Als ik hier 101TV wil ontvangen op de TV moet ik meteen alle keuzepakketten voor digitale TV erbij nemen (Ziggo)...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:42 schreef gerbenp het volgende:
waarom kijkt iedereen ekstra weekend nog via de 3fm webcam eigenlijk?
Oeh ik heb ook nog een paar Alfa bokjes staan. Kijk of me meissie/date vanavond nog op stap wilt, anders ga ik me ook wat koel leggen in de diepvriesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef themauster het volgende:
Met het ruige weer dat nu plaats vind buiten wordt het vanavond weer tijd voor een herfstbokje
quote:
En in Ierland mag 101TV online niet bekijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik hier 101TV wil ontvangen op de TV moet ik meteen alle keuzepakketten voor digitale TV erbij nemen (Ziggo)...
Dus dan maar via de 101TV webstream.
Als je de juiste mensen op twitter volgt, had je em een paar weken geleden al kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe Fake Blood moet ik hebben. Mijn god wat een ge-wel-dige single. Als ze die plaat morgen zouden draaien in Martiniplaza dan gaat het dak eraf
L-Lquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En in Ierland mag 101TV online niet bekijken
Ow moeten ze morgen weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe Fake Blood moet ik hebben. Mijn god wat een ge-wel-dige single. Als ze die plaat morgen zouden draaien in Martiniplaza dan gaat het dak eraf
Ah, okayquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de juiste mensen op twitter volgt, had je em een paar weken geleden al kunnen hebben.
Fake Blood - I Think I Like Itquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef LeonH het volgende:
Hoe heet die nieuwe van FB?
He overzeese buurmanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik miste de woordgrappen op vrijdag al. Heerlijk dit.
Tegen wie moet je?? Morgen DE topper tegen de Eiffeltowers, gaaf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow moeten ze morgen weerik ook trouwens
ook niet met een nederlandse proxy ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En in Ierland mag 101TV online niet bekijken
maar wel in monoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik hier 101TV wil ontvangen op de TV moet ik meteen alle keuzepakketten voor digitale TV erbij nemen (Ziggo)...
Dus dan maar via de 101TV webstream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |