Doe ik hier nog maar een keer. Anders heeft het geen nutquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Darn Q, EW heeft een langer CV!![]()
Het mijne moet ik inkorten omdat het anders niet te doen is en dan is het nog eigenlijk lang. Teveel interesses
Verkapte: wil iemand mijn cv om me aan werk te helpen?Ik solliciteer me rot, maar het lukt niet
MMquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea, zet anders een opsomming van al je andere dingen waar je mee 'rommelt' op je CV
Als ze d'r truitje en BH uitheeft valkt dat lang niet zo erg meer op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
en JJH; ik vind dr een beetje te snollerig, die tieten zo duidelijk gepusht, dat platinablonde haar... Nah niet mijn ding
je punt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik hier nog maar een keer. Anders heeft het geen nut
Ik woon partime op mezelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sorry dat dacht ik door het koken stofzuigen enz maar dat is dus bij MM dat je dat doet.
Und bradwurstenquote:
Ja zoiets kan je er al snel opzetten hoor. Je hoeft niet te liegen maar je moet het natuurlijk wel zo voordelig mogelijk neerzetten erop. Dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Q, hoezo geen vrijwilligerswerk/nevenactiviteit? En de Asielactie dan?
Oeh! das wel een puntquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Q, hoezo geen vrijwilligerswerk/nevenactiviteit? En de Asielactie dan?
Nee dan hangen ze op half 6 wssquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze d'r truitje en BH uitheeft valkt dat lang niet zo erg meer op.
okidokido!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
TerugVerstandigPost
Organisatie jaarlijkse Asielactie zou ik wel bij nevenactiviteiten zetten ja Q!
Ja precies! Dan ben je betrokken, gepassioneerd, je kan samenwerken in teamverband en je hebt oog voor resultaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zoiets kan je er al snel opzetten hoor. Je hoeft niet te liegen maar je moet het natuurlijk wel zo voordelig mogelijk neerzetten erop. Dat doet iedereen.
Gewoon 'Mede-organisatrice asielactie FOK!Forum' en dan klein stukje wat je hebt gedaan e.d.
openen, selecteren, control + cquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ff serieus, heeft iemand enig idee waarom ik die wiki pagina niet gekopieerd krijg???????????
poep?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ok wat doe ik in hemelsnaam verkeerd dat die kut pc elke keer hangt als ik die pagina wil kopieren??????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |