quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:41 schreef djmarshal het volgende:heel wat anders.. ze zijn weer aan het filmen bij mij in de straat voor de nieuwe film van Ben Affleck genaamd "The Town". Best een spektakel. Ze hadden het een paar dagen (week) uitgesteld ivm het slechte weer, maar ze gaan nu weer filmen. Overmorgen moet het hoogtepunt zijn, dwz ze gaan een auto in brand steken. Volgens het script verbranden ze dan de eerste vluchtauto en stappen ze over in de volgende.
Ik heb Ben Affleck zelf nog niet gespot. Ook was Tom Cruise afgelopen week al volop aan het filmen voor zijn nieuwe film, samen met Cameron Diaz.
Dit alles in Boston. Hier een slecht filmpje van de shietscene bij Pizzeria Regina:
Leuk

Hier in California gebeuren dat soort dingen ook om de haverklap.... Hier in Orange hebben ze echt een ouderwets, nauwelijks aangetaste binnenstad.... en vaak als ze weer eens een typsiche east-coast stijl stadje nodig hebben zetten ze hier de boel af.
Ook leuk: Ze filmen dan ook wel eens voor kerstfilms. En in plaats van een stadje met sneeuw op te zoeken, gooien ze gewoon de hele straat onder met nepsneeuw, en acteren ze gewoon met 20+ graden celcius in dikke winter kleren.
Beroemdheden kom je nog wel eens tegen hier....... als je buiten de meest toeristische plekken blijft, want daar komen ze meestal niet.

Heb zelf o.a. Matthew Perry, Sandra Bullock en haar wederhelft (hoe heet ie ook alweer?), Ahhnold Schwarzenegger, Bob Saget

en wat minder bekenden waar ik de naam niet meer van kan herrinneren gezien..... Meestal is het mijn vrouw die dan zegt "hee, daar heb je (naam persoon)!" waarop ik dan antwoord: "Huh, wie?"
Ik hou me niet zo bezig met beroemdheden eigenlijkIn Los Angeles kun je nog veel meer tegen komen, maar daar kom ik niet zo heel vaak meer de laatste jaren, hooguit 2 of 3 keer per jaar, en dat is veel.