abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:23:35 #101
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_97350469
En een veilige wijk bij het station is er ook niet... :')
  Forum Admin donderdag 26 mei 2011 @ 19:45:03 #102
58651 crew  murp
murp
pi_97351381
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga binnenkort via schiphol naar turkije.

Omdat parkeren in schiphol echt duur is, heb ik een plan.
Als ik nou mijn auto ergens in een woonwijk zet waar je gratis kan parkeren, en met de trein 1 halte naar schiphol gaat, weet iemand een veilige wijk om je auto te zitten dicht bij het station??
goed plan :')
pi_97397850
Zet hem bij de aldi, komt het goed
pi_97401610
voor 25 euro mag je hem bij mij in de straat zetten
pi_101721449
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Yeah de 22ste komen ze glasfiber aanleggen *O* *O* *O*

B-)

* Wat voor abbo zal ik nemen? de basis aanbiedingen zijn al 3 keer sneller als wat ik nu met mijn brakke koperlijn kan halen :s)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_101949407
Stroomstoring!!!!

http://www.telegraaf.nl/b(...)_stroom__.html?p=5,2

Ik zelf had tussen 15:00 en 15:30 geen prik.

Maar gelukkig heeft vonkenboer het snel gerepareerd zodat ik weer op fok! kan *O* *O*

filmpje;

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_101950446
:D
pi_101952429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef fespo het volgende:
:D
Zat jij ook zonder stroom?

Ik wel ik zag het vanaf mijn werk omdat mijn internet verbergbinding naar huis eruit klapte.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_101964130
ja ik woon er 1/ 2 min vandaan en de rook stond onze kant op!

ik stond eerst te douchen rond 3 uuren toen werd de douche ijskoud en het licht viel uit. (en gas was er niet)

eerst dacht ik zal wel niks zijn maar toen hoorde ik ook brandweer / ambulances en het werd steeds drukker op straat en die helikoper bleef ook maar zweven dus ging ik toch maar even kijken half 4 misschien iets later die kant op.
heel erg druk en wat filmpjes, foto's gemaakt. toen ik terug kwam 5 uur ofzo had ik weer stroom.

filmpjes geven een beter beeld en dit was heel erg laat (half 5) maar geen zin om die te uploaden.

pi_102598004
:o

01-10-11 23:42:39 Brandweer Kennemerland PRIO 2 TOOLENBURGPLAS HOOFDDORP BUITENBRAND (BETREFT: container) [ 344 ]

Stelletje tuig :( o|O o|O o|O
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_102722267
Tja al het tuig zit in hoofddorp :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_103147542
Net meegemaakt,

Ik fietste van het floriadeterreinaf langs de brandweerpost toen er een oranje volvo coupe langs kwam scheuren (ik denk een C70).
Veels te hard en ik dacht dat gaat fout en idd eerst met het rechterachterwiel in de berm toen schoot de auto door naar de overkant raakte een boom vent bleef gas geven auto slingerde naar de andere kant en raakte wederom een boom ....

Toen stond hij even stil en ging weer verder naar de tennisbaan waarbij hij nog bijna een motorrijder omver reed.

Wat een idioot :(

Vooral dat het hem niks bleek te kunnen schelen dat de halve auto aan puin was gereden en hij meerdere mensen in gevaar had gebracht met zijn actie.

Ik ben er maar niet naartoe gegaan wie weet wat hij van plan is....
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_103147592
Precies zo een was het net opgezocht;



http://www.autotrader.nl/(...)sserie--coupe#foto-1
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_103148375
http://maps.google.nl/map(...)=nl&t=h&z=18&vpsrc=6

Eerste bocht van de Adrianahoeve ging het fout (of eigenlijk eerder in zijn hersenpan)
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_103151846
o o o
pi_104030896
06-11-11 14:03:27 Brandweer Kennemerland PRIO 1 SPARRESHOLM 39 HOOFDDORP BINNENBRAND WONEN [ 351 344 ]
0108211 Brandweer Hoofddorp Blusploeg
0108212 Brandweer Hoofdorp Bemanning HW 351
0108213 Brandweer Hoofddorp Bemanning - HV 381
0108281 Brandweer Hoofddorp Lichtkrant
0108999 Brandweer Monitorcode

Ik rook het voordat de sirene''s te horen waren
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_104031238
Dacht eerst dat iemand een vuurkorf oid aan had.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_104039658
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_104039737
En nog meer met foto's

http://www.dichtbij.nl/ha(...)nd-sparresholm-.aspx

Je zal maar thuis komen en een uitgefikt hok vinden -O-
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_104060390
"Of de aanwezigheid van de kwekerij en het ontstaan van de brand met elkaar te maken hadden, is nog onduidelijk. "

oO<

O-)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_107342296
Kick!

Het enorm drukke Hoofddorp topic *O* *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_107745137
Best wel een achtergestelde regio, vooral dat Overbos. Vol met kansloze randfiguren, de ene nog asocialer dan de ander. Mastbos in het bijzonder, een doorvoerroute van de N201 naar winkelcentrum Paradijs te Muiderbos dat fungeert als een soort natuurlijke safari tour door de Bijlmer van Overbos. Het geeft een vorstelijk uitzicht op de vele verwaarloosde vinex-panden van de jaren tachtig en het drugs-dealend volk dat daar gezellig vertoefd op de bankjes. Als je dan eenmaal in Muiderbos bent aangekomen wordt het al snel duidelijk waar al die drugs naar toe gaat. En het bijhouden van de voortuin is er al helemaal niet bij, zelfs als je de winkelkarretjes, zakken zand, hopen grond, zwerfvuil, bevuilde luiers, omgehakte bomen, rottend houtwerk en kermisattracties wegdenkt. :')

Als ik verder de nieuwsberichten erop na lees wordt je in dat winkelcentrum of beroofd of geskimd.
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:31:09 #123
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_107773195
Hahaha, mooi beschreven, maar wel een beetje overdreven. Wat wel waar is, maar dat geldt voor alle voormalige nieuwbouwwijken in Nederland: na een jaar of tien, twintig, komt daar ander volk te wonen omdat er verderop weer nieuwere woonwijken verschijnen waar de mensen die meer verdienen hun heil gaan zoeken. Dan houd je een ander slag volk over in die oudere wijken. Overbos is daar een goed voorbeeld van, maar ook in Toolenburg merk je het al (ga maar eens rond dat winkelcentrum kijken). Over een jaar of vijftien ga je dat ook krijgen in Floriande.
pi_107959961
'Een ander slag volk', om het eufemistisch te verwoorden. :P Net weer in de krant gelezen over een winkeldief in het winkelcentrum Paradijs die voor tien mensen even een trip naar het ziekenhuis heeft gezorgd door met pepperspray te spuiten. Muiderbos weer.

En de Floriande ziet er nu al niet uit, vol met experimentele (en grotendeels gefaalde) Vinex-bouwconstructies. Eén eiland vol met bunker-huizen, en weer een ander eiland waar het verkeerde bouwmateriaal is gebruikt, waardoor al de muren kalkuitslag hebben. Een ander eiland weer die vol staat met spuuglelijke en brandgevaarlijke houten huizen. En weer een ander eiland dat een collectieve gemeentelijke voortuin kent, want het zal daar zo gezellig zijn met ze allemaal. :') En dan die vraagprijzen voor die armoedige zooi daar. Ik zou me echt rot schamen. Volgens mij zijn er zelfs meerdere boeken over geschreven door verschillende bewoners daar. En dan nog te bedenken dat die 'vooruitstrevende' architectenbureaus nog meer van die wanproducten zullen designen.

Die verloedering zat daar al van dag één.
pi_107965324
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:57 schreef Corvidae het volgende:
'Een ander slag volk', om het eufemistisch te verwoorden. :P Net weer in de krant gelezen over een winkeldief in het winkelcentrum Paradijs die voor tien mensen even een trip naar het ziekenhuis heeft gezorgd door met pepperspray te spuiten. Muiderbos weer.

En de Floriande ziet er nu al niet uit, vol met experimentele (en grotendeels gefaalde) Vinex-bouwconstructies. Eén eiland vol met bunker-huizen, en weer een ander eiland waar het verkeerde bouwmateriaal is gebruikt, waardoor al de muren kalkuitslag hebben. Een ander eiland weer die vol staat met spuuglelijke en brandgevaarlijke houten huizen. En weer een ander eiland dat een collectieve gemeentelijke voortuin kent, want het zal daar zo gezellig zijn met ze allemaal. :') En dan die vraagprijzen voor die armoedige zooi daar. Ik zou me echt rot schamen. Volgens mij zijn er zelfs meerdere boeken over geschreven door verschillende bewoners daar. En dan nog te bedenken dat die 'vooruitstrevende' architectenbureaus nog meer van die wanproducten zullen designen.

Die verloedering zat daar al van dag één.
:')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:25:02 #126
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_107991835
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:57 schreef Corvidae het volgende:
'Een ander slag volk', om het eufemistisch te verwoorden. :P
Dat is niet eufemistisch bedoeld, dat is gewoon zoals het is. Onafhankelijk van afkomst (wat ik een beetje proef in je reactie) zijn het mensen die wat minder hoog op de sociaal-economische ladder staan.

quote:
Die verloedering zat daar al van dag één.
Tja, je hebt het vooral over bouwstijlen die je niet aanspreken, dat heeft weinig met verloedering te maken. :)

Waar woon je zelf eigenlijk? :?
pi_107995735
volgens mij is hij weggepest uit Overbos oO<
pi_107996996
quote:
Tja, je hebt het vooral over bouwstijlen die je niet aanspreken, dat heeft weinig met verloedering te maken. :)
Dat is leuk verweer, maar het is al decennia bekend dat er een link bestaat tussen de uiterlijke kenmerken van een bewoond gebied en het asociale en criminele gedrag dat men daar veelal aantreft. Als iets esthetisch onder de maat is zal je daar instinctief minder respect voor tonen. Huizen waar je de betonblokken van kan zien ogen slecht en daar heb je van nature een slechte mening over. "Dit blikje mag daar wel in de tuin liggen." Deze verwaarlozing zit gewoon verweven in de architectuur en dit valt niet meer te herstellen.

Daarnaast is er natuurlijk veel meer mis met dit soort architectuur dan alleen de esthetische kwaliteiten. Het roept gewoon asociaal gedrag op. Eén gemeenschappelijke voortuin? Rijtjeshuizen die veel te klein zijn en te dicht op elkaar zitten. Enge, nauwe straatjes waar de kinderen nergens kunnen spelen? (Behalve dan op één centrale plaats op het eiland waar dan toevallig een speeltuintje zit. Deze is dan ook betegeld met die lelijke, kankerverwekkende rubberen tegels. :'))

Op een gegeven moment kon je lezen dat een tuinmuur om de paar maanden letterlijk werd verwoest door grote vrachtwagens (verhuis, witgoed leveranciers, etc.) omdat de bocht niet genoeg ruimte gaf. Zulk soort vage dingen.

En verder is de overlast in Floriande met jongeren en dergelijke alom bekend.

quote:
volgens mij is hij weggepest uit Overbos oO<
Als ik al ooit is in OverbosHoofddorp zou hebben gewoond, dan zou ik daar zeker niet vooruitkomen. Zulk soort dingen kan men beter verzwijgen, anders krijg je telkens van die vreemde blikken toegeworpen. "Jij komt uit Hoofddorp? Is dat niet die ..." :P
pi_108018632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:06 schreef Corvidae het volgende:

[..]

Dat is leuk verweer, maar het is al decennia bekend dat er een link bestaat tussen de uiterlijke kenmerken van een bewoond gebied en het asociale en criminele gedrag dat men daar veelal aantreft. Als iets esthetisch onder de maat is zal je daar instinctief minder respect voor tonen. Huizen waar je de betonblokken van kan zien ogen slecht en daar heb je van nature een slechte mening over. "Dit blikje mag daar wel in de tuin liggen." Deze verwaarlozing zit gewoon verweven in de architectuur en dit valt niet meer te herstellen.
Hahaha, als esthetica iets anders was dan een puur subjectief begrip, zou bovenstaande geen totale onzin zijn. :D

quote:
Daarnaast is er natuurlijk veel meer mis met dit soort architectuur dan alleen de esthetische kwaliteiten. Het roept gewoon asociaal gedrag op. Eén gemeenschappelijke voortuin? Rijtjeshuizen die veel te klein zijn en te dicht op elkaar zitten. Enge, nauwe straatjes waar de kinderen nergens kunnen spelen? (Behalve dan op één centrale plaats op het eiland waar dan toevallig een speeltuintje zit. Deze is dan ook betegeld met die lelijke, kankerverwekkende rubberen tegels. :'))

Op een gegeven moment kon je lezen dat een tuinmuur om de paar maanden letterlijk werd verwoest door grote vrachtwagens (verhuis, witgoed leveranciers, etc.) omdat de bocht niet genoeg ruimte gaf. Zulk soort vage dingen.

En verder is de overlast in Floriande met jongeren en dergelijke alom bekend.
Jaja. Ik zal niet beweren dat Hoofddorp een of andere heilstaat is, maar je overdrijft e.e.a. schromelijk. Gezamelijke voortuinen heb je bijna nergens. Verder benoem je eigenlijk vooral grotestadproblematiek, die zich overal voordoet waar veel mensen bij elkaar wonen. :)

quote:
Als ik al ooit is in OverbosHoofddorp zou hebben gewoond, dan zou ik daar zeker niet vooruitkomen. Zulk soort dingen kan men beter verzwijgen, anders krijg je telkens van die vreemde blikken toegeworpen. "Jij komt uit Hoofddorp? Is dat niet die ..." :P
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daarom een extra vraag: hoe kom jij aan je uitgebreide 'Hoofddorpkennis'? :)
pi_108732997
quote:
Jaja. Ik zal niet beweren dat Hoofddorp een of andere heilstaat is, maar je overdrijft e.e.a. schromelijk. Gezamelijke voortuinen heb je bijna nergens. Verder benoem je eigenlijk vooral grotestadproblematiek, die zich overal voordoet waar veel mensen bij elkaar wonen. :)
Wel een oud berichtje, maar toch:

quote:
Dealers teisteren Overbos
Gepubliceerd op 06 maart 2011 03:00 PM

HOOFDDORP - De wijk Overbos heeft te kampen met fikse drugsproblemen. Maar liefst achttien mensen zijn vanaf juni afgelopen jaar aangehouden voor het dealen of kopen van drugs. ,,Het was slechts een aantal kopers. Het gros is dealers’’, laat een woordvoerster van het politiekorps Kennemerland weten.

Nadat enkele jongeren zich in de kijker hadden gespeeld, heeft de politie vanaf afgelopen juni een extra oogje in het zeil gehouden om de drugs uit Overbos te weren.
Bij de achttien aanhoudingen heeft de politie 21.000 euro cash, 212 wikkels en 146 bolletjes gevuld met drugs gevonden. ,,Daarnaast zijn er veel gestolen goederen gevonden in de huizen van drugsdealers’’, zegt de woordvoerster. ,,Waarschijnlijk werden die goederen gebruikt om te betalen voor drugs.’’
De meeste aanhoudingen zijn gedaan in Mastbos. Die straat loopt door het oude deel van Overbos en aan deze weg ligt ook het winkelcentrum ’t Paradijs. Daar hebben inwoners van Overbos last van dealende jongeren. ,,Ze staan hier vaak op het plein, een beetje te hangen’’, zegt een inwoonster van een appartement boven het winkelcentrum. ,,En in dát appartement, daar woont gewoon een dealer. De politie is daar ook van op de hoogte. Die houdt hem in de gaten.’’
Agenten houden inderdaad bepaalde inwoners van Overbos extra in de gaten. ,,We weten dat het gaat om mensen die in wisselende groepen opereren’’, zegt de woordvoerster. ,,Bepaalde dealers hebben we al meerdere keren gearresteerd, maar af en toe zitten er ook nieuwe gezichten tussen.’’

http://www.vandaag.nl/hoo(...)rs-teisteren-Overbos
Ghetto.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:39:59 #131
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_108792816
Je weerlegt mijn punten niet en komt nu met anekdotisch 'bewijs.' Daarbij geef je nog steeds geen antwoord op mijn vragen. Beetje jammer. :{
pi_108883707
volgens mij een overval op een geldbus in overbos.

reed er net langs.
stond een geldwagen voor de bank naast de pizzaria (bij AH) en 2 politie auto's.
een jongen zei dat deze was overvallen.
meer info heb ik niet :P
pi_108894544
'Anekdotisch bewijs'? Dit zijn harde cijfers van de politie, en gezien het feit dat de politie veelal weinig tot niets kan betekenen op dit gebied, is dit een goede handreiking en indicatie van een structureel probleem in deze wijk.

quote:
Hahaha, als esthetica iets anders was dan een puur subjectief begrip, zou bovenstaande geen totale onzin zijn. :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Broken_windows_theory

quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daarom een extra vraag: hoe kom jij aan je uitgebreide 'Hoofddorpkennis'? :)
Je rijdt er wel is doorheen. Leest het in de krant. Praat wel is met mensen.

quote:
volgens mij een overval op een geldbus in overbos.

reed er net langs.
stond een geldwagen voor de bank naast de pizzaria (bij AH) en 2 politie auto's.
een jongen zei dat deze was overvallen.
meer info heb ik niet :P
Volgens was die geldwagen al is eerder overvallen en vergeet ook niet dat die ontvoering laatst ook in Overbos heeft plaatsgevonden. Dassenbos = Overbos.

[ Bericht 2% gewijzigd door Corvidae op 09-03-2012 09:38:05 ]
  maandag 12 maart 2012 @ 21:35:19 #134
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_109028812
:)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:29 schreef Corvidae het volgende:
'Anekdotisch bewijs'? Dit zijn harde cijfers van de politie, en gezien het feit dat de politie veelal weinig tot niets kan betekenen op dit gebied, is dit een goede handreiking en indicatie van een structureel probleem in deze wijk.
Daarmee zeg je dus eigenlijk dat als onderzoek iets niet aantoont, dat juist betekent dat het onderzoek het wel aantoont? En welke handreiking bedoel je precies?

Die Wikipagina zal ik eens lezen.

quote:
Je rijdt er wel is doorheen. Leest het in de krant. Praat wel is met mensen.
Uit de tweede hand dus, wat niet wil zeggen dat het complete nonsens is. En het is 'eens' (2x).

quote:
Volgens was die geldwagen al is eerder overvallen en vergeet ook niet dat die ontvoering laatst ook in Overbos heeft plaatsgevonden.
Ik zal het niet vergeten. En het is 'eens.'
pi_109050306
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:35 schreef Stupide het volgende:
:)

[..]

Daarmee zeg je dus eigenlijk dat als onderzoek iets niet aantoont, dat juist betekent dat het onderzoek het wel aantoont? En welke handreiking bedoel je precies?
Handreiking: concreet artikel gestaafd met feiten om een beter beeld te schetsen van de overlastproblematiek in Muiderbos/Overbos. Het artikel geeft zelf ook aan dat het hier gaat om meerdere draaideurcriminelen en dat de politie een wakend oog blijft houden op Overbos. Wat zich laat vertalen naar de stelling dat de drugsoverlast in Overbos een structureel probleem is. Oftewel 'het topje van de ijsberg', want de politie heeft natuurlijk niet een goede reputatie, met betrekking tot de 'pakkans' en/of bestrijding van dit soort criminelen/overlast.

