abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73620873
quote:
Vrijwel direct na 2Pacs dood ontstonden de eerste geruchten dat 2Pac niet overleden was, maar zich had teruggetrokken van het geweld en de ellende om zich heen. Verdedigers van deze theorie baseerden zich onder meer op deze aanwijzingen:

* Op de cover van het eerste album dat postuum verschijnt (The Don Kiluminati: The 7 Day Theory), is een foto te zien van 2Pac, hangend aan een kruis. Hiermee wordt verwezen naar het sterven (en impliciet naar de opstanding) van Jezus.
* In de auto waarin 2Pac zat op het moment van de aanslag, zat zijn platenbaas Suge Knight. 2Pac wordt door 5 kogels geraakt, maar Suge zat naast hem achter het stuur en had slechts één schampschot, hoewel de dertien kogels vanuit een passerende auto werden afgevuurd (en het dus logischer zou zijn dat ook Suge gewond zou raken). De auto van waaruit geschoten is - een opvallende witte Cadillac - werd overigens niet teruggevonden.
* De auto waarin 2Pac zat, reed in een colonne van 10 auto's. In de overige 9 auto's zaten bodyguards. Geen van deze bodyguards heeft gereageerd op de schietpartij of de dader(s) achtervolgd.
* 2Pac droeg altijd een kogelwerend vest, maar uitgerekend op de avond van de dodelijke schietpartij niet.
* 2Pacs album The Don Kiluminati: The 7 Day Theory werd uitgebracht onder de naam Makaveli (afgeleid van de naam van de Italiaanse filosoof Niccolò Machiavelli). In de naam van Makaveli valt "Mak alive" of "I am alive" te lezen.
* Het album "The Art Of War" van Bone Thugs-N-Harmony is vernoemd naar een van Machiavelli's boeken. Op het album staat ook "Thug Luv" remix.
* Volgens deze Machiavelli moest je je dood in scène zetten om de vijand te misleiden.
* In de videoclip I ain't mad at cha, die kort voor het overlijden van 2Pac werd opgenomen en postuum verscheen, werd 2Pac op een vrijwel identieke manier vermoord als kort daarna in het echte leven. Volgens sommigen een bewijs dat zijn moord in scène zou zijn gezet.
* In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken.
* Tupac werd al één dag na zijn overlijden gecremeerd. Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag gecremeerd mogen worden.
* 2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaï.
* In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren.
* Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (eventueel in scène gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken.

In reactie hierop verscheen er een autopsiefoto in een boek, maar die is bewezen nep te zijn omdat de juwelen nog steeds aanwezig zijn en er een tatoeage ontbreekt.
Bron : Wikipedia.

Bedoeling lijkt me duidelijk. .
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:35:27 #2
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_73620896
Dood, gelukkig.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:36:12 #3
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_73620919
Geen idee.
WOS'ser for life.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:36:16 #4
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_73620926
Nee hoor hij leeft nog, maar dan in andere vorm
*Hosselcopter*
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:37:06 #5
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73620968
Levend.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73620969
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef Dibble het volgende:
Nee hoor hij leeft nog, maar dan in andere vorm
Vertel.

Ik zelf weet vrijwel 100% zeker dat hij niet dood is gegaan op zijn officiële sterfdatum.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
[/quote]
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:39:12 #7
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_73621081
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Vertel.

Ik zelf weet vrijwel 100% zeker dat hij niet dood is gegaan op zijn officiële sterfdatum.
Bewijs?
WOS'ser for life.
pi_73621358
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Bewijs?
Lees de OP zal ik zeggen en kijk wat filmpjes op YouTube.
Ja toch.
[/quote]
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:48:09 #9
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_73621475
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Lees de OP zal ik zeggen en kijk wat filmpjes op YouTube.
De OP levert geen bewijs dat 2pac nog steeds leeft.
WOS'ser for life.
pi_73621479
ik zou het niet weten!
wat ik wel irritant vind is dat iedereen altyd zegt van als er iemand is overleden dat diegene nog leefd!
zoals JFK. je ziet hem gvdomme door zijn harses geschoten worden!
& dat van micheal.
kortom we weten het allemaal niet & daar komen we denk ik ook nooit achter
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:48:55 #11
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_73621503
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef x__Cheryl het volgende:
ik zou het niet weten!
wat ik wel irritant vind is dat iedereen altyd zegt van als er iemand is overleden dat diegene nog leefd!
zoals JFK. je ziet hem gvdomme door zijn harses geschoten worden!
& dat van micheal.
kortom we weten het allemaal niet & daar komen we denk ik ook nooit achter
Wie zegt dat JFK nog leeft?
WOS'ser for life.
pi_73621538
neger
wursjip technojunk _O_
pi_73621589
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Wie zegt dat JFK nog leeft?
Dat is ook ooit eens gespeculeerd.
Ze zeggen ook dat paulmccartney dood is en dat deze niet de echte is.
Er word zoveel gezegt dat je het gewoon gaat geloven;)
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:51:44 #14
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_73621628
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Dat is ook ooit eens gespeculeerd.
Ze zeggen ook dat paulmccartney dood is en dat deze niet de echte is.
Er word zoveel gezegt dat je het gewoon gaat geloven;)
Van wie heb je die onzin?
WOS'ser for life.
pi_73621774
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Van wie heb je die onzin?
Vroegah.
pi_73621783
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef technojunk het volgende:
neger
Bedankt voor deze grote en goede toevoeging aan dit topic. .
Ja toch.
[/quote]
pi_73621939
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze grote en goede toevoeging aan dit topic. .
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:09:12 #18
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_73622457
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Vertel.

*Hosselcopter*
pi_73622498
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef Dibble het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een hork
pi_73622915
quote:
* Op de cover van het eerste album dat postuum verschijnt (The Don Kiluminati: The 7 Day Theory), is een foto te zien van 2Pac, hangend aan een kruis. Hiermee wordt verwezen naar het sterven (en impliciet naar de opstanding) van Jezus.
Hoera. En nu?
quote:
* In de auto waarin 2Pac zat op het moment van de aanslag, zat zijn platenbaas Suge Knight. 2Pac wordt door 5 kogels geraakt, maar Suge zat naast hem achter het stuur en had slechts één schampschot, hoewel de dertien kogels vanuit een passerende auto werden afgevuurd (en het dus logischer zou zijn dat ook Suge gewond zou raken). De auto van waaruit geschoten is - een opvallende witte Cadillac - werd overigens niet teruggevonden.
Misschien onwaarschijnlijk, zeker niet onmogelijk.
quote:
* 2Pac droeg altijd een kogelwerend vest, maar uitgerekend op de avond van de dodelijke schietpartij niet.
Dan was het lekker zijn eigen schuld.
quote:
* 2Pacs album The Don Kiluminati: The 7 Day Theory werd uitgebracht onder de naam Makaveli (afgeleid van de naam van de Italiaanse filosoof Niccolò Machiavelli). In de naam van Makaveli valt "Mak alive" of "I am alive" te lezen.
Als je in het laatste geval de letter K even vergeet.
quote:
* Het album "The Art Of War" van Bone Thugs-N-Harmony is vernoemd naar een van Machiavelli's boeken. Op het album staat ook "Thug Luv" remix.
Dit heeft echt nergens wat mee te maken
quote:
* In de videoclip I ain't mad at cha, die kort voor het overlijden van 2Pac werd opgenomen en postuum verscheen, werd 2Pac op een vrijwel identieke manier vermoord als kort daarna in het echte leven. Volgens sommigen een bewijs dat zijn moord in scène zou zijn gezet.
Of de beste man had door dat de kans dat zoiets ging gebeuren groot was aangezien ze de hele tijd ruzie liepen te trappen.
quote:
* In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken.
Ja und?
quote:
* Tupac werd al één dag na zijn overlijden gecremeerd. Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag gecremeerd mogen worden.
Misschien onwaarschijnlijk, zeker niet onmogelijk.
quote:
* 2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaï.
Ik zag 'm net nog bij de buurtsuper.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
pi_73623725
Topic.

TS, als je de 7 Day Theory moet geloven, waarom is hij niet terug gekomen in 2003?

Heeft 2Pac vertraging?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_73623917
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Topic.

TS, als je de 7 Day Theory moet geloven, waarom is hij niet terug gekomen in 2003?

Heeft 2Pac vertraging?
ja en nu zeggen ze opeens dat hij in 2010 terug komt
pi_73623971
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Topic. Tupac.

Schnaps im Kopf, du holde Braut
pi_73623991
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

ja en nu zeggen ze opeens dat hij in 2010 terug komt
Huh?
De The Don Kiluminati: The 7 Day Theory is geen dubbel cd.
Dus 1 keer 7 ipv 2 keer 7 is 14. 1996 + 14 is 2010.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_73624079
Gelukkig is die rappert dood!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')