abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:38:27 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73635112
Vandaag dan officieel bevestigd door Johan. 24 uur content op de TBO stream. Alleen nu kun je kiezen uit 4 streams.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:40:51 #2
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73635163
We kunnen dus wel stellen dat TBO2 er niet meer komt. Ik denk dat de bunker intussen is omgebouwd tot een tv studio die multifunctioneel en inzetbaar is
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:42:42 #3
128220 Peter6000
pi_73635220
Ik krijg visioenen van belspelletjes.

Maar ik benader het positief, en als blijkt dat ik niet tot de doelgroep behoor, kijk ik gewoon niet.

Dat had ik ook met Hole in the Wall op SBS6. Na 20 seconden concludeerde ik dat dit niets voor me was, en toen ben ik allerlei hoogdravende dingen gaan doen (rondsurfen).
Ik had ook een uur kunnen blijven kijken, en er een negatief stukje over kunnen schrijven, maar ik ervoor gekozen dat niet te doen omdat ik gewoon ter ver verwijderd ben van die doelgroep.

Er ontbrak een stukje betrokkenheid.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:43:48 #4
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73635248
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg visioenen van belspelletjes.
Domeinnaam biedhier.nl
Status actief
Houder ENJ000178-SATSE
Enjoy Media
Netherlands
Administratieve contactpersoon REC003526-SATSE
Bram Recourt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73636226
Stefan, echt je zou eens een cursus journalistiek moeten gaan doen voordat je van alles neerplempt zonder enig onderzoek, waar anderen weer verkeerde conclusies uit trekken. Had jou als FP redacteur wel wat hoger ingeschat eik.

- 4 streams zijn nog helemaal niet bevestigd. Alleen de 24 uur live tv is bevestigd.
- Ook de stream gaat heel anders werken, namelijk via StreamTorrent, wat het gratis maakt. Lijkt dus nergens op de stream van TBO.
- De Bunker zelf is nog precies in dezelfde staat. Alleen de grafkist is terug naar de sponsor
- Die veilingsite van Bram heeft in de vérste verte niets met dit project te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door MeraViglioSa op 13-10-2009 19:18:49 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:48:28 #6
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_73636308
He? Bestaat dit nog?
Dichter bij de bundel
pi_73637002
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg visioenen van belspelletjes.

Maar ik benader het positief,

atijd positief blijven


  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:25:19 #8
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_73638785
Content, nou maar hopen dat het ook nog inhoud heeft...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:50:01 #9
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73648075
Johan Vlemmix start op 1 november een 24 uurs internet-tv kanaal. Dit zal gebeuren vanaf zijn woning en bedrijfspand Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven waar eerder dit jaar The Bunker Online (TBO) vandaan kwam.

"Het wordt een interactief gebeuren die zich volledig in mijn huis afspeelt", vertelt Johan aan FOK!. "We gebruiken daarvoor niet alleen de bunker, die nog in de oude staat is, maar ook boven in het huis komen camera's. In totaal hangen er straks een stuk of vijftig. Verder hebben we de beachikking over een professionele regieruimte en een bluescreen."

Het geheel krijgt volgens Vlemmix een soapachtig karakter maar wel met een duidelijke programmering. "Zo kunnen mensen zelf bepalen wanneer en wat ze willen kijken. Want 24 uur televisie maken die voor iedereen leuk is, dat is onmogelijk. Wel wordt het interactief en verrassend. Zo kunnen er onverwacht mensen binnenvallen die dan in het programma terechtkomen. Verder is elk uur weer een nieuw uur televisie, we doen niet aan herhalingen."
"


Vlemmix is bezig om wat bekende Nederlanders te strikken voor zijn tv-zender. Welke, dat wil hij pas zeggen als ze definitief zijn. Wel kan Vlemmix al zeggen dat men straks uit meerdere streams kan kiezen. En deze zijn, in tegenstelling tot TBO, gratis. Over TBO gesproken: is een tweede seizoen dan definitief van de baan? Vlemmix: "Niet per se, want een dergelijke reallifesoap kan prima in de tv-zender worden geïntegreerd."

Wel is duidelijk dat Vlemmix de touwtjes strak in handen houdt van zijn zender: "Ik sta altijd open voor leuke ideeën en initiatieven. Maar ik ben degene die beslist. Het belangrijkste is dat het straks voor de kijker leuk wordt om naar ons te kijken."

[ Bericht 1% gewijzigd door Stefan op 13-10-2009 15:21:27 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73648573
Ze maken er wel werk van.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:20:09 #11
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73649042
Ik ben erg benieuwd hoe je 24/7 tv kan maken zonder herhalingen. Uitdaging
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73651133
Kijk, dát bedoel ik. Stukken beter Stefan
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73656747
Leukleukleuk!!!
pi_73668548
Titel: Frederick de Groot dronken bij Johan Vlemmix Type: Privé berichten
2009-10-13 23:47:33
Aan: Vrienden van Johan Vlemmix


Door Heleen Langeweg

Het is diep in de nacht. Een dronken man strompelt het café binnen. "Ik kom wat bij je drinken." Met een zucht legt hij zijn laatste centen op de bar. "Ik heb een nieuwtje. Ik ben blut. Failliet. We toasten, mijn vriend, op het eind van het grote kapitaal. Drink er nog één op mijn saldo. En één... op het schandaal." Hoofdschuddend hoort de barman het trieste verhaal aan, en schenkt de beste man nog een borrel in.