Hier is nog een handreiking:

http://www.haarlemsdagbla(...)rlast-tegen-te-gaan-

De berichten toentertijd waren meer uitgebreid. Winkelcentrum Paradijs, zoals eerder vermeldt, is weer 'Muiderbos'.

quote:
Uit de tweede hand dus, wat niet wil zeggen dat het complete nonsens is. En het is 'eens' (2x).
Is/eens - ergert het jou dan zoveel? Haha, ik zal erop letten in de toekomst, maar uiteindelijk zal het toch als acceptabel taalgebruik worden aangemerkt. Taalverschuiving. ;)

[..]

quote:
Ik zal het niet vergeten. En het is 'eens.'
Overigens was er in 2010 ook al een ontvoering in de omgeving van Muiderbos. Iets in het kader van het drugscircuit daar. En daar komt ook nog is bij die schietpartij in Albergerbos, een straat die uitkomt op Muiderbos.
pi_109140658
Ik woon sinds gisteren aan de Opaallaan. Jammer van dat ROC volk tegenover. Verder wel een óke dorp, denk ik. Ik woon er tot mei.

Vraagje, tot hoelaat gaan er bussen van Station Hoofddorp (boven) naar de Graan voor visch halte bij Opaallaan? De connexxion website is niet helemaal duidelijk.

[ Bericht 40% gewijzigd door emokid op 15-03-2012 21:47:25 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:12:35 #137
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_109180638
De nachtversie van de Zuidtangent (N30) rijdt volgens mij de hele nacht door (1 keer per uur).
pi_109180935
Zijn ze doordeweeks gratis met een ovkaart?
pi_109181063
nou nee de ZTG gaat tot +- 1 uur en begint weer met rijden rond 5 uur.

je betaald gewoon hetzelfde als dat je met elke andere bus zou gaan.
pi_109181270
Zijn hier mensen die ook aan de Opaallaan wonen? Ik ga er tijdelijk wonen (zo'n 2 maanden) maar denk eigenlijk dat ik mijn kamer direct opgeef. Valt mij een beetje tegen daar.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:39:38 #141
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_109181689
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:23 schreef fespo het volgende:
nou nee de ZTG gaat tot +- 1 uur en begint weer met rijden rond 5 uur.

je betaald gewoon hetzelfde als dat je met elke andere bus zou gaan.
Hoe kom je daar nou bij? De N30 rijdt al een jaar of vijf vanaf een uur of 1 's nachts ieder uur tussen Haarlem en de Bijlmer. En dus ook langs Hoofddorp Station en halte Graan voor Visch.

De Zuidtangent is overdag gewoon net zo duur of gratis als een andere bus. 's Nachts heb je een toeslag.
pi_110150910
Yheahyyyyy

Donderdag Grand opening van de splinternieuwe bioscoop *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_

http://www.cinemeerse.nl/Startpagina.html

Yes wat gaaf *O* *O* *O* eindelijk een echte cinema in Hoofddorp ^O^ *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_110294468
Jammer alleen dat het in Hoofddorp staat. ;)
pi_110307800
Hoi,

De bioscoop is geweldig _O_ _O_ _O_

8 zalen lekkere stoelen goed geluid ^O^ ^O^

Alleen jammer van een of andere metroboy...

Metroboy kotst in de bioscoop

:(
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  Forum Admin zaterdag 14 april 2012 @ 10:41:49 #145
58651 crew  murp
murp
pi_110588173
Weer een prachtig berichtje uit Hoofddorp. Dit keer Floriande, eiland 5 -- oftewel, het 'villa-eiland'.

quote:
Bij de hennepkwekerij in Nieuw-Vennep is een auto in beslag genomen en bij de villa op het Statendam waren zes personen en een baby aanwezig, deze zijn allemaal aangehouden en meegenomen naar het bureau. Bij het pand op de Statendam was ook sprake van diefstal van stroom, het energiebedrijf heeft daarom de elektriciteit afgesloten.
Dit is dus het villa-eiland van Floriande, waar vermogende Hoofddorpers hun nederige stulpjes hebben van een half miljoen euro of meer. Het zijn spuuglelijke panden overigens -- van die onzinnige, post-moderne panden met overtollige muren en hoeken, of van die opzichtige witgekalkte ordi-villa's, compleet met neo-klassieke zuilen, trappen en goedkope Hindoestaanse beelden (ook kalk-wit) verscholen in nissen of tentoongesteld in de voortuin. Heel wat van die panden staan ook omgekeerd, met de achterkant gericht naar de weg, wat er natuurlijk niet uit ziet. Vooral als ze voor de achterkant onbewerkte betonplaten gebruiken. 8)7

