Nee, gewoon wat random picsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Robin__ het volgende:
is die lijst gesorteerd op rij kwaliteit?
na duplicaat 3 krijg je toch een nieuw kenteken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:30 schreef IJsblock het volgende:
Die Nissan Z32!![]()
Beter bekend als 300ZX, die wil je niet kopen, stond bij mij ooit in de straat, die dude reed volgens mij elke week zijn voorkant eraf, gezien het duplicaatcijfer "5" op zijn kentekenplaten.....
Dus omdat de berijder niet kon rijden is het een slechte auto?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:30 schreef IJsblock het volgende:
Die Nissan Z32!![]()
Beter bekend als 300ZX, die wil je niet kopen, stond bij mij ooit in de straat, die dude reed volgens mij elke week zijn voorkant eraf, gezien het duplicaatcijfer "5" op zijn kentekenplaten.....
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:48 schreef Pas259 het volgende:
[..]
na duplicaat 3 krijg je toch een nieuw kenteken?
Getuige het petje in combinatie met een TwinTurbo en de kleur uitlaatgas? Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:43 schreef ChrisHiss het volgende:
[..]
Dus omdat de berijder niet kon rijden is het een slechte auto?
Kant noch wal.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Getuige het petje in combinatie met een TwinTurbo en de kleur uitlaatgas? Ja.
Letterletter - cijfercijfer - letterletterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn eerste automaatervaring opgedaanin deze Micra een paar jaar geleden. Verder nooit Nissan gereden volgens mij.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |