen het bos niet meer.

Nu lees ik regelmatig over PS2 , wat is dat?
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:51:34 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73837870
Paleis Soestdijk 2.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:04:04 #176
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73838303
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Paleis Soestdijk 2.
pi_73839036
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 05:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, en daarbij zei hij dat er een programmering komt zodat mensen weten wanneer er iets van hun gading te zien zal zijn.

Enne, de verwachtingen zijn helemaal niet hoog. Ik neem aan dat jullie je wel breder richten dan de 10 mensen in YBO. Jullie willen geen platform maar geven wel info hier, en als dat kritisch is dan moet je niet gaan miepen.
*diepe zucht slaakt
Wie roept er nu weer dat we/ze geen platform willen dan?

En wij geven info hier omdat we Fok!ers zijn
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
Ik bekijk het ook met een kritisch oog, niet omdat ik wil stangen, maar omdat ik niet geloof dat je lang kunt vertrouwen op de sympathie van de kijker als van alles misgaat. Dat is misschien even 'hilarisch', maar ik denk dat dat al heel snel gaat irriteren. Of je moet uitlachtelevisie nastreven, maar dat lijkt me ook weer niet de bedoeling .
Ik begrijp maar niet wat er dan misgaat dan in jullie ogen
Het gaat prima.
Kleine tegenvaller dat de streams niet willen werken zoals men dat in gedachten had, dat is alles.
Voor de rest loopt alles volgens planning zover ik weet...
Ja het is veel werk en ja er is wat druk, maar iedereen heeft het hier over 'er worden dezelfde fouten gemaakt' en 'er gaat van alles mis', maar ik zie dus echt niet wat er dan misgaat en welke fouten er gemaakt worden.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:34:47 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73839263
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ik begrijp maar niet wat er dan misgaat dan in jullie ogen
Het gaat prima.
Kleine tegenvaller dat de streams niet willen werken zoals men dat in gedachten had, dat is alles.
Voor de rest loopt alles volgens planning zover ik weet...
Ja het is veel werk en ja er is wat druk, maar iedereen heeft het hier over 'er worden dezelfde fouten gemaakt' en 'er gaat van alles mis', maar ik zie dus echt niet wat er dan misgaat en welke fouten er gemaakt worden.
Ik reageerde op jouw post waarin je zegt:
quote:
zo blijft het leuk, leert iedereen wat bij (en ja, dan moeten we het wiel misschien nog een keer uitvinden, dat is toch alleen maar leuk en wellicht nog hilarisch om te zien ook want de kans is groot dat dat straks gewoon uitgezonden wordt)
Daar spreekt voor mij heel erg het idee uit van 'we zien wel wat er gebeurt en als het verkeerd gebeurt is ook dat 'televisiewaardig'. Dat vraag ik me dus ten zeerste af.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73839541
Gaat Bob de regie doen?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:59:37 #180
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_73840172
Ik zal Brian even citeren: De beste stuurlui,,,,,,verwijten de ketel,,,,, waar de klepel hangt
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:59:52 #181
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73840185
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Bob de regie doen?
[TBO] Vraag het Bob (Bunker-regisseur)
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 13:03:47 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73840347
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 02:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Juist wél, omdat je vindt dat er alleen "professionals" aan zouden moeten werken. Je verwacht dus blijkbaar een grotere prestatie dan überhaupt de bedoeling is.
MIsschien schat ik dan inderdaad de bedoeling wel niet goed in. Ik had gehoopt dat er wél enige ambitie zou zijn om te proberen iets neer te zetten dat serieus genomen wordt.
Maar ik lees alleen maar bagatelliserende opmerkingen zoals dat het gezellig en hilarisch is en dat het "niet om het geld gaat" (!). Ja, als je de lat zó laag gaat leggen dan kun je ook nergens op afgerekend worden, da's waar.

En ik beweer niet dat er "alleen maar professionals" mee bezig zouden moeten zijn. Maar mijns inziens (dat betekent dus dat het mijn mening is) zou het fundament daar wél uit dienen te bestaan.
quote:
Dat Dementor meer dan Alsido weet over iets essentieels als de streams is overigens ook de reden dat hij erbij gehaald is. Zo doet iedereen waar hij goed in is. Hoe is dat amateuristisch?
[..]
Alsido zet op zijn beurt met blote handen een heel decor in elkaar en is tevens o.a. een goede cameraman. Dat zie ik Dementor (of mezelf for that matter ) nog niet zo gauw doen.
Die streams zijn de single point of failure van de hele onderneming. Als dát niet in orde is, kun je al het andere ook wel wegstrepen.
En Alsido kan een heleboel ja, dat heb zelf gezien daar.
Het is ook geenszins bedoeld om Alsido af te zeiken.

Maar ik zie het nog wel kpn-streams worden trouwens.
quote:
Kritisch volgen is in mijn ogen wat anders dan verkeerde conclusies trekken of foutieve informatie verspreiden. Kritisch volgen is vragen stellen aan de juiste persoon, op het (objectieve... ) antwoord wachten en dán je mening geven. Speculeren is ook leuk om te doen, maar de speculaties vervolgens omzetten in 'feiten' en dát bekritiseren vind ik niet kritisch volgen maar stemmingmakerij
Met andere woorden: er zit kwaadwillendheid achter? Jammer dat je er zo over denkt!
quote:
Kijk dat dus. Ik vraag me echt af wat je dan hoort en van wie, want als je het echt zou weten zou je dat niet vinden, daar ben ik van overtuigd. Tenzij je verwachtingen dus zodanig hoog zijn dat je vindt dat er nóg meer gedaan moet worden.
O ja! Als je alles wist, zou je er wel anders over denken.
Jij weet wel ongeveer van welke bronnen ik wat hoor, en ik behoud me het volste recht voor om naar aanleiding daarvan opmerkingen te plaatsen. En als die niet kloppen, is er alle gelegenheid om die te weerspreken. Zo werkt dat hier.

Zie er ook een beetje de lol van in. Je kunt met kritische volgers ook je voordeel doen hè, zeker als die komt van mensen die zien dat dezelfde fouten als bij TBO worden gemaakt en dat proberen aan te geven.
Tenzij, nogmaals, het ambitieniveau inderdaad zó laag ligt, dat je niet serieus genomen wilt worden. In dat geval zal die wens al snel na de kick-off in vervulling gaan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73840358
quote:
Is dat een ja of een nee?
pi_73840408
Het hangt helemaal niet af van de streams.
Dat is namelijk zo geregeld, sterker nog ze kunnen daar al streamen alleen kijken we naar een nog betere oplossing.
Stel dat er vanavond nog streams (in het gunstigste geval belletje naar webcastsupport) zouden zijn, dan ontbreken er nog een hoop aantal andere zaken.
Ik noem een website.. en ja die komt er vast wel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Dementor op 19-10-2009 13:14:30 ]
pi_73840471
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ja het is veel werk en ja er is wat druk, maar iedereen heeft het hier over 'er worden dezelfde fouten gemaakt' en 'er gaat van alles mis', maar ik zie dus echt niet wat er dan misgaat en welke fouten er gemaakt worden.
Misschien komt dat omdat je ze niet ziet.
Dat is niet erg, maar probeer dan wel open te staan voor mensen die deze "foutjes" wel herkennen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dementor op 19-10-2009 13:18:29 ]
pi_73840640
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:04 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]


hoor ik ook voor het eerst
pi_73841099
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Bob de regie doen?
Ik betwijfel het.

Afgelopen tijd heb ik PS2 weer van tips en adviezen voorzien gewoon omdat dat leuk is.

Ik ga echter niet weer een gratis cursus 'hoe maak je live televisie geven' dat heb ik namelijk al 3 maanden eerder dit jaar gedaan.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 13:29:46 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73841370
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:10 schreef Dottey het volgende:

[..]

welke content?
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:[..]
En nu ga ik toch even de knuppel in het hoenderhok gooien. Want de programma's met Jaap en die paragnostenshow dragen toch echt het EnjoyMedia stempel (vandaar ook mijn opmerking vorige week). Dat zijn zwart op wit programma's van Bram en zodoende is Bram er op zeker bij betrokken, met zijn concepten. Ik krijg echter vooral uit Dottey's woorden het idee dat daar binnen PS2 anders over wordt gedacht?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 13:31:15 #189
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73841427
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Ik betwijfel het.

Afgelopen tijd heb ik PS2 weer van tips en adviezen voorzien gewoon omdat dat leuk is.

Ik ga echter niet weer een gratis cursus 'hoe maak je live televisie geven' dat heb ik namelijk al 3 maanden eerder dit jaar gedaan.
Huh? Jij werd toch betaald?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:32:19 #190
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_73841483
Wat klopt er niet....

Ik noem de gehele benedenverdieping... zou toch wel slim zijn om die te veranderen, met weinig middelen is daar wat leuks van te maken, maar dat kost wel veel tijd.

Maar in plaats daarvan is er in de nieuwe slaapkamer een muurschildering gemaakt, daar kunnen we fijn naar kijken 's nachts als er mensen liggen te slapen en t donker is.

En dat is maar een vd vele punten die wat mij betreft niet kloppen. Er mist iemand die de boel aanspoort en overzicht kan houden. Iemand die beslist wat prioriteit heeft en wie wat gaat doen, een duidelijke taakverdeling lijkt er ook niet te zijn en dat is in mijn ogen toch wel heel belangrijk.

Oh en het lijkt me ook handig dat er iemand advies gaat geven over waar mensen graag naar kijken op de streams en op welke punten ze zullen gaan afhaken. Want daar gaat t al snel spaak lopen volgens mij. Al is Fok! daar natuurlijk ideaal voor, maar helaas wil niet iedereen iets aannemen van de posters hier op t forum.
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:37:56 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73841700
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Juud79 het volgende:
Maar in plaats daarvan is er in de nieuwe slaapkamer een muurschildering gemaakt, daar kunnen we fijn naar kijken 's nachts als er mensen liggen te slapen en t donker is.
Ik dacht eigenlijk dat dat onderdeel van een decor was. Vroeg me al wel af hoe je dat wilde doen, in die smalle ruimte, maar die schildering dient dus geen enkel programmatechnisch doel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:50:22 #192
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73842209
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Ik betwijfel het.

Afgelopen tijd heb ik PS2 weer van tips en adviezen voorzien gewoon omdat dat leuk is.

Ik ga echter niet weer een gratis cursus 'hoe maak je live televisie geven' dat heb ik namelijk al 3 maanden eerder dit jaar gedaan.
Proef hier toch wel een beetje hardleersheid.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:57:52 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73842518
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

*diepe zucht slaakt
Wie roept er nu weer dat we/ze geen platform willen dan?
Dat is hier paar keer gezegd, door jou zelf!!!!. Dat Johan het nut niet zo zit van platforms in het algemeen en FOK! als platform in het bijzonder.

Plus het feit dat er 12 dagen voor de lancering geen samenwerking is gezocht voor een platform. Niet met FOK! maar ook niet met VOL of hoe die platforms ook mogen heten. Dan onderschat je het medium toch zeer. Zeker omdat je juist via een platform een buzz wil creeeren.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:41 schreef Stefan het volgende:
MeraDinges. Is het de bedoeling eigenlijk dat je ergens over VlemmixTv kun praten, hebben jullie een mediapartner, of hopen jullie dat er ergens over gepraat gaat worden en zien jullie wel waar en hoe?
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Er is nog geen officieel platform, neem aan dat je dat bedoelt. En ik weet niet of daar al concrete plannen voor zijn.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:48 schreef Stefan het volgende:
Platform inderdaad. Of heeft dit concept niet per se een platform nodig?
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

In het algemeen. Maar ook in het bijzonder een beetje denk ik, omdat hij natuurlijk maar één kant van het gezeik met Danny tijdens TBO gehoord heeft (die van Bram). Plus hij houdt zich niet zo bezig met dat soort dingen. Ik vind dat hij de kracht van een platform onderschat.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik snap hem wel, je hebt geen grip op de teneur en die rond Vlemmix is altijd al negatief. Komt ook omdat hij zelf altijd de clown uithangt. Maar idd, een platform kan je breken maar ook maken. Aangezien jullie 24/7 gaan uitzenden zondern herhalingen heb je eigenlijk een platform nodig. Of een topicreeks in SHO en een subforum op VOL voldoende is moet blijken.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73842820
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Ik betwijfel het.