Volgens mij heeft er ook één een zwembad laten aanleggen, maar dan een zwembad met een diepte van maar één meter. :')
  Forum Admin zaterdag 21 april 2012 @ 11:26:06 #147
58651 crew  murp
murp
  zondag 22 april 2012 @ 15:09:41 #148
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_110632758
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:24 schreef Corvidae het volgende:
Weer een prachtig berichtje uit Hoofddorp. Dit keer Floriande, eiland 5 -- oftewel, het 'villa-eiland'.

[..]

Dit is dus het villa-eiland van Floriande, waar vermogende Hoofddorpers hun nederige stulpjes hebben van een half miljoen euro of meer. Het zijn spuuglelijke panden overigens -- van die onzinnige, post-moderne panden met overtollige muren en hoeken, of van die opzichtige witgekalkte ordi-villa's, compleet met neo-klassieke zuilen, trappen en goedkope Hindoestaanse beelden (ook kalk-wit) verscholen in nissen of tentoongesteld in de voortuin. Heel wat van die panden staan ook omgekeerd, met de achterkant gericht naar de weg, wat er natuurlijk niet uit ziet. Vooral als ze voor de achterkant onbewerkte betonplaten gebruiken. 8)7

Volgens mij heeft er ook één een zwembad laten aanleggen, maar dan een zwembad met een diepte van maar één meter. :')
Bedankt voor het doorgeven!
pi_110640088
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:24 schreef Corvidae het volgende:
Weer een prachtig berichtje uit Hoofddorp. Dit keer Floriande, eiland 5 -- oftewel, het 'villa-eiland'.

[..]

Dit is dus het villa-eiland van Floriande, waar vermogende Hoofddorpers hun nederige stulpjes hebben van een half miljoen euro of meer. Het zijn spuuglelijke panden overigens -- van die onzinnige, post-moderne panden met overtollige muren en hoeken, of van die opzichtige witgekalkte ordi-villa's, compleet met neo-klassieke zuilen, trappen en goedkope Hindoestaanse beelden (ook kalk-wit) verscholen in nissen of tentoongesteld in de voortuin. Heel wat van die panden staan ook omgekeerd, met de achterkant gericht naar de weg, wat er natuurlijk niet uit ziet. Vooral als ze voor de achterkant onbewerkte betonplaten gebruiken. 8)7

Volgens mij heeft er ook één een zwembad laten aanleggen, maar dan een zwembad met een diepte van maar één meter. :')
Geld en smaak gaan zelden samen :7
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_111240811
Wapenfanaten in Overbos, als we de google cache mogen geloven. (Als je 'wapens' en 'Overbos' invult in google dan krijg je een zoekresultaat met de volgende intro zin:

"De politie heeft vrijdagmiddag bij een huiszoeking van een woning in Overbos een grote hoeveelheid wapens aangetroffen ...

De website zelf geeft vervolgens het volgende weer:

quote:
Hoofddorp, 5 mei – De politie heeft vrijdagmiddag bij een huiszoeking van een woning in Hoofddorp een grote hoeveelheid wapens en munitie aangetroffen. De politie ging op onderzoek naar de aanwezigheid van een vuurwapen, maar trof een hele verzameling wapens aan.

Diverse wapens zoals lucht- , gasdrukgeweren, imitatie pistolen, zwaarden, boksbeugels en revolvers zijn in beslag genomen. Twee bewoners van de Hoofddorpse woning, een 22-jarige en een 28-jarige Hoofddorper werden aangehouden. Beide zijn zaterdag weer heengezonden. De twee verdachten moeten in juni voor de politierechter verschijnen.



http://www.112meerlanden.(...)beslag-in-hoofddorp/
Dus daar heb je het weer, Overbossers. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')