Acteur en theaterproducent Frederik de Groot komt met een lied over de crisis. Het theatrale stuk over een dronken man die zijn laatste centen wegdrinkt, heeft een bijzondere videoclip waar de somberheid vanaf druipt.

Opvallend genoeg heeft hij Johan Vlemmix, de man die altijd lacht, gevraagd zijn medewerking hieraan te verlenen. En dat doet hij niet onverdienstelijk. We zien hier een heel andere kant van de entertainer, die in de clip het verhaal van de dronken man aan moet horen en zwijgzaam zijn werk doet.

Vlemmix: "Dit is weer eens wat anders. Ik vind het een prachtig lied en ben zelf ook wel eens blij dat men een andere kant van me ziet. Want het leven is nu eenmaal niet altijd lachen. Zeker niet in deze tijd van crisis."

De 50-jarige Vlemmix heeft waarschijnlijk het licht gezien. Afgelopen donderdag werd hij met acute alvleesklierontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Na zijn ontslag is hij meteen begonnen met het op poten zetten van een eigen internetzender, waarop hij 24 uur per dag live televisie wil maken. "Het is tijd dat ik eens wat serieuzer ga leven. Verstandiger, en nuttiger. Ik wil uiteindelijk toch iets moois achterlaten."
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73669141
Ik was al bang dat die mediahoer z'n eigen bordeel aan het bouwen was
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73670178
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef peeet1 het volgende:
Titel: Frederick de Groot dronken bij Johan Vlemmix Type: Privé berichten
2009-10-13 23:47:33
Aan: Vrienden van Johan Vlemmix


Door Heleen Langeweg

Het is diep in de nacht. Een dronken man strompelt het café binnen. "Ik kom wat bij je drinken." Met een zucht legt hij zijn laatste centen op de bar. "Ik heb een nieuwtje. Ik ben blut. Failliet. We toasten, mijn vriend, op het eind van het grote kapitaal. Drink er nog één op mijn saldo. En één... op het schandaal." Hoofdschuddend hoort de barman het trieste verhaal aan, en schenkt de beste man nog een borrel in.

Acteur en theaterproducent Frederik de Groot komt met een lied over de crisis. Het theatrale stuk over een dronken man die zijn laatste centen wegdrinkt, heeft een bijzondere videoclip waar de somberheid vanaf druipt.

Opvallend genoeg heeft hij Johan Vlemmix, de man die altijd lacht, gevraagd zijn medewerking hieraan te verlenen. En dat doet hij niet onverdienstelijk. We zien hier een heel andere kant van de entertainer, die in de clip het verhaal van de dronken man aan moet horen en zwijgzaam zijn werk doet.

Vlemmix: "Dit is weer eens wat anders. Ik vind het een prachtig lied en ben zelf ook wel eens blij dat men een andere kant van me ziet. Want het leven is nu eenmaal niet altijd lachen. Zeker niet in deze tijd van crisis."

De 50-jarige Vlemmix heeft waarschijnlijk het licht gezien. Afgelopen donderdag werd hij met acute alvleesklierontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Na zijn ontslag is hij meteen begonnen met het op poten zetten van een eigen internetzender, waarop hij 24 uur per dag live televisie wil maken. "Het is tijd dat ik eens wat serieuzer ga leven. Verstandiger, en nuttiger. Ik wil uiteindelijk toch iets moois achterlaten."

zow....verrassend..

ik ben Niet negatief...



en da's nog eens gemeend ook...

verrassend hé

pi_73675648
gezellig weer streams en ben benieuwd welke gasten er zo binnen huppelen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73688411
Het is zondag avond 1 November. Dit is laat ze maar lachen met jullie favoriete presentator Pim!!
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:29:00 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73688712
Spelsjow Pim Pam Pet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73689262
En uiteraard in het teken van ORANJE!
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:57:39 #21
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73736533
eindelijk eens een goeie move van Johan! ik ga dit zeker van alle kanten bekijken
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73739490
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:29 schreef Stefan het volgende:
Spelsjow Pim Pam Pet
of Tompoesen.... (iemand een Tom-poets bakken) ''poets-bakken'' je weet wel...

Een tompoes (ook: tompouce) is een typisch Nederlands gebakje. Het bestaat uit een laagje bladerdeeg met daaroverheen een dikke laag vanillebanketbakkersroom. Daaroverheen zit weer een laagje bladerdeeg bedekt met een laagje, meestal roze, glazuur. Met Koninginnedag en grote voetbaltoernooien waaraan het Nederlands elftal meedoet, wordt het glazuur meestal oranje gemaakt. Kenmerkend voor de tompoes is de "baksteenvorm", zoals dat door een gerenommeerde banketbakkerij wordt genoemd.



bron; http://nl.wikipedia.org/wiki/Tompoes
pi_73739551
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:45 schreef NoNickOne het volgende:
En uiteraard in het teken van ORANJE!
kan ook


pi_73743288
Ik verzin wel een list.
pi_74162557
Schopje RLS.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')