Afgelopen tijd heb ik PS2 weer van tips en adviezen voorzien gewoon omdat dat leuk is.

Ik ga echter niet weer een gratis cursus 'hoe maak je live televisie geven' dat heb ik namelijk al 3 maanden eerder dit jaar gedaan.
Je bent toch wel betaald bij TBO?
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:05:58 #195
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73842882
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je bent toch wel betaald bij TBO?
Uit zijn post kun je opmaken dat het niet zo is.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73842971
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

Uit zijn post kun je opmaken dat het niet zo is.
Ongelooflijk
pi_73843056
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je bent toch wel betaald bij TBO?
nee, helaas
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef sunny16947 het volgende:


Proef hier toch wel een beetje hardleersheid.
Sorry
Alles wat jij vindt is een realiteit
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:11:08 #198
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73843112
Soort kijkgat.
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:12:00 #199
128220 Peter6000
pi_73843154
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Paleis Soestdijk 2.
Ik moet in mijn hoofd nog altijd omschakelen van Play Station 2 naar Paleis Soestdijk 2.

Heb vannacht ook al zitten zoeken waar YBO voor stond, maar ben er inmiddels achter dat het een typo is, en er gewoon TBO bedoeld werd.
pi_73843236
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

nee, helaas

  maandag 19 oktober 2009 @ 14:14:29 #201
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73843243
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef BobdeStreamer het volgende:


nee, helaas

En dit keer is er WEER geen budget voor regie? Wie gaat de regie doen dan? Of wordt dan iemand met een map vol gebruiksaanwijzing op schoot.

TV begint met content en een goede stream maar behoorlijke regie is toch wel essentieel denk ik. Hoemeer ik lees over Vlemmix TV des te meer proef ik weer goede bedoelingen waarbij geen geld is of wordt vrijgemaakt om goede mensen te betalen.

Als je vernieuwende internettv wilt maken moet je toch ook investeren in goede mensen? De cameras en de regieruimte zien er goed uit, maar de rest moet weer gratis?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:15:10 #202
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73843274
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:12 schreef Peter6000 het volgende:
Heb vannacht ook al zitten zoeken waar YBO voor stond, maar ben er inmiddels achter dat het een typo is, en er gewoon TBO bedoeld werd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73843392
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Stefan het volgende:

[..]

En dit keer is er WEER geen budget voor regie?
Tuurlijk niet, Bob deed het voor niets en zodoende gaat men er waarschijnlijk vanuit dat dat wel weer voor niets kan.
pi_73843613
Top dat filmpje welkom in Hilversum
Alles wat jij vindt is een realiteit
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:24:06 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73843646
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Stefan het volgende:


Als je vernieuwende internettv wilt maken moet je toch ook investeren in goede mensen? De cameras en de regieruimte zien er goed uit, maar de rest moet weer gratis?
Maar vernieuwende internettv is blijkbaar dus niet het doel, begrijp ik steeds meer. Het moet gewoon leuk en gezellig zijn en er mag best wel het een en ander misgaan.
De verwachtingen moeten dus ook naar enkelhoogte worden teruggebracht, verwacht ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:24:22 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73843660
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
Top dat filmpje welkom in Hilversum
Hoi Bob!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73843726
Alles wat jij vindt is een realiteit
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:29:15 #208
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73843830
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar vernieuwende internettv is blijkbaar dus niet het doel, begrijp ik steeds meer. Het moet gewoon leuk en gezellig zijn en er mag best wel het een en ander misgaan.
De verwachtingen moeten dus ook naar enkelhoogte worden teruggebracht, verwacht ik.
Leuk en Gezellig, sinds wanneer is dat een businessmodel? Ik neem aan dat Bram en Johan geld willen verdienen. Dat doen ze al door de boel in de aanloop met vrijwilligers te doen, prima. Maar na lancering moet alles ook gratis blijkbaar. 24/7 leuk en gezelligheid. Zonder samenwerking met een platform.

En dan is Bram boos als wij hier kritisch over keuvelen?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73843851
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:

[..]

Leuk en Gezellig, sinds wanneer is dat een businessmodel? Ik neem aan dat Bram en Johan geld willen verdienen. Dat doen ze al door de boel in de aanloop met vrijwilligers te doen, prima. Maar na lancering moet alles ook gratis blijkbaar. 24/7 leuk en gezelligheid. Zonder samenwerking met een platform.

En dan is Bram boos als wij hier kritisch over keuvelen?
Is Bram boos dan?
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:30:36 #210
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73843874
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Dementor het volgende:

[..]

Is Bram boos dan?
Geirriteerd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:31:44 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73843914
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:

Leuk en Gezellig, sinds wanneer is dat een businessmodel? Ik neem aan dat Bram en Johan geld willen verdienen. Dat doen ze al door de boel in de aanloop met vrijwilligers te doen, prima. Maar na lancering moet alles ook gratis blijkbaar. 24/7 leuk en gezelligheid. Zonder samenwerking met een platform.
Het is niet mijn idee, maar het gevoel wat ik hier krijg nav reacties op onze 'hooggespannen verwachtingen'...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73843928
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

Geirriteerd
Ja, dat zijn wel allemaal wel eens.
pi_73843977
Dan komt er zeker permanent een tekst onder in beeld te staan: Beste kijker, wij verontschuldigen ons voor de belabberde kwaliteit van de beelden maar het moet hier vooral leuk en gezellig blijven?
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:33:49 #214
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73843983
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is niet mijn idee, maar het gevoel wat ik hier krijg nav reacties op onze 'hooggespannen verwachtingen'...
Weet ik en je staat niet alleen in je gevoel.

Zover we nu kunnen beoordelen wordt Vlemmix TV

Een mix van RLS en Thuiswinkel TV
24/7 zonder HH
Nobudget
Jaap doet mee
Een paragnost
Er isn (vooralsnog) geen platform of samenwerking
Alles start over 12 dagen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73844016
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

nee, helaas
[..]

Sorry
nieuwe kleding voor de nieuwe crew...





  maandag 19 oktober 2009 @ 14:35:14 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73844053
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan komt er zeker permanent een tekst onder in beeld te staan: Beste kijker, wij verontschuldigen ons voor de belabberde kwaliteit van de beelden maar het moet hier vooral leuk en gezellig blijven?
Ik weet zeker dat de beelden goed zijn, er hangen dure camera's en er is een mooie regieruimte, dat heeft Alsido echt mooi gemaakt.

Het gaat om de content en hoe dat wordt gerigiseerd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:36:08 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73844089
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef Stefan het volgende:

Een paragnost
Niet zomaar eentje, maar eentje die zich ook in een Mexicaans pak laat hijsen voor een kluchtclip.
Dat zijn de betere ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73844100
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat de beelden goed zijn, er hangen dure camera's en er is een mooie regieruimte, dat heeft Alsido echt mooi gemaakt.

Het gaat om de content en hoe dat wordt gerigiseerd.
Nou ja, kwaliteit van het gebodene dan.
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:36:47 #219
128220 Peter6000
pi_73844111
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef Stefan het volgende:


24/7 zonder HH
Maar als nu blijkt dat ze er toch voor kiezen programma`s te gaan herhalen (wat me wel logisch lijkt), ga je ze daar dan op afrekenen?
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:37:04 #220
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73844119
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef FANN het volgende:

[..]

nieuwe kleding voor de nieuwe crew...


Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:38:13 #221
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73844152
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:36 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Maar als nu blijkt dat ze er toch voor kiezen programma`s te gaan herhalen (wat me wel logisch lijkt), ga je ze daar dan op afrekenen?
Nee, ik zou dat slim vinden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:38:54 #222
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73844178
Terugkijken on demand zou ik nog beter vinden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73844348
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Stefan het volgende:
Terugkijken on demand zou ik nog beter vinden
Dat is heel makkelijk te realiseren.
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 14:48:40 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73844556
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:


En dan is Bram boos als wij hier kritisch over keuvelen?
Hoezo?

Bram gaat waarschijnlijk wat programma-onderdelen produceren voorzover ik begrepen heb, de zender an sich, en dus ook de profilering daarvan, is Johan's pakkie-an.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73844617
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoezo?

Bram gaat waarschijnlijk wat programma-onderdelen produceren voorzover ik begrepen heb,
Doet Bram dat ook gratis?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')