abonnement Unibet Coolblue
pi_73736190


Aangezien de vorige al weer vol was hier maar weer een nieuwe !

Het vorige deel is te vinden op Las Vegas, Nevada deel 3
quote:
Zit even te kijken en zou eigenlijk het liefste een hotel hebben waar we vrijdag 13 november in kunnen en maandag 16november eruit. Alleen als ik dat b.v. doe bij Planet Holleywood betaal je al $1000 Vraag me dus af of er nog wat goedkopere mogelijkheden zijn voor deze dagen ?
pi_73741628
@copyfile: ik zou van 13 op 14 november Golden Nugget doen voor $122,- en 14 t/m 16 november het Excalibur voor $177,- dan blijft het nog een beetje leuk. $100,- per nacht klinkt iig al beter dan $333,-
  Official ESF Kreviewer maandag 19 oktober 2009 @ 10:07:46 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_73835090
Tvp.

@G0dZ0r: Ik betaal minder voor meer dagen in het Luxor. (januari)

*zin*
pi_73836658
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:07 schreef Kreator het volgende:
Tvp.

@G0dZ0r: Ik betaal minder voor meer dagen in het Luxor. (januari)

*zin*
Wij waren ook maar ¤80,- gemiddeld kwijt voor Flamingo, 4 Queens, Luxor en Excalibur maar dit was voor hem de beste optie in dat weekend die ik kon vinden.
pi_73841898
We willen vanuit Las Vegas een bezoekje brengen aan de Grand Canyon en de Hoover dam. Hebben mensen hier ervaring mee ? Wat is de beste optie denken jullie ?
pi_73842048
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef copyfile het volgende:
We willen vanuit Las Vegas een bezoekje brengen aan de Grand Canyon en de Hoover dam. Hebben mensen hier ervaring mee ? Wat is de beste optie denken jullie ?
Hebben wij ook gedaan via Zion. Met 2 overnachtingen onderweg is dat wel te doen al viel de Hoover dam toch wel tegen. (maar goed daar kom je toch langs als je weer terug naar Vegas rijdt)
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:56:58 #7
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_73858395
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef copyfile het volgende:
We willen vanuit Las Vegas een bezoekje brengen aan de Grand Canyon en de Hoover dam. Hebben mensen hier ervaring mee ? Wat is de beste optie denken jullie ?
Een auto huren en een overnachting in Williams doen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_73864277
Klinkt goed ! Dat zou ik het liefst ook willen lekker vrijheid met een auto zodat je zelf een beetje kan bepalen wat je wil ! Zou je misschien kunnen vertellen welke route je precies hebt gedaan en welke tijden ongeveer daaraan verbonden zijn ? Want moeten het wel van te voren al een beetje globaal plannen.
pi_73865451
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef copyfile het volgende:
Klinkt goed ! Dat zou ik het liefst ook willen lekker vrijheid met een auto zodat je zelf een beetje kan bepalen wat je wil !
Je gaat dus alleen naar Vegas en doet geen rondreis?
Dan heb ik je iig verkeerd begrepen, auto huren dus en trips gaan plannen. Alleen voor Vegas hoef je er mi niet heen maar als dat je ding is vooral wel doen.
pi_73867067
We doen geen rondreis wel andere steden eerst bezoeken, we blijven 4 dagen in vegas. In die tijd willen we dus graag naar de Hoover dam en de Grand Canyon !
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:53:01 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_73870560
4 dagen in Vegas waarvan je er 2 kwijt bent aan een tripje buiten de stad. Goed gepland. .
pi_73900290
Haastige spoed is zelden goed
pi_73900991
Moet allemaal wel lukken Wat is volgens jullie de beste manier om deze twee trips te doen ?
pi_73905041
Als je uit Las Vegas naar de Grand Canyon rijdt, kom je vanzelf over de Hoover Dam.
Ik weet niet of je daar echt wilt uitstappen en rondkijken (rondleiding?) maar dat kost dan al aardig wat tijd.
Alleen de rit van LV naar GC kost je -zonder stoppen- al bijna 6 uur. De afstand is ongeveer net zo groot als Utrecht - Parijs.
Aan de zuidelijke ingang draait in het IMAX-theater een hele mooie film over de Grand Canyon.
In Grand Canyon Village kun je een shuttlebus nemen en langs de route uitstappen en wat korte wandelingen maken. Ook kun je met je eigen auto nog de andere kant oprijden en bij diverse punten stoppen en van het uitzicht genieten.
Daar ben je dan al zo lang mee bezig dat een overnachting al bijna noodzakelijk is.
Volgende dag weer terug, weer 6 uur als je in één keer zou doorrijden.
Dat zou jammer zijn, want dan mis je het leuke plaatsje Seligman langs Route 66.

Dus je bent zeker twee dagen zoet met de Hoover Dam en Grand Canyon, maar vooral met rijden!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 oktober 2009 @ 11:38:38 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_73908463
Pcies. Pak dan gewoon voor 100 of 150 dollar een helicopter en vlieg ernaar toe. Met een lunch-stop en dergelijke is het iets duurder, maar dan ben je tenminste weer op tijd terug om te gokken.
pi_73910946
Hoelang is het vliegen vanuit Las Vegas naar de Grand Canyon? Vlieg je er alleen overheen of krijg je ook de kans om uit te stappen en even te kijken?
Ik heb persoonlijk geen zin om 12 uur te moeten rijden voor iets wat ik denk maar even leuk is om te zien.
pi_73911432
Ik heb zelf nooit zo'n helivlucht gemaakt maar als ik het goed heb, gaan die helicopters vanuit Las Vegas niet naar de South Rim (dé Grand Canyon zoals je het op de meeste foto's ziet) maar naar de West Rim (waar de Sky Walk is).
Je hebt wel allerlei mogelijkheden: alleen vlucht over de Grand Canyon of met landing, lunch, raften...

Hier wat sites die vluchten aanbieden:
http://www.grandcanyontourcompany.com/helo.htm

http://www.papillon.com/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_73931824
Ik kom er niet helemaal uit wat het beste is. Op die heli website's kom ik allemaal op bedragen van minimaal $300 p.p. dat is wel erg veel. Ik vraag me dan ook af welke ervaringen mensen hebben om naar de hoover dam en de grand canyon te gaan vanuit LV. Ik weet ook niet wat de afstand is onderling en vanuit LV. Weet iemand hoe ik de route kan bekijken ? Op map24.nl krijg ik het niet voor elkaar, hij pakt steeds een stad in Spanje
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2009 @ 08:44:33 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_73939621
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef copyfile het volgende:
minimaal $300 p.p.
Nou, ik heb ze gezien van 150/200 dollar pp. En wat denk je dat een auto 2 dagen huren + overnachting + benzine kost dan? .
pi_73943591
150/200$ p.p. zou prima zijn. Alleen waar kan ik die dan vinden ? Ik vindt ze echt niet helaas
pi_73952520
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:34 schreef copyfile het volgende:
150/200$ p.p. zou prima zijn. Alleen waar kan ik die dan vinden ? Ik vindt ze echt niet helaas
Papillon
pi_73952627
Papillon, maar dan moet je wel naar de Crand Canyon rijden ;-0
pi_73953570
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:50 schreef nelisb het volgende:
Papillon, maar dan moet je wel naar de Crand Canyon rijden ;-0
Pickup Location Las Vegas Area
pi_73970642
Ik kom er echt niet uit. Zou iemand van jullie even op die site willen kijken en een directe link naar die trip posten ? Ik kan alleen vinden dat ze ernaartoe vliegen, een rondje maken en weer terug. Of is dit altijd ? Liefst zou ik vliegen, rondkijken, en weer terug met de heli.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')